رزومه استاد سالار عموزاده دبیر ریاضی

رزومه استاد سالار عموزاده مدرس ریاضیات کنکور و پایه:

ریاضی سالار عموزاده

رزومه استاد سالار عموزاده مدرس ریاضی

استاد سالار عموزاده از دبیران برند و مشهور ریاضیات ایران میباشند.

سوابق کاری درخشان ایشان عبارتند از:

تدریس به عنوان استاد دانشگاه

مدرس فیلم های آموزشی

همچنین سابقه حضور درخشان در مدارس

 

آموزشگاه های کنکور که استاد سالار عموزاده در آنها سابقه حضور داشتند عبارند از:

 موسسات

تالیفات استاد سالار عموزاده عبارتند ا:

 

سوابق مدیریت استاد سالار عموزاده :

۱- مدیر آموزش موسسه مرکز پیام فراگیر  از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۴

۲- مدیر آموزش موسسه کانون همبستگی فرهنگیان ایران  از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۸۶

۳-مدیرآموزش موسسه آموزش عالی آزاد راهیان کمال  از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۷

۴-معاون آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد فرهنگ تفاهم(دانشپذیر) از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۸۹

 ۵-مدیر موسسه آموزش عالی آزاد شایگان از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۱

۶-معاون آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد مبین (سیمیا) از سال ۱۳۹۱ تا سال 1399

7- معاون آموزشی و عضو هیات مدیره دبیرستان ملت از سال 1399 تاکنون

8- مدیر دپارتمان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  موسسه آموزش عالی آزاد ماهان

 

چالشهای تدریس و مطالعه ریاضیات:

علیرغم این واقعیت که ریاضیات ساعت‌ترین درس در بین تمام دروسی است که در مدارس سراسر جهان مطالعه می‌شود، علاقه به این درس کمتر و کمتر می‌شود. کودکان آگاهانه موضوعات مرتبط با طبیعت و زندگی روزمره را برای حرفه آینده خود انتخاب می کنند. هدف مطالعه ما کودکانی است که توانایی دارند، اما علاقه ای به ریاضیات ندارند. روش های تدریس ریاضیات که توسط ما پیشنهاد شده و به آن «سرگرم کننده» می گویند، بر حقایق جالبی تمرکز دارد که می تواند توجه دانش آموزان ریاضی را به خود جلب کند. روش های سرگرم کننده تدریس ریاضیات، مانند ریاضیات سرگرم کننده، به عنوان “تامین کننده ایده ها و وظایف جدید” عمل می کند روش های آموزشی سرگرم کننده برای استفاده در فرآیند تدریس ریاضیات ارائه می شود: ریاضیات سرگرم کننده، اطلاعات تاریخی، انیمیشن کامپیوتری، اوریگامی ژاپنی و غیره.

روش‌های سرگرم‌کننده تدریس ریاضیات در آموزش حرفه‌ای معلمان آینده ریاضیات در دانشگاه‌های آموزشی، تدریس ریاضیات در مدارس متوسطه و در آماده‌سازی کودکان برای مدرسه استفاده می‌شود. در عین حال از مطالب سرگرم کننده در فرآیند آموزشی استفاده می شود و تفکر منطقی و انتقادی دانش آموزان را فعال می کند و توانایی مطالعه ریاضی را شکل می دهد.

هدف از این مطالعه ایجاد یک سیستم روش‌شناختی تدریس و یک مجموعه آموزشی و روش‌شناختی یک درس انتخابی در ریاضیات برای توسعه تفکر منطقی و انتقادی دانش‌آموزان از طریق استفاده از «روش‌های سرگرم‌کننده تدریس ریاضیات» مبتنی بر روان‌شناختی، نظریه ها و مفاهیم آموزشی، آموزشی، روشی و ریاضی، و همچنین توسعه توصیه های کاربردی خاص و راهنمای روش شناختی مدرن

هدف این پژوهش آموزش ریاضی معلم آینده است. موضوع مطالعه سیستم روش شناختی تدریس یک درس انتخابی در ریاضیات در دانشگاه آموزشی است. سطح آموزش حرفه ای در تدریس ریاضی در دوره متوسطه در صورتی موثرتر خواهد بود که:

– تکیه بر تحقیقات روانشناختی و آموزشی در مورد مشکلات حرفه ای شدن فرد و حرفه ای شدن آموزش،

– در نظر گرفتن ویژگی های درس انتخابی “روش های سرگرم کننده تدریس ریاضیات” به عنوان یک موضوع،

– تعیین معیار تربیت حرفه ای معلمان آینده برای توسعه تفکر منطقی و انتقادی دانش آموزان از طریق “روش های آموزشی سرگرم کننده”.

