بهترین مشاوران کنکور تهران

جهت هماهنگی وقت مشاوره با مشاوران و دبیران برند ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد

با شماره های خط ویژه  زیر تماس حاصل فرمایید   تلفن مرکز پیام و پاسخگویی:  26401062 021

موسسه کارنامه خرد، برترین و گرانترین موسسه مشاوره تحصیلی در سطح ایران و تهران ،در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و کلاس های تقویتی و کنکور توسط مشاوران برند و دبیران مشهور ایران است

دلیل گران بودن شهریه مشاوران و کلاس های کارنامه خرد آنست که از مشاوران  تازه کار استفاده نمیشود و فقط مشاورین برند و دبیران مشهور ایران مشغول ارائه خدمات به شما میباشند

در واقع اصلی ترین تمایز کارنامه خرد با سایر تیمهای مشاوره کنکور،استفاده از دبیران و مشاوران برند ایران در  ارائه خدمات مشاوره ای و تدریس تمام دروس میباشد.

خدمات مشاوره­ای ما :

خدمات مشاوره ای ما هم حضوری و هم آنلاین و هم به صورت خصوصی و هم به صورت کلاسهای گروهی ارائه میگردد.برنامه ریزی شخصی و آنالیز کارنامه های آزمون های استاندارد آموزشی و جلسات آموزش روش های تست زنی و انتخاب رشته و هدایت تحصیلی و مشاوره های علمی و انگیزشی از اهم فعالیت های مشاوران ما میباشد

اسامی برترین دبیران و مشاوران کنکور ایران به انتخاب مجموعه آموزشی کارنامه خرد

اسامی ده مشاور برتر کنکور ایران :

  1- استاد مهدی باباخانی  2-  استاد ایمان سرورپور   3-استاد مهدی برقعی  4- استاد ندا برهانی نسب 5- استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح 8- استاد محمدرضا پوردستمالچی 9- استاد جعفر قلی  10- استاد آرین احمدی

آیا دانش آموزان تهرانی حتما باید کلاسهای مشاوره حضوری داشته باشند یا کلاس های آنلاین هم موثر است؟

حقیقت آنست که کلاس های آنلاین آنقدر جا افتاده اند که حتی خیلی از دانش آموزان تهرانی نیز ترجیح میدهند به جای کلاس های حضوری،در کلاس های آنلاین بهترین مشاوران کنکور تهران شرکت نمایند.اما در هر حال انتخاب با شماست و مشاورین کارنامه خرد هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین میتوانند به شما کمک نمایند

آیا دانش آموزان شهرستانی میتوانند از خدمات مشاوره ای کارنامه خرد استفاده کنند؟

بله،دانش آموزان شهرستان های دیگر نیز به صورت آنلاین و زنده میتوانند با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایند

ویژگی های کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور چیست؟

بسیاری هنوز نمی دانند، کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور بسیار آسان است ! امروزه، این شبکه گزینه هایی را برای تمام بودجه ها و نیازها ارائه می دهد: قبولی در  آزمون ورودی  و ، امتحانات عمومی ، دوره های بهبود و حتی تحصیلات تکمیلی. این به این دلیل است که، بله، مزایای زیادی برای مطالعه آنلاین وجود دارد.

می خواهید بدانید آنها چه هستند؟ بنابراین، به خواندن ادامه دهید و ببینید که چگونه مطالعه با استفاده از تبلت یا تلفن هوشمندتان می‌تواند بهترین گزینه باشد، با در نظر گرفتن هزینه‌ها، روال شلوغی و تفاوت‌هایی که فقط دوره‌های آنلاین ارائه می‌دهند.

  1. پس انداز کنید

کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور هزینه کمتری نسبت به دوره های حضوری معمولی دارند، زیرا به این ترتیب موسسات آموزشی قادر به ارائه مطالب مشابه بدون نیاز به ساختار فیزیکی کلاس های درس هستند.

علاوه بر هزینه دوره، دانش آموز در حمل و نقل نیز صرفه جویی می کند، زیرا او مجبور نیست به موسسه آموزشی سفر کند و در مواد آموزشی که تماما دیجیتال است و در کتاب یا جزوه چاپ نشده است.

