بهترین مشاور کنکور تجربی

جهت هماهنگی مشاوره با مشاوران برند کنکور ایران در موسسه کارنامه خرد با شماره 02126401062  تماس حاصل فرمایید

اگر به صفحات اینترنت مراجعه کرده باشید،حجم زیادی از مشاورهای تازه کار را خواهید یافت که بدون داشتن تجربه کافی،خود را مشاور تحصیلی معرفی کرده و این مشاوران تازه کار و ارزان قیمت،

نه تنها شما را در مسیری درست هدایت نمیکنند بلکه حتی شما را به مسیری اشتباه و بدون بازگشت هدایت میکنند.به شما توصیه میکنیم،در بحث مهم مشاوره، فقط و فقط از مشاوران برند و کارآزموده استفاده کنید و به خاطر ارزان بودن به سراغ مشاوران نوپا و دانشجویان تازه کار نروید.

هزینه مشاوره، با مشاوران برند چه قدر است؟

هزینه ها بسته به گروهی یا خصوصی بودن کلاس ها دارد و هر سال متفاوت است برای اطلاع از هزینه های مشاوره این اساتید میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

مشاوران برند و مشاورین رتبه ­های تک رقمی کنکور ایران با توجه به نتایج و عملکرد ایشان و با توجه به اقبال عمومی در نظرسنجی های اخیر عبارتند از :

1-مهدی باباخانی 2-ایمان سرورپور 3-رامین نیکخو 4-مهدی برقعی 5-ندا برهانی نسب 6-حسن همت یار 7-امیر دیبازر 8-حسن پلوئی

 

بهترین مشاور کنکور تجربی  ویژگی هایی دارد که او را از بقیه متمایز می کند شناخت دقیق و صحیح مشاور خوب شما را در انتخابتان و ادامه همکاریتان با مشاوران یاری خواهد کرد و موجب نتیجه گیری صحیحتان خواهد شد.

 

1- شناخت اولیه صحیح و کافی از دانش پژوه و مراجعان

همانطور که در هر زمینه ای بدون شناخت کافی از آن زمینه نمیتوان نتیجه ای مطلوب دریافت کرد در کار مشاوره تحصیلی نیز یک مشاور خبره ابتدا می بایست اطلاعات خاصی را از دانش پژوه و مراجعان  دریافت کند و با تحلیل صحیح و لحاظ کردن تمام این اطلاعات تصمیمی در خور و نتیجه بخش اتخاذ کند. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

الف) روحیات و علایق دانش پژوه و مراجعان

ب) شرایط خانوادگی

پ) شرایط تحصیلی

با دریافت اطلاعات بالا یک مشاور می تواند به طرز درست تری تصمیم گیری کند و نتیجه موفقیت آمیزی را به دانش پژوه و مراجعان  هدیه کند.

2- شناخت عادت های دانش پژوه و مراجعان

یکی از بزرگترین غول های زندگی هر فرد غول عادت است؛ عادت می تواند کاری سخت را به آسان ترین حالت ممکن دربیاورد یا اینکه سبک زندگی یک شخص را بر اساس راحت طلبی یا اهداف نادرست تنظیم کند. یعنی شما به واسطه عادت های روزمره خودتان ممکن است بخش عظیمی از زمانتان را از دست بدهید و یا اینکه کاری را در مدت زمان کمتری انجام دهید. به عنوان مثال شما ممکن است به شبکه اجتماعی اینستاگرام و چک کردن پست های دوستان یا اطرافیانتان عادت کرده باشید بنابرین بر اساس عادت و بدون انتخاب این فعالیت را بیشتر روزها انجام دهید و زمان بسیار طولانی ای را تلف بکنید. از طرفی ممکن است به ورزش صبحگاهی عادت داشته باشید به گونه ای که ناخودآگاه صبح از خواب برخیزید و به ورزش بپردازید بدون اینکه این فعالیت برایتان ذره ای سختی به همراه داشته باشد. بنابرین سعی کنید کارهای نتیجه بخش را عادت خود کنید و عادت های نادرست را از لیست کارهای روزمره تان خارج کنید. یک بهترین مشاور کنکور تجربی  حتما به عادت های روزانه و هفتگی و ماهانه شما میپردازد.

 

 

3- تجویز برنامه مناسب با دانش پژوه و مراجعان

پس از دریافت اطلاعات دانش پژوه و مراجعان  و کسب شناخت کافی از او حالا نوبت به برنامه ریزی روزانه و هفتگی و ماهانه می رسد در این برنامه باید اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تعریف شود و این کار توسط مشاور و با دقت کافی انجام می شود برنامه باید نه خسته کننده و نه همراه با زمان های خالی باشد. استراحت و تفریح و ورزش باید به طریقه صحیح پیاده سازی شود. یک برنامه ریزی صحیح هیچ گاه به دلزدگی و خستگی و فرار از مسئولیت منجر نخواهد شد همچنین یک برنامه ریزی صحیح از سمت مشاور یک شروع با دور کند خواهد داشت و این سرعت باید به مرور ارتقا یابد. بنابرین برنامه ریزی باید عادت های قبلی را در نظر داشته باشد و بهترین مشاور کنکور تجربی  کسی است که از تاثیر هیچ جزئیاتی دست نکشد. در مواردی مشاور در صورتی که نیاز به آموزش مجدد  دانش پژوه و مراجعان  در درسی مانند ریاضی را بینید آنگاه تدریس خصوصی ریاضی را در برنامه وی قرار می دهد.

 

4- تغییر طرز تفکر(من می توانم)

ساخت باور قدرتمند بسیار مهم است. قدرتی که باور و ایمان ما دارد می تواند غیرممکن ها را ممکن کند. وقتی شما به انجام کاری باور دارید حتما آن فعالیت را انجام خواهید داد بنابرین ابتدا روی طرز تفکر خودتان به خوبی کار کنید. شما اگر آمادگی ذهنی برای انجام کاری نداشته باشید کار سخت می شود. در واقع تغییرات از درون هر شخص آغاز می شود و بزرگترین تغییرات با تغییر طرز تفکر افراد بروز خواهد یافت بنابرین عوامل بیرونی تاثیر به مراتب پایین تری خواهد داشت. یک بهترین مشاور کنکور تجربی  در طرز تفکر شما جرقه هایی برای صرف فعل “من می توانم” خواهد زد و شما باید به این جرقه کوچک فرصت یک انفجار بزرگ را بدهید.

 

5- تغییر عادت ها

همانطور که در بالا ذکر شد یک مشاور پس از شناخت عادت های شما حالا باید به تربیت و اصلاح عادات شما روی بیاورد و حالا نوبت این است که مشاور با کنترل هوشنمندانه شروع به تغییر دادن یا ارتقای عاداتتان بکند. البته این مسئله را نمی شود با عبارت “قطع کردن لحظه ای” توصیف نمود و حرکت تدریجی چاره کار است. پس همانطور که عادت هایمان به تدریج در ما رسوخ می کنند باید به تدریج عادت های جدید جایگزین شوند.

 

6- تعیین مقصد صحیح و متناسب

شما اگر داخل اتومبیلی نشسته باشید حتما قبل از حرکت مقصدی برای خود تعریف می کنید و کلا در راستای دست یابی به هر هدفی باید از قبل مقصد صحیحی برای خود تعریف کنید. مقصد صحیح به معنای درس و دانشگاه نیست بلکه مقصد و هدف صحیح هدفی است که به علایق و روحیات و شرایط شما مربوط باشد. و در این زمینه یک مشاور خبره شما را به هدف صحیح سوق خواهد داد.

