رزومه استاد رها مسیح مدرس ریاضی

دکتر رها مسیح  از مدرسین برند ریاضیات و هندسه کنکور و استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای مهندسی شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران میباشند

در حال حاضر دکتر رها مسیح از پژوهشگران و نخبگان برتر کشور و از بهترین دبیران هندسه و گسسته کنکور ایران میباشند.

کسب  رتبه 2 کنکور سراسری ارشد در سال 1394   و کسب  رتبه 9 آزمون سراسری دکترا در سال 1399  و  سابقه حضور در مدارس تیزهوشان و آموزشگاه های برند کشوری و سابقه طراحی سوالات آزمون های آزمایشی کشوری دکتر مسیح  را زمره دبیران برتر هندسه و  ریاضی و گسسته ایران قرار داده است.

رها مسیح

استاد رها مسیح

دکتر رها مسیح از نفرات برتر آزمون انجمن بنیاد خلاقیت در سال1381 بوده اند.همچنین این استاد نابغه ریاضی ایران  موفق به کسب رتبه 13 کشوری در مسابقات رباتیک ایران در سال1386 گردیده اند.

استاد رها مسیح مدرس دروس هندسه و گسسته و ریاضیات در دبیرستانهای تیزهوشان و از دبیران برتر ایران میباشند

از سوابق  تالیفی پژوهشی دکتر رها مسیح میتوانیم به تالیف تله کتاب ریاضی فکور اشاره نماییم

  • همچنین تالیف کتاب مباحث عمومی شهرسازی، مدرسان شریف-از دیگر آثار شاخص دکتر رها مسیح میباشد
  • دکتر رها مسیح نویسنده اول کتاب طراحی نوارهای ساحلی، انتشارات اول و آخرنیز میباشند

سوابق تدریس استاد رها مسیح :

  •  استاد دوره رادو و اسکیس در دانشگاه تهران
  • استاد پروازی مدارس تیزهوشان شیراز و اصفهان و تبریز
  • مدرس ریاضیات کنکور موسسه آموزشی فکور 
  • مدرس ریاضیات در موسسه کنکور مدرسان علامه(تیزهوشان)
  • مدیر دپارتمان هندسه مجموعه کارنامه خرد
  • طراح سوالات مدرسان شریف 
  • مشاور موسسه مدرسان شریف 
  • مدرس و مشاور و طراح سوال موسسه آموزش عالی پارسه 
  • مدرس برتر در موسسه آموزشی نبرد 
  • مدرس ریاضیات در موسسه آموزشی ربانی

افتخارات:

  • از نفرات برتر آزمون انجمن بنیاد خلاقیت (1381)
  • رتبه 13 کشوری مسابقات رباتیک ایران (1386)
  • از نفرات برتر مسابقات ACM دانش آموزی (1387)
  • برگزیده  المپیاد ریاضی (1388)
  • برگزیده  المپیاد کامپیوتر (1388)
  • رتبه 2 کل (تئوری و اسکیس) سراسری کنکور ارشد (1394)
  • رتبه 3 کنکور تئوری سراسری کنکور ارشد (1394)
  • کسب رتبه 1 مسابقه ملی طراحی میدان اتریش (1398)
  • کسب رتبه 2 مسابقه ملی طراحی بوستان ریحانه (1399)
  • نفر برگزیده مسابقات طراحی اسکله کیش (1399)
  • کسب رتبه 9 کنکور دکتری (1399)

سایر تالیفات دکتر رها مسیح عبارتند از :

  • از دیالکتیک دود شدن و به هوا رفتن تا تخریب خلاقانه در فضای شهری، کنفرانس بین المللی عمران، معماری و شهرسازی معاصر (شهید بهشتی) – 1396
  • شناسایی پتانسیل های گردشگری و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تقریت گردشگری شهری(منطقه 20 تهران)، کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست (دانشگاه تهران) – 1396
  • کاربرد مفاهیم بوم شناسی در آموزش طراحی مناظر شهری، کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست (دانشگاه تهران)- 1396
  • بسط مفهوم منظر در خیابان و تحلیل دید و منظر خیابان هفده شهریور، کنفرانس بین المللی عمران و معماری و مدیریت شهری (رم-ایتالیا) – 1396

با دکتر رها مسیح گپ دوستانه ای در خصوص آموزش درس ریاضیات و به ویژه درس هندسه داشتیم که خلاصه ای از این گفتگو را در ادامه تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

  • خانم دکتر سلام،به عنوان سوال اول،خیلی چالشی آغاز کنیم! جرا رتبه 2 کنکور کشور در کار تدریس است؟چرا معلمی؟
  • استاد رها مسیح: عرض سلام خدمت شما و مخاطبین گرامیتان

والا عرض کنم خدمت شما که تدریس (چه در دانشگاه و چه در سطح کنکور) باید توسط افرادی انجام شود که خودشان سابقه موفقیت داشته اند،شما ببینید در حال حاضر اکثر اساتید بزرگ کشور خودشان از افراد موفق در دوران تحصیلی بوده اند و چه کسی به جز این افراد موفق میتواند دیگران را در مسیر درست هدایت کنند.

