معرفی بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

موسسه کارنامه خرد به عنوان برترین موسسه انتخاب رشته کنکور سراسری منحصرا از مشاوران برتر و برند ایران در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد استفاده مینماید 

کارنامه خرد به عنوان برترین و بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور سراسری منحصرا از مشاوران برتر و برند ایران در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد استفاده مینماید 

در این موسسه(کارنامه خرد )  از دستیاران و تازه کارها خبری نیست و انتخاب رشته فقط و فقط منحصرا توسط مشاوران شهیر و برند ایران انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته توسط مشاوران برند ایران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 

   خط ویژه :  02126401062

بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران  بهترین مشاوران انتخاب رشته در اهواز   بهترین مشاوران انتخاب رشته در شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته در اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته در مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته در تبریز بهترین اراک مشاوران انتخاب رشته در تهران

معرفی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران  بهترین مشاوران انتخاب رشته در اهواز   بهترین مشاوران انتخاب رشته در شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته در اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته در مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته در تبریز بهترین اراک مشاوران انتخاب رشته در تهران و ایران

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری  در کارنامه خرد چگونه است؟

پس از تماس با واحد مشاوره، شماره کارتی جهت واریز هزینه مشاوره به شما داده میشود و پس از ارسال فیش پرداختی، همکاران ما وقت مشاوره و صحبت مستقیم با مشاوران برند را هماهنگ میکنند،و این تایم مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین (به انتخاب شما) خواهد بود.

در چینش، رشته ها هم از نرم افزارهای کامپیوتری هوشمند استفاده میشود و هم چینش نهایی بر اساس نظر مشاور صورت میپدیرد و این کار توسط مشاوران شهیر و ارشد انجام خواهد شد و دستیار یا مشاوران کارآموز در سیستم ما جایگاهی ندارد.

چرا هزینه انتخاب رشته موسسه شما از سایر موسسات بیشتر است؟

در اغلب موسسات کنکوری، یک مشاور اصلی و چندین مشاور تازه کار وجود دارند  که این دستیاران، کار انتخاب رشته را انجام میدهند! و مشاور اصلی به صورت فرمالیته فقط نگاهی به انتخاب ها می اندازد! و در طول یک روز هزاران نفر را پذیرش میکنند! ،اما انتخاب رشته در مجموعه کارنامه خرد فقط منحصرا توسط مشاور اصلی  که از بهترین مشاوران کنکور است انجام گرفته و ظرفیت پذیرش فقط 5 در هر روز  برای مشاور مجموعه میباشد، و ما برای بالا بردن کیفیت کار و فله ای نشدن انتخاب رشته ها، مجبور به دریافت هزینه بالاتر اما دقت و کیفیت بالاتر هستیم.

مشاورین انتخاب رشته موسسه شما چه کسانی هستند؟

در کارنامه خرد فقط مشاوران رنکینگ 1 تا 10 کنکور ایران انتخاب رشته را انجام خواهند داد

(توصیه میکنیم نام این مشاوران سرچ نموده و جایگاه ایشان در نظرسنجی های سنوات اخیر را مشاهده نمایید و در هنگام تماس  برای تعیین وقت مشاوره  ، نام مشاور مورد نظرتان را به همکاران ما اعلام نمایید)

لیست اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری در موسسه کارنامه خرد:

1-مهندس مهدی باباخانی  2-دکتر مهدی برقعی 3-دکتر آرین احمدی  4- دکتر حسن پلوئی5-دکتر برهانی نسب

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

نکات طلایی انتخاب رشته کنکور سراسری در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور :

تقریباً دو تا سه روز بعد از اعلام نتایچ اولیه آزمون ورودی دانشگاه ها داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده و دانلود نمایند سپس بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  را بیابید و کار حساس انتخاب رشته را آغاز نمایید.

