قبولی تضمینی کنکور پزشکی

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی به سه عنصر نیاز است:

1- هوش بالای دانش آموز   2- تلاش و ساعت مطالعه بالا  3- یک تیم از دبیران و مشاوران برند و حرفه ای

اگر شما حتی یکی از عناصر بالا را نداشته باشید هیچ تضمینی برای قبولی شما وجود ندارد.

ما در مجموعه کارنامه خرد در عنصر سوم شما را یاری خواهیم کرد و اگر هوش خوبی دارید و فردی سختکوش و با انگیزه اید،فراهم کردن کادر خوب و بهترین دبیران ایران را از ما بخواهید

هزینه کلاس ها با دبیران برند ایران چه قدر است؟ رزومه دبیران خوب را از کجا ببینیم؟

برای اطلاع از هزینه کلاسها با اساتید برند ایران در مجموعه کارنامه خرد،و اطلاع از آخرین تخفیفات با مرکز تماس ما تماس حاصل فرمایید

02126401062  : کالسنتر کارنامه خرد

آیا موسساتی با تضمین قبولی ما  وجود دارند؟

بله ولی کارشان به کلاهبرداری شبه است! این موسسات حتی با شما قرارداد محضری نیز میبندند!! شگرد کار این موسسات آنست که دبیران بی کیفیت و ارزان را با 3برابر قیمت حق التدریس واقعی به شما معرفی میکنند سپس به شما تعهد میدهند که در صورت عدم قبولی 70درصد از شهریه را عودت میدهند!!! یعنی در واقع در صورت عدم قبولی آن پول اضافه را نمیگیرند! امیدوارم متوجه این حقه شده باشد!!

نکات مربوط به پیش شرط های موفقیت در کنکور پزشکی:

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی بدون نگاه کردن به کتاب درسی، نکات ضروری مطالبی را که به تازگی خوانده اید یادداشت کنید. برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی سپس به کتاب نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که هیچ اطلاعات ضروری را از قلم نینداخته اید.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی چه بخواهید صرفاً با صدای بلند خلاصه کنید یا اطلاعات خود را یادداشت کنید، بازنویسی متن یک ابزار مطالعه ارزشمند است. با بازنویسی متن با کلمات خود، می‌توانید مطمئن شوید که در واقع اطلاعات را به خاطر می‌آورید و معنای آن را جذب می‌کنید، به جای اینکه فقط به‌تدریج اطلاعات را بدون درک یا حفظ واقعی آن کپی کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی مطالب را به شخص دیگری آموزش دهید

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی آموزش دادن به دیگران راهی عالی برای تقطیر افکار شما و خلاصه کردن اطلاعاتی است که مطالعه کرده اید. و تقریباً همیشه، آموزش به شخص دیگری به شما نشان می دهد که بیشتر از آنچه فکر می کنید در مورد مطالب یاد گرفته اید!

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی یک دوست مطالعه، یا یک دوست یا خویشاوند صبور، یا حتی یک مجسمه یا حیوان عروسکی پیدا کنید و مطالب را طوری برای آنها توضیح دهید که انگار برای اولین بار است که در مورد آن می شنوند. خواه شخصی که آموزش می دهید واقعی باشد یا خیر، عمل آموزش مطالب با صدای بلند به انسان دیگر مستلزم آن است که اطلاعات را به روش های جدید مجدداً قاب بندی کنید و با دقت بیشتری در مورد اینکه چگونه همه عناصر در کنار هم قرار می گیرند فکر کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی و عمل رد کردن مطالب خود از این طریق – به خصوص اگر آن را با صدای بلند انجام دهید – به شما کمک می کند راحت تر آن را در ذهن خود حبس کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی نمودارها، فرمول‌ها و نمودارهای خود را بسازید

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی بازسازي اطلاعات در تصاوير مي تواند به شما كمك كند كه مطالب را به شيوه هاي جديد و متفاوت ببينيد و بفهميد. برای کلاس های ریاضی و علوم، ممکن است بخواهید علاوه بر ساختن فلش کارت، یک برگه فرمول برای خود بسازید. فلش کارت ها به شما کمک می کنند تا هر فرمول را به صورت مجزا به خاطر بسپارید، اما ایجاد یک برگه فرمول جامع به شما یک ابزار مرجع مطالعه مفید می دهد. و ایجاد یکی، دوباره به شما کمک می کند تا اطلاعات خود را فقط از طریق فرآیند نوشتن آن ها حفظ کنید. امتیاز این است که اگر بیشتر یک یادگیرنده بصری/تصویری هستید، یک برگه فرمول می تواند به شما کمک کند تا فرمول های خود را با یادآوری نحوه قرارگیری آنها در کنار یکدیگر به خاطر بسپارید.

