اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری توسط مشاوران برند ایران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

   خط ویژه :  02126401062 موسسه کارنامه خرد

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از دوراهی های مهم تصمیم گیری زندگی هر دانش آموزی است.

موسسه کارنامه خرد، تنها موسسه انتخاب رشته کنکور در ایران است که در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد،  فقط از مشاوران برند ایران استفاده مینماید و به همین دلیل، شهریه و مبلغ انتخاب رشته، در کارنامه خرد، از سایر موسسات انتخاب رشته گرانتر است.

در فرایند انتخاب رشته کارنامه خرد،  از دستیاران و تازه کارها خبری نیست و انتخاب رشته فقط و فقط منحصرا توسط مشاوران شهیر و برند ایران انجام میشود و شما میتوانید سوابق  اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور تهران در موسسه خرد را سرچ نموده و برترین فرد را برای انتخاب رشته برگزینید

اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور تهران:

1-مهندس مهدی باباخانی  2-دکتر مهدی برقعی 3-دکتر آرین احمدی  4- مهندس شروین مسیح 5- دکتر حسن پلوئی

 

چرا هزینه های شما از سایر موسسات انتخاب رشته بالاتر است؟

در اکثر موسسات ارزان قیمت،  یک مشاور معروف و ده ها  پشتیبان و مشاور تازه کار وجود دارند  که این پشتیبانان، انتخاب رشته را انجام میدهند و مشاور اصلی به صورت ظاهری فقط نگاهی به انتخاب ها نموده و به صورت کاملا فرمالیته تایید نهایی را میدهد و در  این موسسات ارزان قیمت در طول یک روز برای صدها  نفر به صورت فله ای انتخاب رشته را انجام میدهند ،اما فرایند انتخاب رشته در مجموعه کارنامه خرد فقط منحصرا توسط مشاوران برند ایران انجام گرفته و ظرفیت پذیرش فقط پنج الی شش نفر نفر در هر روز  برای هر مشاور میباشد، و ما برای بالا بردن کیفیت کار و فله ای نشدن انتخاب رشته ها، مجبور به دریافت هزینه بالاتر اما دقت و کیفیت بالاتر  و استفاده از مشاور اصلی هستیم.

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری  در کارنامه خرد چگونه است؟

پس از تماس با واحد مشاوره، شماره کارتی جهت واریز هزینه مشاوره به شما داده میشود و پس از ارسال فیش پرداختی، همکاران ما وقت مشاوره و صحبت مستقیم با مشاوران برند را هماهنگ میکنند،و این تایم مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین (به انتخاب شما) خواهد بود.

در چینش، رشته ها هم از نرم افزارهای کامپیوتری هوشمند استفاده میشود و هم چینش نهایی بر اساس نظر مشاور صورت میپدیرد و این کار توسط بهترین مشاوران کنکور ایران  انجام خواهد شد و دستیار یا مشاوران کارآموز در سیستم ما جایگاهی ندارد.

انتخاب رشته خوب اصولی چه شرایطی دارد؟

پس از مشاهده  اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور تهران  و انتخاب بهترین فرد حالا فرایند انتخاب رشته آغاز میگردد:

برای آن که در انتخاب رشته کنکور سراسری بهترین دستاورد را داشته باشید و در آینده از انتخاب‌های خود پشیمان نشوید موارد زیر را که چکیده نظرات بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری است در نظر داشته باشید

 اولین مورد آن که انتخاب رشته شما در کنکور سراسری نباید صرفا بر اساس شانس قبولی باشد، در انتخاب رشته کنکور سراسری شما باید ضمن آنکه عاقلانه فکر میکنید، انتخاب های تان را  به ترتیب علاقه مندی های خود مرتب نمایید و در واقع رشته ای را که بیشتر دوست دارید در رتبه‌های بالاتر قرار دهید.

 برترین و بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری اعتقاد دارند که این انتخاب یکی از حساس ترین تصمیم های شما در طول زندگیتان است که در این انتخاب باید به تمام زوایا و جوانب امر دقت نمایید.

 در واقع در انتخاب رشته کنکور سراسری شما باید علاوه بر علاقه به امکانات شغلی و آینده شغلی و همچنین امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در ایران یا خارج از ایران را نیز در نظر بگیرید و برای یک انتخاب رشته خوب بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری به شما توصیه می کنند که کار انتخاب رشته را به روزهای آخر ما نگذارید و از چند ماه جلوتر سرچ ها و تحقیقات خود را برای داشتن یک انتخاب رشته خوب شروع نمایید. همچنین بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور به شدت و اکیدا توصیه می کنند که از انتخاب رشته های کامپیوتری استفاده نکنید زیرا هوش مصنوعی و کامپیوتر نمی تواند خیلی از مسائل خانوادگی و شخصی شما را دخیل نماید و انتخاب رشته ای خوب است که توسط یک مشاور با تجربه و با دانش بالا و با در نظر گرفتن جمیع جوانب انجام شود.