در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری لیست کلیه کد رشته محل های تحصیلی عرضه شده در دانشگاه و جزئیات مربوطه به آن ها به طور کامل ذکر شده اندکه از یک مشاور خوب انتخاب رشته بهره ببرید. نکته مهم دیگر این که، دقیقاً همزمان با منتشر شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سامانه انتخاب رشته سایت سنجش نیز برای انتخاب رشته فعال می شود.

شمار زیادی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها به دلیل قرار گرفتن برای نخستین بار در حال و هوای انتخاب رشته نگرانی بسیاری دارند. اما در صورت کسب اطلاعات کافی در رابطه با انتخاب رشته و همین طور جزئیات و نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دیگر نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت.شما با مشورت با بهترین مشاوران انتخاب رشته سعی نمایید از تمام شانس خود بهره کافی را ببرید

بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

مطلب حاضر نکات ریز و مهم را در قالب راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری خدمت شما ارائه می کند. این راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری می تواند نیاز شما را در رابطه با انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه ها برآورده سازد. پس از مطالعه این مطلب و در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات دقیق تر و کامل تر می توانید از کمک مشاوران تحصیل با تجربه استفاده کنید.

برای داشتن انتخاب رشته ای اصولی در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور به مندرجات کارنامه توجه کنید.

کارنامه کنکور سراسری هر یک از داوطلبان بخش های مختلفی را در برمی گیرد که قبل از هرگونه اقدامی جهت انتخاب رشته ها باید به آن ها توجه کرد. در ادامه به ذکر عناوین هر بخش و ارائه توضیحاتی در رابطه با هر یک می پردازیم.

بخش اعلام علاقمندی

در بخش اعلام علاقمندی کارنامه کنکور سراسری علاقه یا عدم علاقمندی شما به انتخاب رشته های دانشگاهی در دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور درج شده است. مورد دیگر ذکر شده در این قسمت این است که آیا شما از سهمیه بهیاری و یا کارمندی برخوردار هستید یا خیر؟

نکته مهم: در اینجا باید این مورد مهم را خدمتتان عرض کنیم که در صورت عدم اعلام علاقمندی خود به ادامه تحصیل در انواع رشته های ارائه شده در دو دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور در زمان ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه ها می توانید این کار را در زمان انتخاب رشته انجام دهید. البته انتخاب رشته های این دو مرکز آموزش عالی با پرداخت هزینه و خریداری کارت اعتباری برایتان امکان پذیر است.

مشخصات ثبت نامی داوطلب

در این قسمت از کارنامه کنکور می توانید کلیه اطلاعات آزمونی و ثبت نامی خود را مشاهده نمایید. این اطلاعات، مواردی از جمله سال تولد، عنوان دیپلم، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، ناحیه بومی، زبان خارجی، دین و کد دانش آموزی را شامل می شود. شما دوست عزیز داوطلب باید پس از بررسی دقیق اطلاعات مندرج در کارنامه در صورت مشاهده هر گونه مغایرتی با اطلاعات خود به وسیله دادن درخواستی به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمایید./ بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

آخرین رتبه مجاز و رتبه در سهمیه داوطلب

این قسمت از کارنامه آزمون سراسری نمره کل نهایی، رتبه کشوری و همین طور وضعیت رتبه در سهمیه هر داوطلب را شامل می شود. نکته مهم و قابل ذکر این که رتبه کشوری برای انتخاب رشته آزاد و رتبه در سهمیه برای انتخاب رشته دانشگاه سراسری بررسی می گردند.

نمرات کسب شده و درصد دروس

درصدها و نمرات تمامی درس های اختصاصی و عمومی در این بخش از کارنامه کنکور درج گردیده است. جهت کسب اطمینان کامل از صحت و سقم این بخش حتماً آن را با کلید سؤالات کنکور سراسری مطابقت دهید. بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

درصد تأثیر رتبه و سوابق تحصیلی در زیر گروه ها و سهمیه

در صورتی که داوطلب دارای مدرک دیپلم نظام جدید در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی و ریاضی فیزیک باشد و البته سال اخذ دیپلمش از سال 84 به بعد باشد اعمال سوابق تحصیلی شامل حال وی می شود. برای این قبیل از افراد در برابر عبارت مشمول اعمال سوابق تحصیلی واژه “هستید” دیده می شود. توجه داشته باشید که با کلیک بر روی دکمه مشاهده سوابق تحصیلی می توانید به آسانی سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایید.

