قبولی تضمینی کنکور تجربی

استفاده از دبیران و کلاسهای خوب کارنامه خرد میتواند باعث سرعت بخشی به آموزش شوند اما اگر شما تلاش کافی نداشته باشید و سطح هوشی تان نیز پایین باشد،به آرزوهایتان نخواهید رسید!

اگر برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به دنبال یک بسته آموزشی تضمینی یا یک کلاس جادویی هستید!،به شما تبریک میگوییم شما طعمه خوبی برای مافیای کنکور هستید! چیزی به نام موفقیت بدون تلاش وجود خارجی ندارد.

 اگر شما بهره هوشی خوبی دارید و فردی جنگنده و سخت کوش هستید میتوانید به کمک دبیران برند موسسه ما (کارنامه خرد) موفقیت را بدست آورید.

آیا می دانید مهم ترین مهارت برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هر دانش آموز چیست؟

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی دریابید که سطح  آزمون در کنکورهای اخیر و پیش رو شما سخت خواهد بود

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک حافظه خوب  باید داشته باشید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به یک مکان مطالعه خوب نیاز دارید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی محل مطالعه خود و منابع مطالعاتی خود را سازماندهی کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی عوامل حواس پرتی را از خود دور کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی مطالعه خود را به جلسات تقسیم کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک هدف مشخص کنید و برای رسیدن به آن مبارزه نمایید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی با دوستان خود گروه های رفع اشکال تشکیل دهید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی خودت را با آزمونهای آزمایشی  استاندارد بیازمای

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی بر اضطراب امتحان خود غلبه کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی استراتژی آزمون خود را بررسی منظم آزمونها را توسعه دهید

برای کلاس کنکور تضمینی پزشکی در تهران قبولی تضمینی کنکور تجربی از حرفه ای ها یاد بگیرید و از مدرسان برند کمک بگیرید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی با سوالات مختلف  و منابع متفاوت کار کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی از فلش کارتهای آموزشی استفاده کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی بین استراحت و مطالعه تعادل برقرار نمایید و بعد از آزمون نگران نتیجه نباشید

همه ما می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان موفق برای قبولی تضمینی کنکور تجربی با به کارگیری چند استراتژی مطالعه ساده اما موثر به بالاترین سطح می رسند.

و کلید اینجاست:

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی آماده شدن برای امتحان به طور موثر از یادگیری نحوه مطالعه دقیق تر، نه سخت تر ناشی می شود. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به معلمان خوب و کلاسهای خوب و حرفه ای اعتماد کنید. با گذشت سالها و پیشرفت در تحصیلات، از این واقعیت بیشتر آگاه خواهید شد.

با گذشت زمان، تعداد بیشتری از کلاس‌های شما سخت‌تر می‌شوند و برای قبولی تضمینی کنکور تجربی اگر عادت‌های مطالعه مناسب را ایجاد نکرده باشید، همیشه مجبور خواهید بود روغن نیمه شب را بسوزانید.

در اینجا برای قبولی تضمینی کنکور تجربی چندین نکته برتر مطالعه از سوی مشاوران و معلمان زبده آورده شده است که به شما می گوید چگونه در هر امتحانی موفق شوید.

اول چیزهای مهم برای قبولی تضمینی کنکور تجربی آنست که  چگونه آمادگی خود را برای امتحان شروع می کنید؟

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی دریابید که آزمون شما چگونه خواهد بود

نتیجه چیست؟

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی آماده سازی آزمون خود را ابتدا با یادگیری در مورد قالب آزمون (چند گزینه ای، گوش دادن، مقاله، و غیره) شروع کنید تا تکالیف شما را ناامید نکند. دریغ نکنید از معلم خود بپرسید.

اگرچه ممکن است معلم شما فوراً به شما نگوید به چه مطالبی برای امتحان  و برای قبولی تضمینی کنکور تجربی نیاز دارید، اما قطعاً فهرستی از موضوعات مرتبط را برای مرور به شما ارائه می دهد.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی ، تست های سال های گذشته را بررسی کنید – معمولاً از نظر ساختار و محتوا مشابه هستند.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی حافظه برای آزمایش ایجاد کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی توسعه حافظه در یک دوره کوتاه تقریبا غیرممکن است، اما می توانید با اصلاح افکار و عادات، مهارت خود را در به خاطر سپردن بهبود بخشید. بهبود به میزان استفاده شما از حافظه بستگی ندارد، بلکه به نحوه استفاده از آن بستگی دارد.

