کلاس کنکور آنلاین کجا برویم ؟

جهت هماهنگی وقت مشاوره با مشاوران و دبیران برند ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد با شماره های خط ویژه  زیر تماس حاصل فرمایید   تلفن مرکز پیام و پاسخگویی:  26401062 021

چند سالی می شود که برپایی کلاس های آنلاین رونق بسیار زیادی یافته است. شاید در بین عامه مردم این تصور به وجود آمده باشد که کلاس­های آنلاین، با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها  وجود آمده است، اما اگر به سال‌های پیش از اپیدمی کرونا نگاه کنیم،متوجه می شویم که حدود ۴ الی ۵ سال است که برگزاری کلاسهای آنلاین با شور و هیجان بیشتری در ایران و در سایر نقاط جهان در حال برگزاری است.

بهترین کلاس های آنلاین کنکور در کجا برگزار می­شود ؟

در حال حاضر مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان (رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران) و با نظارت مستقیم ومستمر ایشان به عنوان برترین ارایه دهنده کلاس های آنلاین در ایران مشغول به فعالیت می­باشند، از دیگر مجموعه های تدریس آنلاین می­توانیم به مجموعه کلاسینو و رایان کلاس و تاملند نیز اشاره نماییم. در واقع اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران در تمام دروس میباشد. در حالیکه اکثر موسسات مشابه فقط در یک یا دو درس از دبیران برند استفاده نموده و در سایر دروس از دبیران متوسط استفاده می­کنند

بهترین آموزشگاه کنکور اصفهان

معرفی برترین مشاوران کنکور ایران

 

قیمت کلاس ها و اسامی دبیران در کلاس های را از کجا ببینیم؟

برای اطلاع از شهریه کلاس ها  و اسامی دبیران، در کلاس های آنلاین با دبیران برند ایران با شماره زیر تماس بگیرید: 02126401062

 

مشاهده سایت کلاس های آنلاین (کلیک کنید)

برای مشاهده لیست بهترین اساتید کنکور ایران کلیک کنید

با کارنامه خرد، آموختن توسط اساتید برند ایران را تجربه کنید.

جهت هماهنگی کلاس خصوصی  

 با مشاوران و دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

تدریس خصوصی کنکور

مشاهده لیست بهترین دبیران ایران (کلیک کنید)

 

تدریس آنلاین

تدریس آنلاین . تدریس انلاین

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

 

 

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد:

بهترین مشاوران تحصیلی ایران :

1-  مهدی باباخانی  2-  ایمان سرورپور   3- مهدی برقعی  4- آرین احمدی  5- مهدی نکوئی 6- امیر دیبازر 7- شروین مسیح

8- محمدرضا پوردستمالچی

برترین اساتید فیزیک کنکور:

-استاد مهدی باباخانی – استاد مهدی یحیوی- استاد محمود ذهبی-استاد فرید شهریاری-استاد مجتبی سادات-استاد اصغر اسداللهی- استاد باستی

برترین اساتید ریاضی کنکور:
استاد ارباب بهرامی_ استاد سامان سلامیان-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی-استاد آریان حیدری

برترین اساتید شیمی کنکور:

دکتر پیمان خواجوی – استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد

 برترین اساتید زیست  کنکور:

دکتر زهرا همایونی – استادعمارلو-  علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی – استاد علی پناهی شایق 

این یک واقعیت برای همه است که زمان تغییر کرده است. همه‌گیری باعث تغییر کامل در تمام زمینه‌های تجربه کل جمعیت شد. حوزه آموزش جهانی مستثنی نبود. امروزه مؤسسات آموزشی در سراسر جهان بین کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری در نوسان هستند. بدون شک واقعیت جدید کلاس های کنکور آنلاین دارای نکات مثبت و منفی است که باید خود را با آنها وفق دهیم.

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم و مزایای یادگیری کلاس کنکور چیست؟

کلاس کنکور آنلاین راهی کارآمد برای آموزش دانش آموزان به معلمان ارائه می دهد. و معلمان می توانند از همه این ابزارها به عنوان بخشی از برنامه های درسی خود استفاده کنند. با گسترش برنامه های کلاسی فراتر از جزوه های سنتی و شامل منابع آنلاین، معلمان می توانند به مربیان مؤثرتری تبدیل شوند.

یکی دیگر از مزایای کلاس کنکور آنلاین این است که به دانش آموزان اجازه می دهد در کلاس ها در هر مکانی که انتخاب می کنند شرکت کنند. همچنین به مدارس اجازه می‌دهد تا به شبکه گسترده‌تری از دانش‌آموزان دسترسی پیدا کنند، نه اینکه توسط مرزهای جغرافیایی محدود شوند. علاوه بر این، سخنرانی های آنلاین را می توان ضبط، آرشیو و برای استفاده در آینده به اشتراک گذاشت. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا در زمان مناسب تری به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند. بنابراین، یادگیری آنلاین به دانش آموزان امکان دسترسی به زمان و مکان در آموزش را می دهد.