وضعیت مجاز بودن داوطلب به انتخاب رشته

در این قسمت از کارنامه آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها وضعیت مجاز شدن داوطلب جهت انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری، پیام نور، غیرانتفاعی و غیره درج شده است.

شناسه انتخاب رشته آزاد

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بخشی است که می توانید آن را در انتهای کارنامه کنکور سراسری مشاهده کنید. به وسیله شناسه داده شده امکان ورود به سامانه انتخاب رشته آزاد برایتان امکان پذیر می شود.

 

چه تفاوتی بین رشته های نیمه متمرکز و رشته های متمرکز وجود دارد؟

باید عرض کنیم که رشته های عرضه شده در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها در دو دسته رشته های غیرمتمرکز و متمرکز تقسیم بندی می شوند. به دست آوردن حد نصاب نمره در آزمون و همین طور شرکت داوطلب در مصاحبه ملاک قبولی وی در رشته های نیمه متمرکز در نظر گرفته شده است.

کلیه داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته خود رشته های نیمه متمرکز را وارد کرده اند در صورت کسب نمره لازم جهت انجام معاینات پزشکی، گرفتن آزمون عملی و مصاحبه علمی از آن ها دعوت به عمل می آید. در صورتی که فرد تمام این مراحل را با مؤفقیت پشت سر بگذارد گزینش وی نهایی اعلام می شود. نکته دیگر این که، داوطلب هیچ محدودیتی از بابت تعداد انتخاب ها در رشته های نیمه متمرکز ندارد. ولی تنها در مصاحبه دو رشته می تواند شرکت داشته باشد. اگر شما دوست عزیز داوطلب تمایل بیشتری به پذیرش در رشته های نیمه متمرکز دارید حتماً این رشته ها را در ابتدای فرم انتخاب رشته وارد کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور ایران تماس بگیرید.

چگونه فرم انتخاب رشته کنکور را کامل کنیم؟

بعد از مطالعه جزء به جزء دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری رشته های انتخابی را در سه گروه بدبینانه، واقع بینانه و خوش بینانه تقسیم بندی کنید. رشته های بدبینانه به رشته هایی اطلاق می شود که داوطلب شانس بالایی در قبولی و پذیرش در آن ها را دارد.

اما رشته های انتخابی واقع بینانه به آن دسته از رشته هایی گفته می شود که امکان قبولی داوطلب با در نظرگرفتن تراز و رتبه های معقول است. توجه کنید که بیشتر رشته های انتخابی شما در این گروه قرار داشته باشند. انتخاب های خوش بینانه انتخاب هایی هستند که تنها با توجه به علاقه داوطلب و بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه وی در فرم انتخاب رشته وارد می شوند.

نکات طلایی برای انتخاب رشته در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

برای انتخاب رشته اولویت های خویش را مسلما طبق علاقه فهرست کنید

علاقه را میتوان به ترجیح بین اشیا گوناگون موقع انتخاب تعبیر نمود. گرچه انگيزه و علاقه رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و شاید بتوان علاقه را نوعی انگيزه درعمل محسوب نمود، ولی بهتر است در مسایل حساسی مثل انتخاب رشته که به آينده داوطلب مربوط می شود، هر کدام را در جایگاه ویژه خود قرار دهیم، بی آن که ارتباط مستقیم آنها را نادیده بگیریم. بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

داوطلب نمی تواند در کنکور سراسری و در هدف وارد شدن به دانشگاه بدون انگيزه باشد و احتمالاً پذیرش دشواری این رقابت سنگین باید به مفهوم وجود انگيزه قدرتمند برای ادامه تحصیلات دانشگاهی باشد، ولی امکان دارد که هنوز علائق او شکل واضحی نیافته باشند و داوطلب از بین رشته های گوناگون دانشگاهی به علاقه حقیقی خویش دست نیافته باشد. بهرحال ، احتمالاً هر داوطلبی باید به یک یا چند رشته تحصیلی علاقه داشته باشد.