بهترین مشاور تحصیلی

 

 

7- قرار دادن مقاصد کوتاه مدت

یک مقصد بلند مدت در صورتی قابل دست یابی است که اهداف کوتاه مدت و میان مدتی برای رسیدن به آن تعیین شوند یعنی هدف بزرگی مانند موفقیت در کنکور را باید به اهداف کوچک تری مانند موفقیت در هر درس تقسیم بندی کرد و موفقیت در هر درس را به موفقیت در هر فصل و موضوع. در واقع این جزء ها هستند که کنار هم قرار میگیرند و نتیجتا کل را بوجود میاورند. پس یک مشاور خوب اهداف بزرگ شما را در حد یک ساعت ریز خواهد کرد تا شما تکه های این پازل را کنار هم قرار دهید.

 

8- سنجش نتیجه گیری و آمار دقیق از پیشرفت

اهداف میان مدت و کوتاه مدت دانش پژوه و مراجعان  باید حتما سنجیده بشوند و از لحاظ نتیجه بخشی تست گردند. برای این کار یک مشاور خوب نتیجه هر قسمت از تلاش دانش پژوه و مراجعان  را در قالب کارنامه ای باید به او ارائه دهد. تا دانش پژوه و مراجعان  با نتیجه تلاش خودش روبرو شود.

 

9- اشراف بر دروس دانش پژوه و مراجعان

بهترین مشاور کنکور تجربی  و مطلوب شما مشاوری است که متخصص رشته و دروستان نیز باشد. زیرا امر مشاوره تحصیلی فقط برنامه ریزی خالی نیست بلکه مشاور خوب با شناخت صحیح و دقیق از دروستان برایتان برنامه ریزی خواهد کرد و برنامه را با در نظر گرفتن سختی و آسانی صحیحی از دروس خواهد چید. به عنوان مثال فرض کنید سوالتان این باشد که برای کنکور چه تست هایی بزنیم؟ اما تصور کنید مشاورتان از دشواری دروستان اطلاع نداشته باشد در این صورت از شما انتظار بالایی دارد که به حقیقت نزدیک نیست. در این صورت شما نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

10- تربیت یک شخص خودآگاه و توانا

یک مشاوره تحصیلی خوب، مشاوره ای است که پس از مدتی دانش پژوه و مراجعان  را از راهنمایی و وابسته بودن خارج کند. یعنی اینکه بهترین مشاور کنکور تجربی  علاوه بر اینکه به ارتقای توانایی های تحصیلی دانش پژوه و مراجعان  کمک می کند باید از او شخصی توانا و قدرتمند بسازد که دیگر نیازی به برنامه ریزی مشاور نباشد و به خود شناسی در مطالعه رسیده باشد و بتواند مسیر خود را به خوبی تحلیل کند. و توانایی برخورد و مقابله با مشکلات تحصیلی را داشته باشد. بنابرین مشاوره تحصیلی می بایست همراه با خودشناسی و باورپذیر شدن دانش پژوه و مراجعان  گردد.

مشاور خوب بودن همیشه کار آسانی نیست ، زیرا این حرفه می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد.

برخورد با افراد دیگر و مشکلات گاه جدی آنها و کمک به آنها برای مدیریت صحیح احساسات می تواند خسته کننده باشد. در میان متخصصان مشاور رتبه های تک رقمی کنکور ی، مشخص است که به ویژه کسانی که به روان درمانی می پردازند، اولین کسانی که در جلسات درمانی شرکت می کنند، خود مشاور خوب ان هستند. این می تواند به آنها کمک کند تا در هنگام درمان دانش آموز ان خود عینی تر باشند.

جامعه از بهترین مشاوران کنکور تجربی  انتظار دارد که الگوهای مناسبی برای دانش آموزان باشند تا اعضای جدیدی از جامعه ایجاد کنند تا منابع انسانی با کیفیتی برای جامعه باشند. ماهیت حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی این است که همیشه با افراد دیگر در تماس است. بنابراین بهترین مشاور کنکور تجربی  باید فردی باشد که دائماً به دنبال دانش، یادگیری و خودسازی باشد.

هویت بهترین مشاور کنکور تجربی

             صبر، دانستن چگونگی تسکین مشکلات. قادر به کنترل احساسات خود در طول ساعات تدریس و خارج از آن  و مسئولیت وظایف و نسبت به خودتان را بپذیرید

               به یادگیری رفتار و زیستن توجه کنید

                 همیشه به دنبال دانش، کشف و بهبود خود باشید.

                کوشا ابتکار عمل را بدانید

                انصاف و آرامش دادن به دانش آموزان

                فرهنگی باشید و اخلاق با توجه به دینشان

                مودب پیوسته رفتار کردن نمونه خوبی برای دانش آموزان است.

 بهترین مشاوران کنکور تجربی  حرفه ای زیر نظر شورای بهترین مشاوران کنکور تجربی  تایلند و از جمله بهترین مشاوران کنکور تجربی  در موسسات آموزشی تحت دانشگاه های مختلف. و همچنین بهترین مشاوران کنکور تجربی  مؤسسات آموزشی وزارت دفاع وزارت بهداشت و سایر وزارتخانه ها نیز هویت بهترین مشاور کنکور تجربی  از ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی ی است که ویژگی های خاصی دارد که منحصر به مشاغل دیگر است.

ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی خوب:

ایده یا دیدگاه یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب به عنوان یک شخص با شخصیت. دیدگاه های زیادی از مفاهیم و باورهای فرهنگی در سبک تایلندی وجود دارد. دیدگاه های جامعه آموزشی غرب و همچنین نتایج مطالعات و تحقیقات مختلف یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است از مفاهیم زیر مطالعه شود:

                                                           1.1 برای دانش آموزان رحم کنید و آرزوی خیر کنید راهی برای شادی دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی و زندگی پیدا کنید. مواظب باشید در غفلت مریدان قرار نگیرید.

                                1.2 مهربان بودن، دلسوز بودن، مراقبت از دانش آموزان، خواستن کمک به آنها از رنج، نادانی.

                                1.3 به معنای شادی وقتی دانش آموز خوب است. و تجلیل می شود تا به عنوان تشویق و کمک به ایجاد عزت نفس ظاهر شود

                                1.4 داشتن آرامش که خنثی است ذهنی مبتنی بر عدالت، بی طرفانه، بدون تعصب.

  1. خرو به معنای فردی با صلابت و ثبات است. هم از نظر ثبات روانی ماندن در اعمال نیک با نیروی امیال متزلزل نمی شود. و استواری در میدان روشنگری برای کمک به بهترین مشاوران کنکور تجربی برای داشتن چنین شایستگی هایی که 5 ویژگی جسمانی است که عبارتند از:

                                2.1 ایمان جسمانی: داشتن ایمان به راه درست، مانند اعتقاد به اینکه انجام کار خوب است. شرارت کن

                                2استقامت در راه درست؛ استقامت در پرهیز از شر. مواظب باشید در ذات خود شرارت ایجاد نکنید

                                2.3 ذهن آگاهی به معنای توانایی به خاطر سپردن، آگاهی از اعمال، صحبت کردن، و با دقت فکر کردن است.

                                2.4 تمرکز فیزیولوژیکی یعنی داشتن ذهنی محکم و استواری در اموری که شایستگی دارند. این قدرت تمرکز، مقاومت خواهد بود. اجازه ندهید حواس پرتی در ذهن ایجاد شود.

 

                                2.5 حکمت یعنی دانش، دانستن چه چیز خوب، چه چیز بد، چه باید کرد و از چه چیزهایی باید پرهیز کرد. چه فایده ای دارد و چه چیزی بی فایده است

 

                به عنوان فردی با رفتار خوب و شایسته احترام در نظر گرفته شده است

  1. واتا کسی است که قدرت پند دادن و تعلیم دارد. برای اینکه دانش آموزان دانش و توانایی داشته باشند و افراد خوبی باشند استفاده از دانش است. توانایی عمل به روشی صادقانه که برای خود و دیگران مفید باشد 5 ویژگی آموزش از نظر بودیسم وجود دارد :

                                4.1 به معنای آموزش درک واضح است. همانطور که می خواهید ببینید که باید به ترتیب زیر انجام شود: آموزش از آنچه قبلاً شناخته شده است برو سراغ ناشناخته ها از آسان به دشوار آموزش دهید. از عینی به انتزاعی آموزش دهید.