  1. به زمان مطالعه خود دستور دهید

در کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور نیازی نیست همیشه در یک زمان و در روزهای خاصی از هفته در کلاس ها شرکت کنید. به عنوان مثال، اگر تنها وقت آزاد شما در سحر است، می توانید از خانه مطالعه کنید و خود را در حد امکان سازماندهی کنید. بنابراین پیشرفت کلاس ها از ریتم خود پیروی می کند.

علاوه بر این، در دروس سریع‌تر پیش می‌روید، زیرا مانند کلاس‌های معمولی، لازم نیست منتظر بمانید تا همه دانش‌آموزان مطالب را دنبال کنند. همچنین می‌توانید بدون صرف زمان زیادی روی موضوعاتی که قبلاً می‌دانید، روی موضوعاتی که بیشترین مشکل را دارید تمرکز کنید.

بنابراین این شما هستید که مطالعه خود را روتین می کنید: اگر در یک روز بتوانید ساعت های بیشتری مطالعه کنید و در روز بعد زمان شما کوتاه تر شود، مشکلی نیست! همه محتوا وجود دارد.

خوب، با وجود این انعطاف، برای مؤثر بودن یادگیری، نظم و  تمرکز لازم است.

بسیاری از افراد برای سازماندهی بهتر خود، باید از قبل روزها و ساعات تحصیل خود را تعیین کنند. اگر مورد شما این است، یک کاربرگ هفتگی از برنامه مطالعاتی خود تهیه کنید و در زمان هایی که برای مطالعه رزرو کرده اید به کلاس ها دسترسی داشته باشید. و در صورت وجود موارد غیر قابل پیش بینی، نگران نباشید – محتوا از بین نخواهد رفت.

  1. دوره آنلاین بهترین مشاوران کنکور تهران را میتوانید را میتوانید در هر جایی شرکت کنید

علاوه بر برنامه‌های مطالعه انعطاف‌پذیر، دوره‌های آنلاین را نیز می‌توان در هر جایی گذراند . تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه مانند تبلت، گوشی هوشمند یا نوت بوک و دسترسی به اینترنت است!

بنابراین، اگر برای مثال برای رفتن به محل کار زمان زیادی را در اتوبوس سپری می کنید، می توانید از این مدت برای مطالعه استفاده کنید. یا حتی می توانید چند دقیقه از استراحت ناهار خود را برای  مرور  یک کلاس اختصاص دهید. آزادی از آن شماست!

  1. با شرکت در کلاس های آنلاین بهترین مشاوران کنکور در تهران میتوانید به صورت تعاملی مطالعه کنید

برخلاف روش سنتی تدریس، با کتاب یا جزوه، دوره‌های آنلاین فرمت‌های کلاسی پویاتر و بسیار جذاب‌تر را ارائه می‌دهند.

محتوا را می توان از طریق فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر روش های تعاملی ارائه کرد که توجه شما را جلب می کند و درآمد شما را افزایش می دهد. همچنین، تمرینات آنلاین برای ردیابی پیشرفت شما در حین مطالعه عالی هستند.

  1. بتوانید تمام شک های خود را برطرف کنید

در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که در یک کلاس مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور، مانند کلاس حضوری با معلم ارتباط برقرار نمی شود. اما بدانید که پلتفرم های آموزش از راه دور معمولاً یک کانال مشخص برای دسترسی شما و رفع شبهات با استاد دارند! موارد دیگری نیز وجود دارد که در آن ناظران شک و یا گروه های ضربت وجود دارد.

این یک حمایت آموزشی است که کمک زیادی می کند تا دانش آموز با انگیزه بماند و از سخت ترین موضوعات دست نکشد.

  1. با حضور در کلاس های آنلاین بهترین مشاوران کنکور تهران به محتوای به روز شده دسترسی داشته باشید

با همه سهولت های موجود،  کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور  همیشه به روز می شوند ، که تضمین می کند دانش آموز در معرض خطر مطالعه محتوای قدیمی قرار نخواهد گرفت. در مؤسسات آموزشی سنتی، حفظ این نوع کنترل در دوره های حضوری بسیار دشوارتر است.

