کلاس آنلاین زیست یازدهم

بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم در کارنامه خرد با تدریس دکتر همایونی و دکتر فاکری انجام میپذیرد

بهترین دبیران زیست ایران

کلاس کنکور آنلاین زیست با بهترین دبیران ایران

نکات نکات مطالعه برای حضور و موفقیت در کلاس آنلاین زیست یازدهم

مطالعه در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم با شرکت و  تحصیل در کلاس های تاریخ یا زبان انگلیسی بسیار متفاوت است. استراتژی‌هایی که در آن کلاس‌ها به خوبی کار می‌کردند، ممکن است در اینجا خوب کار نکنند. در زیر استراتژی های مطالعه ای ارائه شده است که برای دانش آموزان در کلاس آنلاین زیست یازدهم  طراحی شده است. احتمالاً برای امتحان همه این استراتژی‌ها وقت نخواهید داشت، اما چند مورد را انتخاب کنید که فکر می‌کنید ممکن است به شما کمک کند و آن‌ها را امتحان کنید. نکته کلیدی این است که راه های مختلفی برای کار با اطلاعاتی که به شما داده می شود پیدا کنید.

قبل از کلاس آنلاین زیست یازدهم چه کارهایی انجام دهیم؟

قبل از کلاس آنلاین زیست یازدهم خواندن متن قبل از کلاس بسیار مهم است. اما نحوه خواندن کتاب همه تفاوت را ایجاد می کند.

قبل از کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر وقت ندارید کل فصل را بخوانید، حداقل به تصاویر نگاه کنید (و زیرنویس ها را بخوانید). کلاس آنلاین زیست یازدهم  یک موضوع بصری است و بسیاری از مفاهیم به بهترین شکل به عنوان یک تصویر توضیح داده می شوند.

قبل از کلاس آنلاین زیست یازدهم سعی نکنید کل فصل را حفظ کنید. بسیاری از معلم ان از تمام اطلاعات موجود در متن استفاده نمی کنند و اطلاعاتی را که در متن نیست اضافه می کنند. معلم  به شما اطلاع می دهد که کدام بخش از فصل بیشتر مرتبط است.

قبل از کلاس آنلاین زیست یازدهم فهرستی از تمام کلمات این فصل که متوجه نمی شوید تهیه کنید. به احتمال زیاد اینها اصطلاحاتی هستند که معلم در کلاس توضیح می دهد. اگر قبلاً این کلمات را یادداشت کرده اید – در کلاس یادداشت برداری را شروع خواهید کرد. همچنین، اگر ایده ای در مورد اینکه چه اصطلاحاتی مهم هستند (حتی اگر معنی آنها را ندانید) به احتمال زیاد متوجه سخنرانی خواهید شد.

اگر یک تصویر چندین بار در یک فصل استفاده شود – احتمالاً مهم است. ممکن است بخواهید تصویر را فتوکپی کنید و با خود به کلاس بیاورید. یا، شاید یک عکس مشابه را آنلاین پیدا کنید و آن را چاپ کنید. برچسب زدن یک تصویر ممکن است آسان تر از تلاش برای کشیدن آن در یادداشت های خود باشد. با این حال، این استراتژی ممکن است مناسب نباشد – به کلاس و معلم  بستگی دارد.

اگر معلم شما در کلاس آنلاین زیست یازدهم یادداشت‌های آنلاین، برگه‌های مرور یا اطلاعات دیگری دارد، آنها را قبل از کلاس بخوانید. همچنین حتما آنها را با خود به کلاس بیاورید.

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم چه انجام دهیم؟

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست دهم آماده بیایید

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم کتاب خود را به همراه هر مجموعه یادداشت / برگه های مروری که مدرس ارائه می دهد همراه داشته باشید. اگر به جای کلاس یادداشت برداری در کتاب یا مجموعه یادداشت بردارید، اغلب می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. یکی از رایج‌ترین مشکلات در کلاس‌های علوم این است که همگام شدن با سرعت سخنرانی‌ها دشوار است. اگر تصاویر کتاب (یا فتوکپی) را داشته باشید، می توانید خیلی سریعتر یادداشت برداری کنید.

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر در کتاب خود یا جای دیگری یادداشت برداری می کنید – حتماً آن را در یادداشت های خود بگنجانید. چیزی مانند  در یادداشت های خود بنویسید تا بدانید چه زمانی باید به تصاویر کتاب نگاه کنید.

