بهترین کلاسهای آنلاین کنکور

معرفی بهترین کلاسهای آنلاین کنکور

بهترین کلاسهای آنلاین کنکور در سالهای اخیر در موسسه کارنامه خرد و با حضور دبیران برتر ایران برگزار گردیده است.

در ادامه به بررسی ویژگی های کلاسهای آنلاین کارنامه خواهیم پرداخت:

1-کلاسهای کارنامه خرد در استدیوی بزرگ و با سیتاچ بزرگ و حرفه ای برگزار میگردد و برخلاف سابر موسسات که تصاویر کوچک است،شما در کلاسهای آنلاین خرد، تصویر کلاس و استاد و تخته را به صوت فول سایز و بزرگ می بینید.(همانند تصویر زیر)

2- کلاسهای کارنامه خرد به صورت پخش زنده است و امکان گفتگو و پرسش و پاسخ با استاد را دارا میباشد، ولی پس از برگزاری کلاس،فیلم آفلاین و ضبط شده را هم میتوانید در پنل کاربری خود مشاهده نمایید

3- در کلاسهای آنلاین کنکورخرد، اساتید علاوه بر آموزش کامل (صفر تا صد)، در کلاسها،  تستهای فراوان نیز حل مینمایند(بررسی تستهای کنکور سنوات گذشته و منتخبی از تستهای آزمونهای آزمایشی کشوری انجام میگیرد

4-در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،رفع اشکال نیز در پکیج کلاسها قرار دارد و دانش آموزان به صورت 24ساعته میتوانند در گروه های درسی به رفع اشکال بپردازند

5- در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،از دبیران رنکینک 1تا 3 کنکور ایران در تمام دروس استفاده میگرد

6- همچنین کلاسهای کنکور و کلاسهای دانش آموزان پایه جدا از هم بوده و دانش آموزان سالهای پایه (دهم و یازدهم) در کلاسهای مجزا تدریسشان با همان اساتید برند و شهیر صورت میپذیرد.

جهت مشاهده رزومه و نمونه تدریس دبیران برند کارنامه خرد بر روی لینک زیر کلیک نمایید

جهت ارتباط با واحد ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ویژه 02126401062 تماس حاصل فرمایید

جهت مشاهده ویژگی های کلاسهای انلاین کارنامه خرد و هزینه کلاسها و رزومه اساتید اینجا کلیک نمایید

مزیت های کلاسهای کنکور آنلاین

چرا بسیاری از دانش آموزان فکر می کنند که بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  جایگزین خوبی برای دوره های معمولی حضوری هستند؟

  1. بهترین کلاسهای آنلاین کنکور هزینه کمتری دارد

اگر می‌خواهید از هزینه‌ها آگاه باشید، دوره‌های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  راه‌حل هوشمندانه‌ای هستند. شما فقط برای آنچه می خواهید بپردازید پرداخت می کنید و از هزینه های سفر و اقامت خودداری می کنید.

  1. در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور ملاقات آسان

احتمالاً تجربه کرده اید که رسیدن به مکان دوره در یک روز زمستانی در کولاک چقدر می تواند دشوار باشد. شما باید زود از خواب بیدار شوید، خیابان را بیل بزنید و در جاده های پرتحرک حرکت کنید. اگر آب و هوا بد نباشد، ممکن است شرایط بسیار دیگری وجود داشته باشد که رسیدن به محل دوره را برای شما سخت کند. اگر در یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  شرکت می کنید، حضور صرفاً به معنای باز کردن رایانه شما است.

  1. بهترین کلاسهای آنلاین کنکور آسایش در خانه را بهمراه دارد

می توانید یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را از خانه یا کافه مورد علاقه خود بگذرانید. اگر می خواهید در رختخواب دراز بکشید و در حین تماشای یک سخنرانی به موسیقی کلاسیک گوش دهید، البته می توانید این کار را انجام دهید.

  1. در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور واحدهای درسی را به موقع دریافت میکنید

آموزش مداوم و یادگیری مادام العمر در حال حاضر بخشی طبیعی از بسیاری از مشاغل است. به عنوان مثال، ممکن است شما نیاز به جمع آوری تعداد معینی واحد درسی تا پایان سال داشته باشید. همیشه اینطور نیست که شما زمان یا فرصتی برای شرکت در دوره های موجود در یک دوره زمانی معین داشته باشید. اگر نیاز به جبران زمان از دست رفته دارید، دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  راه حل مناسبی هستند.