بنابراین، چه کاری باید برای قبولی تضمینی کنکور تجربی انجام دهید؟

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی حافظه خود را برای آزمون با ایجاد عادت از توجه دقیق به مطالبی که می خواهید به خاطر بسپارید، توسعه دهید. مطمئن شوید که تصویر واضحی از چهره، نام، تاریخ یا حقایقی که در حال یادگیری هستید دارید. با مرتبط کردن آنها با مطالبی که قبلاً می دانید، آنها را معنادار کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی خواب کافی و خوردن وعده های غذایی مناسب نیز از عوامل ضروری برای حفظ موفقیت آمیز هستند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در حین یادگیری، سعی کنید تا حد امکان انواع مختلف برداشت را به دست آورید. هر کاری که برای شما مفید است را انجام دهید. برخی افراد تصاویر را بهتر حفظ می کنند، در حالی که برخی دیگر صداها را بهتر حفظ می کنند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی کنار هم قرار دادن برداشت‌ها از همه اندام‌های حسی، به خاطر سپردن را آسان‌تر می‌کند، زیرا ما به بینایی و شنوایی تکیه می‌کنیم.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی سعی کنید اطلاعات را تجسم کنید. یک نمودار یا گرافیک بکشید و یادداشت برداری کنید تا دید واضحی از مطالب داشته باشید.

با داشتن یک حافظه خوب، هرگز در نحوه قبولی در هر امتحانی و برای قبولی تضمینی کنکور تجربی شک نخواهید کرد ، درست است؟

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی سعی کنید نیمی از جلسه مطالعه خود را صرف مطالعه کنید. برای نیمه بعدی، فعالانه با آموخته های خود کاری انجام دهید: یادداشت های جدید بنویسید، سعی کنید ارتباطات را پیدا کنید یا مشکلات را حل کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی بیشتر از آنچه که برای قبولی در امتحان کافی است مطالعه کنید. ارزشش را دارد – آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند که 50 درصد مطالعه بیشتر منجر به 60 درصد ماندگاری بیشتر می‌شود. جدا از منابع مطالعاتی معمولی خود، به دنبال مقاله های رایگان در مورد این موضوع نیز باشید. آنها معمولاً حاوی اطلاعات مفید و یافته های منحصر به فرد به دست آمده از تحقیقات گسترده هستند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در واقع، در مدت یک هفته، مشخص شد افرادی که زمان بیشتری را صرف مطالعه می‌کنند، شش برابر بیشتر از کسانی که به سختی مطالب را پوشش می‌دهند، حفظ می‌کنند.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک مکان مطالعه نچسبید و محل خوبی را برگزینید

در اینجا یک ترفند مهم وجود دارد که ممکن است ندانید:

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی با تغییر محیط خود، مغز خود را مجبور می کنید تا اطلاعات مشابهی را در مکان های مختلف به خاطر بیاورد. این بدان معناست که مغز شما آن مطالب را مفیدتر و ارزشمندتر می بیند.

 

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی برای به حداکثر رساندن عملکرد خود، در حین مطالعه، زمینه محیط تست خود را در نظر بگیرید. اگر اطلاعات را در محیطی مشابه یاد گرفته باشید، یادآوری اطلاعات در طول امتحان آسان تر خواهد بود.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به همین دلیل است که بسیاری از دانش آموزان ترجیح می دهند برای امتحان در کلاس درس یا کتابخانه آماده شوند. علاوه بر این، ممکن است با یک دوست یا به عنوان بخشی از یک تیم بهتر یاد بگیرید. این امر شانس شما را برای کسب امتیاز بالا افزایش می دهد.

 

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی محل مطالعه خود را سازماندهی کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هر آشغالی را که روی میز خود دارید دور بیندازید. مطمئن شوید که نور مناسب است، صندلی شما دنج است و هوای تازه کافی دارید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی قبل از شروع، آنچه برای شما مناسب است را پیدا کنید و فضای مطالعه خود را تا حد امکان راحت کنید. به عنوان مثال، برخی افراد در سکوت کامل بهتر کار می کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند مقداری موسیقی پس زمینه داشته باشند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی همچنین انتخاب مبلمان شما یک عامل است. اگر صندلی ناخوشایندی دارید، یادگیری قبولی در امتحان چالش برانگیز می شود. گزینه بهتری را انتخاب کنید و تمرکز خود را بهبود بخشید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی اکثر روش‌های مطالعه مکانی خاص برای انجام آن‌ها را می‌طلبد، چه یادداشت برداری یا فلش کارت. به همین دلیل داشتن یک میز بزرگ و یک تخته سفید برای سازماندهی همه چیز به گونه ای که بیشترین تاثیر را داشته باشد، عالی است.