نکات انتخاب رشته,انتخاب رشته دانشگاه, نکاتی برای انتخاب رشته دانشگاهی در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

نکاتی برای انتخاب رشته دانشگاهی در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

برای انتخاب رشته استعدادهایتان را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب رشته در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور در انتخاب رشته های خاص به استعدادها و توانایی علمی خویش توجه کنید. به عنوان مثال چنانچه میخواهید معماری بخوانید، باید اندکی استعداد کارهای هنری داشته باشید یا چنانچه میخواهید ریاضـی بخوانید، باید پایه ریاضی قوی داشته باشید. اگر هم میخواهید وکیل شوید، باید سر و زبان خوبی داشته باشید. بعد از سر ناچاری و کم حوصلگی انتخاب رشته نکنید. در وهله نخست با خودتان خلوت کنید و به خود بگویید آیا من استعداد لازم برای تحصیل در این رشته را دارم یا خیر؟

به عقیده مشاوران در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور برای انتخاب رشته توان علمی را در نظر بگیرید

مسأله توان علمی متفاوت از انگيزه و علاقه است. میتوان انتظار داشت که هر صاحب علاقه ای لزوماً برای ادامه تحصیل در شته مورد علاقه اش توانمند هم باشد. قدرت علمی داوطلب در خلال تحصیلات دبیرستانی و نتایج علمی حاصل از شرکت در کنکور سراسری ارزیابی می شود.

توان علمی گرچه به استعداد تحصیلی ربط می یابد، ولی سخت کوشی و پیگیری مستمر در فراگیری نقش اصلی را در افزایش دادن بنیه علمی داوطلب ایفا می کند. بهرحال برای ورود به هر رشته تحصیلی در دانشگاه شخص باید از توان و بنیه علمی لازم بهره مند باشد. منتها در اینجا منظور توان علمی داوطلب به صورت مطلق نیست، بلکه امادگی علمی داوطلب در دروسی است که پایه های تخصصی رشته دانشگاهی را شکل می دهند.

به عقیده مشاوران در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور در انتخاب رشته آينده شغلی و درامد شغلی هم مهم است. دقت داشته باشید مسأله مادی و آينده شغلی رشته ای که برمی گزینید بسیار مهم است. چنانچه شغلی را که انتخاب نموده اید بازار کار نداشته باشد یا درامد حاصل از آن بسیار کم باشد بهتر است به سراغ آن نروید مگر اینکه مطمئن باشید که بهترین مدرس و آموزنده آن رشته خواهید شد و استعداد و پشت کار لازم برای طی کردن و آموختن آن رشته را تا پایان دارید. در اینصورت درآمد مناسبی هم به دلیل مرجع بودن در این رشته، خواهید داشت.

آیا تنها در شهر خود می مانید یا به شهر ديگر هم می روید ؟

آیا غیر از شهرخودتان میتوانید به شهرهای نزدیک هم بروید ؟ آیا در شهرهایی که بستگان یا فامیل نزدیکتان در آن جا زندگی می کنند هم انتخاب رشته می کنید ؟ آیا با رفتن به شهر ديگر موافق هستید ؟

نظر خانواده تان در مورد رفتن شما به شهرهای ديگر چیست ؟ آیا بزرگ شهرها جزء انتخاب های شما هستند

اینها موارد بسیار مهمی هستند که هنپام پفتپو با مشاور خود در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور باید به یک جمعبندی سریع برسید.

