معرفی بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

بهترین و برترین آموزشگاه های کنکور 

هم اکنون برترین مجموعه ارائه دهنده کلاس های  حضوری و آنلاین در ایران و برترین برگزارکنندگان بهترین کلاس کنکور برای قبولی در کنکور پزشکی و ریاضی  عبارت است از   مجموعه کارنامه خرد  با مدیریت استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان.

در موسسه کارنامه خرد دو مدل کلاس جداگانه برگزار میگردد.

الف: کلاسهای حضوری

ب: کلاسهای آنلاین

که شما با انتخاب خود میتوانید یکی از این کالاس را برگزینید

تفاوت آموزشگاه های کنکور در تهران با هم کدامست ؟ 

از لحاظ ارائه خدمات آموزشی اکثر  موسسات کنکوری و معروف  از دبیران خوبی استفاده مینمایند اما اصلی ترین تمایز مجموعه کارنامه خرد  استفاده از دبیران برند و رنکینگ شماره یک دبیران ایران، در هر درس میباشد

در صورتی که شما تمایل داشته باشید از خدمات مجموعه آموزشی کارنامه خرد استفاده نمایید، تدریس ریاضیات در این مجموعه توسط استاد سامان سلامیان رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران صورت می پذیرد و همین طور در درس فیزیک استاد مهدی باباخانی رنکینگ شماره یک دبیران فیزیک ایران برای شما در نظر گرفته شده است  در درس زیست شناسی استاد همایونی رنکینگ شماره ۱ دبیران زیست ایران کلاسهای خرد را اداره می نمایند  و کلاس های عربی نیز توسط استاد عمار تاجبخش (رنکینگ شماره یک دبیران عربی ایران) اجرا میگردد

 (برای مشاهده رنکینگ دبیران ایران در گوگل اسامی و مشاهده بهترین اساتید را خودتان شخصا در گوگل سرچ نمایید)

 البته شایان ذکر است خدمات موسسه کارنامه خرد  از گرانترین خدمات و کلاس‌های آموزشی در سطح ایران می باشد تنها موسسه کنکوری در ایران است که فقط منحصراً از دبیران برند و رنکینگ اول ایران استفاده می نمایید.

 

کلاس حضوری بهتر است یا آنلاین؟

مجموعه کارنامه خرد هم کلاس های حضوری و هم کلاس های آنلاین را ارایه مینماید اگر در تهران هستید قطعا کلاس های حضوری با دبیران برند ایران ارجحیت دارد اما اگر از سایر شهرها هستید،به جای کلاس های حضوری با دبیران درجه3 در شهر خودتان، به شما توصیه میکنیم از کلاسهای آنلاین دبیران برند ایران استفاده کنید

کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟

 

به طور حتم اگر محدودیت مالی نداشته باشید،قطعا استفاده از کلاس های خصوصی بهتر است. موسسه کارنامه خرد تنها موسسه کنکوری در ایران است که علاوه بر کلاسهای گروهی، خدمات کلاس های خصوصی را نیز با دبیران برند را ارائه میکند،در بقیه موسسات فقط کلاسهای گروهی را میتوانید داشته باشید. همینظور به خاطر داشته باشید که اگرچه هزینه کلاس های خصوصی با دبیران برند بالاست، اما استفاده از خدمات برتر در تمام نقاط دنیا هزینه های بیشتری را شامل می­شود.

چرا و چطور  یک مجموعه آموزشی خوب باعث موفقیت می­گردد؟

اگر به بررسی رتبه های برتر کنکور پزشکی کنکور تجربی و کنکور ریاضی بپردازیم به وضوح مشاهده می‌کنیم که افراد موفق برای رسیدن به این موفقیت، برنامه ریزی منسجم و خوبی را داشته اند و برخلاف آن چیزی که در برخی از رسانه های عمومی به شما القا می شود، دانش آموزان برتر، علاوه بر آنکه هوش و استعداد بالایی دارند اصولاً افرادی هستند که مورد توجه خانواده هایشان بوده و با برنامه ریزی ویژه و خاصی که خانواده های ایشان در سال‌های پیش از کنکور برای ایشان انجام داده‌اند به موفقیت رسیده اند.در واقع موفق ها در بهترین مدارس و در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران و ایران آموزش دیده اند.

