بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

استاد مهدی باباخانی در موسسه کارنامه خرد، مجری و مدرس برگزاری برترین کلاس آنلاین فیزیک دهم میباشد.کلاسهای آنلاین فیزیک دهم استاد مهدی باباخانی بصورت تست محور و همراه با آموزش کامل نکات مفهومی و نکات تستی میباشد.

استاد مهدی باباخانی در موسسه کارنامه خرد، مجری و مدرس برگزاری بهترین و برترین کلاس آنلاین فیزیک دهم میباشد.کلاسهای آنلاین فیزیک دهم و یازدهم و دوازدهم استاد مهدی باباخانی بصورت تست محور و همراه با آموزش کامل نکات مفهومی و نکات تستی  برگزار میگردد و آموزش جامع میباشد.

در کلاس آنلاین فیزیک دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور  با تدریس مهدی باباخانی اتفاقات زیر رخ میدهد:

نمونه تدریس کلاس آنلاین فیزیک دهم  با تدریس مهدی باباخانی، را از اینجا ببینید

بهترین دبیر فیزیک

بهترین دبیر فیزیک کنکور

اساتید و دبیران و معلمان خوب همواره در خاطره های ما حضور داشته و همگی ما در برهه هایی از زندگی مان،مدیون این انسانهای بزرگ و فرهیخته بوده ایم.اما با گسترش فضای اینترنت و آموزش آنلاین،معانی و مفاهیم برای تبدیل شدن به یک استاد خوب و راهگشا و موثر اندکی تغییر نموده است.

تعداد زیادی از محققان و پژوهشگران حوزه آموزش از قدیم الایام تا به امروز سعی و تلاش در رمزگشایی از اسرار و ویژگی های یک استاد و دبیر خوب داشته اند، در واقع محققان گاهی به فلسفه استناد می کنند، گاهی به تجربه شخصی و اکنون با تحقیقات مشاهده ای و مطالعه ادبیات طولانی مدت. محققان و کارشناسان علم آموزش، در حال کنار هم گذاشتن تکه‌های پازلی هستند که منجر به ماجراجویی آموزشی بزرگی می‌شود که ما آن را مدرسه می‌نامیم و ویژگی‌هایی که یک معلم باید برای هدایت این فرآیند شگفت‌انگیز و دشوار داشته باشد.

در این گفتار به بررسی 11 ویژگی  دبیران در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  که اکثر تحقیقات به این نتیجه رسیده اند، می پردازیم.

ویژگی های یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم   بر اساس تحقیقات اخیر:

تحقیقات اخیر محققان توسط ایران گالوپ ، به این نتیجه رسیده است که یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  حرفه ای است که پیوندهای قوی با دانش آموزان خود ایجاد می کند، می تواند محیطی ایجاد کند که در آن حواس به دستیابی به یادگیری کمک کند و به عنوان یک کاتالیزور در این فرآیند عمل کند.

الف)  معلم ایده آل در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  باید ارتباط برقرار کند

معلم فرستنده ارتباطی است که در کلاس مدرسه انجام می شود و دانش آموز گیرنده است.

هنگامی که اطلاعات به وضوح توسط فرستنده منتقل می شود، بخش بزرگی از فرآیند آموزشی به دست آمده است، البته بدون دست کم گرفتن همه عوامل دیگری که در آن نقش دارند. صدایی ثابت با تنوع برای تاکید در جاهایی که لازم است، بیان صحیح و مثال‌های مناسب برخی از عناصری هستند که آنچه را مسری می‌نامیم تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، معلم مناسب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  نیز می تواند به عنوان گیرنده عمل کند، زیرا تقریباً همیشه آنچه در کلاس اتفاق می افتد مبتنی بر یک ارتباط دو طرفه است که در آن دانش آموزان با او تعامل می کنند، خود را بیان می کنند، به سؤالات پاسخ می دهند و خودشان رهبری عمل آموزشی را بر عهده می گیرند. .

تحقیقات ایران گالوپ نشان داد که یکی از مهم ترین ویژگی های یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  مهارت های ارتباطی است. معلم درست گوش می دهد، سؤالات را می فهمد و اگر معلم عالی باشد، حتی از دانش آموزانش یاد می گیرد.

