کلاس آنلاین شیمی دهم

کلاس آنلاین شیمی دهم  و کلاس آنلاین شیمی یازدهم و کلاس آنلاین شیمی کنکور در موسسه کارنامه خرد با اجرای دکتر پیمان خواجوی مجد (نویسنده کتابهای گاج و قلمچی) انجام میگردد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02126401062 تماس حاصل فرمایید

کلاس آنلاین شیمی دهم  و کلاس آنلاین شیمی یازدهم و کلاس آنلاین شیمی کنکور در موسسه کارنامه خرد با اجرای دکتر پیمان خواجوی مجد (نویسنده کتابهای گاج و قلمچی) انجام میگردد.

بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

معرفی بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم

استراتژی های مطالعه برای شیمی در کلاس آنلاین شیمی دهم

دانش آموزان اغلب در مورد نحوه مطالعه شیمی  در کلاس آنلاین شیمی دهم اهنمایی می خواهند. بهترین روش واحد برای مطالعه وجود ندارد، اما در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد. این پیشنهادات با در نظر گرفتن شیمی آلی ایجاد شده است، اما آنها به همان اندازه برای همه انواع دروس شیمی کاربرد دارند.

پیش از  کلاس آنلاین شیمی دهم، خواندنی های کتاب درسی و مطالب اختصاص داده شده  در پنل خود را مطالعه و اسکن مغزی کنید. صفحه اول فصل(ها)، و همچنین چند جمله اول هر بخش را بخوانید. اینها معمولاً مفاهیم کلیدی فصل را معرفی یا خلاصه می کنند.

یادداشت برداری فراوان در حین آنلاین شیمی دهم

در  حین برگزاری کلاس آنلاین شیمی دهم فقط بر روی آنچه روی تابلو نوشته شده است تمرکز نکنید. نکات کلیدی کلامی را نیز گوش داده و کپی کنید.

بعد از برگزاری  بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم  چه کنیم؟

بعد از  کلاس آنلاین شیمی دهم خواندن  جزوات تدریس شده و کتاب درسی تعیین شده در مورد مفاهیمی که نیاز به درک بیشتر آنها دارید مهم است و باید بعد از  کلاس آنلاین شیمی دهم تمام نکات را با دقت بخوانید.

یادداشت های کلاس آنلاین شیمی دهم خود را بر اساس خواندن متن بسط و روشن کنید. در مورد نکاتی که نامشخص است با گروه مطالعه خود بحث کنید.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم مثال های کتاب را انجام دهید و راه حل هر مسئله را همانطور که با آن مواجه می شوید یادداشت کنید، حتی اگر آن را خوب بدانید. نوشتن پاسخ به شما کمک می کند مفهوم را به خاطر بسپارید.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم برای اصطلاحات جدید، واکنش‌ها و غیره فلش کارت درست کنید.

همه مسائل مربوط به مجموعه مسائل و کتاب درسی را در اسرع وقت و در اسرع وقت انجام دهید. به این ترتیب، اگر سؤالی دارید، زمان کافی برای رفتن به ساعات اداری استاد خود یا پرسیدن یک معلم خصوصی دارید.

از ساعات کلاس آنلاین شیمی دهم به خوبی و بهینه استفاده کنید.

در مورد استفاده از کتاب درسی و مسائل کاری بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم حل تمام تمارین را فراموش نکنید.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم متن جزوات را برای مفاهیمی که معنی ندارند بخوانید. واقعاً متن را درک کنید، فقط کلمات را کوتاه نکنید. به متن فکر کنید. آنچه می گوید را به چالش بکشید.

بعدو حین اجرای کلاس آنلاین شیمی دهم مشکلات متن را همانطور که به آنها می رسید انجام دهید. اینها به گونه ای قرار می گیرند که درک و یادگیری شما را از موضوع خاصی که همراه آنها هستند افزایش دهند.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم  هنگام تست زنی به کلید پاسخ نگاه نکنید مگر اینکه پاسخی داشته باشید یا کاملاً گیج شده باشید. اگر می توانید ابتدا از یک دوست مطالعه سرنخ بخواهید.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم اگر مشکلی در حل تستها داشتید، پاسخ را روی کاغذ بررسی کنید تا زمانی که بتوانید آن را بازتولید کنید، و تا زمانی که متوجه شوید که چرا هر مرحله به همان شکلی انجام می شود. سپس فوراً مشکل دیگری از همان نوع را امتحان کنید!

