کلاس آنلاین شیمی یازدهم

بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم با اجرای دکتر حسن پلوئی در موسسه کارنامه خرد برگزار میگردد

بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم با اجرای دکتر حسن پلوئی نفر اول شیمی کنکور ایران در موسسه کارنامه خرد برگزار میگردد.برای هماهنگی ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پیمان خواجوی

نکات مهم پیش و حین و پس از برگزاری کلاس آنلاین شیمی:

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم روی خواندن جزوه و روشهای تدریسی توسط استاد تمرکز کنید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم مطمئن شوید که تمام خواندن های اختصاص داده شده خود را تکمیل کرده اید. شما باید به اصطلاحات پررنگ توجه کنید و به تعاریفی که در متن شما آمده است توجه داشته باشید. کار با کتاب درسی به شما این امکان را می دهد که به سرعت هر مفهومی را که متوجه نمی شوید در کلاس آنلاین شیمی یازدهم شناسایی کنید. اگر با چیزی برخورد کردید که نمی توانید آن را بفهمید، مطمئن شوید که آن را برای مربی خود مطرح کرده اید تا او بتواند موضوع را روشن کند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم روی برنامه ریزی کار کنید. بیشتر دروس شیمی شامل خواندن زیاد است. اگر یک هفته را از دست بدهید، می تواند بسیار سخت باشد که دوباره گرفتار شوید.

پس از کلاس آنلاین شیمی یازدهم حل مسائل را تمرین کنید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم تکمیل سوالات تمرینی در کتاب درسی شما یک راه عالی برای اطمینان از جذب مطالبی است که یاد می گیرید. همچنین باید مطمئن شوید که هر برگه تمرینی یا تکالیفی که مربی شما محول می کند را تکمیل کرده اید. برخی از مربیان امتحاناتی را از کلاس های قبلی ارائه می دهند که می توانید روی آنها کار کنید. حتی می توانید کتاب های مختلف شیمی را بررسی کنید و مشکلاتی را که در آنجا پیدا می کنید حل کنید.

در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم در حالی که روی این مشکلات کار می کنید، مطمئن شوید که آنها را به درستی حل می کنید. بدون جستجوی نکات یا نکاتی که در روز آزمون در دسترس شما نخواهد بود، روی حل مشکل تمرکز کنید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم کمی وقت بگذارید تا مطمئن شوید که مهارت های ریاضی مورد نیاز برای حل مسائل شیمی را درک می کنید. اگر با جبر راحت نیستید، برای تکمیل دوره های شیمی خود با مشکل بیشتری روبرو خواهید شد.

در کلاس آنلاین شیمی کارنامه خرد مقطع یازدهم حفظ کردن را به کار بگیرید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم یادتان باشد که شیمی پر از اصطلاحات علمی است و بسیاری از آنها بسیار شبیه به هم هستند. وقت گذاشتن برای به خاطر سپردن این اطلاعات باید جنبه مهمی از زمان مطالعه شیمی شما باشد. شما باید هر اصطلاح ناآشنا را در سخنرانی خود بنویسید، همچنین هر اصطلاحی را که مربی شما می گوید مهم است. بعداً معانی این اصطلاحات را جستجو کنید و آنها را ضبط کنید.

 

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم همچنین باید با پسوندها و پیشوندهای رایج مرتبط با اصطلاحات شیمی آشنا شوید. درک معنای این موارد می تواند کار شما را از طریق اصطلاحات ناآشنا بسیار آسان تر کند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم ببینید آیا می توانید با همکلاسی های خود کار کنید. پرسش از یکدیگر و بیان این مفاهیم می تواند اثربخشی زمان مطالعه شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم زمان خود را برنامه ریزی کنید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم  مدرسان توصیه می کنند که برای هر ساعت از زمان سخنرانی حداقل 3 ساعت وقت صرف مطالعه کنید و ممکن است چند هفته به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. شما همچنین برای مطالعه، بررسی یادداشت های خود و هر گروه مطالعه ای که ممکن است در آن شرکت کنید به زمان نیاز دارید.

