لیست بهترین دبیران ریاضی ایران

معرفی و لیست

برترین اساتید ریاضی ایران

 

 

معرفی بهترین و برترین اساتید و دبیران ریاضی کنکور ایران

 

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

یکی از سوالات و پرسش های دانش آموزان و مشاورین و  مدرسین محترم  ایرانی پیدا کردن لیست اسامی بهترین اساتید ریاضی ایران است.

در فضای آموزشی کشور، تعداد زیادی از همکاران و اساتید فعال در عرضه آموزش، چندان اعتماد و نظر مساعدی به دبیران نامی و شهیر و صاحب برند  ندارند اما متقابلا برخی از خانواده ها و دانش آموزان در جستجوی دبیران نامی و مشهور هستند و در این میانه تعدادی از دوستان مشاور و نیز معدودی از مدرسین محترم ، اقبال عمومی به دبیران معروف و مطرح را به علت لابی گری ها و ارتباطات  این دسته از دبیران میدانند و تعدادی دیگر از همکاران در مارکت آموزشی ایران برخلاف گروه اول،برندینگ و زحمات دبیران برند را به رسمیت شناخته و نام آور بودن آنها را  ناشی ازتلاش های بی وقفه آنها قلمداد میکنند.

به عنوان یکی از قدیمی ترین مدرسین و مشاورین کنکور به صراحت شهادت میدهم که مشاهیر تدریس در ایران خصوصا دبیران برتر ریاضی، برای آنکه به جایگاه فعلی دست یابند زحمت زیادی کشیده اند.

بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران برای نگارش هر سطر از جزوه و کتاب خود زمان بسیار زیادی را صرف کرده اند.از دور ایستادن و بدون هیچ گونه تلاش و کوشش به انسانهای موفق انگ زدن ،ساده ترین کار ممکن است. هیچ فردی بدون تلاش و زحمت مستمر به موفقیت نمیرسد،

در ادامه ضمن ادای احترم به تمام همکاران عزیز حود به معرفی بهترین دبیران ریاضی ایران و برترین اساتید ریاضی از زاویه دید مشاوران کارنامه خرد خواهیم پرداخت.

ملاک ما در انتخاب این افراد صرفا نظر شخصی مشاوران این مجموعه و نظرات دانش آموزان سنوات گذشته میباشد.اگر دبیر خوبی را میشناسید که از نظر شما در این لیست مغفول مانده است،لطفا رزومه و مشخصات ایشان را در بخش نظرات ارسال فرمایید.لیست زیر بدون هیچگونه ترتیب و توالی خاص متشکل از بهترین معلمان ریاضی ایران میباشد

بهترین دبیران ریاضی ایران

لیست بهترین دبیران ریاضی ایران

بهترین اساتید ریاضی ایران از نگاه کارنامه خرد:

 

استاد سامان سلامیان  مدرس ریاضی مدرس فیلمهای آموزشی و رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران

استاد سروش موئینی   مدرس ریاضی مولف و مدرس ریاضی

 استاد سهیل بابازاده    مدرس ریاضی

 استاد مجتبی دادبام    مدرس ریاضی

 استاد اکبر کلاه ملکی   مدرس ریاضی

استاد رضا فکری کیا مدرس  ریاضی

استاد بابک سادات      مدرس ریاضی

 استاد آریان حیدری    مدرس  ریاضی

استاد افشین ملاک پور مدرس ریاضی

استاد رها مسیح مدرس ریاضی 

 استاد محمد مهربان مدرس ریاضی

 استاد ماشاالله رضوی مدرس ریاضی

 استاد مجید رضوی ریاضی

استاد هومن نورایی ریاضی

 استاد مجید رفعتی ریاضی

 استاد سیامک شهبازی زاده ریاضی

 استاد مجید آلادگران ریاضی

 استاد پژمان لطفی ریاضی

 استاد علیرضا شریف خطیبی ریاضی

استاد رضا چراغی ریاضی

 استاد پیمان فضلی ریاضی

 استاد فرشید محمد زاده ریاضی

 استاد مسعود میرزا خانی ریاضی

 استاد نیما نیکنام ریاضی

  استاد علیرضا بهبودی ریاضی

استاد علیرضا فضایلی ریاضی

 استاد عباس حسینی ریاضی

 استاد آرش عمید ریاضی

استاد امید رضا پور حسینی ریاضی

استاد  احسان نمازیان ریاضی

 استاد عطا صادقی ریاضی

استاد مجتبی لشینی ریاضی

 استاد پیام کریمی نیا ریاضی

 استاد مهدی عزیزی ریاضی

 استاد علی نظر نژاد ریاضی

استاد علی پسندیده ریاضی

 استاد حمید ناصر  ریاضی

استاد احمد بسطامی ریاضی

استاد سیروس نصیری ریاضی

استادبابک جواد ترکمن ریاضی

استاد هامرز حسینی  ریاضی

 استاد  آرش اعتمادی ریاضی

 استاد عماد عباسی ریاضی

 استاد حسن داداشی ریاضی

استاد حسین شفیغ زاده ریاضی

 استاد هومن عقیلی ریاضی

استاد بهروز اسلامی ریاضی

استاد بهرام جلالی ریاضی

استاد رضا اقتصادی ریاضی

 استاد پدرام خورطلب ریاضی

استاد محمد محمدی نویسی ریاضی

 استاد مهرداد عباسپور از بهترین دبیران ریاضی ایران

استاد فرشاد مهرافشان ریاضی

استاد نوید یکتا ریاضی

 استاد  امیر هوشنگ انصاری ریاضی

استاد کاظم اجلالی ریاضی

استاد ایمان کاظمی ریاضی

استاد علی مقدم نیا ریاضی

 استاد رضا صحت ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد مجید علایی نسب ریاضی از بهترین اساتید ریاضی کنکور

 استاد عزت الله مشفق از دبیران خوب ریاضی ایران

استاد محسن خلیلی از دبیران خوب ریاضی ایران

استاد علیرضا خوانچه زر از دبیران خوب ریاضی ایران

 سعید بنی هاشمی از دبیران خوب ریاضی ایران

استاد عبدالرضا منتظری از دبیران خوب ریاضی ایران

 استاد سعید قندچی ریاضی

استاد فرهاد حامی ریاضی

استاد فرشاد یاوری ریاضی از بهترین اساتید ایران در درس ریاضی

بهترین دبیران ریاضی ایران

معرفی و لیست برترین اساتید ریاضی ایران

بیشتر بخوانید:

لیست بهترین دبیران شیمی ایران را از اینجا ببینید

لیست بهترین دبیران زیست ایران را از اینجا مشاهده نمایید

بهترین دبیران فیزیک کنکور ایران چه کسانی هستند

مقایسه دبیران ریاضی ایران

جهت انتخاب شدن به عنوان بهترین مدرسان ریاضی ایران علاوه بر سواد علمی و قدرت انتقال، حفظ پرستیژ برای یک دبیر ریاضی خیلی اهمیت دارد،و  قطعاً در جذب شدن دانش‌آموز به معلم ریاضی خوب خود تأثیر دارد.

همین‌طور شخصیت معلم هم خیلی مهم است قطعاً دانش‌آموزان با معلمان ریاضی که با شخصیت هستند بهتر ارتباط برقرار می‌کنند و خیلی بیشتر و بهتر از آن‌ها حرف شنوی دارند.