ب)  معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  دانش عمیق اما همچنین اشتیاق را برای موضوع خود به اشتراک می گذارد

همه ما آن استادی را به یاد داریم که بی حوصله وارد کلاس می شد، چند دانش آموز را با نفس های سنگین معاینه می کرد، تئوری را با عجله توضیح می داد و سپس با بی حوصلگی به ساعت نگاه می کرد تا زمانی که زنگی به صدا در آمد که او را از بلای که «کار» می نامید نجات داد.

درست حدس زدید، چنین دبیری احتمالاً به کار خود علاقه زیادی نداشته است.

 

یک معلم خوب و عالی فیزیک در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  می تواند از طریق درس خود به خودآگاهی برسد. فقط از این طریق می تواند عشق به موضوع را به دانش آموزانش منتقل کند.

مطمئناً همه افراد به اندازه کافی خوش شانس نیستند که در زمینه ای که دوست دارند کار کنند، اما در این مورد خاص، کنترل بلافاصله قابل توجه است و بهترین نتیجه را به همراه ندارد. به ویژه در کلاس های ابتدایی، ما حتی او را معلم «بد» می نامیم، زیرا تأثیرات چنین نگرشی می تواند کار را برای دانش آموزانش دشوار کند.

یک معلم ایده آل و دبیر فیزیک خوب، در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  برای دانش آموزان  در هر سنی معلمی است که با الگو گرفتن در آنها عطش یادگیری را القا کند.

ج) بهترین استاد در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  همدلی دارد و با دانش آموزان پیوندهای محکمی ایجاد می کند

ایجاد روابط معنادار با دانش آموزان برای معلم در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  بسیار مهم است.

برای دانستن نام آنها، هر گونه ویژگی یا مشکلات یادگیری، احتمالاً اطلاعاتی در مورد خانواده آنها. برابری در کلاس نه تنها با رفتار برابر با هر دانش آموز به دست می آید، بلکه با در نظر گرفتن تنوع ناشی از عوامل ژنتیکی و محیطی نیز حاصل می شود.

در عمل، معلم باید بداند که به دانش آموز باید کمی زمان بیشتری برای پاسخ دادن به یک سوال داده شود، زیرا در شروع یک جمله مشکل دارد، یا زمانی که دانش آموزان دیگر قبلاً به تمرین بعدی رفته اند، به دیگری برای توضیح بیشتر چیزی نیاز دارد.

اگر معلم در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  همدلی آرزومندی داشته باشد، روابط بین او و دانش آموزان می تواند به راحتی از هر نظر معنادار شود.

و)  معلم خوب  در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  توانایی ارتقای همکاری بین دانش آموزان را دارد

معلم علاوه بر رابطه دو سویه ای که باید با دانش آموزان داشته باشد، به توانایی ایجاد فضای ارتباط و همکاری بین آنها نیز نیاز دارد.

با سازماندهی مطالعه به صورت گروهی، فعالیت های طراحی شده برای دانش آموزان  ، بازی ها و وظایف توسط دو، سه یا حتی بیشتر، همزیستی خلاقانه در کلاس و کار گروهی را ترویج می کند.

دانش آموزان  از مدرسه می آموزند که آشکارا نظرات خود را برای همسالان خود بیان کنند یا احساس کنند عضوی از یک گروه کاری هستند، که اغلب نتایج شگفت انگیزی در افزایش اعتماد به نفس آنها و بسیاری چیزهای دیگر دارد.

هرکسی یک دیدگاه، دیدگاه و چیزی برای ارائه در طول یک پروژه کلاسی دارد و یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  مطمئن می شود که استعدادهای فردی در آن زمینه آشکار می شود.

ه)  یک استاد خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  می تواند بدون از دست دادن اقتدار خود قابل دسترس و دوستانه باشد

یک معلم خوب داخل بهترین کلاس کنکور انلاینمی تواند نسبت طلایی را بین دوستانه بودن و توانایی اجرای نظم در کلاس پیدا کند. شاید یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که مربیان با آن روبرو هستند، می‌تواند پاشنه آشیل برای کسی باشد که در یک یا دیگری بهتر عمل می‌کند.