5- بهترین کلاسهای آنلاین کنکور   بهتر تمرکز میکنید

تمرکز خوب روی یک دوره معمولی همیشه به این راحتی نیست. گاهی نشستن در کنار افراد زیادی باعث اختلال در تمرکز می شود. با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور ، تمرکز بر کاری که انجام می‌دهید بسیار آسان‌تر است و می‌توانید زمانی که واضح و سریع هستید، یاد بگیرید. اگر مشکل تمرکز دارید، می توانید زمانی که دوست دارید استراحت کنید.

  1. شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور یادگیری مهارت های جدید فناوری اطلاعات را به همراه دارد

اگر هرگز در مهارت های کامپیوتری قوی نبوده اید، یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  شما را مجبور می کند از منطقه راحتی خود خارج شوید. شما یاد خواهید گرفت که در سخنرانی ها حرکت کنید، اسناد را به صورت دیجیتالی بخوانید و با دیگران به صورت بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  تعامل کنید. اگرچه این ممکن است برای برخی ترسناک به نظر برسد، اما در دنیای دیجیتال امروزی یک مهارت مهم است.

  1. با شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور انضباط شخصی را تمرین کنید

تکمیل یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  مستلزم نظم و انضباط شخصی است. هیچ معلمی وجود ندارد که به شما بگوید چه زمانی آخرین مهلت ارسال است. شما باید به طور فعال وارد پورتال آموزش الکترونیکی شوید و کارهایی را انجام دهید که شما را قادر می سازد دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را بگذرانید. با گذراندن دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  به خود ثابت خواهید کرد که نظم دارید و می توانید به اهداف خود برسید

مزایای کلاسهای کنکور آنلاین برای دبیران:

  برای شما به عنوان یک معلم، می تواند زندگی روزمره شما را بهتر .کند. آزادی و انعطاف پذیری کلیدواژه های مهمی هستند. در اینجا ما 6 بهترین دلیل برای هوشمندانه بودن شرط بندی در دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  برای ایجاد درآمد بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را خلاصه کرده ایم.

 مزیت 1:به عنوان یک معلم  با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  می توانید دانش و اشتیاق خود را در مورد آنچه به آن علاقه دارید به اشتراک بگذارید                                

یکی از مزایای ایجاد یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  این است که می توانید روی چیزی که بیشتر به آن علاقه دارید کار کنید! می توانید از دانش و تجربه خود برای کمک به  دانش آموزان استفاده کنید.

به هر چیزی که می توانید فکر کنید. شما مطمئناً دانش زیادی در زمینه خود دارید. این می تواند یک طاقچه کوچک یا یک میدان بزرگ باشد. شما نیازی به داشتن مدرک دکترا، دیپلم یا تحصیلات طولانی ندارید. آنچه شما نیاز دارید دانشی در مورد زمینه ای است که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما می توانید الهام بخش، لذت ببرید، درگیر شوید و دانش خود را به شرکت کنندگان دوره که واقعاً می خواهند به شما گوش دهند منتقل کنید! میدانی بدست می آورید که می توانید در مورد رشته تخصصی خود صحبت کنید و با دیگرانی که علاقه مشابه شما دارند صحبت کنید.                                 

 

مزیت 2: با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  نام خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود بسازید

 

یکی دیگر از مزایای بزرگ دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  این است که شما بستری ایجاد می کنید که در آن با اعتبار بیشتری در زمینه تخصصی خود ظاهر می شوید. معلمان اغلب به عنوان مقامات در رشته خود دیده می شوند. به عنوان یک رهبر دوره، شما همچنین در زمینه تخصص خود به یک مرجع تبدیل خواهید شد و هر چه تعداد دانش آموزان بیشتری به دست آورید – اعتبار شما به عنوان یک متخصص بیشتر می شود.

 مزیت 3: از دانش خود با دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  کسب درآمد کنید

کسب درآمد از دانش خود یکی از بهترین مزایای ایجاد دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  است. شما تخصص منحصر به فرد خود را در طول سالیان متمادی ایجاد کرده اید. ساعت ها مطالعه، جستجو و آزمون/خطا شما را به آنچه امروز هستید تبدیل کرده است! این تخصص است که بسیاری دیگر ندارند! تخصصی که دیگران حاضرند برای به دست آوردن آن هزینه کنند.

