بهترین اساتید و دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران

معرفی برترین اساتید و دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

انتخاب برترین اساتید و بهترین معلم ها از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است، زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است، پس به ناچار  برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز  و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران را ملاحظه خواهید فرمود.

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1:دکتر رها مسیح (رتبه 2 کنکور سراسری و مدرس تیزهوشان و نویسنده کتاب تله کتاب ریاضی و طراح سوالات مدرسان شریف)

2:مهندس صحت کار (از دبیران برتر و کهنه کار و با تجربه و مولف کتاب کلاغ سفید)

 3:مهندس علی ستوده (از اساتید قدیمی و طراح سوال و از مدرسان مرجع درس هندسه و گسسته )

4: مهندس شهرام جلالی (از اساتید قدیمی و نویسنده کتاب چکیده گسسته انتشارات تخته سیاه)

بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور

معرفی و رزومه بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور

بهترین اساتید کنکور ایران در سایر دروس:

بهترین اساتید کنکور ایران در درس فیزیک

استاد مهدی باباخانی (مدرس برنامه  تلویزیونی فرصت برابر  و مدرس دی وی دی های مخ از موسسه گاج و مدرس کلاسهای آنلاین گاجینو)

استاد رضا خالو فیزیک  (نویسنده کتاب های الگو)

 استاد احمد مصلایی (مدرس کتاب های  خیلی سبز و مدرس دبیرستان ها  و آموزشگاه های برتر ایران)

 استاد پیمان کامیار (مدرس دی وی دی های حرف آخر)

استاد علیرضا عربشاهی ( مدرس برتر در موسسه راه اندیشه)

استاد هومن باستی فیزیک                                                                                                       

استاد مجتبی سادات ( مدرس دی وی ی های آفبا)

استاد محمودرضا ذهبی (مدرس کلاسینو)

استاد نیما نوروزی ( مدرس  مدرس دی وی دی های رهپویان)

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس ریاضی: 

استاد سامان سلامیان ریاضی  از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد رضا فکری کیا ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد سهیل بابازاده ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد مجتبی دادبام ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد ماشاالله رضوی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد مجید رضوی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد اکبر کلاه ملکی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

استاد سروش مویینی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 

مشاهده اسامی دبیران برتر ریاضی ایران

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس شیمی:

 استاد حسن پلویی شیمی

استاد محمد شفیعی شیمی

 استاد  محمد رضامصلایی شیمی

 استاد داوود بیرکی شیمی

 استاد بیژن ابو القاسمی شیمی

استاد امیرحسین کوچیان فرد شیمی

استاد بابک محب شیمی

 استاد کامبیز  فرزانه شیمی

استاد محمد حسین انوشه شیمی

استاد مهدی صالحی راد شیمی

استاد محمدرضا آقاجانی

 استاد محمد رضا محبت شیمی

 استاد رضا بابایی شیمی

 استاد مهران محصص شیمی

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس زیست:

استاد زهرا همایونی نویسنده خیلی سبز

استاد اشکان هاشمی زیست نویسنده و مدرس

 استاد محمد رضا عمارلو زیست

استاد علی پناهی شایق زیست

 استاد محمد مهدی میوه چی زیست

 استاد علی کرامت زیست

 استاد امیر حسین حقانی فر زیست

استاد حاجی یوسف از مدرسین برتر ایران

استاد حنیف عظیمی زیست

 استاد ماجد موید زیست

 استاد امین امین الرعایا زیست

در نظام جدید هندسه و گسسته اهمیت بیشتری از درس حسابان پیدا کرده است و تعداد تستهای افزونتری نسبت به حسابان در کنکور مطرح میگردد

بنا بر گفته های برترین معلمان هندسه و گسسته کنکور ایران زبان هندسه و گسسته  جهانی است برخلاف زبان هایی که ما برای برقراری ارتباط از آنها استفاده می کنیم و فقط در کشورها یا مناطق خاصی صحبت می شود، هندسه و گسسته ات یک علم واقعاً جهانی است. بدون توجه به فرهنگ و آداب و رسوم، مردم در سراسر جهان آن را درک می کنند. با مطالعه این علم، تقریباً در هر کجای دنیا می توانید دانش خود را به کار ببرید و همیشه با افرادی همفکر ملاقات خواهید کرد. به عنوان مثال تقسیم بندی در سراسر جهان اعمال می شود و همچنین می توانید در وب سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد تقسیم بندی کسب کنید.