 

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی برای کمک به یادآوری فرآیندهای علمی خود، نمودارهای خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال، برای یک کلاس زیست شناسی، سلول خود را رسم کنید و اجزای آن را برچسب بزنید یا نمودار چرخه کربس خود را بسازید. این تصاویر معمولاً در کتاب‌های درسی شما هستند، بنابراین تصویری را که به شما داده شده است بررسی کنید و سپس بدون نگاه کردن به کتاب درسی نمودار خود را ایجاد کنید. ببینید چقدر توانسته اید با دقت دوباره خلق کنید و سپس آن را دوباره انجام دهید تا کامل شود.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی گاهی اوقات ساختن نمودارها و نمودارهای خود به معنای بازآفرینی آنهایی است که در کتاب درسی شما وجود دارد و گاهی اوقات به معنای کنار هم قرار دادن قطعات مختلف اطلاعات است. هر نوع نمودار و کلاسی که باشد، نوشتن اطلاعات خود و ساختن تصاویر از آن به شما کمک می کند تا مطالب را در ذهن شما قفل کنید.

برای قبولی تضمینی کنکور تجربی به خود پاداش بدهید

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی  و شرکت در کلاس کنکور تضمینی پزشکی در تهران برای اینکه مطالعه را کمی سرگرم کننده تر کنید، هر زمان که به نقطه عطف مطالعه رسیدید، به خود پاداش کوچکی بدهید. به عنوان مثال، به خودتان اجازه دهید به ازای هر 28 فلش کارتی که روی آن تست می کنید یا به ازای هر سه پاراگرافی که در کتاب درسی خود می خوانید (و دوباره کلمه می کنید)، یک تکه آب نبات بخورید. یا شاید به ازای هر صفحه ای که از کتاب خود مطالعه می کنید، یک دقیقه زمان اضافی برای تماشای بازی های ویدیویی یا تلویزیون به خود اختصاص دهید (البته پس از اتمام زمان مطالعه، بازخرید می شود).

انگیزه خاص شما هرچه باشد، به خودتان اجازه دهید تا آن پاداش کوچک را داشته باشید تا به شما کمک کند روزهایی را ببینید که درس خواندن به‌ویژه دشوار به نظر می‌رسد.

برای قبولی تضمینی کنکور پزشکی و قبولی صددرصد در پزشکی حتی می توانید نمودار پاداش مطالعه برای خود بسازید

چه در حال مطالعه برای یک آزمون خاص باشید و چه مطالعه می کنید تا در طول ترم از مطالب کلاس مطلع شوید، باید از زمان مطالعه روزانه خود حداکثر استفاده را ببرید . به هر حال، اگر زمان در نهایت بی ثمر باشد، کنار گذاشتن و اختصاص دادن 50 تا 75 دقیقه در روز برای مطالعه فایده ای ندارد.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی بنابراین با رعایت این نکات مطالعه برای تمرکز و حفظ حافظه، از هر جلسه مطالعه بهترین استفاده را ببرید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی مطالب جدید را در 24 ساعت مطالعه کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی به منظور حفظ دانش خود از مطالب کلاس در طول ترم، با مرور هر اطلاعات جدیدی که در همان روزی که یاد گرفتید، زندگی را برای خود آسانتر کنید. مرور مطالب جدید در عرض 24 ساعت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات بسیار بیشتری را نسبت به زمانی که همان اطلاعات را در آینده مرور می‌کنید، حفظ کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی بنابراین مطمئن شوید که بخشی از هر زمان مطالعه را به مرور اطلاعاتی که در همان روز در کلاس های خود آموختید اختصاص دهید.

مدرسه هر روز شما را با مطالب جدید بمباران می کند. و حتی اگر در حین یادگیری مطالب جدید به آن علاقه مند باشید، بسیار آسان است که اجازه دهید هر چیز جدیدی از بین برود وقتی چیزهای دیگری برای فکر کردن دارید. اما زمانی که اطلاعات به ذهن شما منتقل شد، مغز شما به‌جای ذخیره کردن آن در حافظه بلندمدت، عموماً آن‌ها را دور می‌اندازد.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی  و برای مبارزه با این «منحنی فراموشی»، یادداشت برداری در کلاس را عادت دهید و سپس همان شب مطالب را مرور کنید. این به قفل کردن اطلاعات در حافظه بلند مدت شما کمک می کند و در آینده به خوبی به شما کمک می کند. فقط چند دقیقه در اینجا و اکنون باعث می شود ساعت ها مجبور به یادگیری مجدد مطالب در تاریخ بعدی نباشید.

