کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم در موسسه کارنامه خرد و با تدریس سامان سلامیان رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران برگزار میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

02126401062

بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم در موسسه کارنامه خرد و با تدریس سامان سلامیان رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران برگزار میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

02126401062

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم کارنامه خرد

جهت مشاهده رزومه و نمونه تدریس اساتید کارنامه خرد،اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده روش ثبت نام کلاسها اینجا کلیک نمایید

 

کلاس آنلاین ریاضی دهم

کلاس آنلاین ریاضی دهم کارنامه خرد

تدریس کلاس آنلاین ریاضی هنری است که تسلط بر آن دشوار است، به این معنی که بازخورد برای کمک به رشد اساتید ضروری است. ارزیابی عملکرد استاد در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به مدیران موسسات بینش مستقیمی از دانش آموزان می دهد تا توانایی تدریس اساتید شما را بهبود بخشند و به طور مؤثرتری به دانش آموزان دسترسی پیدا کند. علاوه بر بازخورد ارزشمند، ارزیابی‌های استاد درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم به کارکنان مدارس و موسسات شما در سطح بالاتری از مسئولیت‌پذیری کمک می‌کند و کارکنان را متعهد نگه می‌دارد تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

سیستم ارزشیابی معلم درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم یک چرخه دائمی است که امکان پیشرفت مداوم را فراهم می کند. اثربخشی معلم به توانایی معلم برای بهبود یادگیری دانش‌آموز از طریق آزمایش، درک مطلب و موارد دیگر اشاره دارد. تمام ارزشیابی دوره استاد باید بر اساس پنج نکته اثربخشی معلم هدایت شود . این نشان می دهد که اساتید باید چه کاری انجام دهند تا مدرسان موثری باشند، از جمله موارد زیر:

اساتید باید درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم دانش‌آموزان خود را با انتظارات بالا نگه دارند و به دانش‌آموزان در دستیابی به معیاکرهای رشد مبتنی بر آزمون و جایگزین کمک کنند

اساتید باید درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم کمک به نتایج مثبت تحصیلی و رفتاری برای دانش آموزان، از جمله اما نه محدود به حضور منظم، خودکارآمدی، رفتار مشارکتی، و فارغ التحصیلی به موقع

اساتید باید درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم از منابع متنوعی برای ایجاد درس‌های جذاب و نظارت مؤثر بر پیشرفت دانش‌آموز و تطبیق دستورالعمل‌ها در صورت لزوم برای درگیر کردن نیازهای در حال رشد دانش‌آموز استفاده کنند

اساتید باید درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم با بخش، مدیران و سایر متخصصان آموزشی در زمینه تحصیلی خود همکاری کنند تا موفقیت برای همه دانش آموزان تضمین شود

برای ارزیابی کامل تدریس یک استاد درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم ، باید از زوایای مختلف به کلاس درس او نزدیک شوید. ارزیابی دانشجویان از اساتید یکی از جنبه های فرآیند ارزیابی جامع است و مدیریت شما باید از آنها در ارتباط با مشاهدات، نمرات، موفقیت دانشجویان و موارد دیگر استفاده کند. مهم است که به یاد داشته باشید که همه اساتید فضایی برای پیشرفت دارند و برای بهبود توانایی تدریس بازخورد لازم است.

معیارهای همه کاره ارزیابی استاد درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم برای اساتید در رشته ها، موضوعات و گروه های مختلف ارزشمند است. فرم‌های ارزیابی مربی را نسبتاً کوتاه نگه دارید تا خستگی تصمیم‌گیری را به حداقل برسانید و به دانش‌آموزان فرصت دهید تا افکار خود را بعد از انتخاب چند گزینه‌ای بنویسند. استفاده از مقوله‌ها و معیارهای ارزیابی زیر را به‌عنوان چک‌لیست ارزیابی مدرس درکلاس آنلاین ریاضی یازدهم برای دیدی جامع از توانایی‌های تدریس استاد خود توصیه می‌کند:

  1. دانش و اشتیاق به موضوع برای معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم ضروری است

مهمترین عنصر موفقیت مربی، پایگاه وسیع دانش و اشتیاق سالم نسبت به موضوعی است که تدریس می کنند. از دانشجویان بخواهید که عبارات زیر را در رابطه با دانش و اشتیاق استادشان نسبت به موضوع موضوع با اذعان به اینکه استاد کارهای زیر را انجام می دهد یا انجام می دهد رتبه بندی کنند:

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم در مورد مطالب درسی که تدریس می کنند بسیار سرمایه گذاری و مشتاق است و حس هیجان را در کلاس درس منتقل می کند

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم اصول کلی رشته خود را درک می کند

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به دانش آموزان یک دید کلی از رشته ارائه می دهد

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم می تواند به طور کافی و دقیق به سوالات دانش آموزان در مورد رشته و موضوع تخصصی آنها پاسخ دهد

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم برنامه درسی و تکالیف را حول جدیدترین تحولات در رشته خود قرار می دهد

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم در زمینه تحصیلی خود جاری می ماند، فعالانه به دنبال مطالب جدید می گردد و/یا در تحقیقات حرفه ای شرکت می کند

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم رشد مستمر در رشته تحصیلی خود را نشان می دهد و دانش آموزان را به دنبال کردن مسیرهای مشابه تشویق می کند

  1. معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم تجربه، مهارت و خلاقیت در کلاس درس دارند

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم توانایی های تدریس و دانش تجربی خود را با مهارت و خلاقیت در کلاس درس ارتقا می دهند. یک استاد خوب باید:

مواد، تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت را ترسیم و به طور موثر ارائه دهید.

معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم مفاهیم و تکنیک های کلیدی دوره را به صورت سازمان یافته به وضوح ترسیم میکنند.

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم راهبردهای یادگیری فعال را در کلاس درس تشویق کنید.

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به طور مداوم پیشرفت دانش آموز را به سمت اهداف یادگیری به روش های خلاقانه مختلف زیر نظر بگیرید.

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم دانش آموزانی که مشکلات تحصیلی دارند را بشناسید و به آنها کمک کنید.

  1. روشن کردن انتظارات دانش‌آموز و روش‌های آزمون

همانطور که ارزیابی مربیان به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم برای موفقیت بسیار مهم است، درک نحوه ارزیابی بهترین دانش آموزان نیز ضروری است. توصیه می‌کنیم از معیارهای زیر برای سنجش میزان انتظارات و آزمون‌های دانش‌آموزان توسط استاد استفاده کنید:

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به وضوح با انتظارات کلاس و تکالیف ارتباط برقرار کنید.

انتظارات نوشتاری برای دوره را به وضوح توضیح می دهد. استانداردهای عملکرد واضحی برای انتظارات دوره داشته باشید

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم درک کلی دانشجویان از مفاهیم درسی را افزایش دهید

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم تکالیف را منصفانه و مطابق با انتظارات آنها ارزیابی می کند

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم نمرات تکالیف در یک چارچوب زمانی معقول بدهید

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم تکالیفی را مطابق با اهداف آموزشی دوره ایجاد کنید

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم بازخورد واضح و دقیق در مورد عملکرد دانش آموزان در تکالیف ارائه می دهد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به دانش آموزان انتقاد سازنده در مورد پروژه ها و تکالیف کتبی ارائه می دهد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم از طیف وسیعی از ابزارها برای ارزیابی یادگیری دانش آموزان استفاده می کند

  1. حرفه ای بودن در کلاس درس و فراتر از آن

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم چه برای جلسات اداری، آزمایشگاهی یا تحقیقاتی، حرفه ای بودن خارج از کلاس درس گسترش می یابد. ضروری است که مربیان به دانش آموزان به عنوان یک فرد احترام بگذارند و کارهای زیر را انجام دهند:

 

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم تشویق به دنبال آزادانه یادگیری و آزادی تحصیلی باشد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم بازخورد سازنده مداوم در مورد تکالیف ارائه دهد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم ارائه بازخورد معنادار برای موضوعات تحقیق داشته باشد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم رهنمودهای مداوم و معنادار در مورد مواد درسی ارائه دهد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم هنگامی که سؤالاتی در مورد یک تکلیف مطرح می شود به دانش آموزان پاسخ دهد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم دانش آموزانی را که برای دوره مناسب نیستند شناسایی کند و آموزش جایگزین یا رویکردهای یادگیری فردی را توصیه کند

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به طور مداوم قوانین رفتاری موسسه خود را تجسم دهد.

  1. اثربخشی کلی تدریس

معیارهای مختلفی وجود دارد که معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم برای اینکه در مجموع معلم مؤثری باشند باید رعایت کنند:

 

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم در ایجاد محیطی مساعد برای یادگیری موفق می شود

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به طور فعال به پیشرفت و یادگیری دانش آموزان توجه دارد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم برای هر جلسه کلاس به خوبی آماده است

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم علاقه کلاس را به موضوع مورد نظر بر می انگیزد

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم سطح بالایی از عملکرد را انتظار دارد و آن را دست یافتنی می کند

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به طور کلی یک مربی موثر برای مطالب دوره است

  1. بخش بازخورد را باز کنید

علاوه بر معیارهایی که در نظرسنجی‌های معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  بیان شد ، به دانش‌آموزان فضای باز بدهید تا از آنچه در این دوره بیشتر لذت می‌برند و اینکه چگونه فکر می‌کنند باید بهبود یابد، ذکر کنند. ضروری است که دانشجویان بدانند که چگونه استاد خود را محترمانه ارزیابی کنند و این فضا برای ارتقای رشد لازم است. دانش آموزان همچنین باید بدانند که با ناشناس بودن محافظت می شوند.

