لیست بهترین اساتید فیزیک ایران

گزینش برترین اساتید و بهترین معلم ها از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است، زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است، پس به ناچار برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران را ملاحظه خواهید فرمود.اگر شما از همکاران درس فیزیک میباشید و نام شما در این لیست وجود ندارد،میتوانید نام و مشخصات و رزومه خود را در بخش نظرات ارسال بفرمایید

لیست بهترین دبیران فیزیک ایران:

استاد مهدی باباخانی (مدرس برنامه تلویزیونی فرصت برابر و مدرس دی وی دی های مخ از موسسه گاج و مدرس کلاسهای آنلاین گاجینو)

استاد رضا خالو فیزیک (نویسنده کتاب های الگو)

استاد احمد مصلایی (مدرس کتاب های خیلی سبز و مدرس دبیرستان ها و آموزشگاه های برتر ایران)

استاد پیمان کامیار (مدرس دی وی دی های حرف آخر)

استاد علیرضا عربشاهی ( مدرس برتر در موسسه راه اندیشه)

استاد هومن باستی فیزیک

استاد مجتبی سادات ( مدرس دی وی ی های آفبا)

استاد محمودرضا ذهبی (مدرس کلاسینو)

استاد نیما نوروزی ( مدرس مدرس دی وی دی های رهپویان)

استاد محمد علی عباسی (نویسنده کتاب فیزیک مبتکران)

استاد مهرداد ژاله فیزیک

استاد شهرام پاشایی فیزیک

استاد محمد نوکنده ( مدرس کلاسینو)

استاد فرید شهریاری ( نویسنده کتاب های خیلی سبز و… برترین مولف فیزیک )

استاد مهدی یحیوی (مدرس دی وی دی های موسسه ونوس و مدرس پروازی به شهر اصفهان)

استاد خسرو ارغوانی فرد فیزیک

استاد بهروز نادری نژاد فیزیک

استاد امیر میرحسینی فیزیک

استاد امیر احمد میرسعید فیزیک

استاد رسول مدرسه دوست فیزیک

استاد محسن طالب مهر فیزیک

استاد پگاه کریمی فیزیک

استاد منصور منشی زاده فیزیک

استاد غلامعلی محمود زاده فیزیک

استاد افشین مینو فیزیک

استاد ارسلان رحمانی فیزیک

استاد سعید نمازی فیزیک

استاد پریناز رادمهر فیزیک

استاد شاهین اقبال فیزیک

استاد فرشید رسولی فیزیک

استاد شاهین عباسیان فیزیک

استاد هادی بنکدار فیزیک

استاد فرزاد داعی نژاد فیزیک

استاد محمد گلو فیزیک

استاد رضا سبزه میدانی فیزیک

استادبابک معمارباشی فیزیک

استاد علی هاشمی فیزیک

استاد محمدگنجی فیزیک

استاد سیروس یعقوبی فیزیک

استاد معصومه شريعت ناصري كارشناس ارشد فيزيك حالت جامد از دانشگاه سراسري از دبیران برتر فیزیک ایران میباشند

معصومه شريعت ناصري هم اکنون طراح سوالات آزمونهای قلمچی بوده و سابقه تدريس در مدارس روشنگران ،کارنامه خرد و علوم نو،دانش مفيد ،تلاش پاسداران و… را در رزومه خود دارا میباشند.

نمونه تدریس استاد معصومه شریعت را از اینجا ببینید(اینجا کلیک کنید)

معصومه شريعت ناصري دارای سابقه همکاری همكاري با موسسات و آموزشگاه هاي استان تهران بوده و استاد معصومه شريعت ناصري  مسلط بر هر دو روش تدريس تشريحي و تستي كاملا منطبق بر كتاب درسي میباشند

روش های مطالعه از نگاه استاد معصومه شريعت ناصري:

دوستان عزيزم اينجا ميخوام چند تا نكته بهتون بگم كه بتونين تو درس فيزيك خوب كه نه عالي بشين

نكته اول :اول از همه بايد به كتاب درسي و تمرينات مسلط باشي
يعني اول سوال تشريحي
درست نادرست ها
بعد برو سراغ تست

نكته دوم :
نكته برداري از نون شب هم واجبتره
مگه ميشه درس بخونيم نكته برداري نكنيم

نكته سوم :
هر روز تكرار و تمرين داشته باش
حتي شده روزي يك ساعت ولي حتما هر روز تكرار كن كه ملكه ذهنت بشه

و نكته آخر :
خودت برنامه ريز خودت باش و نا اميد نشو
فرصت زياده و با تلاش حتما به هدفت ميرسي

کار را دارید یا خیر

آیا تا به حال به تدریس فکر کرده اید؟ با کمک این لیست، می توانید فکر کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا شغل معلمی برای شما مناسب است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا شغل معلمی برای شما مناسب است؟ 

در مقطعی از زندگی، بسیاری از مردم رویای معلم شدن را در سر می پرورانند – یا حداقل با این ایده بازی می کنند. در ظاهر، به نظر می رسد که حرفه معلمی جنبه های جذاب بسیاری دارد ، مانند تعطیلات طولانی تابستان و البته فرصت انجام کارهای مهمی که جامعه را توسعه می دهد.

