بهترین کلاس انلاین شیمی یازدهم

هم اکنون بهترین کلاس انلاین شیمی یازدهم  با تدریس استاد پیمان خواجوی مجد و دکتر حسن پلوئی در موسسه و آموزشگاه کنکور کارنامه خرد برگزار میگردد.

دکتر پیمان خواجوی مجد و دکتر حسن پلوئی،نویسندگان کتاب هفت کنکور  قلمچی و نوسینده شیمی دوردنیا در چهار ساعت موسسه گاج و برترین استادان شیمی یازدهم  پس از تغییر نظام آموزشی ایران میباشند

مراحل  ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد چگونه است؟

مراحل ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد:

1-تماس با مرکز ثبت نام کارنامه خرد به شماره 02126401062  و استعلام قیمت  و جدیدترین تخفیفات و تایم برگزاری کلاس ها

2-دریافت شماره حساب/کارت از همکاران ما و پرداخت شهریه کلاس ها

3-ارسال فیش واریزی به واتساپ موسسه به شماره 09107680995

4- ارسال تاییده به واتساپ شما و ارسال جزوات و گذرواژه پنل کاربری از طرف همکاران ما برای شما و عضویت شما در گروه های رفع اشکال

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کلاس ها با شماره 02126401062   تماس حاصل فرمایید

ثبت نام کارنامه خرد

موفقیت هر امتی در کلاس های درس خود ساخته می شود. معلمی  جزء مهمی از فرآیند ملت سازی در هر کشور است است. واحد مهم فرآیند معلم است. معلم و استاد  ملت ساز است.

 بدیهی است که سهم معلمان در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  در رشد شخصیت دانش آموزان و در رشد ویژگی های لازم برای زندگی آینده آنها ستودنی است.

ماهیت درس شیمی  شناسی با سایر دروس متفاوت است. با توجه به اهمیت شیمی  شناسی، توسعه توانایی های اساسی زیر در دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  شیمی  شناسی آینده انتظار می رود –

  1. آگاهی از موضوع-یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی خوب باید دانش کافی در مورد موضوع داشته باشد. مدارک تحصیلی توسط مقامات آموزش و پرورش برای هر سطح از دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم ان تجویز می شود. علاوه بر دانش محدود، آگاهی از حقایق، اصول و مفاهیم اساسی باطنی مرتبط نیز برای آموزش لازم است.
  2. آگاهی از روش های تدریس- یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی خوب باید دانش مناسبی از روش های تدریس داشته باشد تا توانایی ایجاد علاقه به موضوع و جذاب کردن موضوعات پیچیده در دانش آموزان در دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم ان ایجاد شود.
  3. کارآمدی در سازماندهی فعالیت های مشترک-فعالیت های مشترک مختلف از جمله نمایشگاه شیمی شناسی، توسعه شیمی شناسی و غیره برای ایجاد نگرش مناسب نسبت به شیمی  شناسی در دانش آموزان، توسعه روش علمی، توسعه نگرش علمی و به کارگیری اصول شیمی  شناسی در زندگی برگزار می شود.مهارت برگزاری نمایشگاه. ، باشگاه شیمی  شناسی و غیره ضروری است.
  4. آگاهی از روش های ارزیابی- با توجه به معیوب بودن سیستم آزمون، فرآیند جدید ارزیابی جای خود را می گیرد. هر دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی خوب باید از فرآیند ارزشیابی، مراحل و تکنیک های مختلف آن آگاهی داشته باشد. همچنین در استفاده از آنها باید کارایی وجود داشته باشد.

5-آشنایی با تست های تشخیصیوظیفه یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  شیمی ‌شناسی خوب تنها این نیست که در کلاس رشد کند، بلکه دانش‌آموزان تا چه اندازه از دانشی که توسط آن داده شده است، استفاده کرده‌اند. تدریس ایشان تا چه اندازه موفق بوده است؟ کدام بخش ها برای دانش آموز نامشخص بوده است؟ دلیل ابهام چیست؟ بنابراین برای بهبود فرآیند تدریس، دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  شیمی  شناسی باید از تست های تشخیصی و روش های اصلاحی آگاهی داشته باشد.