    4.3 دانش آموزان را تشویق می کند که به خود اعتماد داشته باشند، جرات فکر کردن، جرات صحبت کردن، جرات انجام دادن، نه ترسیدن داشته باشند. در برابر هر مشکل یا مانعی

 

   4.4 تمرکز و لذت برای فراگیران یعنی تکنیک های آموزشی وجود دارد که باعث جذابیت تدریس می شود.

        6.2 استدلال را در آن موضوع نشان دهید، مانند توضیح از علت به معلول. از معلول به علت توضیح دهید به عنوان مثال، یا با مطالب سایر موضوعات مشابه مقایسه کنید.

 6.3 محتوایی را نشان دهید که هسته یا ماهیت آن دوره است و همچنین اشاره به ارزش عملی به دلیل زبان آموزان بهتر است یاد بگیرید اگر چیزی نزدیک به آن است که بتوان آن را عملی کرد.

  7.1 به راه هایی برای استفاده از تهدیدات فکر کنید روشی است برای یادآوری حواریون به هوشیاری و پرهیز از بدی، یعنی وقتی می بینند که مرید رفتار نادرست دارد.

تشويق به تشكيل عادات خوب و جلوگيري از عادات ناپسند است، هرگاه دانش آموزي كار خوبي را مي بيند، بايد بهترین مشاور کنکور تجربی  را تقدير كرد.

  7.3 روش شناسی از روش عمل به عنوان مثال استفاده کنید. بهترین مشاوران کنکور تجربی  می خواهند دانش آموزان چگونه رفتار کنند؟ بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید عمل کنند پس بگذارید شاگردان نمونه را ببینند

  1. بهترین مشاور کنکور تجربی دی یک رهبر مادی است که به معنای رهبر بودن از چهار جنبه به شرح زیر است:

                                1.1 در تلاش مناسب پیشقدم شوید پایبندی به اصل طلبگی مثل یک انسان مومن باعث رنج نمی شود. هم برای خود و هم برای دیگران، آسیب رساندن به دیگران

 

                                1.2 رهبر بودن در خوردن میوه به درستی به معنای انحصار نکردن نتایج به دست آمده از پیگیری به عنوان خود است، بلکه باید نسبت به دیگران سخاوتمند باشد.

                                1.3 پیشرو بودن در درست زیستن، یعنی زندگی با پیروی از راه اصیل هشتگانه، که در صورت تمرین تا آخر عقل به دیدن طبیعت خواهد آمد. در واقع، فقدان خود است. همه چیز فقط نتیجه ترکیبات و ترکیبات طبیعی است و باید بر اساس شرایط متولد شود و بمیرد، بنابراین نباید خودمان را گرفت. که باعث خودخواهی خواهد شد و به یکدیگر تجاوز کنند

                                1.4 رهبر بودن در زندگی به نفع خود و دیگران

  1. رهبری معنوی به رهبری ذهن به چهار طریق زیر اطلاق می شود:

                                2.1 درک قانون عامل چشم، یعنی دیدن آنطور که واقعاً هست همه چیز در این دنیا بر حسب عواملی تابع علت هاست، وقتی علت ها و عواملی وجود داشته باشند، بر حسب علت ها بر حسب عوامل، معلولی وجود دارد.

 

                                2.2 درک قانون تاتاتا تاتاتا در زبان پالی به این معناست که چنین است، یعنی طبیعتاً همه چیز چنین است، مثلاً با تولد، باید مرگ وجود داشته باشد. در آسایش او یک بیماری پنهان وجود داشت. رنج و مرگ همه طبیعی است نه بدبختی یا بدبختی و غیره.

 

                                2.3 بدون مانع زندگی می کند، یعنی موانع را مانع یا دلسرد نمی کند. اما خوش آمدید موانع در زندگی در کار یا در ذهن به عنوان درسی که به داشتن دانش، تجربه و توانایی بهتر در آن موضوع کمک می کند.

 

                                2.4 بدون رنج زندگی می کند رنج از جهل ناشی می شود، مثلاً وقتی حاجتی برآورده نمی شود، نیاز به رنج ایجاد می شود. اگر نمی خواهید باعث رنج و عذاب شوید، باید اجازه دهید همه چیز بر اساس علت اتفاق بیفتد. با توجه به آن عامل بیش از انطباق علت نباشد

 

  1. داشتن یک زندگی دارما به معنای زندگی با دارما و برای دارما به معنای استفاده از کارما به عنوان ابزاری برای زندگی کردن است. برای حصول نتیجه، دارماهای مطلوبی مانند قطع رنج است؛ درمهایی که ابزارهای فراوانی هستند مانند درمای سکولار که برای اهل خانه درهم هستند؛ چهار چیز است:

 

  1. حقیقت، حقیقت

 

  1. تاما، خویشتن داری

 

  1. صبر، صبر

 

  1. جکا، فداکاری، دادن

 

                4 قدرت ، فضیلت هایی هستند که به دستیابی به 4 فایده کمک می کنند:

 

  1. من از آن راضی هستم.

 

  1. استقامت، اصرار در آن

 

  1. چیتا، توجه به آن

 

  1. ویمانگسا، نظارت و تحقیق در آن.

 

با این حال، برخی دارماها می توانند هم ابزار و هم دارما باشند. و دارما در نتیجه از احکام به عنوان ابزاری برای ایجاد تمرکز استفاده کنید، بنابراین تمرکز نتیجه مطلوب است. در عین حال از آن به عنوان ابزاری برای نتیجه گیری استفاده می شود که همان حکمت و … است.

 

  1. آرمان داشتن یک بهترین مشاور کنکور تجربی خوب باید چهار آرمان داشته باشد :

 

                                4.1 کار بیش از حد به معنای کار کردن برای جهان فراتر از آن چیزی است که جامعه پرداخت می کند. زیرا بهترین مشاور کنکور تجربی  خالق ذهن است. که آنقدر با ارزش است که نمی توان آن را در پول ارزش گذاری کرد

 

                                4.2 برای وظایف خود کار کنید، نه برای خودتان بی خود و انتظار منافع شخصی نداشته باشید

 

                                4.3 از خود الگوی خوبی برای جامعه بسازید به لذت های وابسته به عشق شهوانی وسواس ندارد اسراف نیست

 

                                4.4 برای دستیابی به بهترین چیزی که انسان سزاوار آن است تلاش کنید

 

                خلاصه کردن

 

                یک یادگیرنده یا یک فرد از پنج مجموعه (شکل، احساس، ادراک، بدن و روح) تشکیل شده است. مشکل اساسی یک یادگیرنده این است که یادگیرنده زمینه های ناسالم زیادی دارد (لوبه، نفرت و توهم). خطری برای خود و جامعه نیز خواهد بود. این دارما کالیانامیت یک دارما است که طبیعتی را نشان می دهد که در آموزش نقش دارد. گرمی و اطمینان به مرید یا دارما که ویژگی های مربوط به آموزش شاگردان را دارد می توان گفت که 7 کالیانامیتا در واقع مشاورانی  با ویژگی های خوب هستند.

 

 

 

                ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب در آموزش غرب

 

  1.      آگاه بودن

 

  1. حس شوخ طبعی داشته باشید

 

  1. انعطاف پذیر بودن

 

  1. مایل به کار باشید

 

  1. صادق باشید

 

  1. قادر به ایجاد وضوح

 

  1. ذهن باز باشید

 

  1. صبور باشید

 

  1. الگوی خوبی باشید

 

  1. قادر به اعمال تئوری در عمل

 

  1. فردی با اعتماد به نفس بالا

 

  1. او در بسیاری از زمینه های هنری و علمی توانایی دارد.