نیک میدانیم قطعاً هیچ موفقیتی تصادفی نیست و برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی خوبی داشت هم اکنون بهترین موسسه کنکور در ایران و  بهترین کلاس کنکور پزشکی در ایران  و بهترین آموزشگاه کنکور کشور برای ارائه خدمات مشاوره و تدریس جهت موفقیت در آزمون ورودی کنکور پزشکی و کنکور تجربی و کنکور ریاضی در تهران موسسه کارنامه خرد می باشد.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کلاس کنکور در تهران 

اولین موردی که شما باید برای انتخاب بهترین کلاس کنکور در تهران  برای قبولی پزشکی در نظر داشته باشید ، نام اساتید و تجربه ایشان و سوابق موفقیت ایشان در سنوات گذشته است،

اکثر آموزشگاه های کنکور و اکثر موسسات کنکور فقط در یک یا دو درس ازدبیران برتر تبلیغات خود استفاده می کند و در سایر دروس از دبیران معمولی استفاده می کنند اما مجموعه کارنامه خرد تنها مجموعه آموزشی در آموزشی ایران است که در تمام دروس خود از دبیران برند و از رنکینگ شماره یک دبیران ایران استفاده می نماید  و تمامی دبیران کارنامه خرد  در رتبه های ۱ تا ۳ ایران قرار دارند

بهترین آموزشگاه های کنکوری و بهترین کلاس کنکور برای پزشکی  در بهترین کلاس کنکور در تهران  و در بهترین موسسه کنکور برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت برای تمامی سال تحصیلی در نظر گرفته می شود که اینگونه موسسات برای رسیدن به اهداف خود امه‌های ویژه‌ای را در محقق شدن اهداف تدوین می نمایند همچنین از دیگر ویژگی های بهترین کلاس کنکور در تهران  و بهترین آموزشگاه کنکور در ایران می توان به دارا بودن سیستمهای بررسی رضایت مشتریان اشاره نمود که هم اکنون در سطح ایران مجموعه کارنامه خرد، تنها موسسه آموزشی است که دارای ایزو  ۱۰۰۰۲ مربوط به رسیدگی به شکایات مشتریان و همچنین سنجش رضایت مخاطبین میباشد.

اما نکته بسیار مهمی که در انتخاب بهترین موسسه آموزش کنکور  و بهترین کلاس کنکور در تهران  باید در نظر داشته باشید در دسترس بودن مدیران ارشد و پاسخگویی به هنگام آنها در مواقع اضطراری است.

مدیران ارشد مجموعه کارنامه ، پس از ثبت نام شما در کلاس‌های درسی شماره های مستقیم خود  را نیز در اختیار اولیای گرامی قرار می دهد تا در مواقع ضرورت و اضطرار در تمام ساعات شبانه روز به  ایشان دسترسی داشته باشند.

اسامی کادر دبیران کارنامه خرد در  بهترین کلاس کنکور در تهران:

 

کادر ریاضی: استاد سامان سلامیان – استاد رضا فکری کیا- استاد بابازاده

 

کادر فیزیک: استاد مهدی باباخانی – استاد امیراحمد میرسعید

کادر شیمی: دکتر پیمان خواجوی – دکتر حسن پلویی-دکتر شفیعی

کادر زیست شناسی: دکتر زهرا همایونی– دکتر ماکان فاکری – استاد پوریا آزاد-دکتر مهشید حقیقت

کادر مشاور: استاد مهدی باباخانی-دکتر مهدی برقعی- استاد برهانی نسب

 

بهترین کلاس کنکور در تهران  چه ویژگی هایی دارند؟

اولین ویژگی بهترین کلاس کنکور در تهران و برترین موسسات کنکوری ایران ، داشتن رهبر و مدیری توانمند در آموزشگاه است. زمانی که مدیران، کارمندان و اعضای هیئت مدیره یک آموزشگاه، رهبری و مدیریت قوی دارند، دانش­آموزان عملکرد بهتری خواهند داشت زیرا این رهبران دائما مدرسان و همکاران خود را تشویق به یادگیری و تقویت مهارت‌های روز می‌کنند تا چالش‌ها و مشکلات زبان آموزان را با شیوه‌ها و راهکارهای تکنولوژی محور رفع کنند.