بیشتر معلمان حرفه خود را با بهترین روحیه شروع می کنند تا به دانش آموزان نزدیک شوند و مجبور نباشند اغلب کلاس را مجبور کنند و رویای اجرای آرام درس را در سر می پرورانند.

اما ناامیدی به سرعت ایجاد می‌شود، به‌ویژه زمانی که دانش‌آموزان یاد نگرفته‌اند که بدون داد و فریاد کردن، چه از معلمان قبلی، حتی از مهددانش آموز ، یا از خانه، نظم و ترتیب دهند.

رویاها به بن بست های شخصی تبدیل می شوند و بسیاری اوقات سخت گیری تنها راه است. وقتی صحبت از نظم و انضباط می شود، همه چیز و همه در زندگی دانش آموز نقش خود را ایفا می کنند، بنابراین معلمی که می تواند بر مشکلات غلبه کند و با این چالش روبرو شود، قطعاً نمونه ای برای پیروی سایرین است.

ح)  دبیر خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  به موقع آماده می شود و با سازماندهی مشخص می شود

هیچ معلمی وجود ندارد که مهارت های سازمانی نداشته باشد.

از آماده کردن درس بعدی تا تصحیح یک آزمون به موقع، روشی که معلم وظایف خود را اولویت بندی می کند می تواند تفاوت را ایجاد کند.

معلمان حتی زمانی که در مدرسه نیستند کار می کنند، به روش های جالبی برای توضیح چیزهای جدید فکر می کنند ، یک مسابقه ترم ایجاد می کنند یا جشن مدرسه را سازماندهی می کنند. زمان آموزش اجراست و موفقیت آن به تمرینات، زمان اختصاص داده شده توسط بازیگران و کارگردانی هوشمندانه بستگی دارد.

معلم همه اینها در کنار هم است و هرچه آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به عملکرد داشته باشد، به احتمال زیاد نتیجه خوبی حاصل خواهد شد. به همین ترتیب، تست‌ها باید در اسرع وقت تصحیح شوند، زیرا دانش‌آموز از طریق اصلاحات و مشاهدات یاد می‌گیرد، نکاتی را که متوجه نشده است روشن می‌کند و قبل از رفتن به مطلب بعدی یک بار دیگر تکرار می‌کند.

ظ)  الهام گرفته از اخلاق کاری و همچنین از اخلاق از دیگر خصایص معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  است

شاید بیش از هر حرفه دیگری، یکپارچگی شخصیت در معلم از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  منشور اخلاقی دارد که به او اجازه نمی دهد دانش آموزی را بر دانش آموز دیگر ترجیح دهد، آزار دهد یا توهین کند و قضاوت کند. این کد آنقدر قوی است که او نه تنها زمانی که بزرگسال دیگری (والدین، مدیر) در اتاق است، بلکه در تمام مدتی که بر دانش آموزان  نظارت می کند، از آن پیروی می کند.

بر این اساس، در صورتی که یکی از والدین از او بخواهد کاری را انجام دهد که وجدانش اجازه نمی دهد، مثلاً برای جلوگیری از معاشرت دانش آموز  با فرزند دیگری به دلیل ملیت متفاوت، ممکن است از او اطاعت نکند، اما آنچه را که دارد انجام دهد. از طریق آموزش علمی و تجربیات آموزشی آموخته است.

اخلاق کاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. معلمی که در هر فرصتی بدون دلایل شخصی یا سلامتی غیبت می کند یا دانش آموزان را خیلی زودتر از موعد مقرر برای درس خواندن رها می کند، می تواند مشکلات مختلفی مانند خلاء در مطالب و یا در معرض خطر قرار دادن دانش آموزان ایجاد کند.

ک) معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  چشم انداز توسعه همه دانش آموزان را بدون استثنا می بیند

یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  بین دانش آموزان “خوب” و “بد” فرق نمی گذارد. هدف او این است که همه بدون استثنا به بهترین شکل ممکن دست یابند، حتی اگر این به معنای برتری در املا برای یکی و یادگیری الفبا برای دیگری باشد.

فقط به این دلیل که دانش آموزی ممکن است در برخی از دروس عقب باشد یا با مشکل مواجه شود، به این معنی نیست که به توجه کمتری نیاز دارد. تحقیقات آذر نشان داد که ویژگی کلیدی یک معلم خوب ، تعهد شخصی به رشد هر دانش آموز است.