 

  1. توانایی ایجاد تست های جدید – امروزه سوالات عینی اغلب تحت سیستم امتحانی جدید برای آزمایش دانش دانش آموزان استفاده می شود. فرآیند ساخت آنها پیچیده است. دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی باید در تهیه این آزمون ها صلاحیت داشته باشد.

 

  1. توانایی ساخت تجهیزات بداهه-هند کشوری در حال توسعه است که در آن امکان فراهم کردن امکانات آزمایشگاهی کافی برای شیمی شناسی وجود ندارد. در چنین شرایطی، یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی ‌شناسی خوب می‌تواند ابزارهای بداهه‌ای بسازد تا موضوع را از مطالب موجود توضیح دهد و به راحتی به اهداف تدریس شیمی ‌شناسی دست یابد.

 

  1. آگاهی از فنون آزمایشگاهی شیمی شناسی- آگاهی از فنون مختلف کار موزه و آزمایشگاه در شیمی شناسی ضروری است. آگاهی از تکنیک های تهیه معرف های مختلف و نگهداری مواد ذخیره شده مانند تاکسیدرمی، تکنیک های هرباریوم، آگاهی از مراحل تهیه لام ضروری است.

 

  1. توانایی ایجاد مواد آموزشی-از مواد سمعی و بصری مختلف مانند نمودارها، مدل ها، نوارهای فیلم، اسلایدها، نمونه ها، گشت و گذارها و غیره بیشتر برای روشن شدن دانش موضوع استفاده می شود. بنابراین آموزش شیمی شناسی باید توانایی تولید چنین مطالب آموزشی را داشته باشد.

 

  1. علاقه به آخرین ایدئولوژی های تدریس- رشد دانش بسیار سریع اتفاق می افتد و در حوزه علم، دانش در حدود 10 سال دو برابر می شود. در چنین شرایطی روش تدریس امروزی می تواند فردا موفق باشد. بنابراین دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم باید از طریق آموزش ضمن خدمت با آخرین دانش شیمی شناسی آشنا باشد تا بتواند در مورد موضوع خود عدالت را رعایت کند.

 

  1. توانایی درک کودکان-یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی مؤثر، دانش موضوعی را با توجه به علاقه، استعداد، نیازها و سطح ذهنی کودک سازماندهی می کند. در غیاب این دانش، دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  نمی تواند دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  شیمی  شناسی موفقی باشد، حتی اگر خودش آگاه باشد.

 

  1. شخصیت تاثیرگذار- داشتن شخصیت تاثیرگذار در یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم خوب ضروری است. آموزش مؤثر اغلب در غیاب شخصیت خوب امکان پذیر نیست. کودکان اغلب تحت تأثیر شخصیت دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم قرار می گیرند و سعی می کنند آن ویژگی ها را بپذیرند و به موضوع علاقه مند شوند.

 

  1. توانایی بیان فکر- آگاهی از موضوع به خودی خود کافی نیست، بلکه توانایی بیان آن دانش نیز ضروری است تا دانش آموزان بتوانند دانش را درک کرده و به آن بچسبند.

 

  1. آگاهی از تکنیک های انگیزشی-توسعه علاقه به هر موضوعی و توسعه دانش در مورد موضوع به تلاش فرد بستگی دارد. از طریق تکنیک های مختلف انگیزش می توانیم دانش آموزان را برای کسب دانش شیمی شناسی ترغیب کنیم. یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی  شناسی خوب می تواند با استفاده از تکنیک های القایی در عمل موفق باشد.

 

  1. توانایی آموزش به کودکان خاص- علاوه بر کودکان با سطح هوش عادی در کلاس، برخی از کودکان دارای استعداد ذهنی و برخی عقب مانده هستند. از یک دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی شناسی خوب انتظار می رود که بتواند با ارائه برنامه های غنی به کودکان با استعداد ذهنی و از طریق تکنیک های القایی به کودکان عقب مانده، دانش جالبی در مورد موضوع ارائه دهد.

