کلاس کنکور آنلاین خوب

برگزاری کلاسهای کنکور آنلاین کارنامه خرد با حضور بزرگان کنکور ایران

در این روزها و سالها ،کلاسهای کنکور آنلاین با بهترین دبیران کنکور، مجالی  برای کلاسهای حضوری به سبک و سیاق سنتی و حضوری خود باقی نگذاشته اند.

 در این چندسالی که از سیطره همه جانبه فضای مجازی بر تمام احوالات بشر میگذرد، موسسات کنکور آنلاین نیز برای پاسخ به نیازهای به روزشونده مخاطبان خود، خدمات خوب و متنوع با اساتید مرجع را ارائه مینمایند.

بهترین کلاس کنکور آنلاین  ایران کدامست ؟

موسسه کارنامه خرد را به دلیل استفاده از دبیران برند در کلیه دروس، به عنوان برترین موسسه ارائه دهنده کلاس آنلاین کنکور ایران معرفی نموده است.

در حال حاضر بهترین کلاسهای آنلاین کنکور در سالهای اخیر در موسسه کارنامه خرد و با حضور دبیران برتر ایران برگزار میگردد

در ادامه به بررسی ویژگی های کلاسهای آنلاین کارنامه خرد خواهیم پرداخت:

1-کلاسهای کارنامه خرد در استدیوی بزرگ و با سیتاچ بزرگ و حرفه ای برگزار میگردد و برخلاف سابر موسسات که تصاویر کوچک است،شما در کلاسهای آنلاین خرد، تصویر کلاس و استاد و تخته را به صوت فول سایز و بزرگ می بینید.

2- کلاسهای کارنامه خرد به صورت پخش زنده است و امکان گفتگو و پرسش و پاسخ با استاد را دارا میباشد، ولی پس از برگزاری کلاس،فیلم آفلاین و ضبط شده را هم میتوانید در پنل کاربری خود مشاهده نمایید

3- در کلاسهای آنلاین کنکورخرد، اساتید علاوه بر آموزش کامل (صفر تا صد)، در کلاسها،  تستهای فراوان نیز حل مینمایند(بررسی تستهای کنکور سنوات گذشته و منتخبی از تستهای آزمونهای آزمایشی کشوری انجام میگیرد

4-در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،رفع اشکال نیز در پکیج کلاسها قرار دارد و دانش آموزان به صورت 24ساعته میتوانند در گروه های درسی به رفع اشکال بپردازند

5- در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،از دبیران رنکینک 1تا 3 کنکور ایران در تمام دروس استفاده میگرد

6- همچنین کلاسهای کنکور و کلاسهای دانش آموزان پایه جدا از هم بوده و دانش آموزان سالهای پایه (دهم و یازدهم) در کلاسهای مجزا تدریسشان با همان اساتید برند و شهیر صورت میپذیرد.

کلاس کنکور آنلاین

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

چشم انداز و آینده کلاس های کنکور آنلاین

لحظاتی دیدگان خود را ببندید و بهترین اساتید کنکور ایران را در شهر کوچک و در روستای دورافتاده خود در برابر خودتان تصور کنید،حالا چشمهایتان را باز کنید.بله این دیگر یک رویا نیست!

ویروس کرونا با تمام آفتهایش و با وجود آنکه جان خیلی از عزیزانمان را گرفت ولی فرصتهای جدید و عجیی را نیز پیش روی نسل بشر قرار داد.

به بهانه این ویروس جهنمی کلاسهای آنلاین (اعم از کلاس کنکور آنلاین و کلاسهای آنلاین تقویتی و زبان و…..)  به بلوغی باورنکردنی رسیدند و اکنون آموزش مجازی و بر خط با بهترین دبیران کنکور ایران آنقدر جاافتاده و آنقدر فراگیر گرردیده که علاوه بر شهر ها و روستاهای کوچک. مردمان کلان شهرها نیز که از ترافیک و رفت و آمدهای درون شهری کلافه شده بودند به این کلاسها روی آورده اند

بنا بر آمار موسسات کنکور آنلاین حدود ۶4درصد از مخاطبین کلاسهای آنلاین از دانش آموزان تهران و پنج کلانشهر بزرگ ایران میاشند.

حالا دیگر مهم نیست که در یک روستای دورافتاده و بی بهره از امکانات آموزشی زندگی میکنید یا در کلانشهر شلوغ و آلوده ای چون تهران و مملو از برترین کلاسهای کنکور،حالا هم ساکنین روستاها و هم ساکنین شهرهای بزرگ و کوچک از پشت قاب کامپیوترها و موبایل های خود به بهترین مدرسان کشور دسترسی دارند واز بهترین کلاس کنکور آنلاین بهره میبرند.