همه گاهی تمرکز خود را از دست می دهند. اما، خوشبختانه برای ما، تکنیک های مدیریت زمان وجود دارد که می تواند به حفظ انرژی ذهنی و بهره وری کمک کند، مانند تکنیک پومودورو. تکنیک پومودورو یک روش مدیریت زمان برای افزایش تمرکز و تمرکز است که آن را برای مقابله با مطالعه و تکالیف ایده آل می کند.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی و برای آنکه که تمرکز خود را تقسیم کنید و زمان‌ها را به رژیم‌های تعیین‌شده تقسیم کنید تا ذهن شما تیز باشد و با کار در حال انجام هماهنگ باشد ، بدون اینکه دچار خستگی یا حواس‌پرتی شوید.

روش این است که زمان تمرکز خود را  به بلوک های 25 دقیقه ای که به یک کار اختصاص داده شده است، تقسیم کنید. و هر بار که احساس می‌کنید تمرکزتان از بین می‌رود، چیزهایی را که حواس‌تان را پرت کرده است بنویسید، آن را کنار بگذارید، و وسوسه از دست دادن تمرکز را نخورید. (به عنوان مثال، اگر احساس می کنید مجبور هستید به ایمیل خود نگاه کنید یا ببینید در چه سالی فیلم مورد علاقه تان منتشر شده است، “ایمیل را بررسی کنید” یا “فیلم مورد علاقه خود را جستجو کنید” را علامت بزنید و سپس به کار اصلی خود بازگردید.) این به شما امکان می دهد. تا حواس پرتی را بپذیرید و بعداً به آن بازگردید بدون اینکه زمان مطالعه شما را از مسیر خارج کند.

پس از اتمام هر 25 دقیقه زمان، به خود علامت بزنید و 5 دقیقه استراحت کنید. (زمان خوبی برای بررسی آن ایمیل است!) هنگامی که به علامت چک چهارم (100 دقیقه تمرکز و 15 دقیقه استراحت) رسیدید، 20 دقیقه استراحت کنید . سپس چرخه را دوباره شروع کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی با متعادل کردن زمان و انرژی خود بین دوره‌های تعیین‌شده تمرکز و استراحت، می‌توانید بدون خستگی ذهنی و فرسودگی ذهنی (که اگر بخواهید در یک جلسه مطالعه ماراتن مسیر خود را طی کنید) به مطالعه موضوع خود بپردازید. بدون از دست دادن تمرکز (که می تواند اتفاق بیفتد اگر متوجه شوید که در حال استراحت هستید که به طور نامحدود ادامه دارد).

برای کمک به تجسم این تکنیک در عمل، بیایید به آن نگاه کنیم که در یک جدول زمانی مثال آمده است:

6:00 – 6:25 – اولین پومودورو

 

6:25 – 6:30 – استراحت کوتاه

 

6:30 – 6:55 – پومودوروی دوم

 

6:55 – 7:00 – استراحت کوتاه

 

7:00 – 7:25 – سومین پومودورو

 

7:25 – 7:30 – استراحت کوتاه

 

7:30 – 7:55 – چهارمین پومودورو

 

7:55 – 8:15 – استراحت طولانی

 

 اما در ادامه جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی بدانید چه زمانی باید ادامه دهید

همیشه نقطه ای در مطالعه شما پیش می آید که باید به سادگی کتاب را کنار بگذارید و ادامه دهید. مثل همیشه، زندگی در مورد تعادل است، و در نهایت اگر بخواهید زمان زیادی را روی یک موضوع/کلاس/فصل خاص صرف کنید، بازدهی کاهش یافته را در تلاش های مطالعه خود مشاهده خواهید کرد .

در برخی موارد، زمان شما بهتر صرف مطالعه برای کلاس های دیگر یا درگیر شدن در یک نوع کار مطالعه جایگزین می شود. مطالعه خود را زودتر از زمان برنامه ریزی شده متوقف نکنید، بلکه تمرکز خود را به یک موضوع مطالعه متفاوت معطوف کنید یا در عوض توجه خود را از امتحان کردن با فلش کارت به ساختن نمودار تغییر دهید.