 

دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  شیمی  شناسی خوب علاوه بر ویژگی های ذکر شده، باید از روش های مؤثر یادگیری، مؤلفه های مؤثر یادگیری و نگرش سالم نسبت به حرفه دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم ی آگاهی داشته باشد.

 

طبق اعلام شورای ملی آموزش دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم ان، موارد زیر برای اجرای مؤثر طرح جدید آموزش 10 + 2 + 3 ساله پس از آموزش ضروری است –

 

  1. مهارت های فکری مرتبط با برنامه درسی و برنامه درسی.

 

  1. مهارت های روان پویایی تدریس.

 

  1. مهارت های روابط انسانی لازم برای محیط اجتماعی خوب در کلاس درس.

 

شوراي ملي تربيت دبیر شیمی در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم ، مهارتهاي فوق را به شرح زير معين نموده است –

 

(1) مهارتهاي فكري:

 

  1. نياز به دوره فوق با توجه به سطح تحصيلات و انتخاب رشته.

 

  1. تحلیل متن از نظر حقایق، مفاهیم، ​​دانش عملی و نظری.

 

  1. تبدیل موارد فوق به مسائل آموزشی.

 

  1. شناسایی واضح رشد ذهنی در مشکلات فوق.

 

  1. بیان مفاهیم مختلف، علائم عملی و کارکردهای ذهنی.

 

  1. ارتباط موارد فوق با اصول تدریس.

 

  1. شناسایی، انتخاب، تعیین و توسعه تجارب-تدریس با توجه به اهداف آموزشی موضوع.

 

  1. توانایی ساخت سوالات آموزشی با سطوح دشواری متفاوت.

 

  1. انتخاب انواع سوالات با توجه به اهداف آموزشی.

 

  1. شناسایی، انتخاب و آماده سازی موقعیت های مختلف آزمون برای سنجش فرآیندهای ذهنی، علایق، نگرش ها و ارزش های بالاتر.

 

تدوین طرح های درسی مختلف و ابزار ارزشیابی بر اساس موارد فوق.

 

(II) مهارت‌های روانی حرکتی:

 

(1) مهارت‌های غیرکلامی –

 

(i) مهارت‌های موقعیتی/حکومتی/مکان‌سنج.

 

(ii) نوشتن تخته سیاه.

 

(iii) نمایش آزمایش.

 

(IV) تسلط در استفاده از وسایل و تجهیزات سمعی و بصری مختلف مانند نمودارها، پروژکتورها، پروژکتورهای سقفی، میکروسکوپ و غیره.

 

 

(2) مهارت های کلامی:

 

(1) مهارت های گوش دادن، خواندن و نوشتن.

 

(2) مهارت توضیح، بیان، نفرین، سوال، بیان و غیره.

 

(3) مهارت های روابط انسانی:

 

(1) همکاری دانش آموزان در آموزش فرآیند یادگیری.

 

(2) ایجاد ارتباط با رفتارهای شناختی، روانی حرکتی و نگرشی دانش آموزان از طریق تشویق کلامی و غیرکلامی.

 

(iii) حل و فصل موقعیت های ضد اجتماعی و موقعیت های ناشایست در کلاس با دلسوزی اما قاطعانه.

اضولا بستر و پایه کلاس های آنلاین شیمی یازدهم ، محیط های آنلاینی هستند که ویژگی های خاص کلاس های درس سنتی شیمی را دارند اما به روش های مختلف. تنظیم کلاس مجازی تعامل انسانی را فراهم می کند، یک جزء حیاتی از آموزش کلاس درس که دوره های درخواستی به شدت فاقد آن هستند. معلمان در یک کلاس مجازی در زمان واقعی با دانش آموزان تعامل دارند. دانش‌آموزان می‌توانند سؤال بپرسند و با همکلاسی‌های خود به همان شیوه‌ای که در کلاس‌های درس سنتی انجام می‌دهند، ارتباط برقرار کنند، هرچند آنلاین باشد

مزایای آموزش کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  و مزایای کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه نسبت به حضوری ها:

یکی از مزیت های بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه این است که مقیاس پذیر هستند تا دانش آموزان بیشتری را در خود جای دهند. چیدمان صندلی در یک کلاس درس سنتی اغلب به تعداد معینی از دانش آموزان محدود می شود. این اطمینان حاصل می شود که دانش آموزان می توانند به راحتی بنشینند و فضای کافی برای خود داشته باشند. از سوی دیگر، کلاس‌های مجازی از راه‌حل‌های جلسات مجازی با ظرفیت بزرگ‌تر استفاده می‌کنند و به دانش‌آموزان بیشتری اجازه می‌دهند در درس‌های عالی به طور همزمان شرکت کنند. این امکان را برای نرخ های تعامل بهتر و عالی فراهم می کند و همچنین اطلاعات را در دسترس تر می کند.

