کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

بهترینها و برندهای تدریس ریاضیات را در کارنامه خرد گرد هم آورده ایم تا برترین خدمات آموزشی را ارائه دهیم.

در تحقیقات اخیر محققان درخصوص کلاسهای آنلاین آنها  دریافتند که علاوه بر این که یک درس آنلاین به زندگی مدرسه تنوع می بخشد، برای معلمان و دانش آموزان مزایای بیشتری نیز وجود دارد.

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم و دهم

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  یک درس آنلاین را می توان به گونه ای انعطاف پذیر تغییر داد تا خلق و خوی دانش آموزان و شکاف های دانش در نظر گرفته شود. در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  یک  وقتی معلمی با اجازه دانش‌آموزان یک درس آنلاین را ضبط می‌کند، تبدیل به یک درس ویدیویی می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند بارها و بارها آن را دوباره تماشا کنند. در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  یک به عنوان مثال، در درس های کامپیوتر که برخی از دانش آموزان نمی توانند فوراً آنچه را معلم نشان داده است دنبال کنند، می توان از درس های ویدئویی ضبط شده برای تکرار استفاده کرد.

به نظر می رسد درس های آنلاین برای ماندن آمده است.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  بهترین درس‌های آنلاین معمولاً از سه بخش تشکیل می‌شوند: یک تدریس ، یک بحث و کار مستقل که با تنظیم اولیه و نتیجه‌گیری تکمیل می‌شوند.

برای معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  یک ، ستون اصلی یک تدریس  آنلاین اسلایدها است که می توان توضیحاتی را با صدای خود معلم به آنها اضافه کرد تا در طول مطالعه بعدی احساس یک تدریس  “واقعی” ایجاد شود. هنگام آماده سازی، باید در نظر داشت که دانش آموزان به طور کلی نمی توانند بیش از پنج دقیقه سخنران را با دقت دنبال کنند، به همین دلیل از آنها دعوت می شود تا در حین تماشای تدریس  آنلاین، کارهای مختلفی را انجام دهند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  به عنوان مثال، معلمان تاریخ به دانش‌آموزان یک کاربرگ می‌دهند تا به سؤالات مربوط به محتوای تدریس  آنلاین یا ویدیوی در حال تماشا پاسخ دهند. آنها همچنین از سؤالات چک استفاده می کنند که می توان به آنها در پنجره چت پاسخ داد. به لطف چنین وظایفی، تدریس  های آنلاین در کلاس های متوسطه می تواند تا یک ربع ساعت طول بکشد بدون اینکه اجازه دهد دانش آموزان حواسشان پرت شود.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  در طول آموزش از راه دور در بهار، هم دانش‌آموزان و هم معلمان کمبود زیادی در بحث‌های زنده احساس می‌کردند. با این حال، می توانید به صورت آنلاین نیز بحث کنید.

 

بسیاری از معلمان در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  برای این منظور از آزمون های خاص استفاده می کنند که دانش آموزان ارائه معلم را روی صفحه نمایش می بینند و به سؤالات او در دستگاه های هوشمند خود پاسخ می دهند. برای اینکه دانش‌آموزان خسته نشوند

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  مهم است که پس از پاسخ دادن به هر سؤال، یک بحث آنلاین با دانش آموزان داشته باشید زیرا چنین بحث هایی دقیقاً همان چیزی است که به درک واقعی موضوع مورد مطالعه کمک می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  اگر دانش آموز بتواند در کلاس حرفی برای گفتن داشته باشد بسیار خوب است، اما همیشه زمان کافی برای صحبت کردن به همه در درس آنلاین وجود ندارد. بنابراین، ما اغلب از اتاق‌های شکست زوم استفاده می‌کنیم، جایی که دانش‌آموزان می‌توانند در گروه‌های کوچک درباره موضوع بحث کنند. معلم از یک اتاق بحث مجازی به اتاق دیگر می رود و در صورت لزوم توضیحاتی را ارائه می دهد. هنگام بازگشت به اتاق مجازی، یک نماینده از هر گروه نتایج بحث گروهی خود را با دیگران به اشتراک می گذارد.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  برخی از معلمان نیز از راه حل ماتریسی برای بحث استفاده می کنند، جایی که دانش آموزان به مدت 10-15 دقیقه به کانال های آماده هدایت می شوند تا در مورد موضوع بحث کنند. به منظور معنادارتر شدن بحث، فایل‌هایی (یک سند آنلاین، یک پادلت و غیره) در اتاق‌های بحث توزیع می‌شود و پس از آن با هم پر می‌شوند تا گزارش مشترکی در پایان بحث ایجاد شود.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  بدترین گزینه برای معلمان موسسه این است که به دانش آموزان تکالیف بدهند و منتظر بمانند تا پایان هفته تکمیل شوند. دانش‌آموزان به بازخورد بسیار سریع‌تری نیاز دارند، و بنابراین معلمان ما از بسیاری از وظایف تعاملی موجود در محیط‌های شبکه های اجتماعی و غیره استفاده می‌کنند، در این صورت خود رایانه به دانش‌آموز می‌گوید که آیا راه‌حل درست است یا غلط.