پس از کلاس آنلاین شیمی یازدهم در حین مطالعه کمی استراحت کنید. فشرده کردن می تواند وسوسه انگیز باشد، اما اغلب یادآوری مفاهیم پیچیده را دشوارتر می کند. تمرکز روی چیزهای متفاوت برای مدتی می تواند به شما کمک کند تا دوباره با چشمانی تازه به مطالب نزدیک شوید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم  به مطالعه آنلاین ادامه دهید شما این امکان را دارید که آنچه را که در کلاس ها و آزمایشگاه های خود یاد می گیرید از طریق راهنماهای مطالعه آنلاین تقویت کنید. این راهنماها شامل درس‌های ویدیویی کوتاهی است که به شما کمک می‌کند مفاهیم شیمی را که ممکن است با آن‌ها مشکل دارید مرور کنید. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم می توانید خود را با آزمون های تعاملی آزمایش کنید و با کارشناسان شیمی با هر سؤالی که دارید تماس بگیرید. برای مطالعه آماده شوید:

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم چند بار فکر کرده اید که شیمی خیلی سخت است ؟ من نمی توانم به شما بگویم که چند دانش آموز نسخه های متفاوتی از این موضوع را به من گفته اند. بسیاری از دانش‌آموزان فکر می‌کنند که نمی‌توانند آن را درک کنند یا مغزشان به این شکل کار نمی‌کند. این درست نیست . برخی از افراد ممکن است آن را به طور طبیعی تر درک کنند یا تجربه ریاضی بیشتری داشته باشند. با این حال، شما (بله… شما که این را می خوانید) می توانید به خوبی شیمی را درک کنید… اگر کار کنید و از این نکات مطالعه استفاده کنید .

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم شیمی مطالعه ماده در نظر گرفته می شود. این مطالعه اتم ها، مولکول ها و نحوه تعامل آنها با یکدیگر است. وقتی در مورد نحوه تعامل اتم ها و مولکول ها صحبت می کنیم، به طور خاص در مورد الکترون ها صحبت می کنیم. هنگام یادگیری شیمی، الکترون ها را در نظر داشته باشید. به چند الکترون فکر کنید، چه کاری انجام می دهند و چرا. حتی اگر در شیمی عمومی مقداری به خاطر بسپارید، درک الکترون ها و نحوه تعامل آنها میزان کار و حفظ مورد نیاز در طول زمان مطالعه را بسیار کاهش می دهد.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم در واقع، اکثر دانشجویان کالج هرگز این کار را انجام نمی دهند. اگر می خواهید نسبت به سایر دانش آموزان برتری داشته باشید، این یک نکته عالی برای هر کلاسی است. نه فقط شیمی عمومی.

بسیاری از اساتید از شما انتظار دارند که بزرگسال باشید و هرگز شرکت نکنید. این ممکن است به نظر یک نکته واضح برای مطالعه باشد ، اما به هر حال به کلاس بروید! حضور مهم است زیرا اگر به سخنرانی و آزمایشگاه نروی، عقب می افتی و نمراتت پایین می آید. هرگز از دست ندهید مگر اینکه کاملاً مجبور باشید. اگر از دست دادید، به استاد خود ایمیل بزنید و به او اطلاع دهید! از دانش آموزان دیگر یادداشت بگیرید. حتی ممکن است بتوانید در یک سخنرانی یا آزمایشگاه از استاد دیگری شرکت کنید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم یادداشت های خود را سازماندهی کنید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم  بعد از کلاس، و زمانی قبل از کلاس بعدی، یادداشت های شیمی خود را سازماندهی کنید. کتاب درسی را مرور کنید و اطلاعات بیشتری را که ممکن است گم شده باشد اضافه کنید. یادداشت ها را همانطور که به کتاب درسی مربوط می شود بخوانید. همچنین می‌توانید مشکلاتی را از متن اضافه کنید یا یادداشت‌ها را با کلمات خود بازنویسی کنید تا درک آن آسان‌تر شود.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم در امتحانات عملی نیز شرکت کنید