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم سایر نکات مفید مطالعه شیمی را نت برداری کنید.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم شیمی را حداقل یک ساعت از هر روز هفته که در یک روز به پایان می رسد مطالعه کنید. یک ساعت در روز خیلی بهتر از ده ساعت در روز شنبه است.

بعد از کلاس آنلاین شیمی دهم درس خواندن را زود شروع کنید (یعنی روز اول ترم). زودتر به دنبال کمک باشید (یعنی به محض اینکه سوال پیش آمد، نه یک هفته بعد.)

در کلاس آنلاین شیمی دهم سعی نکنید هر کلمه ای که در طول سخنرانی گفته می شود را یادداشت کنید. امتیازهای بالا را بگیرید و بعداً جزئیات را پر کنید (نقطه بعدی را ببینید).

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم یادداشت های خود را دوباره کار کنید. یادداشت ها را با دقت کار کنید و مطمئن شوید که هر مفهوم را درک کرده اید. بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم همه ساختارها را دوباره ترسیم کنید. متن را باز کنید و روی هر نکته ای که در سخنرانی ارائه شده است، بسط دهید. جاهای خالی یا مطالب کوتاه شده را در یادداشت های خود پر کنید. مطمئن شوید که تمام مطالب هر سخنرانی را می فهمید. یادداشت های خود را گسترش و سازماندهی کنید. ایجاد یک کپی تازه اما منظم از یادداشت های خود بدون افزودن چیز جدیدی، اتلاف وقت ارزشمند مطالعه شما است.

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم بر درک واقعی مکانیسم ها و واکنش های شیمی آلی تمرکز کنید. همه چیز را به سادگی حفظ نکنید – این کار نمی کند و شما غرق خواهید شد. چرایی واکنش‌ها را درک کنید و شیمی آلی را بسیار آسان‌تر می‌کند. بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم مطالبی را که باید به خاطر بسپارید سازماندهی کنید. فلش کارت هایی بسازید که مطالب ضروری بانک حافظه، به ویژه واکنش ها را خلاصه کند. هدف به حداقل رساندن حفظ است.

کار زیاد و مشکلات زیاد. شما باید سعی کنید بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم هر مشکلی را در هر فصل خودش بررسی کنید انجام دهید. اگر می توانید متن دیگری یا منبع دیگری از مشکلات دریافت کنید. (مثلاً: شیمی آلی به عنوان زبان دوم).

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم بلافاصله پس از این که تصمیم گرفتید نمی توانید مشکلی را حل کنید، به سراغ دانش آموز، یا مربی دیگری نروید. بخش مناسبی از متن را پیدا کنید و آن را با دقت بخوانید. دریافت «پاسخ درست» هدف اصلی حل مشکلات نیست. آشنایی بیشتر با مفاهیم شیمیایی است.  تمرکز بر مفاهیم و توسعه فرآیندهای فکری اهمیت بیشتری دارد.

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم برای هر تستی که چالش خوردید بیش از 20 دقیقه وقت نگذارید. اگر تا آن زمان مشکل را حل نکرده اید، احتمالاً چیزی را از دست داده اید و تلاش بیشتر اتلاف وقت ارزشمند مطالعه است. بررسی متن، یادداشت های سخنرانی شما، یا منبع دیگری از مطالب درخواست می شود. به سراغ مشکلات دیگر بروید و زمانی که تمرین بیشتری داشتید به این مشکلات سخت بازگردید.

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم تمام مشکلات مربوط به خواندن اختصاص داده شده را انجام دهید، حتی اگر نامربوط یا اساسی به نظر می رسند. 

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم گروه های رفع اشکال مطالعاتی تشکیل دهید. گروه‌های کوچکی از دانش‌آموزان که با هم کار می‌کنند، اغلب ایده‌ها و مفاهیم را به نفع همه تبادل می‌کنند. آموزش به یکدیگر یک راه ایده آل برای یادگیری شیمی است.

بعد از هر کلاس آنلاین شیمی دهم به مولکول ها فکر کنید یعنی به آنچه در سطح مولکولی در حال وقوع است فکر کنید. “مولکول باش.” در نظر بگیرید که الکترون ها کجا هستند، چه کاری انجام می دهند و چرا این کار را انجام می دهند. شیمی بسیار فراتر از معادلات است. اگر این طرز تفکر را نادیده بگیرید، این دوره برای شما دشوار خواهد بود.

 

تگ ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است