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  با این حال، اگر باید کار مستقل طولانی و پیچیده ای انجام شود، دانش آموز همیشه یک راهنما با توضیح گام به گام فعالیت ها دریافت می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  مردم همانطور که از آنها انتظار می رود رفتار می کنند. بنابراین، دانش آموزان باید قبل از درس تنظیم شوند: هدف از درس چیست، چه فعالیت ها و محیط هایی در انتظار هستند، چه چیزی باید تا پایان درس مشخص شود. معلمان موفق با ارسال اسلایدهایی برای درس آنلاین روز بعد، چنین اطلاعات پیشینه ای را در یک دفتر خاطرات الکترونیکی به اشتراک می گذارند. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا در مراحل اولیه با موضوع آشنا شوند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  در پایان درس آنلاین، به دانش آموزان گفته می شود که چه کاری و چرا انجام شده است و آیا اهداف مشترک برآورده شده است یا خیر. برای تنظیم از قبل درس بعدی، معلم توضیح می‌دهد که چه چیزی در انتظار است، چه زمانی و چه نتایجی انتظار می‌رود، و چگونه تکالیف درسی از یادگیری پشتیبانی می‌کنند – که مسلماً، تا حد امکان به ندرت داده می‌شود!

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  بسیاری از معلمان تاکید می کنند که در یک درس آنلاین فعال نیازی به انجام تکالیف نیست. با این حال، یک درس آنلاین تنها در صورتی می‌تواند فعال باشد که قوانین در ابتدا مورد توافق قرار گرفته باشند: وقتی کسی صحبت می‌کند، چگونه سؤالات اضافی بپرسد، چگونه دانش‌آموزان خود را روی صفحه نشان می‌دهند، چه کسی در درس شرکت می‌کند، و غیره. درس ساختار واضحی دارد که به دانش آموزان یادآوری می شود.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  برای حمایت از یکدیگر از راه حل معلمان شریک استفاده می کنیم، یعنی معلمان با تجربه تر به مبتدیان کمک می کنند. معلمان شریک نیز برای کمک و مشاوره به همکار، دروس مشترکی را برنامه ریزی و اجرا می کنند. در صورت لزوم از تدریس مشترک استفاده می کنیم که دو معلم در درس شرکت می کنند. در آموزش از راه دور، ثابت شده است که این یک راه حل بسیار راحت است: در طول درس، یکی از معلمان بیشتر بر تدریس تمرکز می کند، در حالی که دیگری بر حمایت از دانش آموزان تمرکز می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  اهداف، خود دانش‌آموزان بهتر رفتار می‌کنند و در یادگیری و حمایت از یکدیگر مشارکت فعال دارند. در واقع، تعداد زیادی از معلمان دریافته‌اند که دانش‌آموزان در درس‌های آنلاین ساکت‌تر و مودب‌تر از حد معمول هستند – آنها به دیگران گوش می‌دهند و صدای خودشان را خاموش می‌کنند تا مزاحم همسالان خود نشوند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  درس های آنلاین باعث تنوع در روند تدریس می شود

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  دانش آموزان ساکت تر هستند و توجه بیشتری نسبت به یک درس معمولی دارند. البته قوانین باید از قبل توافق شده باشد!

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  در درس‌های آنلاین، تنوع بخشیدن به یادگیری آسان‌تر است، زیرا می‌توان به هر دانش‌آموز وظایف متفاوتی داد.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  یک درس آنلاین نیز می تواند به صورت گروهی برگزار شود، نیمی از کلاس با کار مستقل شروع می شود و نیمی دیگر توضیحات اضافی را از معلم دریافت می کنند.

در ابتدا و انتهای درس آنلاین و در حین کار مستقل، معلم می تواند به دانش آموزانی که مشکلاتی را تجربه می کنند بدون ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان توصیه کند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  پس از یک درس آنلاین برنامه ریزی شده، نیازی به دادن تکالیف به دانش آموزان نیست.

یک درس آنلاین امکان ارائه بازخورد در زمان واقعی را به دانش آموزان می دهد و اشتباهات را می توان بلافاصله اصلاح کرد.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  لینک یا شناسه درس آنلاین با افراد غریبه به اشتراک گذاشته نمی شود.

دانش آموز به موقع می رسد (چند دقیقه زودتر) و وقتی معلم درس را تمام کرد می رود.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  دانش آموز با نام واقعی خود و در صورت امکان با دوربین دویدن در یک درس آنلاین شرکت می کند. اگر اتصال به اینترنت اجازه نمی دهد، دانش آموز در ابتدا خود را معرفی می کند و سپس دوربین را خاموش می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  دانش آموز تنها در صورتی میکروفون را روشن می کند که معلم از او بخواهد پاسخ دهد، در بحث شرکت کند و غیره.

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  دانش آموز در طول درس آنلاین مکانی آرام در خانه پیدا می کند و به تنهایی در درس شرکت می کند. اگر فرد دیگری در همان اتاق باشد، دانش آموز به معلم اطلاع می دهد. در صورت امکان، دانش آموز از کاغذ دیواری نیز استفاده می کند تا خانه اش روی صفحه نمایش دیده نشود.

چت فقط برای برقراری ارتباط در مورد موضوع تدریس استفاده می شود.

در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم  مطالب خارج از موضوع در طول درس آنلاین مشاهده یا به اشتراک گذاشته نمی شود.

 

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است