همکاری معلم و دانش آموز از طریق آموزش مجازی امکان پذیر است. یادگیری مجازی تجربه ای جامع را فراهم می کند که به مهارت ها، نیازها، علایق و سبک های یادگیری دانش آموز مرتبط و پاسخگو است. مطالعات متعدد اهمیت رابطه معلم و دانش آموز را از نظر مشارکت دانش آموز و پیشرفت نهایی نشان می دهد. به طور خلاصه، یادگیری مجازی رابطه‌ای است و دانش‌آموزان زمانی که احساس می‌کنند با اساتید خود مرتبط هستند، پیشرفت می‌کنند. دانش آموزان ممکن است به تعامل با همسالان خود ادامه دهند، در گروه کار کنند و تجربه اجتماعی خود را در حین حضور در مدرسه از راه دور حفظ کنند.

 

علاوه بر این، دیدن چهره یک معلم مورد اعتماد در حال برگزاری یک سخنرانی مجازی زنده ممکن است به دانش آموزان اطمینان بسیار لازم را بدهد. مدل یادگیری مجازی سطوحی از مشارکت، کمک و درک قابل مقایسه با یادگیری حضوری در یک کلاس معمولی را فراهم می کند. در حالی که بیشتر معلمان و دانش آموزان مشتاق بازگشت به کلاس هستند، آموزش مجازی بدون شک بهترین چیز از حضور حضوری در کلاس است.

 

ویژگی های آموزش کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه

 

کنفرانس ویدیویی: استفاده از بهترین نرم افزار کنفرانس تحت وب برای تقویت ارتباط یادگیرنده-معلم- یادگیرنده • تخته سفید دیجیتال: امکان نمایش و نمودارهای بلادرنگ

 

پیام فوری: کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه به مکالمات نوشتاری روی اتصالات با پهنای باند کم اجازه می دهد.

 

کنترل‌های مشارکت: کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در مکالمات شرکت کنند، محیط اطراف خود را بی‌صدا کنند، یا به‌صورت دیجیتالی دست‌های خود را “بالا” کنند. • گفتگوهای فرعی: اتاق های پراکنده برای تشویق همکاری بین فراگیران. • ضبط ویدیو: سخنرانی های زنده را به عنوان ویدیوی درخواستی برای مرجع بعدی ذخیره کنید.

 

رمزگذاری انتها به انتها: کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  برای اطمینان از اینکه فقط یادگیرندگان گواهی شده به کلاس مجازی دسترسی دارند.

 

انواع کلاس های آنلاین شیمی یازدهم

 

کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه بر اساس کاربری مورد نظر قابل تنظیم هستند. مربیان می توانند از آن به عنوان مکمل یک دوره یا به عنوان پایه ای برای کل دوره استفاده کنند. در هر صورت سازگاری بالایی دارند.

 

بهبود مجازی: در کلاس آنلاین شیمی بخش اعظم دوره آنلاین در این قالب تکمیل می شود، به استثنای برخی از اجزای آفلاین برای تکمیل سخنرانی ها و برنامه درسی. جلسات حضوری با مربیان یا جلسات مشارکتی با دانش آموزان در مورد یک تکلیف یا پایان نامه مهم، رایج ترین اشکال این مؤلفه ها هستند.

 

حالت چرخش:  در کلاس آنلاین شیمی چرخش یک استراتژی است که در سبک کلاس درس معکوس یافت می شود. این مستلزم استفاده منظم از کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه و آفلاین است. یادگیری آنلاین اولیه در بسیاری از موقعیت ها با برخوردهای حضوری برای تقویت و ارزیابی اتفاق می افتد.