ما مطمئن هستیم که دلایل ذکر شده در بالا، یا حداقل یکی از آنها، دانش آموزان مدرسه را متقاعد می کند که استفاده از دانش هندسه و گسسته  بسیار مهم است و برای آنها هم در تحصیل و هم در زندگی بزرگسالی مفید خواهد بود.

بهترین برنامه برای یادگیری هندسه و گسسته بنا بر گفته های برترین معلمان هندسه و گسسته کنکور ایران:

در مدرسه معمولاً دانش آموزان اجازه استفاده از تلفن همراه را ندارند و در این صورت بلافاصله آنها را می برند. این کاملا قابل درک است، زیرا تلفن های آنها بسیار حواس پرتی است و در مطالعه آنها اختلال ایجاد می کند. البته لازم به ذکر است که تلفن های همراه نیز می توانند دوست دانش آموزان مدرسه شوند.

هندسه و گسسته ات در مدرسه

بسیاری از دانش‌آموزان هندسه و گسسته ات را بسیار دشوار می‌دانند، اما معلمان ما همیشه آماده کمک هستند

هم والدین و هم معلمان هندسه و گسسته باید بدانند که نه تنها می توانند برای بازی و ارتباط خدمت کنند. برنامه های یادگیری هندسه و گسسته  زیادی در گوگل پلی و اپ استور موجود است که می تواند به دانش آموزان کمک کند و حتی عشق به این موضوع را القا کند.

منابع اضافی بررسی درس  هندسه و گسسته

در حالی که برنامه‌ها می‌توانند کمک بزرگی برای دانش‌آموزانی باشند که می‌خواهند هندسه و گسسته ات را بررسی کنند و موضوعات دشوار را در تلفن خود مرور کنند، منابع بسیار مفید دیگری به جز برنامه‌ها وجود دارد. آموزش‌ها و وب‌سایت‌های موجود در حال حاضر بی‌پایان هستند، اما برخی از آنها از نظر سرگرمی و اثربخشی بسیار برتر از دیگران هستند.

در زیر لیستی از به روزترین سایت ها برای یادگیری هندسه و گسسته ات را ارائه می دهیم که به هزاران دانش آموز روسی کمک می کند تا نتایج خود را بهبود بخشند:

مشکلات : این وب سایت به مسائل ساده هندسه و گسسته  اختصاص دارد. در اینجا واقعاً تعداد زیادی از آنها وجود دارد، و علاوه بر این، جستجوی آنها بسیار راحت است. شما می توانید سطح خود و موضوعی را که می خواهید روی آن کار کنید انتخاب کنید. این سایت هزاران کار را ارائه می دهد که ممکن است برای شما مناسب باشد. مشکلات می توانند مکان بسیار خوبی برای تمرین و آمادگی برای آزمون ها باشند.

تمام منابع اینترنتی فوق برای مخاطبان روسی ایجاد شده است و این فوق العاده است. اگرچه هندسه و گسسته ات، البته، یک علم جهانی است، برنامه های درسی و امتحانات مدارس در هر کشور متفاوت است. بنابراین، شما باید نمونه هایی را آموزش دهید که به طور خاص با واقعیت های روسیه مرتبط هستند، زیرا دیر یا زود همه دانش آموزان روسی با آزمون اصلی روبرو خواهند شد – آزمون یکپارچه ایالت.

در کلاس های برترین معلمان هندسه و گسسته کنکور ایران چگونه هندسه و گسسته  را سریع و آسان یاد بگیریم.

بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران اذعان دارند که هندسه و گسسته ات یکی از سخت ترین دروسی است که دانش آموزان در مدرسه می خوانند. باید به طور جدی با آن برخورد کرد و تکالیف را با دقت انجام داد. اگر مفهومی به دانش آموز داده نشود، باید بارها و بارها تکرار شود تا روشن شود. فقط در این صورت است که می توانید ادامه دهید. به عنوان مثال، یکی از مهمترین مفاهیم هندسه و گسسته  کسرها هستند و می توانید در وب سایت ما با آنها بیشتر آشنا شوید.

با این وجود، سالهاست که دانش‌آموزان در مدرسه هندسه و گسسته می‌خوانند و البته راه‌هایی برای تسلط بر این موضوع برای آنها پیدا شده است. اینترنت مملو از نکاتی است که دانش آموزان برای بهبود نمرات خود دارند، اما چگونه می توان مهمترین آنها را شناسایی کرد؟

سوال بپرسید :  آیا برخی از دانش آموزان از پرسیدن سوالات زیاد و برچسب بچه درس خوان بودن در کلاس بهترین دبیران هندسه و گسسته می ترسند؟ با این حال، شما نباید از این ترس داشته باشید. سوالات باید پرسیده شود، زیرا این بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند آموزشی است. علاوه بر این، اگر چیزی را متوجه نشدید، ممکن است سایر دانش آموزان نیز در همین وضعیت باشند. آنها فقط خوشحال می شوند که شما شک و تردید خود را بیان کنید.

مطالب ارائه شده توسط برترین معلمان هندسه و گسسته کنکور ایران را مرور کنید: ما دانش آموزان را تشویق می کنیم به درس های قبلی بازگردند. این به شما کمک می کند تا آنچه را که در کلاس آموخته اید بهتر به خاطر بسپارید. قسمت هایی را که در مورد آنها مطمئن نیستید برجسته کنید و زمان بیشتری را صرف آنها کنید. اگر هنوز چیزی در مطالب پوشش داده شده نامشخص است، ممکن است نشانه آن باشد که وقت آن رسیده است که با معلم صحبت کنید و از او بخواهید دوباره مطالب را توضیح دهد.

به یک گروه درسی بپیوندید: به نظر بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران ،با بحث در مورد موضوعات هندسه و گسسته  با همکلاسی ها، می توانید به راحتی و به سرعت سخت ترین موضوعات را درک کنید. مثلاً برای یک دانش آموز یک مبحث در هندسه و گسسته ات می تواند کاملاً ساده باشد و برای دیگری کاملاً نامفهوم! همانطور که می گویند، یک سر خوب است، اما دو سر بهتر است.

به نظر بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران باید تست‌های قدیمی را دوباره مرور کنید، ما دائماً از اشتباهات خود درس می‌گیریم و در مدرسه این موضوع فوق‌العاده مرتبط است. بنابراین، ارزش دارد که به طور دوره ای تست های کنترل قدیمی را مرور کنید و اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنید تا در آینده از آنها اجتناب کنید.

همچنین از اساتید هندسه و گسسته که تستهای نوین و تالیفی بررسی میکنند غافل نشوید زیرا ممکن است سبک و سیاق طراحی تست ها دچار تغییرات اساسی گردد.

خلاصه مقاله تگ های مقاله:

ریاضی رها مسیح خوبه, ریاضی  خوبه؟ ریاضی شهرام جلالی خوبه ؟ ریاضی علی ستوده چطوره  ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ رها مسیح هندسه و گسسته چطوره ؟ مسیح هندسه و گسسته شهرام جلالی هندسه شهرام جلالی گسسته خوبه بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور کدامند؟

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

۲ پاسخ به “بهترین اساتید و دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران”

  1. Mohanna گفت:

    استاد اریان حیدری هم خیلی دبیر خوبین برای ریاضی چرا اسمشون نیست؟

    • ادمین گفت:

      استاد حیدری حسابان و همینطور ریاضی انسانی در کلاس کنکور آنلاین سایر موسسات درس میدهند و نه هندسه گسسته در لیست دبیران ریاضی انسانی و درس حسابان هست اسم ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است