دومین ویژگی بهترین کلاس کنکور در تهران در آموزشگاه‌های خوب آنست که   به صورت منظم سیستم‌های آموزشی، روش‌های تدریس، دانش مدرسین و همچنین وضعیت و سطح زبان آموزان با شیوه‌های نوین ارزیابی می‌شود تا زمینه‌هایی که نیاز به تقویت و بازنگری دارد را کشف و آنها را توسعه و بهبود دهند.

سومین ویژگی بهترین کلاس کنکور در تهران که باعث تمایز آموزشگاه‌های مختلف از همدیگر می‌شود انتظار بالای آنها از مدرسین و دانش‌آموزان است. تحقیقات علم روانشناسی در زمینه آموزش نشان داده، زمانی که شما از شخصی انتظار بالاتری دارید و در صورت تحقق فرد مورد تشویق قرار می دهید موجب بهبود عملکرد آن شخص می‌‌شوید.  بنابراین آموزشگاه‌هایی که از زبان آموزان و مدرسین انتظارات بالایی دارند و به آنها ارج می‌نهند موجب افزایش عزت نفس، کشف مهارت‌ها و بهبود مهارت‌های فردی و تیمی دانش‌آموزان و مدرسین می‌شوند.

چهارمین ویژگی بهترین کلاس کنکور در تهران آنست که آموزشگاه‌های کنکور موثر و موفق دارای چارت اهداف، چارت آموزشی برای مدرسین و دانش آموزان صورت منحصر به فرد است.

زمانی که وارد یک آموزشگاه کنکور می‌شوید باید آن مجموعه بتواند چارت آموزشی مناسب در راستای اهداف شما مشخص کند تا نه تنها سردرگم نشوید بلکه حس کنید از شما حمایت نیز می‌شود. این ساختار باید به گونه ای باشد که دانش آموز در هر زمان از مسیر آموزشی بتواند ببیند که در حال حاظر در کجا ایستاده است. یعنی دقبقا بداند چه مقدار از مسیر آموزشی را گذرانده، اکنون در چه جایگاهی هست و چه مقدار از مسیر آموزشی اش مانده است.

پنجمین ویژگی بهترین کلاس کنکور در تهران و یکی دیگر از اساسی‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه‌ موفق که کلاسهای حضوری در تهران برگزار میکند این است که فضای مناسبی داشته باشد. فضای مناسب آموزشی شامل اندازه آموزشگاه و کلاس‌ها، زمان یادگیری، کیفیت تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده برای آموزش، شیوه‌های نوین آموزشی، ایجاد محیط مفرح و بستر مناسب برای یادگیری همراه با سرگرمی، استفاده از روش‌های خلاقانه آموزشی و ترغیب دانش آموزان به استفاده از این شیوه‌ها، فراهم کردن امکانات رفاهی و فراهم آوردن مواد و منابع آموزشی مناسب است که می‌تواند منجر به بهبود مهارت‌های دانش آموزان شود.

تحقیقات نشان داده که آموزشگاه‌های موفق بهترین کلاس کنکور در تهران  دارای برنامه و سازماندهی قوی هستند و این یکی از عوامل کلیدی  موفقیت آموزشگاه‌ها است بهترین کلاس کنکور پزشکی دارای محیط پویا، انعطاف پذیر، شرایط محیطی و درسی مناسب و باکیفیت هم از نظر خدمات دهی و هم از نظر ظاهری هستند. ارائه این فضاها باعث کسب تجربه‌ مثبت دانش آموزان از آموزشگاه‌های کنکوری می‌گردد.