معلم ایده آل در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  اهداف آموزشی را برای هر یک از دانش آموزان یک کلاس تعیین می کند و از دیدن به دست آوردن آنها رضایت زیادی می گیرد. به علاوه، هرگز متوقف نمی شود. به محض اینکه ببیند دانش‌آموزان موفق به دستیابی به چیزی می‌شوند، بلافاصله به مرحله بعدی می‌رود و دائماً اطلاعات جدید، چالش‌های جدید و خوراک جدیدی برای فکر ارائه می‌دهد. تدریس فرآیندی بی پایان است و توانایی جستجوی مداوم دانش چیزی است که در مدرسه از طریق انتظارات بالای یک معلم دلسوز به دست می آید.

ی: یک معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  بلد است صبور باشد

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما صبر موهبتی است که عده کمی دارند اما در برخورد با دانش آموزان  ضروری است. یادگیری هر موضوعی زمان می برد، گاهی زیاد و گاهی کم، اما اغلب با نرخ هایی بسیار پایین تر از حد انتظار.

عملکرد دانش آموز مانند گلی است که مدت ها پس از کاشت بذر شکوفا می شود.

با این وجود، گل هر چقدر دیر رشد کند از زیبایی خود کوتاه نمی آید. معلم درست می‌داند که مهم نیست چند روز، هفته یا ماه بگذرد، آن روز فرا می‌رسد که حتی دانش‌آموزی که ممکن است با سرعت اسب‌های مسابقه سریع‌تر نرود، نشانه‌هایی از پیشرفت یا حتی شتاب را نشان دهد. معلم با صبور بودن فقط منتظر آن روز نیست، بلکه مطمئن است که دیر یا زود خواهد رسید.

ص)  معلم ایده آل باید دارای ویژگی های زیر نیز باشد

علاوه بر تمام مواردی که ذکر کردیم، برخی از ویژگی‌های شخصیتی که معلم در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  دارد، تعامل آن‌ها را با دانش‌آموزان افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که یک تجربه تدریس جذاب را به وجود بیاورد. یکی از آنها حس شوخ طبعی است . شوخی و حکایت در هر محیطی پذیرفته می شود و خنده بین لحظات سخت تر درس باعث آرامش و تسکین دانش آموزان می شود.

 

مزیت دیگر نابودی اسطوره اقتدار است . بسیاری از اوقات ممکن است از او خواسته شود به چیزی که نمی داند پاسخ دهد. معلم معمولی راهی برای پوشاندن آن پیدا می‌کند یا پاسخی نادرست می‌دهد تا نادان جلوه نکند، اما معلم خوب در  بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم  اعتراف می‌کند که پاسخی ندارد و دریغ نخواهد کرد که به دانش‌آموز نشان دهد که او هم همینطور است. همه افراد در هر سنی به یادگیری و گسترش دانش خود ادامه می دهند.

در نهایت، ما توانایی سرعت دادن به دانش آموزان و عدم انحصار زمان کلاس را اضافه می کنیم . به همان اندازه که تحلیلی بودن در هر فرصتی مهم است، به همان اندازه مهم است که باتوم را در صورت امکان به دانش آموزان بسپاریم. استفاده از روش مامایی باعث پرورش هنر گفتگو و ارتقای دانش عمیق می شود.

کلاسینو دهم تجربی یا کارنامه خرد دهم تجربی یا تاملند دهم تجربی فیزیک کلاسینو دهم تجربی یا فیزیک کارنامه خرد دهم تجربی کلاسینو دهم تجربی ریاضی؟ کلاسینو دهم تجربی یا کارنامه خرد دهم تجربی یا تاملند دهم تجربی فیزیک کلاسینو دهم تجربی یا فیزیک کارنامه خرد دهم تجربی کلاسینو دهم تجربی ریاضی؟ کلاسینو دهم تجربی یا کارنامه خرد دهم تجربی یا تاملند دهم تجربی فیزیک کلاسینو دهم تجربی یا فیزیک کارنامه خرد دهم تجربی کلاسینو دهم تجربی ریاضی؟

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است