البته توصیه ی ما این است که حتی الامکان در شهر خودتان بمانید. به خصوص چنانچه شهر شما یک شهر دانشگاهی است، تحصیل در شهر خودتان را به شهرهای ديگر ترجیح دهید. هم اینک اکثر دانش آموزان بزرگ شهرها ترجیح میدهند که در دانشگاه های شهرهای خودشان درس بخوانند و به عنوان مثال در رشته ی پزشکی، تحصیل در دانشگاه شهر خود را حتی به دانشگاه های تهران ترجیح میدهند .

در مورد تحصیل در شهرهای ديگر حتماً با پدر و مادرتان مشورت کنید و به راحتی در مورد رفتن به شهرهای ديگر تصمیم نگیرید. امتیازات زندگی در کنار خانواده و مشکلات رفتن به شهرهای ديگر را دقیق بررسی کنید و با دانشجویانی که این مورد را تجربه نموده اند گفتگو کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

حدود قبولی و آخرین رتبه قبولی رشته ها رو بدونید زیرا:

باید رشته محل هایی که انتخاب می کنید رو به سه دسته خوش بینانه، واقع بینانه و کف قابل قبول تقسیم بندی کنید. رشته محل های خوش بینانه اون هایی هستن که احتمال قبولی شما صفر یا خيلي کمه ولی چه ضرر داره شانس خودتون رو امتحان کنید چون ۱۵۰ تا حق انتخاب دارید.

پس باید بدونید رتبه قبولی یک رشته در یک دانشگاه و دوره خاص تا چه حدودی بوده و احتمال قبولی شما امسال در اون رشته حدودا کمه یا زیاد. کارنامه های سال گذشته رو می تونید ببینید و یا از مشاوران باتجربه ای که اطلاعات دقیقی از رتبه های قبولی سال های گذشته دارن بپرسید

در انتخاب رشته تقلید نکنید

در خور ذکر است شرایط برای هر داوطلب، منحصر به خود اوست و از داوطلبی به داوطلب ديگر تفاوت می کند بنابراین در صورت به جمع بندی نرسیدن، به یک مشاور انتخاب رشته مراجعه کنید و هرگز به تقلید از دیگران برای انتخاب رشته فکر نکنید.

به عقیده مشاوران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اشتباهات در انتخاب رشته  عبارتند از :

گاهی این خطا ها آن قدر کوچک است که مشکلی جدّي در انتخاب رشته ایجاد نمی کند ، ولی بعضی اوقات خطا های انتخاب رشته، مسیر تحصیلی داوطلب کنکور را بطور کلی تغيير می دهد.

به عقیده مشاوران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور پر کردن اشتباه فرم انتخاب رشته از خطاهای غیر قابل بخشش است.

به عقیده مشاوران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  بی توجهی داوطلبان به مقطع تحصیلی( کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری) از خطاهای غیر قابل بخشش است.

به عقیده مشاوران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تاخیر در انتخاب رشته و به تاخیر انداختن آن برای روزها و ساعات انتهایی از خطاهای غیر قابل بخشش است.

به عقیده مشاوران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور توجه نکردن به شهر محل تحصیل از خطاهای غیر قابل بخشش است.

انتخاب رشته صرفا بخاطر درآمد شغلی و پولساز بودن آن کاری غلط است و علاقه و ترجیحات را بر سایر موارد ارجح قرار دهید.

در هنگام انتخاب رشته توسط بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور خودتان نیز همه چیز را بارها و بارها چک نمایید تا ضریب انواع خطا به صفر برسد.

بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور

خلاصه مقاله: 

بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور کدامست بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور شیراز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اصفهان بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تبریز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور مشهد بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اهواز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اراک بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  قم بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور ایران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور کدامست بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور شیراز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اصفهان بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تبریز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور مشهد بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اهواز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اراک بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  قم بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور ایران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور کدامست بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور شیراز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اصفهان بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تبریز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور مشهد بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اهواز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اراک بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  قم بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور ایران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور کدامست بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور شیراز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اصفهان بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تبریز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور مشهد بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اهواز بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور اراک بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور  قم بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور ایران بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تهران

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است