در واقع یکی از شاخص‌های انتخاب بهترین کلاس کنکور در تهران از طرف دانش آموزان، ارتباط موثر آنها با مدرسین می باشد.

در واقع امروزه استفاده ازروشهای سنتی، تکراری و خسته کننده در آموزش کنکور به نوعی با شکست همراه است. بنابراین آموزشگاه ها و بهترین برگزارکنندگان کلاس کنکور پزشکی باید خود را با راهکارهای نوین و بروز جهانی همراه کنند. در سیستم آموزش ترکیبی، دانش‌آموزان می‌توانند علاوه بر آموزش حضوری در کلاس درس، به صورت آنلاین به محتوای آموزشی و همچنین محتوای پیشرفته همان جلسه دسترسی داشته باشد و در هر زمان و مکانی که تمایل داشته باشد مطالب آموزشی را مرور کرده، تمرینات و تکالیف خود را نیز انجام دهد. که این روش ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین است که مزایای هر دو نوع آموزش را به همراه خود دارد و از محبوبترین روشهای آموزشی روز دنیا محسوب می شود.

محتوای آموزشی ارائه شده در سیستم آموزشی بهترین موسسه کنکور پزشکی باید کاملا با چارت آموزشی همپوشانی داشته باشد. در این سیستم باید، برنامه آموزشی از جلسه اول تا آخرین جلسه ساعت به ساعت تنظیم شده باشد و محتوای آموزشی باید بطور کاملا هوشمند و هدفمند، همراستا با تقویت و توسعه مهارتهای آموزشی دانش آموز باشد.هوشمندی و اسمارت بودن از ویژگی های بهترین موسسات کنکور حضوری در تهران است.

از دیگر مزیت های سیستم یکچارچه آموزشی در بهترین موسسه کنکور پزشکی این است که دانش آموزان می دانند که در هر کلاس، در هر شعبه و با هر مدرسی که باشند همگی از یک سیستم واحد و استاندارد، منطبق بر برترین متد آموزشی روز دنیا بهره مند خواهند شد.

در بهترین کلاس کنکور حضوری اساتید نامبروان حضور دارند و دبیران درجه چندم تدریس نمیکنند.

لطفا در بخش نظرات به ما بگید که انتظاراتتون از یک موسسه خوب کنکوری چیه و اگر تجربه حضور در بهترین کلاس کنکور برای پزشکی رو داشتید لطفا با ما در میان بگذارید و بگید بهترین موسسه کنکور در ایران و بهترین کلاس کنکور در تهران  با توجه به تجربیات شما کدام است؟؟

هر حرفه ای ویژگی های خاص خود را دارد و خواسته های ویژه ای را برای فرد ایجاد می کند. هرچه ساختار یک فعالیت حرفه‌ای پیچیده‌تر باشد، هدف و نتیجه آن برای جامعه مهم‌تر باشد، وظایف حرفه‌ای متنوع‌تر باشد، نیازهای متخصص بالاتر خواهد بود. دامنه این الزامات را نمی توان محدود به دانش، مهارت ها و شایستگی ها کرد، ناگزیر به قلمرو ویژگی های شخصی نیز گسترش می یابد.

  1. نظرات دانشمندان و بزرگان در مورد حرفه معلمی.
  2. شخصیت معلم، ویژگی های حرفه ای او.
  3. الزامات اصلی جامعه به حرفه معلمی.
  4. مهارت های آموزشی.

معلمی از آغاز تاریخ جامعه بشری ادامه داشته است، اما در عین حال حرفه ای است که همواره مورد احترام جامعه و عموم بوده است.

فارابی می گوید: «معلم باید هوش، گفتار زیبا داشته باشد و بتواند آنچه را که می خواهد به دانش آموزان بگوید، به طور کامل و واضح بیان کند. وی ادامه داد: نقش معلم و رهبر مانند نقش یک رئیس دولت عاقل است، به طوری که معلم    هر چه شنیده و دیده    به یاد بیاورد    ،    هوش داشته باشد و    گفتار زیبا داشته باشد. بتواند افکار خود را به طور کامل و واضح بیان کند. در عین حال باید به شأن خود احترام بگذارد و منصف باشد. تنها در این صورت است که او انسانیت بالایی خواهد داشت و به اوج خوشبختی می رسد.»