بسیاری از مردم برای دستیابی به چیزهایی که فکر می کنید آسان هستند، تلاش می کنند! با دانش خود، می توانید ساعت های زیادی از ناامیدی دیگران در مورد کارهایی که نمی توانند انجام دهند نجات دهید، در حالی که از دانش خود درآمد کسب می کنید

دانش شما می تواند هر چیزی از نقاشی گل رز گرفته تا مدیریت پروژه باشد. چه تخصص شما در زمینه سرگرمی و اوقات فراغت باشد و چه حرفه ای باشد، می توانید درآمد کسب کنید. بسیاری از مردم خواهان یک راه آسان برای رسیدن به دانش جدید هستند و شما می توانید آن را با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  به آنها بدهید.

 مزیت 4: مخاطبان و دانش آموزان بیشتری را جذب کنید و مشتریان بیشتری به دست آورید

آیا شما از نظر جغرافیایی محدود هستید؟ یک دوره معمولی محدودیت های عمده ای در رابطه با تعداد شرکت کنندگان و تعداد دوره های تکمیل شده دارد. به عنوان یک رهبر دوره، شما فقط می توانید همزمان در یک مکان باشید و محدودیت های جغرافیایی دارید. علاوه بر این، شما باید محل را اجاره کنید و زمان زیادی را برای هر دوره برای ارائه غذا، محتوای سفارشی و همه چیزهایی که قبل از شروع دوره لازم است، اختصاص دهید.

اینجاست که یکی از بزرگترین مزیت های ایجاد یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  به چشم می خورد: لازم نیست خودتان در زمان مشخصی حضور فیزیکی داشته باشید. شما محدودیت جغرافیایی ندارید و مجبور نیستید برای برگزاری دوره ها و سخنرانی ها در مورد حوزه تخصصی خود به سراسر کشور سفر کنید.

شما می توانید از دفتر خود یا از نیمکت سرگرمی خود به تمام نروژ برسید! یا حتی بهتر از آن، اگر دانشی داشته باشید که می توانید در خارج از مرزهای نروژ به اشتراک بگذارید، می توانید به تمام دنیا دسترسی پیدا کنید

مزیت 5: با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  آزادی کار را در جایی که می خواهید و زمانی که می خواهید بدست آورید

 بله – جایی که شما می خواهید و زمانی که شما می خواهید! لازم نیست با عجله در 0700 از در خارج شوید تا به موقع به محل کار خود برسید. از پارو کردن برف در صبح زود اجتناب کنید. ترافیک یا ازدحام در وسایل نقلیه عمومی را فراموش کنید.

 شما می توانید از دفتر خانه خود، از کابین در کوهستان، از یک ساحل در دریای کارائیب یا یک کافه در نیویورک کار کنید. شما این آزادی را دارید که زمان و مکان خود را تعیین کنید!

تنها چیزی که نیاز دارید یک رایانه شخصی و یک خط اینترنت است و کار را انجام می دهید! وقتی به دردت می خورد! این مزیتی است که اکثر ما قدردان آن هستیم!

قیمت کلاسهای کنکور آنلاین را از اینجا ببینید

مزیت 6: پروفایل کردن خدمات خود به سمت یک شبکه جدید و بزرگ

 اگر خدمات آموطشی  یا محصولاتی آموزشی را می فروشید، می توانید به صورت غیرمستقیم با یک دوره آنلاین  مشخصات این مورد را نشان دهید. شما به سادگی می توانید با شروع یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور ، مشتریان بالقوه جدیدی به دست آورید. شما دانشجویان یا شرکت کنندگان دوره های زیادی را دریافت می کنید که از تخصص شما آگاه می شوند، ممکن است نیاز به پیگیری بیشتری داشته باشند، یا نیاز به خرید محصول شما برای رسیدن به آنچه می خواهند داشته باشند.

با تعداد زیادی از شرکت کنندگان راضی، تبلیغات بیشتری دریافت می کنید و در بازار بیشتر دیده می شوید! یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  می تواند راه شما برای ایجاد شبکه بزرگی از مشتریان بالقوه جدید باشد که در غیر این صورت ممکن است هرگز نداشته باشید.

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است