 صبور بودن در تدریس ریاضی برای مبدل شدن به بهترین استاد ریاضی ایران و قرارگیری در زمره بهترین اساتید ریاضی کنکور ایران واقعاً از واجبات است و دبیر ریاضی ای که نتواند صبور و شکیبا و حلیم و بردبار  باشد در تدریس خود قطعاً موفق نخواهد بود و شکست می‌خورد چر اکه قطعا سر کلاس یک معلم همه نوع تیپ شخصیتی خواهند بود و قطعاً میزان یادگیری همه یکسان نیست و دانش‌آموزانی با اخلاق‌های متفاوت در کلاس خواهند نشست این معلم است که باید صبور باشد تا بتواند یک کلاس فعال و پویا داشته باشد و بتواند مطالب را به دانش‌آموزان انتقال دهد بهترین دبیران فیزیک ایران از این افراد صبور هستند وگرنه هیچ‌وقت به بهترین دبیر تبدیل نمی‌شدند.

 بهترین دبیران و مدرسان ایران از جمله بهترین دبیران ریاضی ایران همان‌طوری که گفتیم افرادی به‌روز هستند که توانایی برگزاری چه کلاس حضوری چه آنلاین را دارند مثلاً تو دوره‌ی کرونا متوجه شدیم که خیلی از دبیران ما توانایی برگزاری کلاس آنلاین و مدیریت آن را ندارند و این یک ضعف به حساب می‌آید اما بهترین دبیران همین‌طور بهترین دبیران ریاضی ایران حتی تو این دوره توانستند با بروزترین تجهیزات و نرم‌افزارها کلاس‌های خود را آنلاین برگزار کنند و همگام با تکنولوژی های نوین جلو می آیند.

روش های مطالعه ریاضی از نگاه برترین اساتید ریاضی ایران:

1-  دبیران برتر ریاضی ایران معتقدند که در ریاضی برخلاف سایر دروس،نمیتوانید با خواندن کتاب و حفظ کردن چند فرمول به موفقیت رسید و تمام مباحث را باید با نگاهی عمیق مطالعه نمود و دیگر راه های مبتنی بر مهنسی معکوس جوابگوی تست های نوین نمیباشند

2-برترین اساتید ریاضی کنکور اعتقاد دارند که در درس ریاضی،پیوستگی بین مطالب خیلی شدید است و اگر از سالهای پایه ضعف داشته باشید،نمیتوانید مطالب مقاطع بالاتر را به خوبی ادراک نمایید.مثلا فرض کنید دانش آموزی معادلات ساده را از مقطع نهم یا دهم تسلط نداشته باشد،پس چگونه چنین فردی قادر به درک مفاهیم پیچیده سالهای بالاتر میگردد.

3-بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران توصیه دارند که برای درس ریاضی، قطعا کتاب درسی به تنهایی پاسخگوی نیازهای علمی شما نیست و حتما به یک جزوه حرفه ای و همچنین به یک کتاب تستی خوب نیاز خواهید داشت.اهم اکنون کتابهای تستی و تشریحی بسیار خوبی در بازار آموزشی وجود دارد کتابهایی از قبیل کتاب هزار تست استاد سامان سلامیان یا کتابهای نشر الگو و خیلی سبز از کتب مورد توصیه بهترین اساتید ریاضی ایرانست.

4- بهترین اساتید ریاضی کنکور اعتقاد دارند که به هیچ عنوان فرمولها را به تنهایی  و منفرد حفظ نکنید و فرمولها را در داخل حل سوالات مرور و تعمیق نمایید.حفظ کردن فرمولها بصورت منفرد و منفک از تستها اشتباه است.

5-عالی ترین دبیران ریاضی ایران ادبیات فارسی سوالات را به خوبی فرابگیرید کلماتی نظیر ” مطلوبست…  مفروض است   و …..  را در تستها ببینید و با مفاهیم فارسی-ریاضی آشنا شوید.عدم آشنایی دانش آموزان با ادبیات و زبان مادری میتواند مشکل ساز باشدوالبته بی توجهی به زبان مادری در این سالها در تمام ابعاد باعث خسران گردیده است.

