هزینه کلاس کنکور تجربی

هزینه کلاس کنکور تجربی

قبولی در رشته پزشکی و دندان و دارو، مستلزم هوش خوب و بالا و نیز شرکت در یک کلاس کنکور خوب همانند موسسه کارنامه خرد است. اما اولین پرسش هر دانش آموز و خانواده ای برآورد هزینه کلاس کنکور تجربی است.

در خصوص هزینه کلاس کنکور تجربی و ریاضی و هزینه کلاس کنکور پزشکی  همه چیز به کیفیت و شهرت  مجموعه کنکوری برگزارکننده کلاسهای کنکور بستگی دارد ، هرچه یک مجموعه از اساتید نام آورتر بهره بببرد به همان نسبت قیمت کلاسهای بالاتر خواهد بود،همچنین سابقه و حسن شهرت موسسه در قبولی های سالهای گذشته حائز اهمیت است که در ادامه به معرفی انواع کلاس های کنکور و هزینه کلاس کنکور تجربی در هریک از موارد خواهیم پرداخت.

انواع کلاسهای کنکور و هزینه کلاس کنکور تجربی به چه صورت است؟

کلاسهای کنکور به طور کلی به سه گروه تقسیم میگردند

الف : کلاسهای کنکور آنلاین یا حضوری با دبیران مشهور کشوری:

کلاسهای کنکور با اساتدیدی که نتایج درخشانی در سنوات گذشته گرفته اند و اساتید آنها سابقه تالیف کتب کمک آموزشی و حضور در برنامه های تلویزیونی را دارا میباشند. این کلاسها از گرانترین ها اما از بهترین ها و موثرترین ها میباشند.هزینه این گروه از کلاسهای آنلاین برای سال 1402 حدودا 9 الی 15 میلیون تومان برای یک سال میباشد.البته مبلغ ذکر شده  هزینه کلاس کنکور تجربی در کلاسهای آنلاین است.

(اما هزینه کلاس کنکور تجربی گروهی حضوری حدود 20 الی 30 میلیون در سال و هزینه کلاس کنکور تجربی وی آی پی و نیمه خصوصی حضوری حدود 60 میلیون در سال میباشد)

ب: کلاسهای کنکور آنلاین یا حضوری با اساتید متوسط تر و کمتر دیده شده در رسانه:

هزینه کلاس کنکور تجربی با این دسته از اساتید و آموزشگاه ها(که استادان شهرت کمتری دارند) حدودا 3 الی 5 میلیون برای سال 1402 میباشد.این کلاسها فقط به کسانی که توان پرداخت ضعیفی دارند توصیه میشود و گزینه مطلوب نمیباشد

ج: کلاسهای کنکور آنلاین یا حضوری که توسط مدارس برگزار میگردد.

در چند سال اخیر برخی مدارس در شیفت بعد از کلاس های اصلی،کلاس کنکور برگزار مینمایند که این گزینه کم کیفیت ترین و البته دارای ارزانترین هزینه کلاس کنکور تجربی در بین تمام گزینه است.هزینه کلاسهای کنکور مدارس نیز حدودا 2 الی 3 میلیون برای سال 1402 میباشد.

کدام کلاس کنکور بهتر است؟

برای کنکور پیشنهاد میکنیم فقط از مدرسان نامدار و دارای حسن شهرت استفاده نماییید و  به سراغ گزینه های ناکارامد به دلیل ارزان بودنشان نروید.

روش ثبت نام کلاسهای کنکور کارنامه خرد را از اینجا ببینید

هزینه کلاس کنکور تجربی به چه عواملی بستگی دارد؟

چگونه هزینه کلاس کنکور تجربی را کاهش دهیم؟

خب اگر در تامین هزینه کلاس کنکور تجربی مشکل دارید به شما پیشنهاد میکنیم دور کلاسهای حضوری را خط بکشید.این روزها امکان شرکت در کلاس آنلاین با اساتید فوق حرفه ای با هزینه کم فراهم است. شما میتوانید هزینه کلاس کنکور تجربی خود را با این کار کاهش دهید.البته فقط بحث مالی به میان نیست،اکثر کلاسهای حضور به دلیل برگزاری دوره ها با اساتید محلی و ضعیف،گزینه خوبی نمیباشند و استفاده از کلاس کنکور آنلاین با اساتید مشهور هم عاقلانه تر است و هم مقرون به صرفه تر

مدرسه غیر انتفاعی برویم یا کلاس کنکور؟

هزینه مدارس غیر انتفاعی بسیار بالاتر از یک کلاس کنکور خوب و حرفه ای است اما هریک طرفداران خود را دارا میباشد.توصیه کارشناسان ما برای مدیریت هزینه کلاس کنکور تجربی شما آنست که در یک مدرسه دولتی نام نویسی کنید اما در کنارش از یک موسسه کنکور آنلاین خوب استفاده نمایید.

هزینه کلاس کنکور تجربی به مراتب پایین تر از هزینه کلاس کنکور تجربی در یک مدرسه غیر انتفاعی است.

هنگام ثبت نام کلاس کنکور آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام ثبت نام کلاس کنکور آنلاین به هیچ عنوان به هزینه کلاس کنکور تجربی توجه نکنید و ارزان بودن را معیار انتخاب قرار ندهید.برای اینکار نخست از نام اساتید و حسن شهرت موسسه توجه نمایید.

از دانش آموزان سالهای گذشته بهره جویید

هزینه کلاس کنکور تجربی هزینه کلاس کنکور تجربی هزینه کلاس کنکور تجربی هزینه کلاس کنکور تجربی هزینه کلاس کنکور تجربی هزینه کلاس کنکور تجربی نی نی سایت هزینه کلاس کنکور قلم چی هزینه کلاس کنکور در شیراز هزینه کلاس کنکور در اهواز هزینه کلاس کنکور در کرمان  هزینه کلاس کنکور 1404هزینه کلاس کنکور 1403 هزینه کلاس کنکور 1405 هزینه کلاس کنکور 1402

 

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است