 یادتان باشد که در یکی از بزرگترین دوراهی های زندگی خود قرار دارید و در این انتخاب بدون در نظر گرفتن مسائل مالی سعی کنید از بهترین ها استفاده کنید تا در آینده پشیمانی برای تان به بار نیاورد.

اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور را از کجا ببینیم و اطمینان کنیم؟

بهترین منبع برای آگاهی از لیست اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور ، دانش آموزان موفق سالهای گذشته است.از تجربیات دانش آموزان موفق جویا شوید و بهترین افراد را برای انتخاب رشته انتخاب کنید.از دانش آموزان سالهای گذشته موسسه کارنامه خرد در خصوص دقت انتخاب رشته های مجموعه ما و زمانی که مشاوران اصلی ما برایشان گذاشته اند سوال بپرسید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

بعد از دیدن اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور چگونه از بین آنها بهترین فرد را انتخاب کنیم؟

در کارنامه خرد،ما از مشاورین رنکینگ 1 تا 9 کنکور ایران استفاده میکنیم و همگی آنها با عبور از فیلترهای سختگیرانه مدیران موسسه ما انتخاب شده اند،و البته شما میتوانید فیلمهای نمونه مشاوره هریک از این مشاوران برند را نیز در اینترنت جستجو نموده و با دانش آموزان موفق آنها نیز صحبت نمایید.

 

 

پس آنکه از اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران  مطلع شدید حال باید پیش از هر انتخابی شرایط رشته و دانشگاه ها را نیز با معیار زیر بررسی نمایید تا بهترین تصمیم را بگیرید

ورود به دوره آموزش عالی برای تبدیل شدن به یک متخصص واجد شرایط تر و استفاده از فرصت های موجود در بازار کار ضروری است. با این حال، با گزینه های بسیار، انتخاب بهترین دانشگاه  دشوار است.

راه حل این امر ارزیابی مؤسسات، تجزیه و تحلیل ویژگی های آنها، مزایای ارائه شده و موارد دیگر است. و برای کمک به شما در این مرحله، ما 16 معیار اساسی را انتخاب کرده ایم که باید در هنگام انتخاب بهترین دانشگاه  در نظر بگیرید. بخوانید و بفهمید که آنها چه هستند.

منطقه مورد علاقه

به خاطر داشته باشید که کدام دوره را می خواهید بگذرانید، زیرا دانشکده هایی وجود دارند که فقط در یک زمینه دانش تخصص دارند و سایرین جامع تر هستند. این ضروری است که بدانیم آیا او در حوزه مورد علاقه خود برتری دارد یا خیر./ اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

روش تدریس

به این فکر کنید که قصد دارید در کدام رشته تحصیل کنید، زیرا مؤسساتی وجود دارند که فقط دوره های آموزشی را در محل ارائه می دهند، اما برخی دیگر بر گزینه های آموزش از راه دور تمرکز می کنند. به این ترتیب، به مناسب‌ترین دانشکده‌ها نزدیک می‌شوید و آن‌هایی را که چیزی را که به دنبال آن هستید ارائه نمی‌دهند، کنار می‌گذارید.

 

ارزیابی دانشگاه

در پورتال ها و فروم های نظرسنجی یادداشت های دانشگاه  و دوره مورد نظر خود را جستجو  کنید. فهمیدن این موضوع به شما کمک می کند تا کیفیت کلی دانشگاه  را درک کنید. ارزیابی های اصلی عبارتند از:

اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

تاریخچه دانشگاه و دانشگاه

 

تاریخچه یک دانشگاه  در طول زمان ساخته می شود. بنابراین، دریابید که آیا دانشگاه  قبلاً جایزه دریافت کرده است یا خیر، آیا تجربه و برتری در تدریس دارد یا خیر و آیا دارای متخصصان آموزش دیده شناخته شده در بازار است. نام مؤسسه در فرآیندهای انتخاب برخی از شرکت ها به عنوان معیاری برای تساوی عمل می کند.

رسالت و ارزش ها

هر مؤسسه ای معمولاً  رسالت  و ارزش های خود را از طریق رویدادها یا اخبار منتقل می کند. ببینید آیا دانشگاه  به آنچه وعده می دهد عمل می کند، آیا مدیران واقعاً مایل به کمک هستند و آیا آنها علاقه مند به بهبود کیفیت آموزش هستند. اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

برنامه درسی دوره

برنامه درسی نشان دهنده مطالبی است که در طول دوره روی آنها کار خواهد شد. رعایت این نکته جالب است، زیرا ممکن است در برخی از دروس هر دانشگاه  موضوع خاصی را اولویت بندی کند. به عنوان مثال، در دوره های فناوری، برخی از دانشکده ها بر برنامه نویسی تمرکز می کنند، برخی دیگر بر روی شبکه های کامپیوتری. اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