رزومه استاد معصومه شريعت ناصري مدرس فیزیک را از اینجا ببینید 

از طرفی شغل معلمی سخت است. معلمان مدارس ابتدایی به ویژه در مورد چگونگی عدم کفایت، ترس و عجله دائماً در کارشان صحبت کرده اند. ما خوانندگان زن نیز شغل معلمی را به عنوان دومین شغل دشوار فنلاند انتخاب کرده ایم .

پس شغل معلمی برای چه افرادی مناسب است؟ ما اخیراً در یک نظرسنجی در این مورد جویا شدیم ، جایی که خوانندگان می‌توانند در مورد نیازهای رشته خود بگویند. ما قبلاً ویژگی هایی را فهرست کرده ایم که می توانید از آنها برای فهمیدن اینکه آیا برای یک مراقب مناسب هستید یا خیر، استفاده کنید .

گروهی از معلمان نیز به این نظرسنجی پاسخ دادند. بر اساس پاسخ های آنها، ما لیستی را جمع آوری کرده ایم که می توانید با استفاده از آن فکر کنید که آیا معلم خوبی خواهید بود یا خیر.

شما می توانید معلم شوید اگر …

  1. شما منظم هستید. در پاسخ های متعدد معلمان آمده است که معلم باید سیستماتیک و مهارت های سازمانی خوبی داشته باشد.
  2. مهارت های اجتماعی خوبی دارید. معلم سر کار حاضر می شود، دائماً با دانش آموزان و سایر معلمان صحبت می کند و صحبت می کند. مهارت های ارتباطی مورد نیاز است. لازم نیست اجتماعی یا یک بازیگر سیرک باشید، اما در سطحی باید مشکلات دیگران را لمس کنید.
  3. شما به طور طبیعی کنترل را به دست می گیرید. مهارت های مدیریت گروه از معلم مورد نیاز است. مراقبت از یک گروه متشکل از ده ها دانش آموز همیشه آسان نیست.
  4. شما خلاق هستید. در محل کار، اغلب باید بداهه بسازید و بفهمید که چگونه دانش آموزان را خسته یا بی قرار به موضوعی که تدریس می شود علاقه مند کنید. هیجان انگیز کردن آنها نیاز به هوش و خلاقیت زیادی دارد. یکی از معلمان که به این نظرسنجی پاسخ داده است، می گوید: “شما باید بدانید چگونه خود را پرتاب کنید.”
  5. شما مسئول هستید . معلم در ایام مدرسه در قبال دانش آموزان خود مسئول است. او باید مراقب، دقیق و در صورت لزوم سخت باشد تا موقعیت های خطرناکی پیش نیاید.
  6. شما صبور هستید. «من به افراد 16 تا 50 ساله درس می دهم. افراد جوان تر نمی دانند چگونه آرام بگیرند، گوش دهند یا تمرکز کنند. تکرار، تکرار، تکرار. از سوی دیگر والدین اصل موضوع را نمی بینند، درک نمی کنند و نمی یابند. دوباره تکرار کن. این کار به اعصاب یک گاو و قدرت گرانیت نیاز دارد.” معلمی که به این نظرسنجی پاسخ داد می نویسد.
  7. شما انعطاف پذیر هستید. در کار معلمی، هیچ دو روزی شبیه هم نیست. موقعیت های جدید می توانند به طور غیرمنتظره و سریع پیش بیایند. شرایط دائماً در حال تغییر مستلزم سازگاری است، زیرا به ندرت همه چیز دقیقاً همان طور پیش می رود که شما تصور می کردید. “یک کمال گرا مطمئناً خواهد سوخت.”
  8. فشار و عجله را تحمل می کنید. به نظر می رسد معلمان دائماً مشغول هستند. معلمان می گویند که در محل کار باید هر ثانیه ساعت ها و بدون استراحت مناسب هوشیار باشید. رفتن از یک درس به درس دیگر، به جلسه، نظارت بر وقفه ها، تهیه گزارش، برنامه ریزی در لحظه آخر برای تدریس، زمانی که ناگهان برنامه دیگری مطرح می شود، تکرار می شود، مدیر مدرسه با آنها صحبت می کند، در حالی که برخی والدین پیام خوش نیت من ویلما را توهین آمیز دانسته و به مدیر مدرسه شکایت کرده است.”
  9. استرس را تحمل می کنید. به گفته معلمان، به ویژه در بسیاری از مدارس ابتدایی، همه چیز به افراط می رسد . عجله و فشار کار باعث ایجاد استرس می شود، بنابراین شخصی که آرامش را دوست دارد و از کار سبک لذت می برد، ممکن است نیاز به یافتن حرفه دیگری داشته باشد.
  10. شما همدل هستید . معلم باید فهیم و همدل باشد. همه دانش آموزان با سرعت یکسان یاد نمی گیرند و معلم باید بداند که چگونه همه را تشویق کند. مثبت اندیشی مفید است، همانطور که مایل به گوش دادن واقعی به دانش آموزان است. “بهترین چیز این است که شما لذت یادگیری یا کشف چیزهای جدید را در دانش آموز شعله ور می کنید. و اینکه وقتی دانش آموز احساس کند دیده شده، شنیده شده و ملاقات کرده است.

 

 

تگ ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است