بهترین کلاس آنلاین کنکور کدام است ؟

معرفی و لیست  برترین اساتید و بهترین کلاس آنلاین کنکور در ایران

چند سالی می شود که برپایی کلاس های آنلاین رونق بسیار زیادی یافته است. شاید در بین عامه مردم این تصور به وجود آمده باشد که کلاس­های آنلاین، با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها  وجود آمده است، اما اگر به سال‌های پیش از اپیدمی کرونا نگاه کنیم،متوجه می شویم که حدود ۴ الی ۵ سال است که برگزاری کلاسهای آنلاین با شور و هیجان بیشتری در ایران و در سایر نقاط جهان در حال برگزاری است.

بهترین کلاس های آنلاین کنکور در کجا برگزار می­شود ؟

در حال حاضر مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان (رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران) و با نظارت مستقیم ومستمر ایشان به عنوان برترین ارایه دهنده کلاس های آنلاین در ایران مشغول به فعالیت می­باشند، از دیگر مجموعه های تدریس آنلاین می­توانیم به مجموعه کلاسینو و رایان کلاس و تاملند نیز اشاره نماییم. در واقع اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران در تمام دروس میباشد. در حالیکه اکثر موسسات مشابه فقط در یک یا دو درس از دبیران برند استفاده نموده و در سایر دروس از دبیران متوسط استفاده می­کنند

بهترین آموزشگاه کنکور اصفهان

معرفی برترین مشاوران کنکور ایران

 

قیمت کلاس ها و اسامی دبیران در کلاس های را از کجا ببینیم؟

برای اطلاع از شهریه کلاس ها  و اسامی دبیران، در کلاس های آنلاین با دبیران برند ایران با شماره زیر تماس بگیرید: 02126401062

 

مشاهده سایت کلاس های آنلاین (کلیک کنید)

برای مشاهده لیست بهترین اساتید کنکور ایران کلیک کنید

با کارنامه خرد، آموختن توسط اساتید برند ایران را تجربه کنید.

جهت هماهنگی کلاس خصوصی  

 با مشاوران و دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

تدریس خصوصی کنکور

مشاهده لیست بهترین دبیران ایران (کلیک کنید)

تدریس آنلاین

تدریس آنلاین . تدریس انلاین

 

 استراتژی بهره گیری بیشتر و بالا بردن درصد موفقیت در کلاس های آنلاین کنکور :

 تعداد زیادی از دانش آموزان در شهرهای بزرگ و کوچک به امید موفقیت در کنکور و با آرزوی کسب رتبه های برتر کنکور سراسری و با آرزوی قبولی در رشته های پزشکی و دندان و دارو و رشته های برتر مهندسی در دانشگاه های دولتی پا به عرصه رقابت کنکور می گذارند و در این رقابت سعی می‌کنند ،برترین اساتید کنکور ایران و بهترین دبیران کنکور ایران در دروس مختلف را بیابند و از کلاس های ایشان استفاده نمایند .هم اکنون با استقرار کلاسهای آنلاین کنکور که توسط اساتید برتر و نامی ایران برگزار می‌شود. تمامی دانش آموزان از تمام نقاط ایران می‌توانند با پرداخت مبالغی معقول، از کلاس های بهترین اساتید کنکور ایران به صورت آنلاین بهره مند شوند ،اما تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان کلاس های آنلاین کنکور پس از مدتی احساس می نمایند که در کار خود و در کلاسها موفقیت چندانی ندارند .پس از آنالیز و بررسی این گروه از دانش آموزان لات آموزشی آنها مورد آنالیز و بررسی تیم‌های مشاوره‌ای مجموعه خرد قرار گرفته و جهت استفاده از بهترین کلاس های آنلاین کنکور توصیه های زیر را به کسانی که تمایل به استفاده از کلاسهای کنکور انلاین دارند ارائه می نماییم:

1- جهت شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور ،سریعتر تصمیم خود را برای ثبت نام در کلاس دبیر مورد نظرتان بگیرید .بدیهی است که هر چه زمان بگذرد و شما ثبت نام را دیرتر انجام دهید، قاعدتاً تعدادی از جلسات اساتید را از دست خواهید داد و جبران کلاس های عقب افتاده ،در کلاسهای تدریس آنلاین بسیار دشوار میباشد .بنابراین پس از جستجوهای اینترنتی و پس از پرس و جو از دانش آموزان موفق سال های گذشته ،از بهترین اساتید آنلاین کنکور در تمام دروس را شناسایی نموده و سریعاً نسبت به ثبت نام کلاس ها و آغاز کلاس های آنلاین اقدام نمایید .

2- دوم آنکه به هیچ عنوان تمام کلاس‌های خود را با یک مجموعه برگزار ننمایید ،زیرا ممکن است در یکی از آموزشگاه های کنکوری دبیر شیمی بسیار عالی باشد، اما دبیرریاضی تعریف چندانی نداشته باشد و با ذائقه آموزشی شما سازگاری چندانی نداشته باشد، بنابراین بهتر است از اساتید در مجموعه های مختلف استفاده نمایید تا برترین ها را در خدمت خود داشته باشند.