 

کاملاً آنلاین:  در کلاس آنلاین شیمی  کلاس درس کاملاً آنلاین نیست یا امکان تعامل چهره به چهره در حالت آفلاین را فراهم می کند. این دوره‌ها می‌توانند همزمان یا ناهمزمان باشند زیرا از فیلم‌های از پیش ضبط‌شده استفاده می‌کنند و از طریق نرم‌افزار جلسات آنلاین از تعامل کم یا بدون تعامل زنده استفاده می‌کنند.

 

انطباق : در کلاس آنلاین شیمی  در این حالت کلاس مجازی باز می ماند و دانش آموزان می توانند در اوقات فراغت خود به آن دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت، یادگیری در گروه‌های کوچک اتفاق می‌افتد و کلاس پیش‌فرض به عنوان نقطه مرجع برای پرس و جوها است.

 

ترکیب: در کلاس آنلاین شیمی همانطور که از نام آن پیداست، این رویکرد به دانش آموزان اجازه می دهد تا بهترین تکنیک را برای کسب بیشترین دانش انتخاب کنند. این ترکیبی از رویکردهای یادگیری دیجیتالی است که می تواند توسط دانش آموز یا به صورت سازمانی مدیریت شود.

 

آموزش آنلاین شیمی یازدهم

 

اهمیت یادگیری کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  در تحول آموزش

 

کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه زمین بازی آموزشی را با اجازه دادن به دانش آموزان در سراسر جهان برای شرکت در کلاس های درس بدون توجه به محل زندگی یا کارشان یکسان می کند. آنها به تقویت چارچوب های آموزشی موجود یا به عنوان ساختار اولیه برای ارائه اطلاعات کمک می کنند.

 

در کلاس آنلاین شیمی یادگیری فراگیر و دموکراتیک را تشویق می‌کنند و در عین حال هزینه دوره‌ها و گواهینامه‌ها را کاهش می‌دهند. با توجه به اینکه مدارس سنتی جهان را در آینده قابل پیش‌بینی تعطیل خواهند کرد، کلاس‌های درس مجازی و پلت‌فرم‌های جلسات کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  تضمین می‌کنند که آموزش، هر چند به صورت آنلاین و در خانه، ادامه پیدا می‌کند.

ویژگی های ابزارهای یادگیری دیجیتال برای کلاس های درس مجازی

کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه که با نرم افزارهای مجازی قدرتمند همکاری می کنند، هم ویژگی های لازم و هم مطلوب را ارائه می دهند. برخی از ویژگی های ابزار دیجیتال عبارتند از:

ارتباطات بی‌درنگ: در کلاس آنلاین شیمی  و  کلا هر کلاس مجازی باید دارای ابزارهای پیام‌رسانی برای پشتیبانی از پهنای باند کم بدون به خطر انداختن قابلیت‌های اتصال باشد. فراگیران باید با معلمان و همسالان خود ارتباط برقرار کنند تا سوءتفاهم های ساده ای را که نیازی به مکالمه ویدیویی یا تلفنی ندارند برطرف کنند.

 

تعاملات ویدئویی HD:در در کلاس آنلاین شیمی این رویکرد حس ارتباط انسانی را حفظ می کند و اطمینان می دهد که دانش آموزان به آن علاقه مند هستند. علاوه بر این، معلم می تواند شروع به استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس مناسب برای iOS و Android کند.

 

ویدئوی زنده در کلاس انلاین شیمی:  این عملکرد در مدارس با صدها دانش آموز از سراسر جهان مهم است. کلاس مجازی نیاز به یک راه حل پیشرفته مانند پخش ویدئو دارد.

 

به اشتراک گذاری امن فایل: در بهترین در کلاس انلاین شیمی  مکانیسم اشتراک گذاری دو طرفه برای کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه ضروری است. به اشتراک گذاری تکالیف، گزارش ها و پروژه ها در یک پلت فرم واحد در محیط آموزشی را تشویق می کند و امکان همکاری یکپارچه را فراهم می کند.