 

  1. لباس مناسب بپوشید و بهداشت فردی را رعایت کنید.

 

                خلاصه کردن

 

                بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید رشد کنند و بتوانند با جمع آوری تجربیات خود را باور کنند. مخصوصاً با تدریس تا حد امکان مرتبط است و بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید به آنچه می آموزند ایمان داشته باشند.

 

                 ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب از یافته های مختلف تحقیقاتی

 

                بخش پروژه کالج بهترین مشاوران کنکور تجربی  انجام تحقیق در مورد ویژگی های بهترین مشاوران کنکور تجربی  مورد نیاز جامعه توسط دانش آموزان، بهترین مشاوران کنکور تجربی ، والدین در منطقه بانکوک. به عنوان یک گروه نمونه، نتایج به شرح زیر خلاصه شد:

  1. از نظر رفتار باید رفتار خوب به عنوان الگوی مناسب برای کودکان و جامعه وجود داشته باشد.
  2. دانش آکادمیک علاوه بر دانش تخصصی باید دانش گسترده ای داشته باشد
  3. آموزش باید بداند که چگونه تدریس خود را توسعه و بهبود بخشد تا به نتایج خوب برسد.

 

  1. حکمرانی دانشجویی باید دانش آموزان را برای داشتن نظم و انضباط در کنار تربیت اخلاقی تربیت کرد.

 

  1. جنبه روابط انسانی بهترین مشاوران کنکور تجربی بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید درک و صلاح جامعه را ایجاد کنند.

 

  1. جنبه های شخصیتی بهترین مشاوران کنکور تجربی بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید لباس مناسب بپوشند. خلق و خوی پایدار داشته باشد صدای واضحی داشته باشید و دارای ویژگی های رهبری است

 

  1. کار پاره وقت و سرگرمی های بهترین مشاوران کنکور تجربی ببینید که بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید بتوانند این کار را بدون قانون یا خلاف انجام دهند

 

گمرک

 

                تحقیقات Chaleo Buriphadee در مورد ویژگی‌های بهترین مشاوران کنکور تجربی  خوب با جمع‌آوری داده‌ها از دانش‌آموزان، والدین، بهترین مشاوران کنکور تجربی ، مدیران، راهبان و کارشناسان در مجموع 7762 نفر به شرح زیر است:

 

                بهترین مشاور کنکور تجربی ی که بیشتر از همه دوستش ندارم مرتب شده از کوچکترین به بزرگتر به شرح زیر است:

 

  1. عدم مسئولیت پذیری

 

  1. فردی با خلق و خو بودن

 

  1. عدم عدالت

 

  1. خودخواه

 

  1. چاپلوسی به اندازه کافی

 

                اساتیدی که بیشتر دوست داشتند به شرح زیر بودند:

 

  1. مایل به تدریس و آموزش به وضوح درک کنید

 

  1. فهمیده و دوستانه

 

  1. مسئولیت پذیری

 

  1. منصف باشید

 

  1. مهربانی

 

  1. شاد، روشن، مودب

 

  1. روش آموزشی عجیبی وجود دارد.

 

  1. حس شوخ طبعی داشته باشید

 

  1. سخاوتمند، سخاوتمند

 

                کمبودهای بهترین مشاور کنکور تجربی  از بالاترین به پایین ترین آنها به شرح زیر است:

 

                                مرد

 

  1. رفتار بد

 

  1. وسواس به رذایل

 

  1. بی ادبانه لباس پوشیدن

 

  1. گفتار بی ادبانه

 

  1. مسئول کار نیست

 

                                زن

 

  1. بی ادبانه لباس پوشیدن

 

  1. خلق و خو

 

  1. رفتار بد

 

  1. مسئول کار نیست

 

  1. غیبت کردن را دوست دارد

 

  1. به طور تصادفی شکایت کردن

 

  1. رفتار نامناسب

 

  1. بیش از حد صحبت کنید

 

                مهمترین وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی  است

 

  1. آموزش دهید و آموزش دهید

 

  1. آمادگی تدریس

 

  1. وظایف اداری مانند ساختن حساب کاربری، تماس با نام و مجلات کلاس

 

  1. راهنمایی

 

  1. مطالعات تکمیلی

 

  1. از ساختمان مراقبت کنید

 

  1. درک کودکان

 

                ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب به ترتیب مرتب شده اند:

 

  1. رفتار خوب

 

  1. دانش خوب

 

  1. شخصیت لباس خوب

 

  1. خوب آموزش دهید

 

  1. به موقع

 

  1. منصف باشید

 

  1. همیشه به دنبال دانش باشید

 

  1. شاد، روشن

 

  1. صادق

 

  1. فداکاری

 

                درباره خصوصیات عمومی بهترین مشاوران کنکور تجربی

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی  می توانند مرد یا زن باشند.
  2. سن مناسب بهترین مشاوران کنکور تجربی باید بین 31 تا 40 سال باشد.
  3. مشاورانی که در سطح متوسطه تدریس می کنند باید بهترین مشاوران کنکور تجربی  دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند.
  4. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید توانایی تدریس داشته باشند. که می توان به طور کلی آموزش داد و در دوره های خاص توانایی های ویژه ای دارند
  5. هنگام مطالعه درسی مانند علوم، معلوم می شود که دانش آموزان می خواهند با بهترین مشاور کنکور تجربی ی درس بخوانند که به عنوان یک رشته علوم را به پایان رسانده و دارای مدرک بهترین مشاور کنکور تجربی ی نیز می باشد.

                در مورد ویژگی های شخصیتی بهترین مشاور کنکور تجربی

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید متانت داشته باشند. همیشه هنگام ژست گرفتن مراقب باشید.
  2. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید مرتب لباس بپوشند.
  3. همیشه آهسته و شیرین صحبت کنید.
  4. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید با صدای رسا صحبت کنند.
  5. خلق و خوی باحالی داشته باشید

 

  1. با دانش آموزان رفتار دوستانه داشته باشید و کمی شوخ طبع داشته باشید.
  2. هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی سالم باشید
  3. دارای ویژگی های رهبری و قابل اعتماد هستند

                در مورد جنبه علمی بهترین مشاور کنکور تجربی

  1. همیشه باید مطالعه کرد و دانش را در همه جنبه ها اضافه کرد
  2. ابتکار و خلاقیت داشته باشد
  3. نحوه تدریس را یاد گرفته باشند و قبلا آموزش داده شده باشند
  4. باید از موضوعات اندازه گیری آگاهی داشته باشد
  5. دانش روانشناسی داشته باشد

                تدریس و حکمرانی بهترین مشاوران کنکور تجربی

  1. مانند مشاورانی که از وسایل کمک آموزشی برای تدریس استفاده می کنند

 

  1. مشاورانی را که ماهر هستند اما برای تدریس آماده نیستند را دوست ندارم.

 

  1. من مشاورانی را دوست دارم که همیشه تکالیف را انجام می دهند و چک می کنند.

 

  1. از بهترین مشاوران کنکور تجربی بخواهید که خارج از ساعات مدرسه تعمیرات را انجام دهند

 

  1. بخواهید بهترین مشاوران کنکور تجربی در برخی مواقع فعالیت های آموزشی داشته باشند.

 

  1. از بهترین مشاور کنکور تجربی بخواهید که به دانش آموزان این فرصت را بدهد که خودشان تحقیق کنند.

 

  1. مشاورانی را دوست ندارم که وقت خود را برای تدریس به مشاغل دیگر اختصاص دهند.