3- اما توصیه سوم به شما آن است که ،در کلاس های درسی مدرسه تا نیز حضور داشته باشید و ثبت نام و شرکت در بهترین کلاس های آنلاین کنکور را ،صرفا جهت تقویت بنیه علمی خود و جهت تقویت توان تست زنی خود به کاربرید. اگر شما دروس را توسط دبیران محترم مدارس تان فرابگیرید، روند آموزش شما در بهترین کلاس های آنلاین کنکور سریعتر به پیش خواهد رفت ،ولی در صورتی که در کلاس‌های درسی دبیران محترم مدرسه شرکت نمایید، آموزش برای بار نخست در کلاسهای کنکور برای شما بسیار دشوار خواهد بود .

بنابراین در کنار استفاده از کلاس های برترین دبیران کنکور ایران، از حضور در کلاس‌های دبیران مدارس و دبیران محلی خود غافل نشوید.

4- توصیه بعدی ما به شما آن است که در تایم بین برگزاری کلاسهای آنلاین کنکور تان، حتماً پیش مطالعه و پس مطالعه داشته باشید .یعنی شما با آگاهی از برنامه تدریس اساتید محترم ،پیش از شروع هر کلاس ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان را به پیش مطالعه مبحث آن روز را اختصاص دهید و همینطور پس از برگزاری کلاس حداقل ۲ الی ۳ برابر تایم کلاس اصلی ،زمانی را برای تست زنی و تقویت بنیه علمی خودتان اختصاص دهید.

5- همچنین به عنوان موردبعدی به شما توصیه می کنیم، پس از ثبت نام و شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور در هیچ کلاسی غیبت ننمایید و تلاش کنید که در تایم برگزاری کلاس ها با تمام وجود به درس ها گوش فرا دهید و آموزش تان را همان بار اول به خوبی انجام دهید. هم اکنون تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان پس از ثبت نام در بهترین کلاس های آنلاین کنکور با بهانه های واهی از شرکت در کلاسهای آنلاین خودداری نموده و بیشتر تمایل دارند، فیلم های ضبط شده کلاس های آنلاین را مشاهده نمایند که این کار بسیار اشتباه و خطای بزرگی است .شما فقط در صورتی مجاز به این کار هستید که ، شرایط اینترنت برای مشاهده کلاسهای آنلاین اجازه این کار را به شما ندهد.

6- از دیگر توصیه هایی که به شما جهت حضوری موثر در بهترین کلاس های آنلاین کنکور می‌توانیم داشته باشیم آن است که ،در کلاس‌های درسی اکتیو باشید و به صورت منفعلانه برخورد نمایید .در کلاس های انلاین و هنگام تدریس انلاین، همانند کلاس های حضوری پرسشگری و ارتباط موثر و دوطرفه با دبیر محترم تان را فراموش ننمایید و هر کجا که با چالشی برخورد نمودید ،حتماً آن مورد را بپرسید تا آموزش به صورت اصولی و منطقی و کامل برای شما انجام گردد و در کلاسهای آنلاین فقط نقش یک شنونده ی تنها را نداشته باشید.

7- همینطور هنگامی که بهترین دبیران کنکور و برترین اساتید کنکور ایران در حال تدریس به شما می باشند، عموماً در فاصله بین کلاسها و نکات مشاوره ای ارزشمندی را نیز در خصوص یادگیری درس مورد نظر به شما آموزش خواهند داد. بنابراین هچنین زمان‌هایی این نکات را با جان و دل گوش داده و نکات اصلی و مهم را یادداشت نمایید و دستوراتی که به شما داده می شود را به کار ببندید ،تا در دروس مختلف بیشترین بهره وری را داشته باشید.

8- مورد بعدی که باید در ثبت نام و برگزاری بهترین کلاسهای انلاین کنکور در نظر بگیرید ،مسئله زمان برگزاری کلاس است .هم اکنون برخی از اساتید کلاس های خود را در تایم های بسیار عجیب و غریبی برگزار می نمایند .در یکی از موارد مشاهده نمودیم که ،استاد محترم بین ساعات ۱۲ الی ۳ شب کلاس آنلاین خود را برگزار می نموده است که، چنین کلاسی نه برای دانش آموزان بازدهی دارد و نه دبیران محترم در آن ساعت از شبانه روز می‌توانند تدریس خوبی را ارائه دهند. بنابراین صرفاً به خاطر نامها و شهرت تن به هرگونه کلاسی در هر زمانی ندهید.

9- مورد بعدی که باید به آن توجه کنید آن است که ،در تدریس انلاین و در کلاس های انلاین اصلی ترین نقش را شما خواهید داشت و اصولاً برترین دبیران ایران در هر کلاسی سرعت یادگیری و سرعت آموزش را افزایش می دهند، اما این شما هستید که با مشاهده فیلم های آموزشی و با تمرین و تکرار ،تست های داخل جزوات و با تمرین و تکرار تست های داده شده به عنوان تمارین هفتگی می توانید، وضعیت علمی خود را بهبود بخشید. همچنین حل نمودن سوالات امتحانی و همین‌طور سوالات تستی کنکور سال های گذشته را ،به صورت روزانه و به صورت هفتگی در دستور کاری خود قرار دهید.

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است