 

تخته های سفید تعاملی: در بهترین در کلاس انلاین شیمی  تخته های سفید دیجیتال اشتراک گذاری مطالب، علامت گذاری و حاشیه نویسی و ارائه توضیحات دقیق تر را آسان می کند. دانش آموزانی که پروژه یا پایان نامه ای را به کلاس یا معلم خود ارسال می کنند نیز می توانند از آن بهره مند شوند. دستگاه های صفحه لمسی به طور ایده آل برای تخته های سفید دیجیتال مناسب هستند.

 

ادغام شخص ثالث: در بهترین در کلاس انلاین شیمی   و در  برخی از کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه ممکن است به قابلیت های اضافی نیاز داشته باشند زیرا حتی بهترین نرم افزار کنفرانس ویدیویی همه آن را ندارد. از طریق ارتباط یکپارچه با اشخاص ثالث، ارائه دهندگان دانش ممکن است از سیستم موجود برای بهره مندی دانش آموزان استفاده کرده و آن را افزایش دهند.

 

گروه های دانشجویی: در بهترین در کلاس انلاین شیمی   یک گروه دانشجوی برجسته امکان پیوند در مورد مسائل آکادمیک و غیر آکادمیک را فراهم می کند، که جزء اصلی کلاس های سنتی است. آنها ارتباط و احساس جامعه را ایجاد می کنند و به عنوان فضای ملاقات برای دانش آموزان برای بحث در مورد درس ها، موضوعات و مفاهیم عالی عمل می کنند.

تگهای مقاله:

بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهمبهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم

 

با توجه به بحران کنونی جهانی و تغییر دیدگاه آموزشی، آموزش از راه دور در حال افزایش است. فناوری جزء مهمی از رهبری و بخشی از این تحول است. استراتژی‌های توسعه و ارائه محتوا دقیق‌تر، جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر می‌شوند. کلاس آنلاین شیمی یازدهم  و پایه یادگیری فرامرزی را تسهیل می کند، زیرا هیچ محدودیتی برای یادگیری مانند کلاس های درس سنتی وجود ندارد. در همه جا موجود است. کلاس مجازی فقط یکی دیگر از ابزارهای دگرگون کننده در زرادخانه معلم دیجیتال است و محبوبیت و استفاده از آن همچنان رو به افزایش خواهد بود.

 

کرونا باعث تعطیلی مدارس در سراسر جهان شده است. همچنین منجر به عدم رفتن بیش از 1.2 میلیارد جوان در سراسر جهان به مدرسه شده است. علاوه بر این، آموزش را با معرفی کلاس های کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  به شدت تغییر داده است. طبق تحقیقات، یادگیری آنلاین واقعی حفظ اطلاعات را افزایش می دهد و زمان کمتری را می گیرد، به این معنی که تغییرات ناشی از کرونا باقی می مانند.

 

با این تغییر ناگهانی در آموزش در سرتاسر جهان، بسیاری در مورد اینکه آیا کلاس‌های درس سنتی هرگز پدید می‌آیند یا اینکه یادگیری آنلاین مجازی حتی در چشم‌انداز پس از کووید-۱۹ نیز ادامه خواهد یافت، تردید دارند. علاوه بر این، تردیدهایی در مورد تأثیر این تغییر ناگهانی بر صنعت آموزش جهانی وجود دارد.

 

تگهای مقاله:

بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهمبهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم

سایر شرکت‌ها در حال گسترش مهارت‌های خود برای ایجاد فروشگاهی یک‌جا برای مربیان و دانش‌آموزان هستند. در ابتدا به عنوان یک ابزار داخلی معرفی کرد، شروع به ارائه زمان نامحدود و نامحدود ویدئو کنفرانس به دانش آموزان و معلمان کرده است. به علاوه، قابلیت‌های ترجمه ماشینی قدرتمند، ویرایش همزمان همزمان و ویژگی‌های برنامه‌ریزی تقویم هوشمند وجود داشت! برای انجام این کار به سرعت و در مواقع بحران، از زیرساخت سرور و مهارت های فنی خود در سراسر جهان برای اطمینان از اتصال پایدار استفاده کرده است.