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم شرکت در آزمون های عملی می تواند نمرات شما را در امتحانات شیمی عمومی بسیار افزایش دهد. اگر استاد شیمی شما امتحانات عملی ارائه نمی دهد، به صورت آنلاین نگاه کنید یا خودتان امتحان کنید. گاهی اوقات انجام امتحان تمرینی خود می تواند کمک بیشتری کند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم هر روز مطالعه کنید

می دانم که پیدا کردن در کلاس آنلاین شیمی یازدهم زمان سخت است. گاهی اوقات حتی یافتن زمانی برای خوردن یا خوابیدن سخت است. اما اگر برای مطالعه وقت نگذارید، در شیمی عمومی کار بسیار سختی خواهید داشت. بله… مواقعی وجود دارد که باید چندین ساعت در یک زمان مطالعه کنید.. فلش کارت ها، یادداشت ها، مشکلات کاری یا هر روش سریع دیگری که برای شما کار می کند باید روزانه در دسترس باشد.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم پیوستن به یک گروه مطالعاتی مزایای زیادی دارد که حتی نمی توانم همه آنها را در اینجا ذکر کنم. پیوستن به یک گروه مطالعه برای کلاس شیمی عمومی مهم است. این یک راه عالی برای یادگیری بیشتر نکات و روش های مطالعه مورد استفاده توسط همسالان شما است. از آنجایی که گروه‌های مطالعه مرتباً ملاقات می‌کنند، به جلوگیری از به تعویق انداختن برنامه مطالعه شما کمک می‌کند.

 

تحقیقات نشان داده است که مطالعه با همسالان در کلاس آنلاین شیمی یازدهم به شما کمک می‌کند سریع‌تر یاد بگیرید، شکاف‌های موجود در اطلاعات خود را پر کنید و چیزها را از دیدگاه‌های دیگر دانش‌آموز ببینید. اگر به سایر دانش‌آموزان در گروه مطالعه خود کمک کنید، یادگیری شما را به سطح دیگری می‌رساند. وقتی شروع به آموزش به دیگران می کنید، خودتان شروع به تسلط بر مطالب می کنید.

تکالیف در شیمی عمومی در کلاس آنلاین شیمی یازدهم برای کمک به تمرین حل مسائل وجود دارد. این دلیل خوبی است که هرگز از انجام تکالیف خودداری نکنید. با این حال، گاهی اوقات انجام مشکلات تکالیف کاملاً کافی نیست.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم علاوه بر انجام همه کارها باید همه تکالیف خود را، شما باید مشکلات اضافی را در گروه های مطالعه خود کار کنید. گروه مطالعه را فعال کنید. مشکلات کاری روی هیئت مدیره در طول هفته، وقتی با مشکلاتی روبرو می شوید که با آنها دست و پنجه نرم می کنید، آنها را نجات دهید! بنویسشون روی برگه. با گوشیت ازش عکس بگیر به نحوی آن را ذخیره کنید تا بتوانید آن را به گروه مطالعه خود بیاورید و با دیگران تمرین کنید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم اگر با موضوعات، مفاهیم یا مسائل شیمی مواجه شدید که به نظرتان گیج کننده است، اقدام کنید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم از بررسی مشکلات دریغ نکنید. ابتدا آن را به صورت آنلاین جستجو کنید. ویدیوهای بسیار خوبی در نت وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را بفهمید. بعد، آن را به گروه مطالعه خود بیاورید. در مورد آن با گروه بحث کنید و ببینید آیا همسالانتان می توانند مسائل را برای شما روشن کنند و به شما کمک کنند تا بفهمید. در نهایت با استاد خود در مورد آن صحبت کنید. اکثر اساتید وقتی دانشجویان به ساعات اداری خود می آیند خوشحال می شوند که به آنها کمک کنند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم این یک نکته فوق العاده مهم است. من همیشه این را با دانشجویان شیمی می بینم. مهم است که دانشجویان شیمی تفاوت بین مفاهیم مهم و دشوار را بدانند. بله، بسیاری از مفاهیم مهم و تکنیک های شیمی دشوار هستند، اما همه آنها که دشوار هستند به این اندازه مهم نیستند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم لطفاً این نکته را اشتباه نگیرید و شروع به نادیده گرفتن همه چیزهایی که دشوار است کنید! فقط حواس تان باشد که وقتی شروع به کندوکاو در کتاب می کنید یا مشکلات اضافی را حل می کنید، چه موضوعاتی مهم هستند. اگر مطمئن نیستید که چیزی مهم است، از استاد خود بپرسید. من گروه های مطالعه را دیده ام که یک ساعت تلاش می کنند تا بفهمند چگونه مشکلی را حل کنند که فوق العاده دشوار بود و به اطلاعاتی که آنها مطالعه می کردند مربوط نبود. وقت تلف شده بود زمان مطالعه شما ارزشمند است. روی موادی که مهم است تمرکز کنید.