ابوعلی بن سینا، دانشمند دایره المعارف، می گوید: «معلم باید فردی قوی، با وجدان پاک، درستکار و در روش ها و اخلاق تربیت فرزند باشد. معلم باید بتواند تمام دنیای درونی و بیرونی دانش آموز را مطالعه کند و وارد لایه های ذهن   او شود.

نصیرالدین طوسی در کتاب تربیت معلمان می گوید: باید باشد. گفتار معلم هرگز و در هیچ کجا نمی تواند خشن، بی ادبانه یا خشن باشد. ناتوانی معلم در رفتار در طول درس می تواند کار را خراب کند.

یوسف خاص حاجب قشقری «لازم دیدم قبل از درمان بیماری اعضا، روان مردم را درمان کنم. من از طریق آموزش که به آن اطمینان دارم به این مهم دست پیدا می کنم. زیرا اگر صدها یا هزاران نفر از بیماری اعضای بدن بمیرند، ده ها هزار و صدها هزار نفر به دلیل نادانی می میرند.

نقش مدرسه و معلم در رشد جهان بینی کودک بسیار ارزشمند است. به نظر او معلم باید باهوش، منصف و دارای تمام صفات عالی باشد. فردی که رفتار نامناسبی دارد، این عقیده را بیان می کند که هرگز نمی تواند کودکان را تربیت کند.

شاعر بزرگ علیشیر ناوی نیز کار معلمی را عینی ارزیابی کرده است: «حتی اگر شاگردی به پادشاهی برسد، شایسته است که به او (معلم) خدمت کنم. سطرهایی از جمله «که در راه حق نامه ای به تو آموخت، با کینه، با حقیقت حق غیر قابل بازگشت» به پایان رساند.

عقاید ارزشمندی که علمای ما بیان کرده اند تا به امروز اهمیت خود را از دست نداده است. همچنین در فرآیند آموزش، شخصیت معلم، ویژگی های حرفه ای وی به تفصیل بیان می شود.

نقش و مسئولیت های معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران با توجه به اهمیت توجه جامعه و عموم مردم به کار آموزش نسل جوان تعیین می شود. غیرممکن است که یک معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران مدرن روانشناس اجتماعی نباشد. بنابراین لازم است با شناخت استفاده از سازوکارهای اجتماعی-روانی در جامعه کودکان، ارتباط بین معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانان برقرار شود.

به عنوان عضوی از تیم آموزشی، معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران به طور مستقیم در سازماندهی فعالیت های آموزشی شرکت می کند، در انجمن های روش شناختی معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانان علوم مختلف و رهبران کلاس کار می کند، تکالیف را انجام می دهد. از آنجایی که هر معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران در مقابل والدین دانش آموزان و عموم مردم سخنرانی می کند و مصاحبه انجام می دهد، به این معنی است که او مروج دانش تربیتی است. حتی با وجود این همه مسئولیت، خواسته هایی که جامعه از معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانان می گذارد متنوع است.

به خوبی شناخته شده است که فعالیت آموزشی یکی از پیچیده ترین حوزه های کار انسانی است.

مهمترین الزامات جامعه معطوف به شخصیت معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران و ویژگیهای مربوط به حرفه اوست.

مهمترین ویژگی های فردی معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران عبارتند از:

یازهای اصلی جامعه به حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران ی عبارتند از: احساس مسئولیت اجتماعی بالا؛

– مطابق با اهداف عالی اشراف، هوش، صخره معنوی و روشنگری، چنین ویژگی هایی را به میل جامعه در کودکان القا می کند.

یازهای اصلی جامعه به حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران ی عبارتند از:  خودکنترلی، صبر، پشتکار.

نیازهای اصلی جامعه به حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران ی عبارتند از:

– شناخت ماهیت     ایدئولوژی بیداری ملی     و ثروت     جهانی تربیت معنوی و روشنگری فرد، تربیت فرزندان با روحیه وفاداری به ایده های استقلال ، عشق به میهن ، طبیعت و خانواده .                        