 

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی عوامل حواس پرتی را از خود دور کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی اگر واقعاً می خواهید به طور مؤثر مطالعه کنید، راه حل این است:

برای شرکت در   کلاس کنکور تضمینی پزشکی در تهران  در طول جلسات مطالعه ، تمام شبکه های اجتماعی، برنامه های موبایل و بازی های رایانه ای خود را کنار بگذارید. اگر نمی‌توانید در مقابل میل به بررسی اعلان‌ها یا پاسخ دادن به پیام‌ها مقاومت کنید، برنامه‌ای را جستجو کنید که تمام منابع حواس‌پرتی را برای مدت معینی مسدود کند.

 

برخی از برنامه های افزودنی و تلفن همراه وجود دارد که ممکن است کمک کند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی پیش بروید و تمام توجه خود را به آزمون اختصاص دهید

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی مطالعه را به جلسات تقسیم کنید

آیا می خواهید با خواندن مکرر مطالب مطالعه خود همه چیز را در یک شب یاد بگیرید؟

بر خلاف تصور رایج، انباشتن کار نمی کند.

در واقع برای قبولی تضمینی کنکور تجربی ، می تواند آسیب بیشتری به جای کمک ایجاد کند. بهتر است همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید و دوره های مطالعه خود را حداقل یک هفته قبل از امتحان تقسیم کنید. به این ترتیب زمان کافی برای ایجاد درک عمیق تر از موضوع خواهید داشت.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی برای حفظ طولانی مدت بهتر دانش، حتماً به طور منظم استراحت کنید. زمانی را برای بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت یا انجام کاری که دوست دارید اختصاص دهید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی مطالعه خود را به جلسات 25 تا 40 دقیقه ای تقسیم کنید و در طول هر جلسه بر روی یک موضوع متمرکز شوید. همیشه سعی کنید به راه های متعددی برای استفاده از اطلاعات یکسان فکر کنید ، این یکی از موثرترین مهارت های مطالعه است.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی همچنین مهم است که بدانید چه وظایفی شما را سریع و خوب به هدفتان می‌رساند. به همین دلیل است که باید فهرستی از کارها تهیه کنید که شامل تمام موضوعات، تمرین ها، مقالات و مواد مورد نیاز است.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک هدف تعیین کنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک هدف واقع بینانه تعیین کنید و مقدار زمانی را که قرار است برای مطالعه صرف کنید مشخص کنید. تمام مراحل را در یک برنامه ریز بنویسید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هر بار که برای جلسه مطالعه خود برنامه ریزی می کنید، هدفی تعیین کنید که مطالب را به اندازه کافی درک کنید که بتوانید آن را به وضوح برای هر کسی توضیح دهید.

اگر می توانید یک هدف تعیین کنید، چرا نمی توانید در یک امتحان موفق شوید؟

  1. برای موفقیت در  کلاس کنکور تضمینی پزشکی در تهران و برای قبولی تضمینی کنکور تجربی ‍با دوستان خود گروه درسی و رفع اشکال ایجادکنید

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یکی از بهترین راه‌ها برای مطالعه مؤثر، همکاری با دوستانتان است. مطالعه گروهی فرصت مناسبی برای مقایسه یادداشت‌های کلاس و بحث در مورد مفاهیم بخصوص پیچیده‌ای است که فکر می‌کنید در آزمون ارائه می‌شوند.

 

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی مطالعه گروهی برای آزمون در صورتی می تواند موثر باشد که همه اعضای گروه منظم و نتیجه گرا باشند. علاوه بر این، برای درک نقاط قوت و ضعف یکدیگر باید مکرراً ملاقات کنید.