محل دانشگاه

اگر دوره حضوری را انتخاب کنید، چگونه به دانشگاه خواهید رسید؟ برای جلوگیری از تأخیر و غیبت در کلاس های مهم، باید بدانید که آیا زمان سفر با برنامه روزمره شما مطابقت دارد یا خیر. اگر تصمیم دارید در یک خوابگاه زندگی کنید، ببینید آیا این مکان برای شما جذاب است و آیا هزینه و فایده آن ارزشش را دارد یا خیر. اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

تخفیف و تامین مالی

انتخاب یک دانشگاه  و بعداً متوجه می‌شوید که آنها بورسیه تحصیلی  یا سایر گزینه‌های پرداخت را ارائه نمی‌دهند، می‌تواند ناامیدکننده باشد  . اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

زیرساخت دانشکده

داشتن ساختار با کیفیت خوب برای اطمینان از موفقیت در مطالعات ضروری است. به همین دلیل، بررسی کیفیت کلاس، کتابخانه، آزمایشگاه و مواد آموزشی ضروری است. همچنین به امکانات فیزیکی نگاه کنید و ببینید که آیا تجهیزات در شرایط خوبی هستند – این تجزیه و تحلیل برای اطمینان از رفاه شما در دانشگاه  مهم است.

شیفت و برنامه کلاس

شاید شما ترجیح می دهید در شب مطالعه کنید، اما دوره مورد نظر شما فقط کلاس صبحگاهی دارد. در این صورت از دانشکده هایی که رشته مورد نظر را در زمان مورد علاقه خود ارائه می دهند نظرسنجی کنید و بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

تخصص معلمان و استادان

تجربه هیئت علمی را بررسی کنید. به طور کلی، مؤسسات خلاصه ای از هر  معلم را در وب سایت ارائه می دهند. دریابید که آنها چه مدرکی دارند، چه تعداد کارشناسی ارشد و دکتری هستند، چه آثاری منتشر کرده اند، چه جوایزی کسب کرده اند، از جمله ویژگی های دیگر. کیفیت آموزش به این تیم بستگی دارد.

فرصت شغلی

برخی از موسسات با شرکت ها توافق نامه هایی برای ارائه کارآموزی و کارآموزی علاوه بر فرصت های شغلی دیگر دارند. این معیار برای دانشجویانی که قصد ورود به بازار کار را دارند در حالی که هنوز در دانشگاه هستند یا چیزی را بلافاصله پس از فارغ التحصیلی دریافت می کنند بسیار مهم است.

نظر دانشجویان قدیمی

آیا دوستانی دارید که قبلاً در دانشگاه هستند؟ از آنها بپرسید که در مورد دانشگاه  چه فکر می کنند. نظر فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی را در اینترنت جستجو کنید، ببینید آیا شکایتی وجود دارد و اگر وجود دارد، دلیل بروز آنها و رفع آنها را بررسی کنید. این به شما امکان می دهد تا از چالش هایی که ممکن است پیش بیاید، احساس کنید.

هزینه ماهانه

بر اساس معیارهای فوق، مزایای هر دانشگاه  را تجزیه و تحلیل کنید و سپس پاسخ ها را بسنجید و به دنبال این باشید که آیا هزینه ماهانه مزیت دارد یا خیر. اما به یاد داشته باشید که ارزش بسیار پایین ممکن است کیفیت تدریس را تضمین نکند.

علاوه بر این معیارهایی که به آن پرداختیم، جزئیات دیگری مانند راه های ورود،  فرصت های مبادله  و وجهه دانشگاه  در بازار قابل امتیازدهی هستند. به یاد داشته باشید که زمان زیادی را صرف مطالعه خواهید کرد، بنابراین مهم است که بدانید چگونه بهترین دانشگاه را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند و به موفقیت تحصیلی شما کمک می کند. به این ترتیب، ارزش آن را دارد که تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید تا مناسب ترین گزینه برای رسیدن به اهداف خود را انتخاب کنید. اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران

خلاصه مقاله:

بهترین مشاوران انتخاب رشته اهواز بهترین مشاوران انتخاب رشته شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته تبریز  بهترین مشاوران انتخاب رشته اراک بهترین مشاوران انتخاب رشته قم  بهترین مشاوران انتخاب رشته کرجبهترین مشاوران انتخاب رشته اهواز بهترین مشاوران انتخاب رشته شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته تبریز  بهترین مشاوران انتخاب رشته اراک بهترین مشاوران انتخاب رشته قم  بهترین مشاوران انتخاب رشته کرجبهترین مشاوران انتخاب رشته اهواز بهترین مشاوران انتخاب رشته شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته تبریز  بهترین مشاوران انتخاب رشته اراک بهترین مشاوران انتخاب رشته قم  بهترین مشاوران انتخاب رشته کرج

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است