یازهای اصلی جامعه به حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران ی عبارتند از: دارای سطح وسیعی از دانش، مجهز به دانش در همه زمینه ها.

– روانشناسی، روانشناسی اجتماعی و تربیتی جوان تربیتی،     دانش عمیقی از فیزیولوژی جوانان و بهداشت مدرسه دارند.

– آگاهی کامل از موضوعی که تدریس می کند، از دستاوردها و کاستی های علم جهان در    رشته خود آگاه باشد   .          

– تسلط بر روش های تعلیم و تربیت؛

– رویکرد اقتصادی به کار آنها؛

– کودکان را بشناسید، دنیای درونی آنها را درک کنید.

– دارای فنون تربیتی (منطق، گفتار،    وسایل آموزش بیانی)

و درایت تربیتی.

– معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران به طور مداوم دانش و مهارت های آموزشی خود را بهبود می بخشد.           

با این حال، بسیاری از روانشناسان می توانند ویژگی های مورد نیاز معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانان مدرن را در تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان ازبک شناسایی کنند. تحقیقات علمی انجام شده توسط روانشناسان روسی NV Kuzmina، V.Slastenin، FNGonobolin، روانشناسان ازبک، RZGaynutdinov، MGDavletshin، S.Jalilova، Ajabborov، M.Koplanova و دیگران فرصتی را برای نشان دادن جزئیات جنبه های مختلف حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانی فراهم می کند. تمرکز اصلی بر روی حرفه ای است که مستقیماً با شخصیت معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران مرتبط است. Professiogram یک سند کوتاه و جامع است که با هدف مطالعه روانشناختی کار و استفاده از آن در فعالیت های عملی آینده سیستماتیک شده است.

ام . مربیان موسسات آموزش پیش دبستانی در تعدادی از تخصص ها.

یک پروفایل حرفه ای برای هر تخصص ایجاد می شود که شرح تخصصی معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران را ارائه می دهد، به عنوان مثال، مشخصات حرفه ای معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران مربی مدرسه. با توجه به اینکه مهم ترین ویژگی های معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران در حال افزایش است، باید ویژگی های زیر در حرفه ای ذکر شود:

  1. ویژگی های فردی معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران:

– دوست داشتن کودکان، دوست داشتن آنها؛

– هوش روانشناختی عملی؛

– سخت کوشی؛

– فعالیت در امور عمومی؛

– مهربانی؛

– فروتنی؛

– انسانیت، مهربانی؛

– پشتکار: داشتن شخصیت قوی.

– تلاش برای ارتقای دانش خود.

  1. دانش حرفه ای:

– درک ماهیت فرآیند آموزش و پرورش، اهداف و اهداف آن؛

– آگاهی از مبانی روانشناسی، به ویژه مبانی روانشناسی تربیتی روانشناسی جوانان؛

– کسب دانش قوم روانشناسی؛

– آشنایی با اصول آموزش مدرن در بهترین آموزشگاه کنکور تهران ؛

– تسلط بر مبانی      روش شناختی آموزش نوین ؛     

– درک ویژگی های روانی و تربیتی کودکان در سن مدرسه.

– روش های تدریس موضوع خود را بدانند.

– اثربخشی تأثیر آموزشی بر دانش آموزان را بداند.

– محتوای کار آموزشی با والدین و جامعه را بداند.

  1. ویژگی های حرفه:

– درک ایدئولوژی بازسازی ملی و ایدئولوژی یک دولت مستقل.

   – درک اهمیت ارزش های جهانی، سنت ها و آداب و رسوم     ملی در فرآیند آموزشی در یک مدرسه مدرن .        

– مشاهده معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران؛

– قادر به تمرکز؛

– توسعه فانتزی های تربیتی؛

– از خود انتقاد کنند.

