بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران

هم اکنون مجموعه آموزشی کارنامه خرد، بهترین موسسه آنلاین کنکور است که کلاس های خود را صرفا با دبیران برند و مشهور و در استدیویی بزرگ و مجهز برگزار مینماید.

کلاس های کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان(رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران)  با نظارت مستقیم ومستمر ایشان اداره میگردد.

اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران  در تمام دروس میباشد.

 اصولا در تمام دنیا  استفاده از خدمات برتر همیشه شامل هزینه های بیشتر میگردد و طبیعی است که خدمات این موسسه به دلیل کیفیت بالای دبیران،  از موسسات مشابه اندکی بالاتر است .قطعا استفاده از افراد تازه کار (با خدمات ارزان قیمت) وسوسه انگیز است ولی در نهایت باعث اتلاف پول و زمان شما خواهد شد. انگلیسی ها یک ضرب المثل معروف دارند که میگوید هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان خریداری نمایم.

برای مشاهده شهریه و اسامی دبیران، در کلاس های آنلاین موسسه کارنامه خرد روی لینک زیر کلیک نمایید

 یا با خط ویژه کالسنتر موسسه کارنامه خرد  02126401062  تماس حاصل فرمایید

مشاهده سایت کلاس های آنلاین  موسسه کارنامه خرد (کلیک کنید)

کلاسهای موسسه کارنامه خرد ،  منحصرا در سرور اختصاصی این موسسه برگزار میشود و شما با توجه به سرعت اینترنت خود میتوانید سرعت پخش مناسب را انتخاب کنید و با یک اینترنت بسیار معمولی،کلاس ها را هم بصورت آنلاین و هم به صورت آفلاین،با کیفیت خوب ببینید

بهترین مشاور کنکور پزشکی

      کسب دانش یا یادگیری چیزهای جدید توسعه پتانسیل خود چیز خوبی است، درست است؟ به عنوان مثال، تمایل به بهبود زبان ارتباطی برای افزایش فرصت های شغلی معمولا برای تحصیل در موسسه باید مسافرت کنیم. یا در محل ارائه شده و اگر آن مکان از محل اقامت ما خیلی دور است، چه باید بکنیم؟ یا زمان مطالعه با اوقات فراغت یکی نیست موسسات بسازند مردم را از خانه های دور یا در زمان هایی که با آموزش آنلاین مطابقت ندارد راضی کنید ممکن است برخی از شما در مورد خوب بودن یادگیری آنلاین شک داشته باشید. موثر خواهد بود یا خیر؟ بنابراین، تیم سبد آنلاین مایل است  مزیت یادگیری آنلاین ترک یکدیگر را ارائه دهد.

زمان مشکلی نیست، شما می توانید انتخاب کنید آموزش آنلاین. شما می توانید در زمانی که برای شما مناسب است مطالعه کنید. که برای افرادی که وظایف یا فعالیت های منظمی دارند که برای مدت زمان مشخصی برنامه ریزی شده اند بسیار مناسب است. مطالعه آنلاین مطمئناً تأثیری بر شغل اصلی شما نخواهد داشت.

هر جا که هستید می توانید مطالعه کنید. آموزش آنلاین، مطالعه در هر کجا همانطور که شما می خواهید فقط سیگنال اینترنت داشته باشید و تجهیزات برای دسترسی به مواد آموزشی مانند رایانه های نوت بوک، تبلت یا گوشی های هوشمند و غیره، در هر کجا که باشند، می توانند یاد بگیرند. اما یادگیری آنلاین همچنین باید سرعت سیگنال اینترنت خود را بررسی کنید. زیرا ممکن است باعث اختلال در استفاده شود

می توانید به عقب برگردید و نگاه کنید. وقتی یه مدت درس میخونی اگر متوجه نشدید، می توانید به عقب فشار دهید. برای بررسی محتوا و ایجاد یک درک جدید یا اگر احساس خستگی می کنید میخوام یه لحظه به چشمام استراحت بدم می توانید مکث را فشار دهید و بعداً مطالعه را از سر بگیرید.

در صورت تکمیل دوره، دوره را مرور و تکرار کنید. و اینکه بخواهیم دانش را با نگاهی دوباره از ابتدا مرور کنیم مشکلی نیست. به دلیل آموزش آنلاین از طریق ویدئو اکثر آنها محدودیتی برای مدت زمان تماشای ویدیو دارند. محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می توانید تماشا کنید وجود ندارد. پس چند دور دیگر می خواهید دوباره یاد بگیرید؟

در زمان و هزینه های سفر صرفه جویی کنید. هنگام مطالعه آنلاین در هر مکانی، می توانید مطالعه کنید. بنابراین، از نظر زمان و هزینه هایی که باید در سفر تلف شود، آن را ترک کنید. اینقدر پس انداز کن شما می توانید در این بخش هزینه ها را بیاورید. می توانید برای خرید دوره های بیشتر بروید.