البته ناگفته نماند که بنده علاوه بر حضور حرفه ای در عرصه تدریس کنکور و تدریس دانشگاهی در حوزه تخصصی تحصیلی خود نیز فعال هستم و به تازگی جایزه مهمی را در طراحی شهری از کشور اتریش بدست آورده ام

  • خانم دکتر برویم سراغ علاقه اصلی شما یعنی ریاضیات، درباره مطالعه این درس خصوصا هندسه با دانش آموزان ما صحبت کنید
  • استاد رها مسیح: یکی از سخت ترین دروس ریاضی برای تدریس، هندسه است. معلم هندسه نقش بزرگی در سفر ریاضی کودک از دبستان تا دبیرستان و حتی دانشگاه دارد. معلم باید مبانی اساسی یادگیری اشکال و الگوها را آموزش دهد. در سطح پایه، باید در تجسم یا شناسایی اشکال مختلف تسلط وجود داشته باشد. این بدان معناست که دانش آموز از دوران ابتدایی می‌تواند شکل را با نامش تطبیق دهد، تصویری بکشد یا ایجاد کند، آن را شناسایی و تشخیص دهد، آن را با اشیاء و ساختارهای واقعی مرتبط کند و شکل را در ذهن خود به تصویر بکشد. سپس ممکن است این یادگیری افزایش یابد تا شامل تجزیه و تحلیل رابطه ای شود، که اشکال را از نظر توصیف موقعیت ها و اندازه ها با یکدیگر مرتبط و مقایسه می کند.
  • خانم دکتر نقش معلم هندسه به صورت خاص چیست؟
  • دکتر رها مسیح: نقش معلم هندسه این است که به آرامی مفاهیم عمیق و قضایای هندسه اشکال و الگوها را به دانش‌آموزان معرفی کند و در عین حال ابزارها و استراتژی‌هایی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد که به آنها در ایجاد ارتباطات و تداعی کمک کند. معلم هندسه باید ذهن دانش آموز جوان را توسعه دهد و نه آنکه صرفا مفاهیم هندسه را معرفی کند و در عین حال، محیط یادگیری سرگرم کننده و جذاب را ایجاد کند. یک فضای یادگیری فعال برای حواس دانش آموزان جذاب خواهد بود و از طریق این ارتباط جایی است که تسلط بر مفهوم صورت می گیرد.
  • خانم دکتر نحوه آموزش هندسه توسط شما چگونه است که در حال حاضر به یکی از مدرسان برتر هندسه در کشور تبدیل شده اید؟
  • دکتر رها مسیح : آموزش هندسه شامل استراتژی های مختلفی است(از آموزش مفاهیم عمیق گرفته تا روشهای تستی و کنکوری) که از تداعی ها و ارتباطات استفاده می کنند. راه آموزش مؤثر هندسه، ایجاد محیط آموزشی است که در آن دانش آموز فرآیند یادگیری را تجربه کند. این باعث ایجاد روابط و خاطراتی برای کودک می شود تا مفاهیم هندسه را به خاطر بیاورد. معلم باید راه هایی برای ایجاد این تجربه برای دانش آموز بیاندیشد. فعالیت‌ها و کارهای کلاسی باید مبتنی بر آموزش آهسته تحلیل رابطه‌ای به دانش‌آموزان باشد و به آن‌ها اجازه دهیم از استدلال اساسی استفاده کنند و در عین حال سبک‌های یادگیری متفاوتی را که برای حواس دانش آموز جذاب هستند، به کار ببرند: دیداری، شنیداری یا حرکتی.
  • خانم دکتر طرح درس و راهبردهای آموزش هندسه چگونه باید باشد؟

استاد رها مسیح : بهترین طرح درس برای دانش آموزان کنکوری، آموزش به همراه حل تستهای فراوان میباشد. طراحی یک طرح درس خوب برای آموزش هندسه از تحلیل رابطه ای، استدلال بنیادی و سبک های مختلف یادگیری استفاده می کند. آموزش تحلیل رابطه‌ای به دانش‌آموزان آنها را قادر می‌سازد تا آن یادگیری را برای استفاده در فعالیت‌های هندسه و انجام استدلال اساسی حفظ کنند . هر دانش آموز در نحوه یادگیری و حفظ اطلاعات متفاوت است. بنابراین، درک سبک های مختلف یادگیری هنگام ایجاد دروس هندسه ضروری است.