تا همین چندسال پیش حضور در کلاسهای اساتید بزرگی همچون استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان و سایر بزرگان کنکور ایران فقط برای معدودی از پایتخت نشینان و کسانی که دستشان به دهانشان میرسید مقدور بود اما اکنون امواج اینترنت  دسترسی به مدرسان مرجع  در کلاس کنکور آنلاین را با هزینه هایی معقول و پایین برای تمام آحاد جامعه فراهم نموده است.

با میترا که از دانش آموزان و مخاطبان پروپاقرص کلاسهای کنکور آنلاین است گفتگویی کردیم.میترا دانش آموز یکی از مدارس تیزهوشان چابهار است و به ما میگوید با آنکه در مدرسه تیزهوشان درس میخواند اما معلمها و سطح تدریس کلاسهای شهرشان خیلی متوسط و معمولی است.به عقیده میترا سوالاتی که استادان خوب و مشهور در کلاس کنکور آنلاین خود بررسی میکنند به هیچ وجه در جزوات معلمان خودشان وجود ندارد و کلاسهای ‌کنکور آنلاین به او و سایر همکلاسبهایش امکان رقابت با دانش آموزان تهرانی و سایر شهرهای بزرگ را داده است

 

محمد حسین از شهر مشهد هم به ما میگوید با آنکه به یک مدرسه غیر انتفاعی معروف میرود اما نکاتی که دبیران معروف در کلاس کنکور آنلاین میگویند به هیچ عنوان در کلاسهای مدرسه مورد توجه قرار نمیگیرد و از تدریس اساتید در کلاس ‌کنکور آنلاین بسیار راضی است.

اینها و سایر نظرات نشان میدهد که دسترسی به دبیران برند و مشهور کشور در بستر کلاسهای کنکور آنلاین فرصتی بینظیر و دوطرفه را در اختیار دانش آموزان مستعد و همچنین در اختیار دبیران برتر کشوری قرار داده تا در بستر آنلاین به هم افزایی بپردازند

‌کلاس کنکور آنلاین بر خلاف رقیب سنتی خود(یعنی کلاسهای حضوری)، به علت امکان مشاهده چندین­باره محصولات و کلاسهای آموزشی فرصت تعمیق آموزش را فراهم آورده است.کلاس کنکور آنلاین همچنین ضعف وجود نیروی کارآمد و دبیران سرآمد در مناطق محروم و کم برخوردار را نیز پوشش داده و دانش و هنر معلمان برتر را در اختیار عموم دانش آموزان قرار داده است.

چرا کلاس کنکور آنلاین بهتر از کلاس کنکور حضوری است؟

برای بیان رجحان کلاس کنکور آنلاین در برابر کلاسهای حضوری دلایل زیادی را میتوان استدلال نمود اما از شاخص ترین دلایل رجحان این کلاس کنکور های آنلاین میتوانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

مهارتهای مورد نیاز برای استادان کلاس کنکور آنلاین:

تا اینجای کار از مزیت های کلاس کنکور آنلاین صحبت نمودیم،اما به خاطر داشته باشید،که تدریس در کلاس کنکور آنلاین بسیار دشوار است و از عهده هر استاد و دبیری بر نمی آید.شاید به جرعت بتوانیم بگوییم که در کل کشور در هر درسی تنها 4 الی 5 استاد با مهارت کافی برای برگزاری کلاس کنکور آنلاین وجود دارند،که در ادامه مهارتهای لازم برای این اساتید را مرور خواهیم نمود.

الف: اساتید کلاس کنکور آنلاین باید علاوه بر سواد علمی بالا،قدرت بیان خارق العاده ای نیز داشته باشند.زیرا بدون مشاهده فیس تو فیس و تنها از طریق امواج رادیویی باید با تمرکز بالا،آموزش را به دانش آموزان خود منتقل نمایند.در اینجا تکرار مینماییم که قدرت انتقال بالا کافی نیست! بلکه این قدرت انتقال باید خارق العاده و خاص باشد.در طول این سالها،تعداد زیادی از اساتید کنکوری وارد وادی رقابت در کلاس کنکور آنلاین گردیدند،اما توانایی رقابت و ماندگاری نیافتند.