برخی از اعضای گروه ممکن است نکاتی را برای گذراندن آسانتر امتحان به اشتراک بگذارند که هنوز نمی دانستید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی طرح سوال برای یکدیگر و ملاقات برای مقایسه پاسخ ها ایده بسیار خوبی است، و همچنین دادن آزمون های زمان بندی شده به یکدیگر برای آشنایی با کار تحت فشار.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از اعضا با گفتگو در مورد این موضوع در همان روز اول در کار گروهی مشارکت دارند.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی خودتان را امتحان کنید

برای مطالعه انفرادی، تکنیک کارت مطالعه، مانند فلش کارت را امتحان کنید، یا یک برنامه را دانلود کنید تا خودتان یک مسابقه بسازید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی از اطلاعات یادداشت هایی که در حین مطالعه برداشته اید استفاده کنید تا مطالب روی کارت ها برای شما واضح باشد.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی  برای استفاده از کارت های فلش تا بالاترین پتانسیل خود، این نکات را در نظر داشته باشید:

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی فلش کارت هایی با تعاریف و مفاهیم اولیه درست کنید ، آنها را با هم ترکیب کنید و برای شروع دو تا سه کارت انتخاب کنید. پس از یادگیری مطالب از این کارت ها، یکی دیگر را انتخاب کنید و ادامه دهید.

وقتی شش کارت دارید، شروع به انداختن یکی از کارت های اصلی کنید و تا زمانی که همه آنها را یاد بگیرید ادامه دهید. دو تا سه بار در روز به مدت 17 تا 27 دقیقه این کار را تکرار کنید و آماده حرکت هستید.

در نظر داشته باشید که از فلش کارت های خود کپی های فیزیکی تهیه کنید تا بتوانید در هر زمانی آنها را حمل کرده و استفاده کنید.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی اضطراب امتحان خود را شکست دهید

آیا نمی دانید چگونه بر اضطراب امتحان خود غلبه کنید؟ بفرمایید:

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در روز قبل از امتحان، احتمالاً احساس بیماری و اضطراب خواهید داشت، شاید حتی به اندازه ای باشد که بخواهید فرار کنید یا کسی را بکشید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی آرام باشید   شما تنها کسی نیستید که از آزمایش می ترسید. محققان این سوال را مورد بررسی قرار داده اند تا راه هایی را به شما ارائه دهند تا به اندازه کافی آرامش داشته باشید تا پاسخ صحیح را در زمان آزمون به خاطر بیاورید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در اینجا یکی از نکات شگفت انگیزتر وجود دارد:

برای قبولی پکیج تضمینی کنکور پزشکی و تجربی قبل از امتحانات قهوه یا چای ننوشید، زیرا کافئین فقط بر استرس می افزاید. در نتیجه، احتمالاً آنقدر مشتاق خواهید بود که نمی‌توانید به خوبی روی کار در دستتان تمرکز کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی سعی کنید قبل از کنکور غذای سبک بخورید یا کلا از غذا سنگین دوری کنید . این اطمینان حاصل می کند که خون غنی از اکسیژن مستقیماً به مغز شما می رود و نه دستگاه گوارش شما. بهتر است برای حرکت دادن خون پیاده روی کنید تا اینکه یک وعده غذایی بزرگ بخورید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یک لباس راحت پیدا کنید که حواس شما را پرت نکند. همچنین مطمئن شوید که تمام مدادها، خودکارها و پاک کن های مورد نیاز خود را در اختیار دارید تا از نبود آنها نگران نباشید.

مهمتر از همه، در مورد عملکرد خود مطمئن باشید و اگر عصبی هستید نگران نباشید: شما قبلاً هر کاری که می توانستید برای آماده شدن انجام داده اید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی اجازه ندهید دانش آموزان دیگری که به نظر می رسد بی وقفه می نویسند، حواس خود را پرت کنند. در عوض روی وظایف خود تمرکز کنید و فقط بر نحوه قبولی در امتحان خود تمرکز کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در صورت نیاز از مکث کردن نترسید – فقط چشمان خود را ببندید و با تمرینات تنفسی استراحت کنید.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی استراتژی آزمون را توسعه دهید

چند استراتژی اصلی برای امتحان وجود دارد .

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی ابتدا کل آزمون را اسکن کنید تا ایده ای در مورد مفاهیمی که نیاز دارید به دست آورید. و به عنوان یک امتیاز، ممکن است متوجه شوید که پاسخ برخی از سؤالات در واقع در سؤالات دیگر داده شده است.