– خویشتن داری، خویشتن داری؛

– درایت تربیتی؛

– بیان احساسی گفتار

4 موفقیت آموزشی شخصی:

– بتواند مواد لازم را برای درس انتخاب کند.

– بتواند فعالیت های یادگیری دانش آموزان را مدیریت کند.

– بتواند به طور مداوم رشد دانش آموزان را در فرآیند آموزش و پرورش مدیریت کند.

– شکل گیری وظایف آموزشی و برنامه ریزی کار آموزشی را بداند.

– بتوانند فعالیت های خود را در رهبری تیم کودکان برنامه ریزی کنند.

– بتوانند اهداف خود را برنامه ریزی کنند.

– بتوانند سیستم آمادگی برای کار آموزشی خود را برنامه ریزی کنند.

  1. مهارت های سازمانی:

– بتواند یک تیم کودکان را سازماندهی کند.

– بتواند تیمی از کودکان را در شرایط مختلف رهبری کند.

– بتواند کودکان را در کاری درگیر کند و آنها را فعال کند.

– بتوانند به سرعت دانش و تجربه خود را در حل مسائل عملی به کار گیرند.

6-مهارت های ارتباطی:

 

– بتواند کودکان را جذب کند.

 

– قادر به بازگرداندن روابط آموزشی هدفمند با فرزندان و والدین باشد.

 

– قادر به تنظیم تعاملات بین سازمانی و درون تیمی کودکان باشد.

 

– بتواند از بیرون با کودکان    و    والدین ارتباط برقرار کند .          

  1. مهارت های عرفانی:

– قادر به تعیین سطح رشد     ذهنی کودکان باشد.             

      قادر به تجزیه و تحلیل انتقادی تجربیات و نتایج فعالیت های آموزشی باشند.       

– قادر به مطالعه تجربیات     معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانان دیگر و نتیجه گیری صحیح (تئوری و عملی) باشد.          

– بتواند از ادبیات روانشناختی و تربیتی استفاده کند.

– بتواند دانش آموزان را به درستی درک کند و دلایل رفتار آنها را توضیح دهد.

  1. صفات انسانی:

– تلاش برای بهبود مهارت های تربیتی؛

– توانایی تدوین و اجرای برنامه آموزشی دانش آموزی؛

– بتواند به اتفاقاتی که در محل دانش آموز رخ داده است نگاه کند.

– بتواند نگاهی تازه به رویدادهای قبلی و شخصیت دانش آموز داشته باشد.

– تمایل به پیش بینی عواقب تأثیر تربیتی بر دانش آموز خود .

بنابراین، ساختار اصلی مدل به شرح زیر است:

– جهت گیری عمومی و حرفه ای فرد؛

– مهارت ها و توانایی های تربیتی؛

– ویژگی های روانی شخصیت؛

– فعالیت شناختی؛

– رشد کلی شخصیت معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران در سطح آموزش حرفه ای کودکان.

Professiogram به جوانان کمک می کند تا حرفه معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهرانی آینده خود را درست و آگاهانه انتخاب کنند.

به خوبی شناخته شده است که حرفه آموزشی برای همه در دسترس نیست. موفقیت در فعالیت    آموزشی فقط برای کسانی حاصل می شود که علاقه مند به این حرفه هستند و در نتیجه گرایش آنها به این فعالیت دارای توانایی های آموزشی هستند.        

توانایی، توانایی فرد برای انجام یک فعالیت و انجام موفقیت آمیز آن فعالیت است.

توانایی آموزشی یکی از انواع توانایی هایی است که شایستگی فرد را برای فعالیت آموزشی و توانایی او را برای انجام موفقیت آمیز این فعالیت تعیین می کند.

تحقیقات چندین ساله نشان می دهد که مهارت های آموزشی از دانش روانشناختی پیچیده و چند وجهی تشکیل شده است. با استفاده از این داده‌های پژوهشی، می‌توان تعدادی از مؤلفه‌هایی را که نقش مهمی در ساختار توانایی آموزشی دارند، شناسایی کرد.