      از مزایای یادگیری آنلاین که در بالا ذکر شد من معتقدم که یادگیری آنلاین راه دیگری برای کمک به شما در توسعه پتانسیل خود در آینده است. اما آنچه برای ما برای موفقیت در یادگیری آنلاین مهم است. داشتن نظم و انضباط و مسئولیت پذیری است به دلیل یادگیری آنلاین هیچکس نیامد که ما را تشویق کند یا مجبور به مطالعه کنیم. بنابراین، تیم سبد آنلاین مایل است تشویق شود.

ویژگی بهترین کلاس کنکور آنلاین :

در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران همدلی، همدردی. این توانایی به عنوان توانایی نفوذ عمیق روانشناختی به دنیای درونی شخص دیگر –بین موسسه و دانش آموزان قرار دارد – برای درک مخاطب دیدن آنچه در حال رخ دادن از موقعیت های خود اوست، درک جهان از طریق چشمان او، پذیرش دیدگاه او درک می شود. . اگر قابل قبول و درست باشد

در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران مشاوران و مدرسان  در تلاش برای درک دانش آموزان، برای نفوذ در دنیای درونی او، صادقانه از احساساتش به او می گوید و باعث واکنش همدلانه او می شود و در نتیجه او را به روی خود باز می کند.

مدیران و مشاوران بهترین کلاس کنکور آنلاین ،  حسن نیت نگرش مهربانانه و عاطفی مثبت نسبت به دانش آموزان ، علاقه شخصی و مشارکت در حل مشکلات او دارند

مشاوران بهترین کلاس کنکور آنلاین ، نگرش غیر قضاوت آمیز نسبت به دانش آموزان دارند ، از جمله پایبندی به معیارهای اخلاقی و اخلاقی که او به رفتار خود پایبند است، حتی اگر خود مشاور یا مدیران موسسه این رفتار را دوست نداشته باشد.

مشاوران بهترین کلاس کنکور آنلاین ا از اخلاقی کردن، تحمیل توصیه خود به دانش آموزان  امتناع میکنند

در بهترین کلاس کنکور آنلاین ، اعتماد به دانش آموزان ، باور به توانایی های او و توانایی کنار آمدن با مشکل خود منجر خواهد شد

 

در مورد سبک تدریس پرطرفدار در عصر جدید عادی، وجود فرمت‌های آموزش و یادگیری آنلاین اجتناب‌ناپذیر است. اما احتمالاً والدین زیادی وجود دارند که ممکن است نگران معایب آن باشند. و مزایای زیادی از یادگیری آنلاین وجود دارد که آیا واقعاً می تواند به توسعه یادگیری برای دانش آموزان  کمک کند یا خیر.

یادگیری آنلاین (آموزش آنلاین) چیست؟

یادگیری آنلاین شکلی از آموزش و یادگیری برای توسعه دانش و مهارت از طریق فناوری است که از طریق اینترنت متصل است و می توان به راحتی، سریع، در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی داشت. چه برنامه مطالعاتی مطالب آموزشی آنلاین یا پلتفرم های مختلف یادگیری تا بچه ها بتوانند طوری یاد بگیرند که انگار در یک کلاس درس واقعی درس می خوانند

علاوه بر این، مزایای یادگیری آنلاین همچنین انعطاف پذیری برای انتخاب سبک برنامه ریزی یادگیری وجود دارد. یا موضوعاتی که تا حد امکان مناسب دانش آموزان باشد. امروزه، بسیاری از والدین مدرن تصمیم می‌گیرند که آموزش‌های مدرسه خانگی را بپذیرند و با آن ادغام کنند (می‌توانید مقاله‌های بیشتری در مورد مدرسه خانگی در  «چگونگی آماده‌سازی» بخوانید. اجازه دهید فرزندتان در مدرسه خانگی درس  بخواند.

مزایای مطالعه آنلاین

  1. در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران شما می توانید با توجه به سطح دانش و علاقه خود تحصیل را انتخاب کنید.

مزایای مطالعه آنلاین این است که والدین می توانند به دانش آموزان  کمک کنند تا تحصیلات خود را با توجه به علایق و سطح مهارت خود برنامه ریزی کنند، که به عنوان یادگیری دانش آموز محور نیز شناخته می شود . اینها به راه اندازی یک سیستم آموزشی که دانش آموزان  را می سازد کمک می کند یادگیری شاد و سرگرم کننده و همچنین آزاد بودن در انتخاب آنچه دانش آموزان  به آن علاقه دارند

  1. داخل بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران محتوای آموزشی به روز و همیشه به روز است.