 

همانطور که در حال اسکن هستید، کل آزمون را به بخش هایی برای مدیریت زمان تقسیم کنید. سعی کنید بفهمید کدام بخش بیشترین یا کمترین زمان را می گیرد و زمان خود را بر اساس آن سازماندهی کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هرگز سعی نکنید با نادیده گرفتن دستورالعمل ها در زمان صرفه جویی کنید، زیرا گاهی اوقات حاوی نکاتی هستند.

علاوه بر این، نخواندن دستورالعمل‌های تکلیف می‌تواند منجر به اتلاف وقت شما شود – اگر دستورالعمل‌ها بگویند «به یکی از سؤالات زیر پاسخ دهید» و با پاسخ دادن به همه آنها وقت خود را تلف کنید، چه؟

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به یاد داشته باشید که دو راه اصلی وجود دارد که می توانید به آزمون خود نزدیک شوید: یا با تکمیل بخش به بخش آزمون یا پاسخ دادن به سؤالاتی که ابتدا می دانید و سپس به سؤالاتی که از آنها مطمئن نیستید بازگردید. با مقابله با آزمون خود به روش دوم، زمان بیشتری برای یادآوری اطلاعات لازم خواهید داشت.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی همیشه پاسخ‌های خود را قبل از شرکت در آزمون مرور کنید تا مطمئن شوید که هیچ سؤالی را فراموش نکرده‌اید.

با این حال، در حالی که کار خود را بررسی می کنید، زیاد خود را حدس نزنید – تنها در صورتی که اشتباه آشکار است، پاسخ را تصحیح کنید.

 

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی از افراد حرفه ای بیاموزید

چه امتحانات ورودی و چه تست های نهایی، شما مجبور نیستید روش های جدید یادگیری را توسعه دهید.

بگذارید حرفه ای ها این کار را انجام دهند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هر بار که احساس کردید گم شده اید و نمی توانید نقطه شروع را پیدا کنید، به یکی از کتاب های زیر مراجعه کنید. حداقل یکی از آنها، مطمئنا، می تواند کمک کند.

مایک ایوانز در راهنمای خود تکنیک های ساده قبولی در آزمون ها را توضیح می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بدون کار زیاد و استرس در همه موضوعات تمایز کسب کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی یکی دیگر از راه های دریافت ایده های نوآورانه در مورد یادگیری، به تعویق انداختن، مدیریت زمان و غیره، اشتراک در وبلاگ های موضوعی است.

 

نویسندگان وبلاگ، اگرچه گاهی اوقات مدرک روانشناسی یا تدریس ندارند، اما می دانند چگونه تحقیق کنند. این مهارت و توانایی پرسیدن سؤالات درست به آنها کمک می کند تا آموزش های دقیقی برای بسیاری از مسائل مهم ایجاد کنند.

  1. برای قبولی تضمینی کنکور تجربی با سوالات و منابع تستی مختلف متفاوت کار کنید

ممکن است هنوز از خود بپرسید که چگونه با موفقیت در امتحان شرکت کنید. پاسخ انواع مختلف آزمون را در زیر دریافت کنید:

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی در حین خواندن سؤال، سعی کنید ابتدا بدون توجه به پاسخ های داده شده به آن پاسخ دهید.

در مرحله بعد، همه آنها را بخوانید، موارد اشتباه را رد کنید، و عوامل حواس پرتی را بررسی کنید (اظهاراتی که درست هستند اما کاملا به سوال پاسخ نمی دهند). در پایان، شما یک نوع – یک نوع صحیح – باقی می‌ماند.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی هنگام کنکور فراموش نکنید که هم از چپ به راست و هم از راست به چپ کار کنید. یعنی فقط به تعریف نگاه نکنید و سعی کنید کلمه مناسب پیدا کنید، بلکه به کلمات نگاه کنید و آنها را با تعاریفی که در ذهن خود دارید مطابقت دهید.

وقتی چند جفت آخر باقی مانده است، آنها را به طور تصادفی با هم تطبیق ندهید تا از اشتباهات غیر ضروری جلوگیری کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی زمان را برای استایل تلف نکنید. بهتر است زمان و تلاش خود را روی پشتیبانی از هر نقطه از سوالات خود با مثال ها و جزئیات متمرکز کنید.

وقتی کارتان تمام شد، متن را دوباره بخوانید تا مطمئن شوید که به سؤال خاصی پاسخ داده اید.

 

تگ ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است