 

  1. دوست دارد بهترین مشاوران کنکور تجربی به شدت به قوانین، مقررات، قوانین پایبند باشند، حتی اگر تنبیهی وجود داشته باشد، خوشحال هستند.

 

  1. تنبیه مستلزم ضرب و شتم بهترین مشاوران کنکور تجربی نیست.

 

  1. دانش آموزان می خواهند خوب درس بخوانند حتی اگر رفتارشان تا حدی پست باشد.

 

                رفتار بهترین مشاور کنکور تجربی

 

  1. مخالفت با بهترین مشاور کنکور تجربی رفتن به تعطیلات در مکان های تفریحی مختلف

 

  1. نمی خواهید بهترین مشاوران کنکور تجربی مشروبات الکلی بنوشند یا قمار کنند، چه در کلوپ های کارمندان دولتی و چه در مؤسسات عمومی.

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید بهتر از کارمندان دولت در مشاغل دیگر مانند پزشکان، یعنی پلیس، ارتش و مقامات دولتی رفتار کنند.

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید به درستی رفتار کنند. اما نه مثل یک پارچه تا شده

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید فرهنگ را بشناسند. اما لازم نیست خیلی سختگیر باشید

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید با کودکان رفتار دوستانه داشته باشند.

 

                روابط انسانی بهترین مشاور کنکور تجربی

 

  1. بتواند کودکان را با مسائل شخصی و تحصیلی آشنا کند.

 

  1. مخالف این که بهترین مشاور کنکور تجربی با حرف زدن مثل یک قلدر خود را با کودک دوست نشان دهد

 

  1. مانند بهترین مشاوران کنکور تجربی منصف و مهربان.

 

  1. آنها دوست ندارند بهترین مشاوران کنکور تجربی با شریک کردن مشروبات الکلی یا قمار با والدین خود کنار بیایند.

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی باید در توسعه جامعه همکاری کنند. به منظور هماهنگی با جامعه

 

  1. بهترین مشاوران کنکور تجربی نیز باید از والدین دعوت کنند تا در مورد فعالیت های مدرسه بحث کنند.

 

                ” بهترین مشاور کنکور تجربی  واقعی باید کسی باشد که فقط عمل کند . “

 

                                –  باید کوشا، پشتکار باشد

 

                                –  باید سخاوتمند و فداکار باشد

 

                                –  باید سرسخت باشد، پشتکار داشته باشد

 

                                – باید نظم و انضباط را رعایت کند و مراقب رفتار خود باشد تا نظم خوبی داشته باشد

 

                                –  باید از آسایش و لذتی که در خور شأن انسان نیست کناره گیری کند.

 

                                – باید مصمم باشد که محکم و سازش ناپذیر باشد 

 

                                –  باید صداقت را حفظ کرد، اخلاص را حفظ کرد

 

                                –  باید رحمت و امید خوب داشته باشد

 

                                –  باید به بی طرفی اعتماد کرد و تعصب را رها نکرد

 

                                –  برای کاملتر شدن، هم در علم و هم در هوش عقلانی باید در پرورش خرد ثابت قدم بود. »

 

صفات خوب بهترین مشاور کنکور تجربی  به نشانه ها یا چیزهایی اشاره دارد که نشان دهنده خوبی است. یا ویژگی های خوب بهترین مشاور کنکور تجربی  و ویژگی های مطلوب جامعه  

 

   ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب باید محبت و دلسوزی نسبت به دانش آموزان داشته باشد. فداکاری داشته باشند مطالعه مجدانه بهبود روش های تدریس تا همیشه خودت را توسعه بدهی برای هر شاگردی باید درک و مراقبت وجود داشته باشد. تشویق و کمک به الهام بخشیدن به دانش آموزان برای تبدیل شدن به فردی مشتاق یادگیری و الگوی خوب با اخلاق حرفه ای. روحیه بهترین مشاور کنکور تجربی  بودن را داشته باشد قادر به انتقال دانش بسیار خوب است.   روش های آموزشی مختلفی وجود دارد. رویایی منصف باش نظرات دیگران را بپذیرید از جمله پذیرش و درک تفاوت های هر کودک

 اخلاق و رفتار از جمله انصاف صداقت وقت شناسی بشاش فداکاری را بلد باشند سخنرانی مودبانه کودک پسند و با بچه ها کنار بیایید نمونه ای از رفتار خوب باشد روابط انسانی دارند مرتب لباس بپوشید، شخصیت خوبی داشته باشید و مودبانه صحبت کنید. توهین نکن انضباط، خلق و خوی پایدار، شفقت، حکمرانی دموکراتیک را بشناسید. منطقی باش حقوق و تکالیف را بداند

  2 اعتماد به ملیت، مذهب، پادشاه که یک اصل بسیار مهم و ضروری برای کسانی است که به عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی  عمل می کنند تربیت جوانان کشور داشتن عشق و علاقه به چیزهایی که از عناصر ضروری تایلندی هستند

  3 مسئولیت وظایف شغلی بداند که چگونه تدریس را آماده کند تا آموزش و یادگیری دانش آموزان به اهدافی برسد که می خواهند به تدریس توجه کنند انجام آموزش و پرورش ارزش های نیکو برای دانش آموزان کوشا مشتاق کار به شغل بهترین مشاور کنکور تجربی ی ایمان داشته باشید اختصاص به دولت از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار باشند با والدین در تماس باشید و سعی کنید کودک را درک کنید

   4 توانایی استفاده از زبان برای برقراری ارتباط اصول صحبت کردن را بدانید بحث درسی روشن نحوه استفاده صحیح از زبان را بدانید

 

  5 همیشه به دانش تحقیق توجه کنید. همیشه حرکات آموزشی به ویژه برنامه و برنامه درسی ملی آموزش را بشناسید و دنبال کنید و بدانید که چگونه روش های آموزشی جدید و مناسب را همیشه تطبیق دهید.

بهترین مشاور کنکور تجربی ی که به مردم می آموزد انسان کامل باشند این است که علم و فضیلت کاری آسان نیست. بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب بودن نیاز به صبر، فداکاری و دلسوزی دارد که تنها بخشی از ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب بودن است. یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب ویژگی های زیادی دارد. که برای ذکر ویژگی های بهترین مشاوران کنکور تجربی  خوب با توجه به آموزه های بودایی آورده خواهد شد ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب  

  1. ویژگی ها

 

    1.1  باید عشق و ایمان به حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی داشته باشد و همیشه آماده توسعه حرفه خود هستند

 

     1.2  به عنوان یک الگو برای فراگیران از نظر اخلاق، فرهنگ   ، عادات، عادات   بهداشتی   و شخصیت   با دموکراسی رفتار کنید.

 

 1.3  همیشه به دنبال دانش باشید و خود را توسعه دهید

 

  1.4  به شاگردان رحم کنید و ارزش شاگرد را ببین

 

 

  1.6  خلاقیت تحصیلی و توانایی استفاده از فرآیندهای تفکر تحلیلی   برای حل مشکلات   مختلف

 

   1.7  ایفای نقش در توسعه جامعه می تواند یک رهبر جامعه باشد

 

  1.8  از فناوری، زبان   و تحقیق مدرن به عنوان ابزاری برای خودسازی استفاده کنید.