می توان گفت این نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد. زیرا محتوا همیشه به روز و به روز است. می تواند به دانش آموزان  کمک کند همیشه چیزهای جدید یاد بگیرند، در جریان موقعیت ها و تغییرات قرار بگیرند. آماده تمرین مهارت ها و کسب دانش لازم است را می توان در زندگی روزمره و در آینده به کار برد علاوه بر این، والدین از محتوا اطمینان دارند. می توانید با فرزندان خود نیز بنشینید و مطالعه کنید.

 

3.در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران  همیشه می توانید به عقب برگردید و مرور کنید.

 

دیگر نگران عدم پیگیری با دوستان یا درک نکردن آنچه معلم است نباشید، زیرا دانش آموزان  می توانند به عقب برگردند و از ابتدا تا انتها آن را مرور کنند تا زمانی که درک کنند. بر خلاف درس خواندن در کلاسی که باید با دوستان خود درس بخوانید، نمی توانید به عقب برگردید و جایی را که متوجه نمی شوید مرور کنید.

 

  1. بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران زمان و مکان کلاس انعطاف پذیر است.

شما لازم نیست نگران برنامه های مدرسه باشید زیرا دانش آموزان  می توانند زمانی را انتخاب کنند که برای دانش آموزانشان مناسب باشد. آنها همچنین می توانند مکانی را برای مطالعه انتخاب کنند که دانش آموزان  در آن احساس راحتی کنند و بتوانند بر مطالعه تمرکز کنند.

 

  1. در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران میتوانید فشار مطالعه را کاهش دهید.

هنگامی که در کلاس درس هستند، بسیاری از دانش آموزان  ممکن است زمانی که به عنوان ارزش گذاری برای پیشرفت تحصیلی کلی به جای علاقه و لذت در مدرسه ارزیابی می شوند، احساس فشار می کنند. همچنین به دلیل مقایسه شدن با سایر همسالان در کلاس تحت فشار قرار گرفتند که باعث ایجاد احساس حقارت می شد. هنگامی که دانش آموزان  احساس استرس، استرس، ناراحتی می کنند، باعث استرس، اضطراب و عدم تمرکز می شوند و عملکرد تحصیلی آنها را تحت تاثیر قرار می دهند. و در نهایت روابط با اطرافیانشان مطالعه آنلاین می تواند به کاهش این فشار کمک کند زیرا دانش آموزان  نیازی به رقابت یا مقایسه با کسی احساس نمی کنند. همچنین دانش آموزان  را تشویق می کند که جرأت بپرسند. بدون ترس از اشتباه کردن، قاطع باشید.

معایب آموزش آنلاین شیمی و فیزیک و ریاضی زیست

  1. دانش آموزان ممکن است تمرکز کافی در مطالعه نداشته باشند.

برخی از دانش آموزان  ممکن است در نشستن طولانی مدت در مدرسه مشکل داشته باشند، بنابراین والدین باید فضایی آرام پیدا کنند. یک دوره آنلاین بیابید که به بچه ها اجازه می دهد با معلمان تعامل داشته باشند. زمانی را برای یادگیری و فعالیت ها اختصاص دهید تا همزمان با ” دوره طلایی ” که هر روز وجود دارد. صبح بین 9:00 صبح تا 11:00 صبح و 2) بعد از ظهر بین ساعت 15:00 تا 16:00 با احتساب زمان استراحت. هر کلاس نباید بیش از 20-25 دقیقه باشد.

  1. عدم تعامل با دیگران

یادگیری آنلاین می سازد بچه ها با همکلاسی ها ارتباط متقابل ندارند. باعث توسعه اجتماعی نمی شود به جای درگیر شدن با همکلاسی ها کار گروهی با هم، غذا خوردن و بازی کردن با هم در زمان ناهار، تنها فرزند است. و همه کارها را خودم انجام دهم مخصوصاً دانش آموزان ی که وارد دوران نوجوانی می شوند، در واقع در این سن، این سنی است که نیاز به دوستان دارد. نیاز به درک از همان نسل است والدین ممکن است مجبور شوند سعی کنند خود را برای دوستی با فرزندان خود تنظیم کنند تا به تقویت رشد آنها در این جنبه کمک کنند.