ب: اساتید کلاس کنکور آنلاین باید همچون بازیگران سینمایی،از مهارتهای اجرای صحنه برخوردار باشند،چنین اساتیدی باید هنر مسحور کردن مخاطبانشان را دارا باشند،تا کلاس کنکور آنلاین آنها برای مخاطبینشان جذابیت کافی برای مشاهده و پیگیری را داشته باشد.اگر یک استاد سواد بالایی داشته باشد اما در زمینه اجرا،مهارت کافی نداشته باشد،کلاسهای آنلاین کنکور،گزینه مناسبی برای کارکرد وی نمیباشد

ج: دبیران کلاس کنکور آنلاین باید دارای مهارتهای علم سایکولوژی نیز باشند.چنین اساتیدی با طیفی از دانش آموزان با سطح هوشی متفاوت و توانایی های علمی مختلف و نیز از فرهنگهای متفاوت روبرو هستند.بنابراین دبیران کلاس کنکور آنلاین باید با تسلط بر علم روانشناسی کنترل کلاس را در چنگ خود بگیرند.

 د: مدرسان کلاس کنکور آنلاین باید قدرت ایجاد رقابت بین بینندگان و دانش آموزانشان را دارا باشند.رقابت آیتم اصلی در پویایی یک کلاس درس است که در کلاسهای کنکور حضوری،عمدتا خود به خود ایجاد میگردد،اما در یک کلاس کنکور آنلاین باید توسط مدرس دوره این احساس رقابت ایجاد و شعله ور گردد.

ه: مدرسان کلاس کنکور آنلاین باید توانایی استفاده و بکارگیری تکنولوژی های نوین آموزشی را دارا باشند و یا از تیمی مجرب در خصوص تهیه محتواهای آموزشی استفاده نماید.اصولا یک کلاس کنکور آنلاین باید ضعف های خود را بهره گیری از تکنولوژی و استفاده از چندرسانه ای ها و برنامه های گرافیکی جبران نماید.تعداد زیادی از دبیران کلاس های کنکور آنلاین،به دلیل سن بالا،توانایی استفاه از فضاهای نوین تکنولوژیکی را ندارند که این موضوع تبدیل به پاشنه آشیل آنها گردیده است.لذا اهتمام در یادگیری این تکنولوژی های جدید و یا استخدام یک تیم کارشناسی در این حوزه از موارد مهم و ضروری به حساب میرود

و: : معلمان کلاس کنکور آنلاین باید با آزمونهای مهم و کشوری از قبیل قلمچی و سنجش و گزینه2 همگام باشند.بررسی و تحلیل سوالات آزمونهای آزمایشی از دیگر وظایف یک استاد خوب در کلاس کنکور آنلاین میباشد.

 

مزیت های کلاسهای کنکور آنلاین

چرا بسیاری از دانش آموزان فکر می کنند که بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  جایگزین خوبی برای دوره های معمولی حضوری هستند؟

بهترین کلاسهای آنلاین کنکور هزینه کمتری دارد

اگر می‌خواهید از هزینه‌ها آگاه باشید، دوره‌های بهترین کلاس آنلاین کنکور  راه‌حل هوشمندانه‌ای هستند. شما فقط برای آنچه می خواهید بپردازید پرداخت می کنید و از هزینه های سفر و اقامت خودداری می کنید.

احتمالاً تجربه کرده اید که رسیدن به مکان دوره در یک روز زمستانی در کولاک چقدر می تواند دشوار باشد. شما باید زود از خواب بیدار شوید، خیابان را بیل بزنید و در جاده های پرتحرک حرکت کنید. اگر آب و هوا بد نباشد، ممکن است شرایط بسیار دیگری وجود داشته باشد که رسیدن به محل دوره را برای شما سخت کند. اگر در یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  شرکت می کنید، حضور صرفاً به معنای باز کردن رایانه شما است.

بهترین کلاسهای آنلاین کنکور آسایش در خانه را بهمراه دارد

می توانید یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را از خانه یا کافه مورد علاقه خود بگذرانید. اگر می خواهید در رختخواب دراز بکشید و در حین تماشای یک سخنرانی به موسیقی کلاسیک گوش دهید، البته می توانید این کار را انجام دهید.

در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور واحدهای درسی را به موقع دریافت میکنید

آموزش مداوم و یادگیری مادام العمر در حال حاضر بخشی طبیعی از بسیاری از مشاغل است. به عنوان مثال، ممکن است شما نیاز به جمع آوری تعداد معینی واحد درسی تا پایان سال داشته باشید. همیشه اینطور نیست که شما زمان یا فرصتی برای شرکت در دوره های موجود در یک دوره زمانی معین داشته باشید. اگر نیاز به جبران زمان از دست رفته دارید، دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  راه حل مناسبی هستند.

5- بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  بهتر تمرکز میکنید

تمرکز خوب روی یک دوره معمولی همیشه به این راحتی نیست. گاهی نشستن در کنار افراد زیادی باعث اختلال در تمرکز می شود. با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور ، تمرکز بر کاری که انجام می‌دهید بسیار آسان‌تر است و می‌توانید زمانی که واضح و سریع هستید، یاد بگیرید. اگر مشکل تمرکز دارید، می توانید زمانی که دوست دارید استراحت کنید.

شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور یادگیری مهارت های جدید فناوری اطلاعات را به همراه دارد

اگر هرگز در مهارت های کامپیوتری قوی نبوده اید، یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  شما را مجبور می کند از منطقه راحتی خود خارج شوید. شما یاد خواهید گرفت که در سخنرانی ها حرکت کنید، اسناد را به صورت دیجیتالی بخوانید و با دیگران به صورت بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  تعامل کنید. اگرچه این ممکن است برای برخی ترسناک به نظر برسد، اما در دنیای دیجیتال امروزی یک مهارت مهم است.

با شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین کنکور انضباط شخصی را تمرین کنید

تکمیل یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  مستلزم نظم و انضباط شخصی است. هیچ معلمی وجود ندارد که به شما بگوید چه زمانی آخرین مهلت ارسال است. شما باید به طور فعال وارد پورتال آموزش الکترونیکی شوید و کارهایی را انجام دهید که شما را قادر می سازد دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را بگذرانید. با گذراندن دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  به خود ثابت خواهید کرد که نظم دارید و می توانید به اهداف خود برسید

مزایای کلاسهای کنکور آنلاین برای دبیران:

  برای شما به عنوان یک معلم، می تواند زندگی روزمره شما را بهتر .کند. آزادی و انعطاف پذیری کلیدواژه های مهمی هستند. در اینجا ما 6 بهترین دلیل برای هوشمندانه بودن شرط بندی در دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  برای ایجاد درآمد بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  را خلاصه کرده ایم.

 مزیت 1:به عنوان یک معلم  با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  می توانید دانش و اشتیاق خود را در مورد آنچه به آن علاقه دارید به اشتراک بگذارید                               

یکی از مزایای ایجاد یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  این است که می توانید روی چیزی که بیشتر به آن علاقه دارید کار کنید! می توانید از دانش و تجربه خود برای کمک به  دانش آموزان استفاده کنید.

به هر چیزی که می توانید فکر کنید. شما مطمئناً دانش زیادی در زمینه خود دارید. این می تواند یک طاقچه کوچک یا یک میدان بزرگ باشد. شما نیازی به داشتن مدرک دکترا، دیپلم یا تحصیلات طولانی ندارید. آنچه شما نیاز دارید دانشی در مورد زمینه ای است که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما می توانید الهام بخش، لذت ببرید، درگیر شوید و دانش خود را به شرکت کنندگان دوره که واقعاً می خواهند به شما گوش دهند منتقل کنید! میدانی بدست می آورید که می توانید در مورد رشته تخصصی خود صحبت کنید و با دیگرانی که علاقه مشابه شما دارند صحبت کنید.                                

مزیت 2: با یک دوره بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  نام خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود بسازید

یکی دیگر از مزایای بزرگ دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  این است که شما بستری ایجاد می کنید که در آن با اعتبار بیشتری در زمینه تخصصی خود ظاهر می شوید. معلمان اغلب به عنوان مقامات در رشته خود دیده می شوند. به عنوان یک رهبر دوره، شما همچنین در زمینه تخصص خود به یک مرجع تبدیل خواهید شد و هر چه تعداد دانش آموزان بیشتری به دست آورید – اعتبار شما به عنوان یک متخصص بیشتر می شود.

 مزیت 3: از دانش خود با دوره های بهترین کلاسهای آنلاین کنکور  کسب درآمد کنید

کسب درآمد از دانش خود یکی از بهترین مزایای ایجاد دوره های بهترین کلاس آنلاین کنکور  است. شما تخصص منحصر به فرد خود را در طول سالیان متمادی ایجاد کرده اید. ساعت ها مطالعه، جستجو و آزمون/خطا شما را به آنچه امروز هستید تبدیل کرده است! این تخصص است که بسیاری دیگر ندارند! تخصصی که دیگران حاضرند برای به دست آوردن آن هزینه نمایند

جمع بندی:

مخلص کلام آنکه کلاس کنکور آنلاین یعنی ایجاد فرصت تلمذ از حضور معلمان برند ایران با هزینه های بسیار کم و بدون نیاز به رفت آمد های غیر ضروری. کلاس کنکور آنلاین یعنی گسترش عدالت آموزشی در  تمام ‌کشور. کلاس کنکور آنلاین یعنی ذخیره کردن تایم و افزایش زمان مطالعه شخصی برای دانش آموزان.

کلاس کنکور آنلاین یعنی تیم ملی ستارگان کنکور ایران را در شهر و روستای خود در اختیار داشتن و اینها به لطف گستردگی و انفجار فضای مجازی میسر گردیده است.

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است