 

راه های موفقیت برای انجام تکالیف موفق در طی آموزش از راه دور و کلاس آنلاین

در حالی که دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان با مشکلات زیادی کنار می‌آیند، معلمان باید توجه داشته باشند که تنها تکالیفی را که واقعاً معنادار هستند، تعیین کنند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم چگونه می توان تکالیف را در طول کلاس آنلاین شیمی یازدهم  یا ترکیبی دوباره تصور کرد؟ آیا دانش‌آموزان در حال حاضر زمان زیادی را روی صفحه نمایش خود می‌گذرانند—چرا زمان بیشتری را برای صفحه نمایش اختصاص دهید؟ هدف از تکلیف چیست؟

من به عنوان یک مربی آموزشی دوره راهنمایی، اغلب با معلمانی کار می کنم که مطمئن نیستند در کلاس آنلاین شیمی یازدهم چقدر باید تکیف بدهند و چه کنند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم آنها همچنین به ناچار نگران یافتن زمانی برای درجه بندی آن هستند. در کلاس آنلاین شیمی یازدهم به عنوان یک پدر و مادر، من می‌دانم که حفظ تعادل در کار و در عین حال کمک به فرزندانتان در انجام تکالیف چقدر می‌تواند استرس‌زا باشد.

 

از زمانی که کلاس آنلاین شیمی یازدهم  در موسسات آغاز شد، برخی از موسسات تکالیف خانه را ممنوع کرده اند یا خط مشی های تکالیف را اصلاح کرده اند، اما اگر معلمی هستید که مجاز به تعیین تکلیف هستید یا مدیری هستید که خط مشی تکلیف را تعیین می کند، پیشنهادات زیر ممکن است به شما کمک کند.

 در کلاس آنلاین شیمی یازدهم کتاب، کتاب، کتاب. چه دانش‌آموزان شما در حال خواندن کتاب‌هایی هستند که انتخاب کرده‌اند یا رمان‌هایی که به آنها محول شده است، زمان خواندن آرام (یا زمانی که به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند) در بیشتر خانه‌ها یک تکلیف خوشایند است –

  1. متأسفانه، معلمان شیمی شهرت دارند که به دادن تکالیف زیاد و کمر شکن (شاید هم من اغراق می کنم). اما در کلاس آنلاین شیمی یازدهم آیا دانش آموزان نیاز دارند که مهارت های مشابه را بارها و بارها تکرار کنند؟ در نظر بگیرید که روز بعد چقدر زمان در کلاس دارید تا واقعاً چندین مشکل را مرور کنید. در عوض، آیا می توانید چهار یا پنج مسئله چند مرحله ای غنی را انتخاب کنید که تمرین و به کارگیری مهارت ها را فراهم می کند؟ یا به جای آن، به دانش‌آموز پیشنهاد دهید: «از این 10 مشکل، پنج مشکل را انتخاب کنید».