مهارت های آموزشی برای یک معلم در بهترین کلاسهای کنکور تهران توانایی توضیح آسان و واضح مطالب آموزشی برای دانش آموزان، برانگیختن علاقه دانشجویان به علم و تحریک تفکر فعال مستقل آنها است. یک معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران با توانایی آموزشی می تواند در صورت نیاز مطالب یادگیری دشوار را با دانش آموزان تطبیق دهد و درک مطالب پیچیده تر را آسان تر کند.

مهارت‌های تحصیلی مهارت‌هایی هستند که مختص ریاضیات، فیزیک، زیست‌شناسی، زبان مادری، ادبیات، تاریخ و سایر رشته‌های مشابه هستند. یک معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران با استعداد موضوع خود را نه تنها در محدوده درس می داند، بلکه با جزئیات نیز به طور مداوم دستاوردها و اکتشافات در این زمینه را مشاهده می کند، مطالب آموزشی را کاملا آزادانه می گیرد، با علاقه فراوان به آن نگاه می کند و کمی تحقیق می کند.

بسیاری از مربیان باتجربه می گویند که برای اینکه یک معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران بتواند به چنین سطح بالایی از دانش در موضوع خود دست یابد تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهد و علاقه زیادی را در دانش آموزان برانگیزد، باید در همه زمینه ها از دانش بالایی برخوردار باشد.

مهارت های ادراکی توانایی دانش آموز برای ورود به دنیای درونی دانش آموز، مشاهده روانی، درک ظرافت های شخصیت دانش آموز در رابطه با حالات زمانی و ذهنی است.

توانایی گفتار توانایی بیان احساسات خود به وضوح و مشخص از طریق گفتار و همچنین از طریق حالات چهره و پانتومیم است.

توانایی سازمانی اولاً توانایی سازماندهی یک تیم از دانش آموزان، متحد کردن تیم در آن و ثانیاً توانایی سازماندهی صحیح کار شخصی آنهاست.

توانایی استبدادی نیروی اراده معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران است مانند صداقت، اراده، خویشتن داری، هوش، پشتکار و همچنین احساس مسئولیت در تربیت تعدادی از ویژگی های فردی و همچنین به ویژگی هایی مانند اعتماد به توانایی باورهای روشنگرانه را جذب کند

توانایی ارتباطی توانایی یافتن راه مناسب برای نزدیک شدن به دانش آموزان برای برقراری ارتباط با کودکان، داشتن درایت تربیتی برای تعامل هدفمند با آنها از دیدگاه تربیتی است.

روانشناس IVStrakhov سهم ارزشمندی در مطالعه روانشناسی درایت آموزشی داشت. به نظر او مهمترین چیز این است که بتوانیم مناسب ترین راه ها را برای تأثیرگذاری بر دانش آموزان بیابیم، به اقدامات تربیتی مناسب در اعمال تأثیر آموزشی با در نظر گرفتن وظایف خاص تربیتی، ویژگی های روانی و توانایی های دانش آموز توجه کنیم. در نظر گرفتن این شرایط آموزشی ضروری است.

تخیل آموزشی توانایی ویژه ای است که در توانایی پیش بینی نتیجه اقدامات خود هنگام طراحی شخصیت دانش آموزان به روش آموزشی ظاهر می شود.

توانایی توزیع توجه – این توانایی در توانایی تمرکز بر چندین فعالیت به طور همزمان آشکار می شود و در کار معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران بسیار مهم است.بهترین آموزشگاه های کنکور تهران با جذب اساتید رتبه ساز سعی در ارایه خدمات بسیار ممتاز دارند

معلم در بهترین آموزشگاه های کنکور تهران علاوه بر توانایی های ذکر شده باید دارای یکسری ویژگی های انسانی مانند تدبیر، کوشش، فروتنی، تلاش برای رسیدن به اهداف باشد.

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

بهترین کلاس کنکور تهران نی نی سایت بهترین موسسه کنکور تجربی نی نی سایت بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شرق تهران بهترین آموزشگاه کنکور در شمال تهران بهترین آموزشگاه کنکور در جنوب تهران

 

 

 

 

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است