بهترین مشاور کنکور پزشکی

جهت هماهنگی مشاوره با بهترین مشاوران کنکور پزشکی و مهندسی در موسسه کارنامه خرد با شماره 02126401062  تماس حاصل فرمایید

اگر به صفحات اینترنت مراجعه کرده باشید،حجم زیادی از مشاورهای تازه کار را خواهید یافت که بدون داشتن تجربه کافی،خود را مشاور تحصیلی معرفی کرده و این مشاوران تازه کار و ارزان قیمت،

نه تنها شما را در مسیری درست هدایت نمیکنند بلکه حتی شما را به مسیری اشتباه و بدون بازگشت هدایت میکنند.به شما توصیه میکنیم،در بحث مهم مشاوره، فقط و فقط از مشاوران برند و کارآزموده استفاده کنید و به خاطر ارزان بودن به سراغ مشاوران نوپا و دانشجویان تازه کار نروید.

هزینه مشاوره، با بهترین مشاوران کنکور پزشکی چه قدر است؟

هزینه ها بسته به گروهی یا خصوصی بودن کلاس ها دارد و هر سال متفاوت است برای اطلاع از هزینه های مشاوره این اساتید میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

بهترین مشاوران کنکور پزشکی با توجه به نتایج و عملکرد ایشان و با توجه به اقبال عمومی در نظرسنجی های اخیر عبارتند از :

1-مهدی باباخانی 2-ایمان سرورپور 3-رامین نیکخو 4-مهدی برقعی 5-ندا برهانی نسب 6-حسن همت یار 7-امیر دیبازر 8-حسن پلوئی

برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید:

۱- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید متناسب با سطح درسی و شرایط روحی دانش پژوه  باشد.

۲-  برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید برنامه‌ریزی درسی برای کنکور، مانند برخی از آزمون‌های آزمایشی باید دارای انعطاف باشد به‌گونه‌ای که در صورت وقع برنامه‌های از پیش تعیین نشده و اتفاقی نیز قابلیت ادامه و اجرا را داشته باشد.

۳- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید اولویت‌های مباحث در آن رعایت شده باشد.

۴- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید ساعات مطالعه برای هر درس مشخص‌شده باشد.

۵- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید  فعالیت‌های روزانه در نظر گرفته‌شده باشد و بیش‌ازحد فشرده یا متراکم خوانی نداشته باشد.

۶- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید  برنامه‌ای ویژه جهت استفاده از اوقات مرده داشته باشد.

7- برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید منطبق با توانایی های وی باشد

با توجه به ویژگی‌های برنامه‌ریزی برای کنکور و اهمیت نحوه اجرای آن توسط دانش پژوه ، باید گفت که مشاور حرفه‌ای کنکور باسابقه و باتجربه باید توانایی‌های گفته‌شده را داشته باشد تا دانش پژوه  موفق شود قدم‌به‌قدم با برنامه‌ریزی‌های مشاور خود پیشرفت داشته باشد نه پسرفت.

البته لازمه نتیجه گرفتن از برنامه ریزی کنکور دو چیز است:

الف) خود را مقید به اجرای برنامه ریزی کنید.

ب) در برابر سختی های مسیر تسلیم نشوید و میدان را ترک نکنید.

 

متأسفانه هنوز این طرز فکر در بین دانش پژوه ان وجود دارد که می‌گویند هزینه کردن برای مشاوره و برنامه ریزی کاری بیهوده و الکی است و برای قبولی در کنکور فقط باید آزمون رفت، کلاس رفت و از منابع خوب استفاده کرد! قطعاً این طرز فکر  آن‌هم برای کنکورهای  حرفه‌ای و مفهومی، کاملاً اشتباه است.

درحالی‌که یکی از ویژگی‌های مشاور کنکور این است که دانش پژوه  را از سردرگمی بیرون بیاورد تا دانش پژوه  بتواند در انتخاب منابع کمک‌آموزشی، آزمون آزمایشی و کلاس کنکور  دقت و آگاهی بیشتری داشته باشد و به این شکل از هزینه‌های اضافی کم  و در دام افرادی که فقط به دنبال فروش محصولاتشان هستند، جلوگیری کند.