 

    1.9  قادر به توسعه خود به عنوان یک بهترین مشاور کنکور تجربی  جدید در سیستم بین المللی، یعنی افزایش دانش در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات   تنوعی وجود دارد که در درجه اول به فراگیران ارائه می شود، قادر به توسعه فراگیران با پتانسیل کامل آنها و ایجاد بازخورد هستند. یادگیرندگان به طور مداوم و همچنین بهترین مشاور کنکور تجربی ی هستند که بیشتر با فراگیران و جامعه قابل دسترس هستند

  1. دانش بهترین مشاور کنکور تجربی

 

  2.1  بهترین مشاوران کنکور تجربی  باید دانش واقعی از موضوع تدریس شده داشته باشند و بتوانند نظریه در علم دانش را به عمل پیوند دهند. چه در سطح بین المللی و چه در سطح محلی

 

       2.2  دانش تحقیقات علوم کامپیوتر و زبان به عنوان ابزاری برای جستجوی دانش

 

                                2.3 از فنون تدریس، روانشناسی، ارزشیابی و ارزشیابی آگاهی داشته باشد و بتواند در فعالیت های آموزشی و یادگیری از آنها استفاده کند.

 

    2.4 دانستن اخبار و داستان های محلی برای به اشتراک گذاشتن دانش و آموزش فراگیران برای تفکر انتقادی

 

  1. جنبه انتقال بهترین مشاور کنکور تجربی

 

      3.1 توانایی به کارگیری تکنیک های مختلف تدریس به منظور ایجاد یک فضای یادگیری جالب که به یادگیرندگان اجازه می دهد محتوای موضوعی را که مطالعه می کنند درک کنند و بتوانند آن دانش را برای استفاده در زندگی روزمره و یادگیری بیشتر پیوند دهند.

 

 3.2 قادر به آموزش عادات یادگیرندگان برای داشتن اخلاق، فرهنگ، عادات تجاری،   عادات و شخصیت سالم   ، از جمله عشق به دموکراسی   هنجار زندگی شاد با دیگران در جامعه باشد

 

 3.3 قادر به توسعه زبان آموزان برای به روز بودن با فناوری و همچنین توانایی استفاده از زبان برای برقراری ارتباط با یکدیگر به طوری که یادگیرندگان بتوانند همیشه خود را توسعه دهند. و می توانند از ابزارهای مختلف برای جستجوی دانش و یادگیری به تنهایی استفاده کنند

 

     3.4 می تواند فراگیران را به گونه ای توسعه دهد که در تجزیه و تحلیل و انتخاب اطلاعات به نفع خود، گسترده فکر، دوراندیش و انتقادی باشند.

 

 3.5 یادگیرندگان را برای یادگیری در مورد داستان های جامعه و به کارگیری دانش برای توسعه جوامع توسعه دهید.   و مشکلات جامعه را حل کند

 

   شورای حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی مقرر کرده است که فردی که به شغل بهترین مشاور کنکور تجربی ی می پردازد باید محبت داشته باشد. مهربانی و حسن نیت فداکاری و فداکاری و زمان برای تشویق همه دانش آموزان به شکوفایی وجود دارد. بزرگ شدن و پیشرفت در هر جنبه آنها باید حداقل چهار ویژگی داشته باشند، یعنی: 1 ، آگاه ، 2 ، تدریس خوب، 3 ، رفتار اخلاقی و اخلاقی، 4 ، عزم برای توسعه .

 

   1 دانش، داشتن آگاهی از شرایط اقتصادی و اجتماعی است. از جمله تغییرات و تحولاتی که در جامعه خود و جهان رخ می دهد در حرفه های خود مانند فلسفه های آموزشی به خوبی مسلط هستند سوابق تحصیلی اصول آموزش سیاست آموزشی طرح ها و پروژه های توسعه آموزشی و باید دانش تخصصی در مورد دوره داشته باشد روش ها و روش های تدریس ارزشیابی آموزش حرفه ای یا فعالیت هایی که آنها مسئول آن هستند

 

                2 آموزش خوب، آموزش مؤثر است آموزش متناسب با توانایی توسعه می یابد. و علاقه دانش آموزان آنها همچنین می توانند خدمات راهنمایی در زمینه یادگیری، خود مدیریتی و مراقبت های بهداشتی ارائه دهند.مواد آموزشی را به طور موثر تهیه و استفاده کنند. و همچنین تعدیل آموزش و یادگیری متناسب با وضعیت کشور

 

                3 داشتن اخلاق و اخلاق، یعنی ایمان به حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی در نظر دارد از دانش حرفه ای برای خدمت به دانش آموزان و جامعه استفاده کند صادقانه به اصول حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی، مسئولیت در قبال آموزش، جامعه، جامعه و دانش آموزان، محبت، شفقت و حسن نیت نسبت به دانش آموزان. اختصاص و زمان برای تشویق همه دانش آموزان برای رسیدن به رشد و توسعه در همه زمینه ها

 

                4 متعهد به توسعه: دانستن چگونگی کشف و بهبود خود، علاقه مند به یادگیری و مطالعه دانش های مختلف. می دانند چگونه جایگاه علمی خود را افزایش دهند نوآوری و آزمایش با روش های جدید مفید برای تدریس و به نفع جامعه نیز باشد

 بهترین مشاوران کنکور تجربی  شهروندان خوبی را به دنیا عرضه میکنند، یعنی آنها را به افرادی آگاه، کارگر، سخنران، نویسنده، کتاب درسی، مخترع، محقق منطقی، فیلسوف و غیره تربیت می کنند.

 

              توانایی انجام تدریس مهمترین جنبه تدریس است. و یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب از توانایی در بسیاری از زمینه های علمی برای آموزش دانش آموزان قدردانی می کند.

 

 

 

    ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب از تجزیه و تحلیل پروفایل بهترین مشاوران کنکور تجربی  برجسته

  1. تمایل به کار جدی با عشق و مسئولیت داشته باشید
  2. کوشا بودن
  3. فداکاری داشته باشید
  4. فردی که مشتاق یادگیری است.
  5. زمانی را به کارهای دولتی اختصاص دهید
  6. اخلاق خوب داشته باشید
  7. رحم کن صادق باش
  8. خلق و خوی شاد، خوش اخلاق داشته باشید
  9. رهبر باشید، صبر داشته باشید، بدانید چگونه از اوقات فراغت برای مفید بودن استفاده کنید. انضباط

 

                می توان آن را به 3 ویژگی اصلی به شرح زیر تقسیم کرد:

 

  1. دانش و توانایی تحصیلی برای تدریس و همچنین فردی با هوش خوب

 

  1. دارما، حسن سلوک، پرهیز از هر رذیلت

 

  1. باوقار، حسن خلق، ظاهر خوب تمیز و مرتب با نرمی صحبت کنید

 

                        ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب همه آنها چیزهایی هستند که می توان تمرین کرد. فقط یک بهترین مشاور کنکور تجربی  حرفه ای باید فقط قصد و اراده داشته باشد. بنابراین، همه کسانی که مایل به بهترین مشاور کنکور تجربی  شدن هستند، می توانند تمرین کنند و خود را ارتقا دهند تا بهترین مشاوران کنکور تجربی  خوبی شوند با پشتکار و پیوستگی.

                ویژگی های یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب طبق استانداردهای شورای بهترین مشاوران کنکور تجربی  تایلند

                جزئیات در مورد ویژگی ها، رفتارهای اصلی و رفتارهای قابل شناسایی بر اساس معیارها. استانداردهای حرفه ای که به 3 دسته به شرح زیر تقسیم می شوند:

                بخش 1 به خوبی در تدریس مسلط است و شامل ویژگی ها، رفتارهای اصلی و شاخص های زیر است:

  1. دانش و شایستگی در حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی عبارتند از:

                                1) برنامه آموزش ملی را بشناسید : سیاست آموزشی که مسئول آن است را بشناسید ، هدف آموزش را بدانید

                                2) بدانید دوره است

                                                – اصول را بدانید، هدف را بدانید و ساختار دوره

 

                                                – برنامه های توسعه محلی و سیاست های کلیدی را بشناسید یا استانی که فعالیت می کند

 

                                                – قادر به تنظیم دوره آموزشی مطابق با خط مشی توسعه چشم انداز محیط محلی

 

                                                – برنامه درسی را درک کند و بتواند برنامه درسی را به تدریس در سطوح مختلف مرتبط کند

 

                                3) محتوای موضوعات تدریس شده را بدانید

 

                                                – دقت و عمیق در موضوع و همیشه به روز بودن

 

                                                – از طریق آموزش یا آموزش در موضوع تدریس شده

 

                                                – تهیه اسناد و کتابچه های آموزشی در موضوعاتی که بر عهده آنهاست

 

                                                – مطالعه برای دانش جدید مرتبط با موضوع مورد تدریس

 

                                                – توانایی به کارگیری دانش در تدریس

 

                                4) آموزش مؤثر، یعنی

 

                                                – از قبل یک آموزش منظم آماده کنید تمام مراحل

 

                                                – محیط کلاسی مناسب برای یادگیری فراگیران را برنامه ریزی و ترتیب دهید.