یکی دیگر از مزایای یادگیری کلاس کنکور آنلاین هزینه های مالی کمتر است.کلاس کنکور آنلاین  در مقایسه با یادگیری فیزیکی بسیار مقرون به صرفه تر است. این به این دلیل است کهکلاس کنکور آنلاین  امتیاز هزینه حمل و نقل دانش آموز، غذای دانش آموز و موارد دیگر را حذف می کند. علاوه بر این، تمام مطالب دوره یا مطالعه به صورت آنلاین در دسترس است، بنابراین یک محیط آموزشی بدون کاغذ و در دسترس تر و همچنین برای محیط مفید است.

هر دانش آموز سبک یادگیری متفاوتی دارد. برخی از دانش آموزان یادگیرنده بصری هستند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از طریق صوتی یاد بگیرند. به همین ترتیب، برخی در کلاس درس پیشرفت می کنند، و دانش آموزان دیگر دانش آموزانی تنها هستند که توسط گروه های بزرگ پرت می شوند. سیستم کلاس کنکور آنلاین ، با طیف وسیعی از گزینه ها و ویژگی های خود، می تواند به طرق مختلف سفارشی شود. این بهترین راه برای ایجاد یک محیط آموزشی کامل است که متناسب با نیازهای همه باشد.

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم و معایب کلاس کنکور آنلاین چیست؟

 ناتوانی در تمرکز : برای بسیاری از دانش‌آموزان، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های یادگیری آنلاین، دشواری تمرکز هنگام نگاه کردن به رایانه یا تلفن همراه برای مدت طولانی است. با یادگیری آنلاین، احتمال بیشتری وجود دارد که حواس دانش آموزان به راحتی توسط رسانه های اجتماعی یا سایر وب سایت ها پرت شوند. بنابراین، برای معلمان بسیار مهم است که کلاس های کنکور آنلاین خود را واضح، جذاب و تعاملی نگه دارند تا به دانش آموزان کمک کنند تا در کلاس متمرکز شوند.

یکی دیگر از چالش های دشوار کلاس های کنکور آنلاین، اتصال به اینترنت است. بدون اتصال مداوم به اینترنت برای دانش آموزان یا معلمان، ممکن است عدم تداوم در یادگیری وجود داشته باشد. این به شدت برای فرآیند آموزش مضر است.

دانش آموزان با بودن در جمع همسالان خود می توانند چیزهای زیادی بیاموزند. با این حال، در یک کلاس آنلاین، کمترین تعامل فیزیکی بین دانش آموزان و معلمان وجود دارد. این اغلب منجر به احساس انزوا برای دانش آموزان می شود. در این شرایط ضروری است که مدرسه سایر اشکال ارتباطی را بین دانش آموزان، همکاران و معلمان فراهم کند. این می‌تواند شامل پیام‌های آنلاین، ایمیل‌ها و کنفرانس‌های ویدیویی باشد که امکان تعامل چهره به چهره و کاهش احساس انزوا را فراهم می‌کند.

یادگیری آنلاین مستلزم آن است که معلمان درک اولیه ای از استفاده از اشکال دیجیتالی یادگیری داشته باشند. در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود. اغلب، معلمان دانش پایه ای از فناوری دارند. گاهی اوقات حتی منابع و ابزار لازم برای برگزاری کلاس های کنکور آنلاین را ندارند. برای مبارزه با این امر، برای مدارس مهم است که روی آموزش معلمان با آخرین به‌روزرسانی‌های فناوری سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند کلاس‌های  کنکور آنلاین خود را یکپارچه برگزار کنند. 5. مدیریت زمان صفحه نمایش بسیاری از والدین نگران خطرات سلامتی فرزندانشان هستند که ساعت های زیادی را به صفحه نمایش خیره می شوند. این افزایش زمان صفحه نمایش یکی از بزرگترین نگرانی ها و اشکالات یادگیری آنلاین است.

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم ؟

در کلاس های کنکور آنلاین اولین قدم در تکامل، شناخت معایب و اشتباهات است. ما در کارنامه خرد بی وقفه در تلاش هستیم تا کلاس های آنلاین خود را تا حد امکان اصلاح و بهبود بخشیم تا معایب آنها نامحسوس باشد. کلاس های درس ما کاملاً مجهز به دوربین های با کیفیت بالا هستند تا همه کلاس های ما را با محتوای آموزشی تغذیه کنند، اتصالات اینترنتی ما به طور فزاینده ای بهبود یافته است و معلمان ما عمیقاً آموزش دیده اند تا اطمینان حاصل شود که تجربه دانش آموزانی که کلاس های ما را در حالت آنلاین شرکت می کنند عالی و پر از آموخته های منحصر به فرد است.

 

 

تگ ها: , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است