برنامه ریزی حساب شده و تجربه شده توسط برترین قبولی ها:

یکی از مشکلات اصلی و دردسرساز دانش پژوه ان کنکور در این ‌یک سال مطالعه، برنامه‌ریزی روزانه است که حتماً باید برنامه‌ای باشد که  در آن پیش‌نیازها، مرورها جمع‌بندی‌ها، توجه به فصول تست خیز و چگونگی استارت مطالعه برای دشوارترین مباحث رعایت و پیاده‌سازی رعایت شده باشد، در غیر این صورت مطمئناً برنامه‌ی ضعیفی است که اجرای آن هیچ‌وقت نتیجه خوبی ندارد.

و این بهترین مشاوره کنکور است که می‌تواند تمام این موارد را در برنامه‌ریزی اعمال کند و دانش پژوه  را در اجرای برنامه روزانه مقید کند آن‌هم به‌صورت پیگیری‌های منظم و گرفتن گزارش‌های مطالعه و تست‌زنی  از دانش پژوه .

عدم نتیجه گیری در آزمون ها با وجود ساعات مطالعه زیاد:

کنکورهای سال‌های اخیر بسیار حرفه‌ای‌تر شده چراکه بیشتر رقبای شما، حرفه‌ای مطالعه می‌کنند و شما نیز نباید از آن‌ها عقب بمانید. اگر دانش پژوه  به‌خوبی نداند برای به دست آوردن ترازبالا در آزمون‌ها باید چگونه درس بخواند و هرروز برنامه بچیند و به امید اینکه این بارترازش بیشتر می‌شود ولی فقط  زمان را تلف کند، مطمئناً ضرر خواهد کرد درحالی‌که مشاور کنکور به دلیل تجربه بالا و آشنایی بیشتری که از کنکور و دیگر عواملی که باعث موفقیت در کنکور می‌شود، دارد می‌تواند در همان روزهای استارت مطالعه با دانش پژوه ، اشکالات را متوجه شود و برنامه‌ای یکپارچه و دقیق برای دانش پژوه  تنظیم کند.

مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور اگر به درستی و زیر نظر یک مشاور خوب و  با سابقه باشد بعلاوه تلاش و همت شما ، قطعا نتیجه ای جز قبولی در بهترین رشته ها نخواهد داشت.

نکات تاکتیکی برنامه‌ریزی که تنها توسط یک مشاور  خوب و باتجربه می‌تواند برنامه‌ریزی شود:

الف :  برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید رعایت پیش‌نیازی‌های هر درس را در نظر گرفته باشد

ب:  برنامه درسی استاندارد  که توسط بهترین مشاور کنکور پزشکی تدوین میشود باید با  تسلط و آشنایی با سرفصل‌های هر درس از هر رشته طراحی شده باشد

ج: -پیگیری منظم از وضعیت درسی دانش پژوه  و ندادن برنامه درسی مشترک به همه

د:  بهترین مشاور کنکور پزشکی باید برنامه‌های درسی کوتاه‌مدت با بازدهی سریع در کمترین زمان را طراحی نماید

و :  بهترین مشاور کنکور پزشکی باید به مباحث انگیزشی تسلط داشته باشد

بسیاری از مردم باید گوش دادن به “مشاوران انگیزشی ” را تجربه کرده باشند، که ایده ها یا دستورالعمل هایی که شنیده ایم نیاز به قضاوت دارند. و با دقت در مورد اینکه کجا می توانیم از آن چیزها در زندگی واقعی استفاده کنیم فکر کنیم اما علاوه بر مشاوران انگیزشی  در حوزه پزشکی نیز مشاورانی وجود دارند که در صورت مواجهه با مشکلات می توانند در مورد زندگی مشاوره دهند. تا تشخیص و درمان حالات مختلف عاطفی و عاطفی، یعنی “بهترین مشاور کنکور پزشکی  یا مشاور و روانشناس “