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم ، آیا دانش آموزان می توانند به جای بررسی فصل کتاب درسی، به یک سؤال مقایسه و مقایسه گسترده پاسخ دهند؟

 

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم بسیاری از دانش آموزان (و بزرگسالان) دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. اگر دانش آموزان بتوانند این تکلیف را برای خود شخصی کنند، ممکن است انگیزه بیشتری برای تکمیل آن داشته باشند. یک مثال ممکن است مقایسه شخصیت اصلی خواندن اختصاص داده شده با خود در نمودار ون باشد. در یک کلاس زبان، آنها می توانند یک ابرقهرمان ساختگی را با استفاده از واژگان توصیفی در زبانی که مطالعه می کنند، توصیف کنند

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم مشارکت خانواده مهم است

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم از این گزینه با احتیاط استفاده کنید، به خصوص اکنون که بسیاری از والدین و سرپرستان لاغر هستند. قبل از انجام تکالیف خانوادگی، مطمئن شوید که موقعیت‌های خانوادگی دانش‌آموزان خود را درک کنید تا کسی را در معرض آسیب قرار ندهید. برای چنین تکالیفی به خانواده ها توجه و زمان کافی بدهید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم اگر فکر می‌کنید مناسب است ادامه دهید، از دانش‌آموزان بخواهید ویدیویی از آموزش یک مفهوم جدید به یکی از اعضای خانواده از خود بگیرند. برای تمرین عملیات با کسری، دانش‌آموزان می‌توانند دستور غذای خانوادگی مورد علاقه خود را با اندازه‌گیری‌های تنظیم شده برای وعده‌های کمتر یا چند وعده بیاورند. یک معما یا معمای ریاضی برای دانش‌آموزان تعیین کنید تا با خانواده صحبت کنند و از آنها بخواهید پاسخ‌های مختلفی را که می‌شنوند بنویسند.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم طبق تجربه من، دانش‌آموزان از تماشای فیلم‌های آموزشی خسته می‌شوند، اما چند فیلم کوتاه و برنامه‌ریزی شده می‌تواند برای تعیین شب قبل مفید باشد تا بحث روز بعد در کلاس ایجاد شود. ویدیو را با یک فرم کوتاه Google دنبال کنید تا از دانش‌آموز بخواهید تا درباره آنچه که تماشا کرده است بازتاب دهد و/یا سؤالات اولیه را بپرسد. برای جدید و منحصربفرد نگه داشتن آن از یادگیری معکوس به مقدار کم استفاده کنید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم در مورد درجه بندی چطور؟ با اسناد مشترک، دانش‌آموزان سال بالاتر می‌توانند به راحتی کار خود را برای بررسی با همسالان خود به اشتراک بگذارند. برای آموزش دانش‌آموزان در مورد نحوه اظهار نظر سازنده در مورد کار یکدیگر، زمان بگذارید. اگر تکلیف دانش آموزی از دست رفته باشد، شریک زندگی او به او اطلاع می دهد، که بخشی از بار را از دوش معلم می برد. این روش نباید برای ارزیابی های جمعی درجه بندی شده استفاده شود و باید توسط معلم نظارت شود. بررسی همتایان همچنین می تواند به عنوان یک استراتژی تمایز با گروه بندی دانش آموزان بر اساس آمادگی و توانایی در صورت امکان عمل کند.

 

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم اگر خط مشی های تکالیف مدرسه شما اجازه می دهد، در تکالیف خود خلاق باشید.

در کلاس آنلاین شیمی یازدهم و کلا در کلاس کنکور آنلاین آموزش شیمی زمان می برد. برای موفقیت در این کلاس باید وقت بگذارید. اگر برای یادگیری مطالب وقت بگذارید و سخت کار کنید، موفق خواهید شد. سپاس برای وقتی که برای خواندن گذاشتید.