 

                                                – به کارگیری اصول روانشناسی در تدریس مطابق با رشد فراگیران

 

                                                – از زبان تایلندی برای انتقال صحیح معانی از جمله صحبت کردن، نوشتن، انتقال دانش، استفاده از سؤالات و بیان نظرات استفاده کنید. و بحث

  – از مواد آموزشی متناسب با هدف و محتوای موضوعات مورد تدریس استفاده کنید.

– نحوه آموزش بسیاری از اشکال را بدانید و آموزش صحیح و مناسب برای زبان آموزان را انتخاب کنید

– از سؤالات برای فکر کردن کودکان استفاده کنید

– فعالیت های آموزشی را به طور موثر سازماندهی کنید

5) اصول اندازه گیری و ارزیابی یعنی

  – از ویژگی های آزمون بر اساس اصول اندازه گیری، ارزشیابی آگاهی داشته باشد و بتواند آزمون را صادر و بهبود بخشد. و همچنین کاربردی و مناسب برای سطح زبان آموزان

  – از انواع روش های اندازه گیری و ارزشیابی متناسب با محیط یادگیری استفاده کنید.

 

    – اندازه گیری ها و ارزیابی ها را با دقت و کیفیت انجام دهید

 

– نتایج اندازه گیری و ارزشیابی را برای بهبود آموزش و یادگیری بیاورید

 

   6) آموزش تقویتی است

 

   – تجزیه و تحلیل و تشخیص مشکلات و نیازهای فراگیران

 

– می تواند از روش های آموزشی تقویتی برای بهبود یادگیری فراگیران استفاده کند

 

7) توسعه آموزش است

   – استفاده از سیستم اطلاعاتی برای آموزش و یادگیری مفید باشد

 

– تحقیق در مورد تدریس و یادگیری و یا به کارگیری نتایج تحقیق برای بهبود روش های تدریس برای حل مشکلات یاددهی و یادگیری.

– گسترش فنون جدید تدریس و همچنین کارهای آکادمیک به بهترین مشاوران کنکور تجربی  همکار در صورت لزوم

 

  1. پشتیبانی آموزشی

 

   1) خدمات راهنمایی

– دانش آموزان را به صورت فردی مشاهده و شناسایی کنید

– ذخیره سوابق دانش آموزان

 

   – سازماندهی فعالیت ها برای ایجاد یک تجربه حل مسئله

 

  – از تکنیک های مختلف در مشاوره استفاده کنید و مشکلات دانش آموزان را حل کند

 

     – توجه به مراقبت و حمایت از سلامت، بهداشت و ایمنی دانش آموزان.

– خدمات اطلاع رسانی

                                – علاقه و اهتمام به یادگیری و رفتار فراگیران، نصیحت و مراقبت برای کمک به کودکان داشته باشد و همکاران شاد و دور از رنج باشند؛ با فراگیران دوستانه رفتار کنند تا فراگیران احساس باز بودن کنند اعتماد کن و باش به دانش آموزان بستگی دارد

 

  1. منصف باشید

 

                                – با دانش آموزان منصف باشید مراقبت و رفتار با دانش آموزان و دوستان با همه به طور مساوی و بدون بی طرفی کار کنید، مشکلات دانش آموزان را با انصاف و بی طرفی قضاوت کنید. خوشحالم که به دانش آموزان کمک می کنم همکاران و مدیران بدون خویشاوندی

 

  1. مسئولیت پذیر باشید

 

                                – تعهد به نتایج، داشتن روش هایی برای دستیابی به اهداف، برنامه ریزی مناسب برای استفاده از زمان و انجام به موقع کار. از زمان به نحو احسن و موثر استفاده کنید

 

  1. نظم و انضباط

 

                                – انضباط شخصی خود را کنترل کنید تا طبق تحریم ها رفتار مناسبی داشته باشید راهی برای کار وجود دارد که الگوی خوبی برای دیگران است.

 

                                – رعایت قوانین و مقررات ادارات و موسسات آموزشی

 

  1. کوشا بودن

 

                                – تمایل، اشتیاق و تلاش مداوم در حد توان خود بدون تسلیم شدن از موانع در کار

 

                                – برای آموزش رسیدن به اهداف به کودکان تلاش کنید.

 

  1. صبر داشته باشید

 

                                – صبر در هنگام بروز موانع انجام کامل کار بدون دور ریختن در نیمه راه

 

                                – توانایی کنترل احساسات به راحتی عصبانی نیست و می تواند کنترل کند. خلق و خوی مناسب تحمل انتقاد

 

  1. اقتصادی باشید

 

                                – بدانید که چگونه صرفه جویی کنید، پس انداز کنید، به حفظ و استفاده اقتصادی از چیزهای معمولی کمک کنید بدون اینکه هزینه های گزافی نسبت به وضعیت خود داشته باشید. می دانند چگونه پس انداز کنند برای ثبات موقعیت

 

                                – از چیزهای ارزشمند برای کمک به حفظ و استفاده اقتصادی از چیزهای رایج استفاده کنید

 

  1. به شغل بهترین مشاور کنکور تجربی ی عشق و ایمان داشته باشید

 

                                – تشخیص اهمیت حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی، حمایت از عملکرد سازمان بهترین مشاوران کنکور تجربی  حرفه ای برای مشارکت در فعالیت های حرفه ای بهترین مشاوران کنکور تجربی . همکاری و ترویج توسعه استانداردهای حرفه ای

 

                                – حفظ آبروی حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی، با قصد انجام وظایف در جهت کسب نتایج خوب و به نفع عموم مردم در اولویت است. حفظ وحدت و کمک به یکدیگر در کار خود برای حفاظت و ایجاد درک خوب در جامعه از حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی.

 

                                – آگاهی و آگاهی از بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب بودن به عنوان یک پیش ساز به درستی رفتار کنند

 

  1. دموکراسی در کار و زندگی

 

                                – به نظرات و استدلال های دیگران گوش دهید. به دیگران این فرصت را بدهید تا نظرات خود را بیان کنند.

 

                                – منطقی بودن، پذیرش و عمل به نظرات منطقی بر اساس علایق مشترک، استفاده از اصول و منطق برای تصمیم گیری و حل مشکلات.

 

                بخش 3 تعهد به توسعه شامل ویژگی های رفتارها و رفتارهای اصلی نشان داده شده به شرح زیر است.

 

  1. خودسازی

 

  1. همیشه بدانید که چگونه خودتان را کشف و ارتقا دهید.

 

                                                – به انتقادات گوش دهید و از آن برای بهبود خود استفاده کنید.

 

                                                – همیشه کار خود را ارزیابی و بهبود بخشید

 

                                                – تغییرات را بپذیرید و با دلایل اخلاقی با محیط سازگار شوید

 

                                2) علاقه مند به دانستن

 

                                                – مطالعه برای خودشناسی از منابع مختلف دانش

 

                                                – در سمینارهای تبادل دانش و ایده شرکت کنید

 

                                                – علاقه مند به دنبال کردن رویدادهای جاری و حرکت های آموزشی را پیگیری کند

 

                                3) جایگاه علمی خود را افزایش دهید

 

                                                – علاقه مند و مشتاق حضور در آموزش های دولتی برای افزایش دانش که در تدریس مفید خواهد بود

 

                                4) به تحقیق در مورد فناوری های جدید فکر کنید.