رها مسیح : تجزیه و تحلیل رابطه ای به دانش آموزان در هنگام مقایسه اشکال با یکدیگر دیدگاه می دهد. آنها مفاهیم موقعیت ها را یاد می گیرند. شکل 1 سه مثلث را در رنگ های مختلف نشان می دهد. تحلیل رابطه‌ای ممکن است برای توصیف موقعیت‌های آن‌ها و چگونگی ارتباط هر یک با دیگران مورد استفاده قرار گیرد.

تجزیه و تحلیل رابطه ای به دانش آموزان آموزش می دهد تا مقایسه بین اشکال را درک کنند.

یک معلم هندسه خوب و بهترین دبیر هندسه ایران  نیز باید استدلال اساسی را در دروس آماده کرده و در آن گنجانده باشد. دو نوع استدلال اساسی وجود دارد: قیاسی و استقرایی. در هندسه زمانی استفاده می‌شود که دانش‌آموزان فرضیه‌هایی را ایجاد می‌کنند و به دنبال آن شواهد و حقایق را برای نتیجه‌گیری پیدا می‌کنند. استدلال استقرایی ممکن است با اجازه دادن به دانش آموزان برای انجام مشاهدات و بیان ارتباط و روابط شکل ها و الگوها در فعالیت ها مورد استفاده قرار گیرد. این فرضیه سازی است. استدلال قیاسی در اثبات و نتیجه گیری بر اساس حقایقی مانند فرضیه ها و قضایای اثبات شده در هندسه استفاده می شود.

 

دانش‌آموزان با استدلال استقرایی و قیاسی یاد می‌گیرند، زیرا قبل از جمع‌آوری حقایق بیشتر برای رسیدن به نتیجه‌گیری یا تعمیم صحیح، کاوش می‌کنند و به نتیجه اشتباه می‌رسند.

رها مسیح : برای یک یک معلم هندسه خوب و بهترین دبیر هندسه ایران  سه نوع اصلی از سبک های آموزشی وجود دارد: دیداری، شنیداری و حرکتی.

یادگیرندگان بصری: از طریق دیدن الگوها و تصاویر، تجربه و ارتباط را به دست آورند. این نوع یادگیری از زمانی که بچه ها خیلی کوچک هستند شروع می شود. درک مفاهیم ریاضی بر اساس ظاهر بصری و تصویر یا نمایش سه بعدی است. هدف درس هندسه شناسایی اشکال و نام آنها در سطح دوم است.

یادگیرندگان شنیداری: برای تقویت یادگیری و ایجاد تأثیرات خوب در ذهن خود به موسیقی و صدا نیاز دارند. استفاده از قافیه و ریتم در موسیقی برای دانش آموزان جوان تر جذاب است و به درس ها سرگرمی می بخشد. ذهن کلمات را با همراهی با ملودی و صداها به هم متصل می کند.

یادگیرندگان حرکتی: هنگامی که حرکت بدن با یادگیری مرتبط است، مانند رقصیدن یا ضربه زدن و ریتم، اطلاعات را بهتر حفظ می کنند. استفاده از رقص برای توصیف اشکال و الگوها راه دیگری برای ایجاد خاطرات ماندگار در ذهن دانش آموزان برای یادآوری آسان است.

وظیفه یک معلم هندسه خوب و بهترین دبیران هندسه گسسته ایران  این است که تمام سبک های یادگیری را با هنر، موسیقی، زبان و دانش مکانیکی ادغام کند تا یک محیط یادگیری منسجم را تشکیل دهد که برای هر کودکی مفید باشد. قرار گرفتن در معرض مداوم و استفاده مکرر از سبک های مختلف یادگیری به تقویت تداعی حافظه مغز کمک می کند.

نمونه هایی از فعالیت ها و درس های هندسه گسسته

فعالیت ها و درس های هندسه باید آمادگی دانش آموز برای یادگیری هندسه را در نظر بگیرد. استراتژی های بصری و عملی بیشتری برای دانش آموزان جوان طراحی شده است. دانش آموزان  در درس هندسه دبیرستانی ممکن است از استدلال استقرایی و قیاسی در تحقیقات و کاوش های خود استفاده کنند. بدون این آموزش آمادگی، دانش آموزان در درک اثبات ها و دروس هندسه سطح بالاتر مشکل خواهند داشت.