– بر اساس تجزیه و تحلیل ادبیات تاریخی و ریاضی، علمی و روش شناختی و آموزشی در مورد “روش های سرگرم کننده تدریس ریاضیات”، کتاب های درسی مدرسه و وسایل کمک آموزشی برای دانشگاه ها، روش هایی را توسعه دهید که ارتباط با موضوع مدرسه ریاضی و درس انتخابی را پیاده سازی کند. روش های سرگرم کننده تدریس ریاضیات” در دانشگاه تربیت معلم،

 

– بر اساس تجزیه و تحلیل تحقیقات روانشناختی و آموزشی و روش های ارتباط متقابل، برای شناسایی ویژگی های اصلی آموزش حرفه ای و آموزشی معلمان ریاضی، از طریق روش های آموزشی سرگرم کننده،

 

– شناسایی شرایط ساخت و عملکرد مجموعه آموزشی و روش شناختی درس انتخابی “روش های سرگرم کننده تدریس ریاضیات” برای معلمان آینده ریاضیات و بهترین اساتید ریاضی

 

– بر اساس فرصت های شناسایی شده، توصیه های عملی خاص و یک راهنمای روش شناختی برای دانش آموزان ایجاد کند تا آمادگی ریاضی معلم آینده را بهبود بخشد.

بر اساس برنامه ها و اصول اولیه تدریس یک درس مدرسه در ریاضیات و یک دانشگاه آموزشی، ما یک سیستم روش شناختی برای تدریس یک درس انتخابی در ریاضیات در یک دانشگاه آموزشی ایجاد کرده ایم و یک مجموعه آموزشی و روش شناختی برای یک دوره سرگرمی ریاضی ایجاد کرده ایم. ; ویژگی اجزای فردی سیستم روش شناختی برای تدریس مورد مطالعه قرار گرفت، یک کتابچه راهنمای روش شناختی و مجموعه ای از تست ها در مورد ریاضیات سرگرم کننده [3]، یک کتاب درسی در مورد روش های تدریس ریاضیات توسعه یافت، روش های تدریس ریاضیات با استفاده از انیمیشن کامپیوتری توسعه داده شد. مسائل توسعه آموزش حرفه ای معلمان آینده ریاضیات در زمینه کاربرد ریاضیات سرگرم کننده در نظر گرفته شد. روشی برای استفاده از ریاضیات سرگرم کننده برای توسعه توانایی های تفکر منطقی و انتقادی دانش آموزانی که در ریاضیات خوب عمل نمی کنند پیشنهاد شده است.

کاربرد در فرآیند یادگیری: اطلاعات تاریخی، کارهای سرگرم کننده، کتاب های ادبی، مطالب دایره المعارفی و غیره، همراه با کتاب های درسی ریاضی، نه تنها تفکر منطقی و انتقادی دانش آموزان را توسعه می دهد، بلکه شرایطی را برای درک جملات ریاضی ایجاد می کند، به آنها می آموزد تا پیدا کنند. راه حل مناسب، ریاضیات را با طبیعت و زندگی روزمره مرتبط کنید.

یکی از روش های علاقه مند کردن دانش آموزان به حل مسائل، استفاده از اطلاعات تاریخی و طرح های ادبی در درس است.

گاردنر در کتاب با این روش راه حل دقیقی برای معما ارائه نکرده است. یک دانش آموز ساده قادر به درک توضیح حل مسئله ارائه شده در کتاب نیست. بنابراین، ما یک روش سرگرم کننده برای حل مشکل ارائه می دهیم.

 

 

 

 

تگ ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است