  1. در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران باید برای مطالعه انگیزه ایجاد کند

برای بچه ها سخت است که برای مدت طولانی در مقابل صفحه نمایش متمرکز بمانند، بنابراین والدین ممکن است نیاز داشته باشند با انتخاب کلاس های کوچکتر انگیزه خود را حفظ کنند. معلمان می توانند به طور کامل از آنها مراقبت کنند. یک سوال داشته باشید کلاس برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان  بازی هایی برای بازی دارد. احساس سرگرمی کنید و می خواهید یاد بگیرید

  1. در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران باید از تجهیزات یادگیری موثر استفاده کرد

دسترسی به مواد آموزشی مؤثر برای یادگیری آنلاین مؤثر ضروری است. اما، البته، هر پدر و مادری نمی‌تواند این هزینه‌ها را تحمل کند، چه تبلت، لپ‌تاپ، یا تلفن دارای اینترنت. و همچنین هزینه ماهانه اینترنت و شارژ کنید تا کنون هزینه بسیار بالایی در نظر گرفته شده است.

  1. بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران والدین برای مراقبت از آنها به زمان بیشتری نیاز دارند.

بسیاری از مردم می دانند که یادگیری آنلاین برای رها کردن کودک در مقابل صفحه کافی است، اما نه، والدین همچنان باید مراقب فرزندان خود باشند. به خصوص به طوری که بچه ها برای تماشای یوتیوب (یوتیوب) یا بازی کردن، دزدکی بیهوده است. می توان گفت که والدین به هیچ وجه نمی توانند چشم خود را از فرزندان بردارند (می توانید مقالات بیشتری در مورد آن بخوانید نکاتی برای مراقبت از دانش آموزان  در کلاس های آنلاین )

نحوه مطالعه آنلاین به موثرترین روش برای دانش آموزان  در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران

  1. ایجاد فضایی برای نشستن و مطالعه دانش آموزان : اختصاص فضای مناسب برای یادگیری. یکی دیگر از موارد مهم افزایش کارایی آموزش آنلاین برای دانش آموزان است. از جمله تهیه میز و صندلی مناسب برای مطالعه گوشه ای ساکت که هیچ چیز باعث مزاحمت یا منحرف کردن توجه بچه ها نمی شود. می تواند مدرسه را ترک کند

 

  1. اختصاص محتوا و برنامه مطالعه : به طوری که دانش آموزان زمان را فراموش نکنند و بتوانند به طور موثر یاد بگیرند. تهیه محتوای آموزشی برای دانش آموزان بسیار مهم در نظر گرفته شده است و برنامه ریزی باعث ایجاد فرزندان می شود بدان که در آن زمان باید چکار کنم؟
  2. یک پلت فرم آموزش آنلاین با کیفیت انتخاب کنید: یک پلت فرم با کیفیت به کودک شما کمک می کند می تواند موثرتر یاد بگیرد هم موضوع ثبات است که بچه ها را می سازد روان و بدون وقفه مطالعه کنید موضوع وضوح است که دانش آموزان را ماده را بدون هیچ نقصی دریافت کرد.
  3. در بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران به دنبال مواد آموزشی باشید تا کمکی مکمل در یادگیری باشد: یافتن مواد آموزشی برای بچه ها بیشتر بیا این نکته مهم دیگری است که به یادگیری آنلاین خسته کننده کمک می کند. نشستن طولانی جلوی صفحه نمایش برای خیلی از بچه ها سخت است. بنابراین، یافتن رسانه‌ای که به دانش آموزان امکان می‌دهد از تماشای نمایشگر یاد بگیرند و آرامش داشته باشند، کمک بسیار خوبی است.
  4. وسایل مدرسه را برای یادگیری آماده کنید می تواند به آرامی یاد بگیرد هنگام مطالعه نگران نباشید زمانی که به چیزی نیاز دارید، می توانید آن را بردارید و از آن استفاده کنید. چون اینجا مثل کلاس درس نیست که بچه ها می‌تواند از دوست همسایه‌اش قرض بگیرد. اگر کودک مجبور باشد برای یافتن چیزهایی از جایش بلند شود، ممکن است فرصت‌های یادگیری را از دست بدهد.
  5. فعالیت‌های اجتماعی یا اضافی برای دانش آموزان برای انجام فعالیت‌ها و تعامل با دیگران : هنگام مطالعه در تمام روز جلوی صفحه نمایش بنابراین تعامل با دیگران مهم است. در این مواقع، معاشرت با دوستان ممکن است دشوار باشد. بنابراین، ممکن است لازم باشد والدین بخشی از این روند با فرزندان باشند. به عنوان مثال، بازی های سرگرم کننده برای بازی پیدا کنید، برای یکدیگر داستان بگویید و به حرف های یکدیگر گوش دهید تا بچه ها این کار را نکنند باید بیش از حد احساس تنهایی کند

     یادگیری آنلاین یک سبک یادگیری جدید چالش برانگیز است. اما اگر والدین بتوانند به طور مناسب کیفیت و بستر مناسب را برای فرزندان خود تخصیص داده و انتخاب کنند، مطمئن باشند که فرزندان دانش مؤثر و مرتبط با علایق خود را دریافت خواهند کرد.

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است