 

با سپاس از خانم دکتر رها مسیح که وقت ارزشمند خود را در اختیار تحریریه ما قرار دارند

مصاحبه با سایر اساتید شهیر ایران ادامه دارد………………

 

 رزومه و نمونه تدریس مهندس محمد ارباب بهرامی مدرس یک ریاضی ایران در کارنامه خرد

نمونه تدریس ریاضی استاد ارباب بهرامی را از لینک زیر مشاهده فرمایید

نمونه تدریس ریاضی استاد ارباب بهرامی (اینجا کلیک کنید)

 

 

رزومه استاد  ارباب بهرامی

استاد محمد ارباب بهرامی از دبیران برتر ریاضی و هندسه و گسسته ایران می باشند، استاد محمد ارباب بهرامی از مدرسین برتر  کارنامه خرد و گاجینو و از طراحان آزمون های آزمایشی گاج از نویسندگان کتاب های ریاضی گاج می باشند.

 

 

بیوگرافی رزومه استاد محمد ارباب بهرامی

رنکینگ استاد محمد ارباب بهرامی  در بین دبیران ریاضی ایران:

استاد محمد ارباب بهرامی بنا بر آخرین  رنکینگ  دبیران ریاضی  ایران که همه ساله توسط  وبسایت دبیران برند ایران و وبسایت بانک رزومه دبیران اعلام می گردد هم اکنون در رنکینگ شماره 1 دبیران هندسه و گسسته و ریاضی ایران قرار دارند

 

ویژگی ها و مقایسه بهترین دبیران ریاضی کنکور :

بهترین اساتید ریاضی کنکور در ایران چه ویژگی هایی را دارا می باشند ،که باعث گردیده آنها سال‌های سال در اوج بوده و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب نمایند .از ویژگی های بهترین دبیران ریاضی ایران، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :مورد اول آن است که بهترین اساتید ریاضی کنکور به هیچ عنوان اجازه نمی دهند تا دانش آموزانشان با این ترفندها و طریقه هایی که مختص جوانان امروزی است از چنگال آنها فرار کنند .ممکن است در یک کلاس درس عادی ،هنگامی که دبیر ریاضی سوالی را از دانش آموزی می پرسد ،دانش آموز به راحتی و با گفتن این جمله که درس را به خوبی فرا نگرفته و یا توانایی پاسخگویی به آن سوال را ندارد ،بتوانند از فشاری که بر روی وی وارد می شود ،رهایی پیدا کند و دبیر کلاس به سراغ دانش آموزان برتر کلاس برود و پاسخ سوال خود را از آنها دریافت کند. دبیران برند ریاضی ایران و بهترین دبیران ریاضی کنکور هیچگاه اجازه نمی‌دهند که ،دانش آموزانشان با گفتن کلمه نمی‌دانم و یا با گفتن کلمه نمی توانم ،به راحتی از زیر بار مسئولیت آموزشی خود شانه خالی کنند .این دسته از دبیران تلاش می‌کنند تمام دانش آموزان کلاس اعم از دانش آموزان قوی و دانش آموزان ضعیف را در بازی آموزشی خود وارد نموده و هیچ یک از دانش آموزان از دایره توجه آنها خارج نشود.

 
اما از دیگر تفاوت های دبیران ریاضی عادی با دبیران برند ریاضی ،در آن است که دبیران معمولی سعی می کنند، پس از طرح پرسش فاصله جواب آن را به دانش‌آموزان بگویند و گویی با این کار به شدت محظوظ گردیده و با خود تصور می کنند که با پاسخ دادن به سوالات در سریعترین زمان ممکن، در نظر دانش آموزانشان ،فیلسوف و علامه دهر باشند ،اما تحقیقات نشان می‌دهد برترین معلمان ریاضی ایران همواره با طولانی کردن فرآیند پاسخگویی به سوالات ،این امکان را فراهم می کنند که تمام دانش آموزان فرصت کافی برای تفکر و واکاوی سوالات را داشته باشند. اگر در یک کلاس درسی پس از مطرح کردن یک پرسش ،دبیر بلافاصله پاسخ آن را بگوید و یا پس از مطرح کردن یک پرسش ،بلافاصله از دانش آموزان قوی کلاس بخواهد که پاسخ را بگویند ،در این صورت به احتمال بسیار زیاد ،دانش‌آموزان متوسط و دانش آموزان ضعیف تر از لحاظ علمی فرصت فکر کردن را از دست می‌دهند و در واقع از فرآیند و چرخه آموزش خارج می شوند و کلاس درسی تبدیل به گفتگوی بین دبیر و تعداد معدودی از دانش‌آموزان قوی میشود. بنابراین برترین معلم های کنکور ریاضی در ایران سعی می‌کنند ،فرصت مشارکت را برای تمام دانش‌آموزان خود فراهم کنند تا آنها نیز از کلاس درسی به نوبه خود بهره مند گردند .اما ویژگی دیگری که دبیران برتر نسبت به دبیران عادی دارند، آن است که اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند .دبیران برند ریاضی ایران هیچگاه بابت اتفاقاتی که در حیطه اختیارات آنها نیست ،از دانش آموزان عذرخواهی نمی کند، مثلاً آنها هیچگاه در کلاس درسی خود نمی گویند