منابع فناوری همچنین به این به روز رسانی اجازه می دهد تا با تعمیق محتوا – به ویژه در مورد موضوعات مرتبط با رویدادهای جاری و قوانین جدید ، با ایجاد انجمن ها و چت ها در مورد این موضوع برای بحث بین دانش آموزان و معلمان انجام شود.

  1. کیفیت و گواهینامه برابر دوره حضوری

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا دوره حضوری بهتر از دوره آنلاین است؟ اما این ایده یک افسانه است، درست نیست. گواهینامه ارزش یکسانی دارد و کیفیت یک دوره آنلاین برابر – یا حتی در برخی موارد بالاتر از یک دوره حضوری است.

به این دلیل که انتخاب اساتید دوره های آنلاین دقیق تر بوده و فراتر از ارزیابی تخصص هاست. بنابراین معلمانی انتخاب می شوند که ارتباط خوبی داشته باشند و بتوانند مطالب را به راحتی منتقل کنند، آموزش دیده اند تا به صورت پویا و آسان جلوی دوربین ها تدریس کنند.

  1. با حضور در کلاس آنلاین بهترین مشاور کنکور تهران توانایی کار در حین تحصیل را نیز خواهید داشت

می دانیم که همه نمی توانند خود را وقف مطالعه کنند. در بیشتر موارد، شرکت کننده باید دقیقاً کار کند تا به مطالعه ادامه دهد. در این موارد،  انعطاف‌پذیری برنامه‌هایی  که دوره آنلاین ارائه می‌دهد می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

با دکلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور دانش آموز می تواند در روزهای آخر هفته یا حتی در ساعات کاری یا استراحت، در صورتی که نقش اجازه دهد، مطالعه کند. یکی دیگر از راه های موثر برای بهینه سازی زمان مطالعه.

  1. خودمختاری در یادگیری

با همه اینها، مطالعه آنلاین به دانش آموز اجازه می دهد تا استقلال داشته باشد و بهترین راه را برای یادگیری انتخاب کند. بالاخره برخلاف آنچه در دوره های حضوری اتفاق می افتد، در اینجا دانشجو نیازی به رعایت دقیق برنامه استاد ندارد. این امکان وجود دارد که پروفایل تحصیلی خود را شناسایی کرده و دوره را شخصی سازی کنید.

با کلاس های مشاوره آنلاین با بهترین مشاوران کنکور همچنین می توان خود برنامه زمان بندی را تعریف کرد و تصمیم گرفت که مثلاً بهترین راه برای مطالعه و اصلاح محتوا کدام است. و در دوره های آنلاین این مزیت بیشتری دارد، زیرا ممکن است فرد قبلاً در برخی موضوعات خاص دانش داشته باشد.

به این ترتیب، می توانید از محتوایی که قبلاً به آن تسلط دارید صرف نظر کنید و بر روی آنچه واقعاً نیاز به یادگیری دارید تمرکز کنید.

  1. کیفیت زندگی بیشتر

در نهایت، شایان ذکر است که آشتی دادن زندگی شخصی با یک دوره حضوری کار آسانی نیست. در دوره آنلاین، فرد با داشتن انعطاف پذیری برای مطالعه و نادیده گرفتن موضوعاتی که از قبل می داند، برنامه زمانی خود را ایجاد می کند. همه اینها به شما امکان می دهد با نتایج بهتر در مطالعه مطالعه کنید و زندگی اجتماعی را حفظ کنید.

ما نمی توانیم فراموش کنیم که داشتن وقت برای اوقات فراغت ، خانواده و دوستان برای بهبود یادگیری ضروری است. از این گذشته، برای اینکه بتوانید مطالب را راحت‌تر به خاطر بسپارید و درک کنید، باید استراحت کنید و ایده‌هایی را در جای خود قرار دهید.

خلاصه مقاله:

ویژگی های بهترین مشاوران کنکور تهران  اصول اخلاقی و حرفه ای بهترین مشاور کنکور تجربی در تهران

مشاوره خوب چه ویژگی هایی دارد بهترین مشاوران کنکور  تجربی در تهران چه کسانی هستند 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است