نحوه ارزیابی بازخورد دریافتی اساتید

مانند هر شکل دیگری از ارزشیابی، داده هایی که اساتید از ارزشیابی دانشجویان به دست می آورند، می تواند ترکیبی باشد. دانش‌آموزان تمایل دارند کلاس را بر اساس لذت شخصی یا موفقیت خود در کلاس ارزیابی کنند نه آنچه آموخته‌اند، و این امر باعث می‌شود که معلمان کم‌تأثیر ارزیابی‌های استاد عالی را دریافت کنند و معلمان خوب ارزیابی‌های بد را دریافت کنند. در حین ارزیابی نظرسنجی های دانشجویان و تجزیه و تحلیل روندها، یادآوری موارد زیر ضروری است:

 

مطالعات نشان داده است که معلمانی در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم که نمرات بالاتری می‌دهند، ارزشیابی بهتری دریافت می‌کنند. این عامل ممکن است برخی از اساتید را به افزایش یا منحنی نمرات ترغیب کند و رتبه بندی دانشجویان را زیر سوال ببرد.

دانش‌آموزان تمایل دارند اساتید را بر اساس میزان علاقه‌شان به درس ارزیابی کنند، به‌ویژه زمانی که دانشجویان از کار درگیر خوششان نمی‌آید یا توانایی مقابله با چالش‌ها را ندارند.

دانشجویان تمایل دارند اساتید مرد را بالاتر از اساتید زن رتبه بندی کنند ، حتی زمانی که هر دو معلم درس مشابهی را تدریس می کنند و دانشجویان را بر اساس معیارهای یکسان ارزیابی می کنند. بر خلاف استادان مرد، اساتید زن احتمالاً توسط دانشجویان بر اساس شخصیت و ظاهرشان ارزیابی می شوند. از آنجایی که ارزشیابی دانش آموزان می تواند دارای مضامین جنسی ناخواسته و آشکار باشد، تکیه بر آنها می تواند تبعیض را تقویت کند.

چندین معیار می‌تواند به معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم کمک کند بینش ارزشمندتری کسب کنید

یک رویکرد این است که پایایی ارزیابی های استاد را با گوش دادن به دانش آموزان با عملکرد برتر در کلاس بالاتر از بقیه پایه گذاری کنیم. مدارس همچنین می توانند ارزش ارزشیابی دانشجویان از اساتید کالج را با اجرای آنها در مراحل بعدی شغلی هر دانش آموز افزایش دهند تا ارزش واقعی کلاس را با نگاهی به گذشته ببینند.

دانش آموزان تمایل دارند کلاس را بر اساس لذت شخصی یا موفقیت در کلاس ارزیابی کنند تا آنچه که آموخته اند

 

برای معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم رویکردهای موثری وجود دارد که می تواند برای افزایش یکپارچگی و سازنده بودن ارزیابی هایی که دریافت می کند، استفاده کند. برای افزایش اعتبار ارزشیابی دانشجویان از اساتید، اقدامات زیر را در نظر بگیرید:

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم باید ارزیابی‌های میان دوره‌ای دانش‌آموز را در نظر بگیرد: اگر نگران ارزیابی‌های پایان دوره هستید، ارزیابی‌های غیررسمی را زودتر در دوره برگزار کنید تا ببینید هر دسته از دانش‌آموزان چگونه یاد می‌گیرند. بازخورد از ارزیابی های اولیه دوره می تواند به اساتید اجازه دهد تا دوره را تصحیح کنند و بر حوزه هایی تمرکز کنند که دانشجویان بیشتر با آنها مشکل دارند.

برای معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم افزایش نرخ پاسخ دانش‌آموزان: وقتی هر یک از دانش‌آموزان ارزیابی‌های پایان دوره را به پایان می‌رسانند، مربیان ارزیابی‌های دقیق‌تر و قابل اعتمادتری دریافت می‌کنند. مشارکت دانش‌آموزان را با اجباری کردن آنها، ارسال اعلان‌های یادآوری، دادن امتیاز به دانش‌آموزان، و حتی قفل کردن نمرات پشت ارزشیابی افزایش دهید.

به عنوان معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم انتقاد سازنده را تشویق کنید: دانش‌آموزان زمانی که درک کنند که بخش انتظار انتقادهای محترمانه و سازنده دارد، احتمالاً ارزیابی‌های منصفانه و دقیقی ارائه می‌کنند.

نحوه استفاده از ارزشیابی دانش آموزان را توضیح دهید: دانش آموزان وقتی متوجه می شوند که روسای بخش ها و کمیته ها از بازخورد برای ارتقاء و تصدی خود استفاده می کنند، بازخورد بهتری ارائه می دهند. به آنها اطمینان دهید که داده هایی که ارائه می کنند برای موسسه ارزشمند است.

معلم در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم از دانش‌آموزان بخواهید نمونه‌های خاص را به خاطر بیاورند: با استفاده از مثال‌های خاص در کنار انتقادات خود، تعصب و اظهارات نادرست را کاهش دهید. مثال‌ها ممکن است شامل بازخورد در مورد سبک‌های ارائه، ماژول‌های یادگیری، انتظارات دوره، پروتکل درجه‌بندی و موارد دیگر باشد.

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است