 

نظرات متناقضی در مورد آینده یادگیری وجود دارد. برخی افراد بر این باورند که انتقال سریع و برنامه ریزی نشده به یادگیری آنلاین منجر به تجربه دردناک کاربر می شود و به رشد طولانی مدت آسیب می رساند. اما، دوباره، دیگران بر این باورند که تولد و رشد یک مدل آموزشی ترکیبی جدید وجود خواهد داشت که مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

تگهای مقاله:

بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهمبهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم

 

 

بسیاری از دانشگاه ها قبلاً انتقال موفقیت آمیزی انجام داده اند. به عنوان مثال، دانشگاه ژجیانگ از  برای گذراندن بیش از 4000 دوره آنلاین فقط در دو هفته استفاده کرد. علاوه بر این، امپریال کالج لندن شروع به ارائه یک دوره در مورد علوم کرونا کرده است، که در حال حاضر بیشترین مشترکین کلاس را دارند

 

چالش های کلاس کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه

 

کلاس های کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  مجموعه ای از چالش های خاص خود را برای همه دارند. برخی از دانش‌آموزان برای شرکت در یادگیری دیجیتال تلاش می‌کنند زیرا فاقد اتصال اینترنتی و فناوری قابل اعتماد هستند. این شکاف در بین کشورها و در گروه های اجتماعی-اقتصادی داخل کشورها وجود دارد. به عنوان مثال، بر اساس داده های تحقیقاتی، در مقایسه با 93٪ از دانش آموزان در سوئیس، نروژ و اتریش که یک کامپیوتر برای آموزش دارند، این تعداد در اندونزی تنها 37٪ است.

در ایالات متحده، بین خانواده‌های ثروتمند و فقیر تفاوت زیادی وجود دارد: در حالی که تقریباً همه نوجوانان 16 ساله از پیشینه‌های ممتاز ادعا می‌کنند که کامپیوتری برای کار کردن دارند، بیش از 27 درصد از آن‌هایی که در فقیر و فقیر زندگی می‌کنند. آنها نمی کنند. در حالی که برخی از مدارس و دولت‌ها، مانند مدارس نیو ساوت ولز، استرالیا، دستگاه‌های دیجیتالی را در اختیار کودکان نیازمند قرار داده‌اند، بسیاری از این همه‌گیری نگران هستند که شکاف دیجیتالی را عمیق‌تر کند.

آیا یادگیری کلاس انلاین شیمی یازدهم  و پایه  موثر است؟

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مطالعه آنلاین می تواند از طرق مختلف برای افرادی که به فناوری مناسب دسترسی دارند موفقیت آمیزتر باشد. بر اساس برخی مطالعات، دانش آموزان هنگام مطالعه آنلاین 45 تا 70 درصد مطالب بیشتری را نسبت به 7 تا 910 درصد در کلاس درس به خاطر می آورند. این عمدتاً به این دلیل است که دانش آموزان می توانند سریعتر به صورت آنلاین یاد بگیرند. یادگیری الکترونیکی 30 تا 50 درصد زمان کمتری برای مطالعه نسبت به یک محیط کلاسی معمولی دارد. دانش‌آموزان ممکن است با سرعت خودشان یاد بگیرند، به عقب برگردند و دوباره بخوانند، بگذرند یا از طریق ایده‌هایی که مناسب می‌دانند تسریعکنند.

تگهای مقاله:

بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهمبهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم

با این حال، اثربخشی یادگیری آنلاین شیمی در گروه سنی متفاوت است. از آنجایی که حواس دانش آموزان در کلاس انلاین یازدهم  شیمی به راحتی پرت می شود، دیدگاه استاندارد دانش آموزان، به ویژه کوچکترها، این است که یک محیط سازمان یافته ضروری است. باید تلاش جدی برای تقویت ساختار و حرکت فراتر از تکرارهای کلاسی سنتی از طریق قابلیت های ویدئویی انجام شود تا از مزایای کامل یادگیری آنلاین بهره مند شوید. برای ارائه یک کلاس درس جامع، شخصی و واقعی برای همه باید ابزارهای همکاری و روش های یادگیری متنوعی وجود داشته باشد

 

 

 

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است