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم سعی نکنید هر چیزی را که معلم می گوید یادداشت کنید. این یکی از سخت‌ترین جنبه‌های دانش آموز بودن است – دانستن اینکه چه چیزی در یک سخنرانی مهم است. این نیاز به تمرین دارد. چند نکته برای یادداشت برداری:

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر معلم آن را روی تخته می نویسد – آن را در یادداشت های خود قرار دهید.

در طول برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر معلم  می گوید “این مهم است” یا چیزی مشابه – آن را در یادداشت های خود قرار دهید.

هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر معلم  به چیزی در کتاب اشاره می کند – شماره صفحه یا شکل را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً به آن بازگردید.

هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم سیستمی برای یادداشت برداری ایجاد کنید. روش های رسمی برای یادداشت برداری وجود دارد – یا می توانید خودتان را توسعه دهید. اگر مجموعه‌ای از کلمات وجود دارد که در کلاس زیاد استفاده می‌شوند – نمادی برای آنها بسازید که به خاطر بسپارید. (ممکن است بخواهید لیستی از این نمادها را در صورت فراموشی تهیه کنید.)

می توانید با تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم و یادداشت برداری روی سیستم یادداشت برداری خود کار کنید.

اگر در هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم چیزی را از دست دادید از معلم  بخواهید که در کلاس آنلاین زیست یازدهم اطلاعات را تکرار کند.

اگر در هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم چیزی را از دست دادید یک فاصله بگذارید و ادامه دهید – برگردید و بعداً آنچه را از دست دادید پر کنید.

اگر در هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم چیزی را از دست دادید نکته بعدی را از دست ندهید زیرا از همسایه خود در مورد آخرین نکته می پرسیدید.

اگر در هنگام برگزاری کلاس آنلاین زیست یازدهم چیزی را از دست دادید اگر چیزی در کلاس نامشخص است  بپرسید!

بیشتر معلم ان از شما بدشان نمی آید که در کلاس توضیح بخواهید. اغلب خجالت آور است که سؤالات را بپرسید – اما همکلاسی های شما خوشحال خواهند شد که این سؤال را انجام داده اید. (آنها احتمالاً همین سؤال را دارند و خیلی خجالتی بودند که بپرسند.)

در کلاس آنلاین زیست یازدهم سوال پرسیدن باعث نمی شود که شما یک دانش آموز گنگ به نظر بیایید – باعث می شود که شما یک دانش آموز علاقه مند به نظر برسید.

در کلاس آنلاین زیست یازدهم اگر وقت دارید، ممکن است بخواهید تدریس ها را ضبط کنید. به این ترتیب، اگر چیزی را از دست دادید، همیشه می توانید به آن بازگردید. همچنین می توانید کل سخنرانی را دوباره گوش دهید. برخی از دانش‌آموزان در راه رفتن به محل کار به اینها گوش می‌دهند – این باعث می‌شود زمان صرف شده در ترافیک مفیدتر باشد. یا می‌توانید هنگام تمیز کردن خانه به آنها گوش دهید یا به دویدن بروید. کلید این استراتژی، تکرار است – ممکن است بار اول نچسبد، اما در نهایت خواهد ماند.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  یادداشت های خود را دوباره بنویسید این کار وقت گیر است اما دو کار را انجام می دهد. این به شما فرصتی می دهد تا آنچه را که در کلاس پوشش داده اید مرور کنید و مطمئن شوید که چیزی را از دست نداده اید. همچنین مجموعه ای منظم از یادداشت ها را برای مطالعه در آزمون به شما می دهد.

اگر یادداشت‌ها کمی بعد از کلاس دوباره انجام شوند، این استراتژی بهترین کار را دارد.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  از منابع ارائه شده استفاده کنید!

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  ممکن است مدل‌ها، آزمون‌های تمرینی یا منابع رایانه‌ای در آن اتاق در دسترس شما باشد. همچنین معلمانی وجود دارند که می توانند به سوالات پاسخ دهند.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  منابع آنلاینی را بیابید که همان اطلاعات را پوشش می دهند. سعی کنید موضوع و کلمه “آموزش” یا “کوئیز” را در موتور جستجو تایپ کنید

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  اگر سوالی دارید، در ساعات اداری از معلم  خود بپرسید

در آزمونهایی که پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  از شما گرفته میشود تست خودت را بنویس ابتدا اگر سؤال داشتید که می توانستید در مورد این اطلاعات بپرسید – چه می پرسید؟ چه موضوعاتی از همه مهمتر هستند؟ چگونه در مورد هر یک از این موضوعات سوال می پرسید؟ دانستن اینکه چه چیزی در یک آزمون قرار خواهد گرفت یک مهارت دشوار است – اما، با تمرین، باید بتوانید آن را کشف کنید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  یک گروه مطالعه پیدا کنید. این تکنیک برای همه کار نمی کند، اما می تواند بسیار موثر باشد. در مورد موضوع صحبت کنید و مطمئن شوید که همه آن را فهمیده اند یا از یکدیگر سؤال کنید. این یک منبع عالی برای اطمینان از اینکه مفاهیم را اشتباه متوجه نشده اید است.