 

                                                – تفکر در مورد فنون تدریس یا اختراع محصولات جدید برای استفاده در آموزش و یادگیری

 

                                                – استفاده از نتایج آزمایش برای بهبود و استفاده از آن برای توسعه کار و انتشار آن به عنوان مزایای تدریس

 

  1. توسعه جامعه

 

                                             –  خدمت به جامعه

 

                                                            –  در رویدادهای اجتماعی در صورت لزوم شرکت کنید

 

                خلاصه کردن

 

    فرآیند صحیح توسعه منابع انسانی باید این باور وجود داشته باشد که انسان یک منبع ارزشمند است. هر چه بیشتر استفاده کنید، ارزشمندتر است بر اساس تفاوت های فردی اما آنچه در فرآیند توسعه منابع انسانی مهم و ضروری است، انکوباسیون است. پرورش/ایجاد مربیان و مشاوران/فرستنده های شغلی داشتن ذهن آماده عمل با عشق، ایمان، اعتقاد به نقش و وظیفه واقعی

                یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب چه ویژگی هایی دارد که مطلوب باشد؟

 

  1. دانا بودن یعنی داشتن دانش و درک در موضوعات مختلف تحصیلی که در دانشگاه به خوبی مطالعه شده است. و دقت در دروسی که باید تدریس شود

 

  1. شوخ طبعی داشتن (Being Humorous) یعنی توانایی عمل کردن. حس شوخ طبعی یا سرگرم کننده برای آموزش

 

  1. منعطف بودن یعنی توانستن تغییر دادن روش تدریس را متناسب با شرایط تغییر دهید، تنظیم کنید یا تغییر دهید

 

  1. داشتن روحیه بهترین مشاور کنکور تجربی ی (Being Upbeat) به معنای عاشق بودن با کودک است. و مایل به انجام ماموریت های آموزشی است

 

  1. صداقت (Being Honest) یعنی صادق بودن با همه مردم در آموزش و یادگیری.

 

  1. داشتن توانایی درک واضح و مختصر (Being Clear and Concise) به معنای شوخ بودن یا توانایی در استفاده از زبان گفتاری و نوشتاری از جمله عبارات زبان بدن است. یا فعل بدست آوردن معنای صحیح را منتقل کند

 

  1. باز بودن یعنی کسی که حاضر است داستانی را برایشان فاش کند. دیگران آگاه هستند و می دانند که چگونه افکار دیگران را نیز بپذیرند.

 

  1. صبور بودن یعنی فردی که پشتکار یا کوشا در کار

 

  1. عمل به عنوان الگو (Being a Role Model) به معنای فردی بودن است که برای آن اقدام می کند الگوی خوبی برای دانش آموزان و جامعه باشد دانش آموزان باید الگوی خوبی برای بودن داشته باشند روش زندگی آنها

 

  1. توانایی اعمال دانش نظری در عمل (Being Able to Relate Theory to Practice) به معنای پیشرو بودن در آوردن دانش به دست آمده از آموزش در مؤسسات آموزشی است. در مدارس واقعی استفاده شود تا موثر باشد که گاهی ممکن است حقیقت نباشد درست مثل تئوری که یاد گرفتم بهترین مشاوران کنکور تجربی باید بتوانند تئوری را به درستی به کار گیرند.

 

  1. داشتن اعتماد به نفس (Being Self-Confident) به معنای خودآزمایی است. و اعتماد به نفس را توسعه دهید با جمع آوری هر چه بیشتر تجربیات مربوط به تدریس، بهترین مشاوران کنکور تجربی نیز باید به آنچه تدریس می کنند ایمان داشته باشند.

 

  1. داشتن توانایی خاص در بسیاری از هنرها و علوم (Being Diversified) یعنی فردی با توانایی های ویژه در بسیاری از زمینه ها مانند طراحی، نقاشی، موسیقی، ورزش، دانش مکانیکی. استفاده از کامپیوتر یا سرگرمی های دیگر، دانش خاص است توانایی‌های منحصربه‌فردی که ممکن است برای کمک به مؤثرتر کردن کار بهترین مشاور کنکور تجربی به آن‌ها نیاز باشد.

 

  1. لباسی شسته و رفته، تمیز، شیک بپوشید و از بهداشت شخصی خوبی برخوردار باشید (خوش آراستگی و بهداشت شخصی خوب) . همیشه تمیز لباس مناسب فصل بپوشید و برای بهترین مشاور کنکور تجربی ی یا طبق فرمی که موسسه آموزشی تعیین کرده مناسب است علاوه بر این سلامت جسمی و روانی بهترین مشاوران کنکور تجربی باعث موفقیت در تدریس نیز شده است.

 

                خلاصه کردن

 

                –  دانش خوب، از جمله دانش عمومی آکادمیک آگاهی از موضوعی که باید آموزش داده شود دانش بهترین مشاوران کنکور تجربی  آگاهی از کلیه وظایف و وظایف بهترین مشاوران کنکور تجربی

 

                – داشتن مهارت در تدریس و انجام وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی  از قبیل تبیین خوب، سرگرمی تدریس، همیشه استفاده از رسانه و تجهیزات. فعالیت‌هایی را برای ایجاد فضایی دعوت‌کننده برای یادگیری، رفتارهای تحریک‌کننده و همچنین پیشنهاد دستورالعمل‌هایی برای مطالعه سازماندهی کنید. منجر به زندگی صحیح با استفاده از نوآوری یا تکنولوژی مدرن و غیره.

 

                – داشتن اخلاق گرایی، مانند اخلاق بهترین مشاور کنکور تجربی ی، اخلاق و ایدئولوژی بهترین مشاور کنکور تجربی ، مانند افتخار به بهترین مشاور کنکور تجربی  بودن. نسبت به حرفه بهترین مشاور کنکور تجربی ی نگرش خوبی داشته باشند، عاشق بهترین مشاور کنکور تجربی ی باشند، از اینکه به زندگی دانش آموزان منتفع شده اند راضی هستند. به توسعه مردم و جامعه کمک کنید. و همچنین داشتن روحیه بهترین مشاور کنکور تجربی ی

 

 

 

 خلاصه ویژگی های محتوایی یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب                            

 

                یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب ویژگی های زیادی دارد. و اعتراف کردن یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب باید داشته باشد چه شکلی است بر اساس نظرات فردی اما وقتی به طور کلی در نظر گرفته شود می توان نتیجه گرفت که یک بهترین مشاور کنکور تجربی  خوب باید ویژگی های کلیدی زیر را داشته باشد:

 

  1. شخصیت خوب: ظاهر خوب، لباس تمیز، مودب، خوش صحبت و دارای ویژگی های رهبری است.

 

  1. دانش و خلاقیت خوب خودت را باور کن پرشور و سالم

 

  1. تدریس خوب و حکمرانی خوب: توضیح واضح و روشن در هر فرآیند، آموزش سرگرم کننده و نظارت بر دانش آموزان برای داشتن نظم و انضباط خوب.

 

  1. حسن خلق، پرهیز از هر رذیلت است. با اخلاق و اخلاق والا در بدن و گفتار و عقل عمل صالح انجام دهید. صداقت، ایثار، خیرخواهی، عدالت و صبر.

 

  1. داشتن روابط انسانی خوب، یعنی داشتن روابط خوب با افراد از هر جنس، سن و پیشینه. و سخاوت دموکراتیک

 

 

تگ ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است