در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم یک تکنیک تربیت معلم که در حال حاضر در سراسر جهان انجام می شود، فرصتی را برای معلمان فراهم می کند تا مهارت های تدریس خود را با بهبود وظایف مختلف ساده به نام مهارت های تدریس افزایش دهند. با موفقیت ثابت شده در میان افراد مبتدی و ارشد، در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم آموزش میکرو به ترویج تجربیات تدریس در زمان واقعی کمک می کند. مهارت های اصلی آموزش خرد مانند مهارت های ارائه و تقویت به معلمان مبتدی کمک می کند تا هنر تدریس را به راحتی و حداکثر میزان بیاموزند. تأثیر این تکنیک به طور گسترده در اشکال مختلف آموزش مانند علوم بهداشتی، علوم زیستی و سایر زمینه ها دیده شده است. در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم تغییرات در حال ظهور در برنامه های درسی پزشکی توسط شورای پزشکی هند و نقش معلمان پزشکی نیاز به این آموزش ویژه معلمان و نظارت بر مهارت های آنها را برای ادامه عملکرد کارآمد آنها در هر سنی پیش بینی می کند. محدودیت های ادعایی آموزش خرد را می توان با اجرای این امر در سطح دپارتمان در چندین توالی به حداقل رساند. نویسنده به جستجوی ادبیات تحقیق و مرور مقالات در پایگاه‌های مختلف آموزشی، مجلات و کتاب‌ها پرداخت. از فهرست مرجع مقالات منتشر شده، کتاب ها نیز بررسی شدند. این مقاله طرحی از مراحل مختلف آموزش خرد، مهارت‌های اصلی تدریس، جنبه‌های اجرا و تأثیر آموزش خرد بر آموزش پزشکی را ارائه می‌کند. در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم محدودیت های ادعایی آموزش خرد را می توان با اجرای این امر در سطح دپارتمان در چندین توالی به حداقل رساند. نویسنده به جستجوی ادبیات تحقیق و مرور مقالات در پایگاه‌های مختلف آموزشی، مجلات و کتاب‌ها پرداخت. از فهرست مرجع مقالات منتشر شده، کتاب ها نیز بررسی شدند. این مقاله طرحی از مراحل مختلف آموزش خرد، مهارت‌های اصلی تدریس، جنبه‌های اجرا و تأثیر آموزش خرد بر آموزش پزشکی را ارائه می‌کند. در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم محدودیت های ادعایی آموزش خرد را می توان با اجرای این امر در سطح دپارتمان در چندین توالی به حداقل رساند. نویسنده به جستجوی ادبیات تحقیق و مرور مقالات در پایگاه‌های مختلف آموزشی، مجلات و کتاب‌ها پرداخت. از فهرست مرجع مقالات منتشر شده، کتاب ها نیز بررسی شدند. این مقاله طرحی از مراحل مختلف آموزش خرد، مهارت‌های اصلی تدریس، جنبه‌های اجرا و تأثیر آموزش خرد بر آموزش پزشکی را ارائه می‌کند.

در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم هنر تدریس صرفاً شامل انتقال ساده دانش از یکی به دیگری نیست. در عوض، این فرآیند پیچیده ای است که فرآیند یادگیری را تسهیل می کند و بر آن تأثیر می گذارد. کیفیت یک معلم بر اساس میزان درک دانش آموزان از تدریس او برآورد می شود. کلاس های درس را نمی توان به عنوان بستر یادگیری برای کسب مهارت های اولیه تدریس استفاده کرد. آموزش معلمان پزشکی در مهارت های آموزشی خاص یک چالش بزرگ در برنامه های آموزش پزشکی است. مهارت آموزشی برای تدریس تنها از طریق تکنیک‌های آموزشی ساختارمندتر و ارزان‌تر به دست می‌آید

در بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم از موقعیت واقعی تدریس برای توسعه مهارت ها استفاده می کند و به کسب دانش عمیق تر در مورد هنر تدریس کمک می کند.

آیا نکاتی برای مطالعه دارید که در بالا ندیده اید؟ از چه نکاتی برای مطالعه استفاده می کنید؟ در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید

تگ ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است