 استراتژی‌های زیر به‌ویژه برای کلاس‌ها یا موضوعاتی که دارای واژگان یا نام‌های زیادی هستند، مفید هستند.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  عکس های کتاب را کپی کنید (و برچسب ها را بردارید). از هر تصویر حدود پنج کپی تهیه کنید. این تصاویر را در سراسر خانه خود آویزان کنید (خانواده شما باید با آن مقابله کنند!). همانطور که از کنار هر تصویر عبور می کنید، یک چیز را روی عکس برچسب بزنید. دفعه بعد که از کنار آن عبور کردید، به چیز دیگری برچسب بزنید. به زودی بیشتر موارد روی عکس را برچسب گذاری خواهید کرد. وقتی یکی دو نفر از شما باقی مانده است – اگر آنها را می شناسید، به آنها برچسب بزنید – اگر آنها را نمی شناسید، آنها را مطالعه کنید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  کتابهای تست  رنگ آمیزی بگیرید چند کتاب رنگ آمیزی بسیار خوب در بازار وجود دارد. آنها برای بیشتر موضوعاتی که مطالعه خواهید کرد، کتاب های رنگ آمیزی دارند. اینها یک منبع عالی و یک راه خوب برای یادگیری مطالب خاص هستند. باز هم، کلید کمی در یک زمان است. یک صفحه را در هنگام ناهار رنگ آمیزی کنید، یکی در حالی که بعد از شام در حال تماشای تلویزیون هستید و غیره.

پس از اتمام بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم  اگر نمی توانید یک کتاب رنگ آمیزی بخرید (ممکن است کمی گران باشد)، تصاویر را از کتاب درسی فتوکپی یا ردیابی کنید – سپس آنها را رنگ آمیزی و برچسب بزنید. (از این تصاویر چند کپی تهیه کنید و برچسب ها را بردارید.)

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  از کسی بخواهید به قسمتی اشاره کند و شما آن را روی یک برگه بنویسید. این بهترین راه برای مطالعه است، زیرا اکثر موارد عملی آزمایشگاهی اینگونه تنظیم می شوند. اگر نمی توانید دانش آموز دیگری پیدا کنید تا شما را امتحان کند، از معلمان یا معلم  خود بپرسید.

 استراتژی های مطالعه برای آزمون های مبتنی بر مفهوم پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  

این استراتژی ها برای کلاس ها و موضوعاتی که در مورد فرآیندها بحث می کنند بهترین کار را دارند.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  روش زیر به شما کمک می کند تا یک فرآیند دشوار را بیاموزید (مثلاً اگر باید تمام مراحل تنفس هوازی را یاد بگیرید). هنگامی که با یکی از این مراحل راحت هستید، به سطح دشواری بعدی بروید:

تصویری از فرآیند را از کتاب خود ترسیم، ردیابی یا فتوکپی کنید (برچسب را بردارید). لغات مربوط به فرآیند را روی یک برگه دیگر بنویسید. بتوانید عبارت مناسب را در جای مناسب روی تصویر قرار دهید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  حالا سعی کنید عکس را بدون عبارات جلوی خود برچسب بزنید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  اکنون به لیست کلمات واژگان نگاه کنید. کلمات را به ترتیب قرار دهید و تصویر را بکشید. مراحل مختلف فرآیند را رنگ آمیزی کنید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  حالا یک کاغذ خالی بردارید و بدون هیچ کلمه ای جلوی خود، تصویر را از ابتدا بکشید. تصویری را که کشیده اید برچسب بزنید.

حالا یک ورق کاغذ خالی بردارید و فرآیند را به عقب بکشید. (هی، چرا که نه!)

فرآیند بالا را انجام دهید، اما به جای کشیدن یک تصویر، یک پاراگراف بنویسید که روند را توضیح دهد.

همچنین می توانید تمام قسمت های فرآیند را بردارید و روی کارت های یادداشت قرار دهید. اکنون، از کارت های یادداشت برای توضیح روند استفاده کنید.

پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  آنچه را که در کلاس یاد گرفتید برای هم اتاقی یا یکی از اعضای خانواده خود توضیح دهید. از آنها بپرسید که آیا آنها آنچه را که شما توضیح داده اید را می فهمند. وانمود کنید که معلم  هستید – چگونه اطلاعات را ارائه می دهید؟ (شما ممکن است چند دوست خود را از دست بدهید، اما نمره بهتری خواهید گرفت – اولویت های شما چیست؟)

نقش تکالیف در کلاسهای آنلاین چیست؟

تخصیص تکالیف تمرینی در کلاس آنلاین زیست یازدهم همیشه مهم بوده است و معلمان سال‌ها دنبال آن را به کمک به دانش‌آموزان در ایجاد عادات مطالعه قوی و تمرین آموخته‌هایشان نسبت می‌دادند. اما در میان یادگیری از راه دور،برخی اساتید در کلاس آنلاین زیست یازدهم طرز فکرشان را در مورد تکالیف تغییر می‌دهند،برخی معلمان  در کلاس آنلاین زیست یازدهم ترجیح می‌دهد کمتر کار کند و حتی آنچه را که محول می‌کند در صورت نیاز تنظیم کند.

در کلاس آنلاین زیست یازدهم با تکالیف کمتر، دانش‌آموزان زمان کمتری را در صفحه نمایش می‌گذرانند. و برخی اساتید معتقد هستند که دانش‌آموزان بیشتر بهآنها اعتماد می‌کنند، زیرا می‌بینند که او با نیازهای خود سازگار می‌شود.

حتی قبل از اینکه بیماری کرونا سراسر جهان را درگیر کند مدارسی که تعطیل می‌شوند، مربیان در مورد هدف تکالیف دوباره فکر می‌کردند و به آنچه که نه تنها ضروری بود، بلکه در فرآیند آموزشی نیز می‌اندیشیدند. مربیان از انجام تکالیف دست نکشیده اند، اما آنها شروع به تغییر کرده اند و حتی نیاز به انجام کارهای خارج از کلاس را کاهش داده اند.

در کلاس آنلاین زیست یازدهم یکی از دلایل این شکاف تکالیف است.

 عدم دسترسی به اینترنت و دستگاه که بسیاری از دانش آموزان را تحت تأثیر قرار داده است. مرکز تحقیقات پیو گزارش داد که حتی قبل از همه‌گیری، 78 درصد از دانش‌آموزان مورد بررسی گزارش کردند که برای انجام کارهای مدرسه در خانه نیاز به اینترنت دارند، زیرا کمبود فناوری بر توانایی انجام کارهای محول شده در خارج از کلاس تأثیر می‌گذارد. .

عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر این موضوع تأثیر می‌گذارند که دانش‌آموزان چقدر می‌توانند تکالیف خود را به راحتی انجام دهند. در کلاس آنلاین زیست یازدهم  برخلاف در یک محیط حضوری، مربیان می توانند در اتاق قدم بزنند و به دانش آموزانی که نیاز به کمک دارند کمک کنند. به صورت آنلاین، دانش‌آموزان در جعبه‌های کوچک روی صفحه می‌نشینند و کارهایشان همیشه قابل مشاهده نیست. برای رفع این مشکلات، برخی از معلمان از اتاق‌های آموزشی مجازی و ساعات اداری دیجیتالی استفاده می‌کنند، و برخی دیگر خطوط تلفنی برای تکالیف خانه ایجاد می‌کنند ، مانند یکی در ایندیانا که با معلمان بازنشسته کار می‌کند.

برخی اساتید در کلاس آنلاین زیست یازدهم پیشنهاد می کند که راه دیگری برای کاهش تکالیف می تواند اتخاذ یک مدل کلاس درس معکوس باشد . در اینجا، دانش‌آموزان ویدیویی را در مورد یک موضوع یا درس تماشا می‌کنند و کلاس‌ها به صورت آنلاین با یکدیگر ملاقات می‌کنند تا کار را تکمیل کنند تا یادگیری خود را نشان دهند تا در طول کلاس پشتیبانی وجود داشته باشد، چه مجازی باشد یا نباشد.

همچنین پس از اتمام کلاس آنلاین زیست یازدهم  همچنین سعی کنید:

این فرآیند را با صدای بلند برای خود توضیح دهید. شنیدن آن ممکن است به شما کمک کند به یاد آورید.

فرآیند را برای یک همکلاسی توضیح دهید و از او بخواهید که بازخورد بدهد.

فرآیند را برای معلم  خود توضیح دهید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که چیزی را از دست نداده اید.

تگ ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است