تفاوت بین یک بهترین مشاور کنکور پزشکی  و  مشاوران انگیزشی چیست؟

در مورد مشاوران انگیزشی ، امروزه می توان آن را بسیار یافت. و انواع مختلفی از افراد وجود دارند که در هنگام مواجهه با مشکلات از ما حمایت می کنند. که در مورد مسائل خاصی مشاوره می دهند و کسانی که مدام در مورد چگونگی بهبود زندگی در زمینه های مختلف توصیه می کنند، اما برای بهترین مشاور کنکور پزشکی ان و مشاور و روانشناس ان مسئول مراقبت از آن هستند و به عنوان یک مشاور برای مشکلات زندگی که بسیاری از افراد ممکن است نتوانند از آن عبور کنند. یا داشتن مشکل با احساسات و وضعیت روانی اما با وجود این، هنوز هم بسیاری هستند که مراجعه به بهترین مشاور کنکور پزشکی  یا مشاور و روانشناس  را امری شرم آور می دانند. اما در واقعیت، مشاور لزوماً یک بهترین مشاور کنکور پزشکی  نیست.

اگر در زندگی با مشکلاتی روبرو شویم ممکن است گیج کننده به نظر برسد بین بهترین مشاور کنکور پزشکی  و مشاوران انگیزشی  کدام طرف را برای گوش دادن انتخاب کنیم؟ اگر از زندگی خسته شده ایم، راهی برای شادی نیاز داریم. یا کسی را می خواهید که در توسعه زندگی تجربه داشته باشد، ممکن است به یک مشاوران انگیزشی  گوش دهیم. اما اگر با مشکلاتی مواجه شویم که باعث استرس می شود یا حالتی که بر ذهن تأثیر می گذارد و مشورت یا گوش دادن به دیگران نمی تواند به حل مشکلات ما کمک کند. شاید لازم باشد به بهترین مشاور کنکور پزشکی  مراجعه کنیم. یا یک مشاور و روانشناس  برای بحث در مورد مشکل تشخیص بدهد و در صورت لزوم درمان یا درمان را ادامه دهید تا زمانی که وضعیت به حالت عادی بهبود یابد

مشاوران انگیزشی

آیا بهترین مشاور کنکور پزشکی  و مشاور و روانشناس  یکی هستند؟

 اگر هنوز کسی فکر می کند که بهترین مشاور کنکور پزشکی ان و مشاور و روانشناس ان به طور یکسان سوء تفاهم محسوب می شود با این حال نمی توان انکار کرد که این دو کارکرد یک هدف دارند و آن این است که افراد با مشکلات مختلف زندگی بتوانند در داستان حرکت کنند که وظایف آنها را می توان به شرح زیر بیان کرد.

مشاور و روانشناس ان مسئول اصلی تشخیص هستند. و راه هایی برای حفظ و بازیابی از شرایط مختلف پیدا کنید

بهترین مشاور کنکور پزشکی  مسئول ارائه مشاوره هستند. و درمان انجام دهید اما قدرت تشخیصی ندارد. یا می تواند دارو تجویز کند

برای داشتن قدرت های کاملا متفاوت اما این دو باید با هم کار کنند. به منظور کسب نتایج خوب و می تواند علائم یا شرایطی مانند استرس، بی خوابی را برطرف کند اختلال وسواس فکری عملی و افسردگی و غیره

چه زمانی باید به بهترین مشاور کنکور پزشکی  یا مراجعه کرد؟

 همانطور که در بالا ذکر شد، مراجعه به یک متخصص بهداشت روان غیر معمول و خجالت آور نیست و در صورت عدم مراقبت، فقط می تواند بر روحیه شما تأثیر بگذارد. و احساساتی که درمان آنها دشوار است با علائم بیان شده و وعده ای است که باید با کارشناسان از جمله ملاقات کرد

رفتار یا تمایل به خودآزاری

رفتار خشونت آمیز با اطرافیانش یا دوست دارند چیزها را از بین ببرند

سابقه افسردگی دارند

استرس بیش از حد یا تحت تأثیر حوادث زندگی که نمی توان از آنها گذشت

من قبلاً در دوران کودکی با اتفاقاتی مواجه شده ام که بر ذهن تأثیر می گذارد.

 مشکلات یا موانعی که هر روز باید با آنها روبرو شویم مشکلاتی وجود دارد که ما می توانیم راهی برای غلبه بر آنها پیدا کنیم. و مشکلاتی که نمی توانیم به تنهایی از آنها عبور کنیم ما باید یک روش درمانی مناسب را انتخاب کنیم. تا بتوان به سرعت به زندگی عادی خود ادامه داد

تگ ها: , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است