دیدن آن همیشه آسان نیست، اما زمانی که به این نقطه توقف رسیدید (و نه به نقطه پنج دقیقه مطالعه در زمانی که حوصله دارید) و دیگر تمرکز یا اطلاعات را حفظ نمی کنید، بهتر و بهتر متوجه خواهید شد. ممکن است زمان ببرد، اما شما به آنجا خواهید رسید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی مغز شما قادر به کارهای بزرگ است، اما حتی آن هم محدودیت هایی دارد. و یادگیری نحوه به حداکثر رساندن زمان و انرژی شما را از فشار دادن این محدودیت ها باز می دارد.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی وقتی برای امتحان آماده می‌شوید، بخش واقعی مطالعه فقط نیمی از نبرد است. نیمی دیگر از آمادگی خوب برای شرکت در آزمون و انجام بهترین تلاش ممکن ناشی می شود.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی به اندازه کافی بخوابید

مطلق، شماره یک و مهمترین راهی که می توانید خود را برای امتحان آماده کنید این است که شب قبل بخوابید. داشتن یک خواب خوب شبانه قبل از آزمایش (و ترجیحاً هر شب) کاملاً مهم است.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی خواب باعث افزایش تمرکز و تمرکز می شود. عوارض نخوابیدن بسیار شبیه به الکل است. مهم نیست که چقدر مطالب را خوب می دانید، انجام تست محرومیت از خواب هیچ لطفی به شما نمی کند.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی برنامه خواب منظم ترجیح داده می شود و برای سلامت کلی، شادی، تمرکز و حافظه شما معجزه می کند. اما حتی اگر نمی‌توانید بخوابید، فقط بستن چشم‌ها و استراحت کردن به شما کمک می‌کند. بنابراین اگر متوجه شدید که با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید، به خود اجازه دهید در تاریکی و در رختخواب خود استراحت کنید به جای اینکه ساعت ها را به طریق دیگری کم کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی شب قبل از آزمون وسایل خود را بسته بندی کنید

هر آنچه را که نیاز دارید، حتماً از شب قبل بسته بندی کنید. این به شما کمک می کند تا آرام و بخوابید و مطمئن شوید که هیچ چیز مهمی را در عجله صبحگاهی خود از در بیرون نگذارید.

پس مدادها، ماشین حساب و کاغذ خراش خود را بسته بندی کنید. حتی لباس هایتان را برای روز بعد بچینید. هر آنچه را که نیاز دارید آماده کنید تا بتوانید استرس خود را کاهش دهید و به شما کمک کند شب قبل از امتحان استراحت کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی درست مانند هنگام خواب، اطمینان از خوردن چیزی در صبح روز امتحان به شما کمک می کند تا در طول روز تمرکز کنید.هر چیزی بهتر از هیچی است، اما سعی کنید چیزی بخورید که شما را سیر نگه دارد و مقداری پروتئین و کربوهیدرات در اختیار شما قرار دهد.

غلات سبوس دار، میوه ها و تخم مرغ به طور کلی شرط خوبی هستند، اما تا زمانی که مقداری کالری در بدن خود دریافت کنید (و تا زمانی که شکر خالص و کافئین نباشد!) تقریباً هر چیزی در کوتاه مدت انجام می شود.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی ورزش، حتی اندکی، به تقویت خلق و خو، انرژی و تمرکز شما کمک می کند. در صورت امکان، ده تا بیست دقیقه قبل از امتحان، پیاده روی کنید یا تمرینات قلبی سریع (مانند جک های پرش) را انجام دهید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی  داشتن توانایی مطالعه و مطالعه خوب یک مهارت و یک عادت است که مانند هر عادت دیگری ساخته شده است. انجام آن به آمادگی، زمان و تلاش نیاز دارد، اما زمانی که این عادت ایجاد شد، به سادگی بخشی از برنامه روزانه شما خواهد شد.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی  و برای حفظ تعادل مناسب اوقات فراغت و کار (و مهمتر از همه، اجتناب از فرسودگی و استرس بیش از حد)، بهتر است به برنامه ها پایبند باشید و زمان و انرژی خود را در مدت زمان طولانی تقسیم کنید. و به یاد داشته باشید که زمانی که در میانه راه هستید از آن زمان اختصاص داده شده عاقلانه استفاده کنید.

جهت قبولی تضمینی کنکور پزشکی البته یک برنامه ایده آل همیشه واقع بینانه نیست و هنوز هم روزهایی وجود خواهد داشت که به هر دلیلی مجبور به انجام آن هستید. اما ترکیب سالم‌تر مدیریت زمان و روش‌های مطالعه، در درازمدت به شما کمک می‌کند و نه تنها در دبیرستان، بلکه در دانشگاه، محل کار و هر کار دیگری که در آینده در ذهن خود دارید، به خوبی به شما خدمت خواهد کرد.

 

تگ ها: , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است