6-حل تستهای متنوع و تعدد تعداد تستهای حل شده در کلاس اساتید برتر ریاضی و بهترین معلمان ریاضی کنکور  بسیار دارای اهمیت است و برای تسلط در درس ریاضی باید انبوهی از سوالات متنوع را حل نمایید و شاید لازم باشد در هر مبحث صدها تست را بررسی و حل نمایید.برترین دبیران ریاضی ایران،حل تستهای متعدد و متنوع را به دانش آموزانشان توصیه مینمایند.

7-از آنجاییکه تنوع و تکثر سوالات ریاضی زیاد است باید هر چندوقت یکبار،مرور مباحث را از طریق حل تستهای دوره ای در دستور مطالعاتی خود قرار دهید تا مطالب جلسات قبلی فراموش نشوند.

8-داشتن حداقل دو منبع تستی خوب از توصیه های دبیران برتر ریاضی ایران است در این خصوص کتاب هزار تست از استاد سامان سلامیان و کتاب هررکول از استاد آریان حیدری و کتاب خیلی سبز از سروش مویینی مورد توصیه است.

10-ثبت نام در کلاسهای آنلاین یکی از اساتید برتر ریاضی نیز از توصیه های اصلی جهت ارتقای وضعیت علمی شما میتواند باشد.یک دبیر ریاضی خوب با روشهایی که به شما می آموزد،سرعت فرایند یادگیری را چندین برابر مینماید و آموزش را تسهیل میکند. 

نمونه تدریس و رزومه  دبیران برتر ریاضی ایران را از اینجا ببینید.

11-اگر درستان در ریاضی ضعیف هستید لازم است تا با مشورت با برترین اساتید ریاض کنکور ایران  و یا با یک مشاور زبده یا یک دبیر حرفه ای ریاضی،بخشهایی از مباحث ریاضی را با صلاحدید کارشناسی ایشان حذف نمایید و با تمرکز روی بخش های تست خیز،شانس خود را افزایش دهید.

12-یک استاد خوب ریاضی میتواند،چنان شوق یادگیری را در شما شعله ور نماید،که ضعیفترین دانش آموزان نیز از علاقه مندان دانش ریاضیات گردند و از خود آنها نیز شوق یادگیری را به سایرین منتقل نمایند

13- بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران از تکنولوژی و برنامه های شبیه ساز به ارائه جذاب تر بهره میجویند

14-بهترین اساتید ریاضی کنکور ایران و بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران آزمونهای آزمایشی کشوری همچون قلمچی و سنجش و گزینه دو را مدام بررسی و تحلیل نموده و نتایح را به دانش آموزان خود منتقل میکنند.

اصولا و معمولا بهترین اساتید ریاضی کنکور ایران را به قدرت جذب مخاطبانشان میشناسند.

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

۱۲ پاسخ به “لیست بهترین دبیران ریاضی ایران”

  1. ریحانه میرزاوند گفت:

    ریاضی استاد سامان سلامیان کجا تدریس دارند برای سال جدید؟

    • ادمین گفت:

      سلام عزیزم
      استاد سلامیان هم کلاس حضوری و هم کلاس آنلاین در مجموعه کارنامه خرد دارند
      برای ثبت نام کلاس هاشون با شماره 02126401062 تماس بگیرید

  2. پرنیا گفت:

    سلام و عرض ادب
    از چه پایه ای میتونیم از کلاسهای استاد سامان سلامیان ریاضی استفاده کنیم؟

  3. فاطمه گفت:

    سلام
    استاد سلامیان کلاسهاشون خصوصی هست یا به صورت چند نفره ؟

  4. sheyda گفت:

    سلام ببخشید کلاس های استاد اریان حیدری رو به صورت حضوری ثبت نام دارید؟

  5. اسما گفت:

    آقای فکری کیا واقعا بینظیره به نظرم بهترین دبیر ریاضی کنکور ایشونن

  6. مهشید گفت:

    ریاضی اقای عزیز خوبه؟ توی لیست بهترین اساتید ریاضی ندیدمشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است