از اینکه ،کلاس به درازا کشیده شده و شما زمان بیشتری را در کلاس باقی مانده اید ا،ز شما عذر می خواهم و یا هیچگاه به دانش آموزان خود نمی گویند عذرخواهی می‌کنم که ،این مبحث مربوط به مشتق گیری بسیار دشوار است .عذرخواهی کردن از بابت اتفاقاتی که در حیطه اختیارات دبیران می باشد ،نشانه اعتماد به نفس پایین و نشانه ضعف یک دبیر است. یک دبیر برتر ریاضی و یک دبیر برند ریاضی ،همواره نگاهی از بالا به پایین به دانش آموزان داشته و با اعتماد به نفس بسیار بالا ،با آنها تعامل می کند و به هیچ عنوان تصور نکنید، که با پایین آوردن شأن خود در کلاس درسی و با افتاده و خاکی نشان دادن خود، می توانید دبیری موفق شوید. کاملاً برخلاف تصور شما ،دانش آموزان دبیرانی را که در کلاس های درس ایشان همچون خدایگان حکم فرمانی می کنند را بیشتر دوست دارند و چنین دبیرانی با کاریزمایی که از خود نشان می‌دهند، مقبولیت بیشتری بین دانش آموزان دارند و به دلیل مقبولیت بیشتر معمولاً دانش‌آموزان، درس این دسته از دبیران را نیز بهتر متوجه می گردند. همچنین برترین دبیران ریاضی کنکور و بهترین دبیران ریاضی کنکور ،همواره نقشه راه مناسبی را برای تدریس خود تهیه و تدوین می کنند و چنین دبیرانی کاملاً نتیجه گرا هستند ،یعنی اگر مسیر تدریس آنها منجر به موفقیت دانش آموزانشان نشود ،به سرعت مسیر و روش و متد خود را تغییر می دهند و بر یک روش و مسیری ثابت اصرار نمی ورزند و با انعطاف بسیار بالا هر کجا که لازم باشد ،در مسیر تدریس خود اصلاحات لازم را به وجود می‌آورند .همچنین قویترین معلمان ریاضی کنکور ایران ،از دانش آموزان خود می خواهند که ،تمام نکات گفته شده را در دفتر ریاضی خود درج کنند .بنابراین یکی از اصلی ترین روشهای تدریس موثر، نوشتن نکات و راه حل ها در پای تخته و دیکته کردن نکات مهم ،به دانش آموزان برای درج در جزوات شان می باشد این کار باعث می شود، ذهن دانش آموزان مرتب به کلاس درسی بوده و حواسشان از آموزش منحرف نگردد .همینطور هنگامی که  دانش آموزان با قلم خود جزوات را می نویسند ،در بازه های زمانی که قرار است جمع بندی صورت پذیرد ،نکات را بهتر از سایرین در ذهنشان تداعی و یادآوری می کنند.

 
اما برترین معلمان فیزیک کنکور ایران در کلاس‌های درسی خود بر تمام اتفاقات رخ داده با قدرت نظارت می نمایند و اصطلاحاً کلاس را به صورت کامل در چنگ خود دارند .اگر می خواهید در کلاس درسی تمام امور در چنگ و در تسلط شما باشد به شما توصیه می کنیم ،بدون حرکت در یکجا ننشینید. بهترین دبیران در زمینه اداره کلاس های درسی افرادی هستند که ،در هنگام تدریس حرکت نموده  و با حضور در بالای سر دانش آموزان و با حرکت های طولی و عرضی در کلاس درسی خود ،رفتار و نحوه آموزش و نحوه جزو نویسی دانش آموزان خود را ،با دقت زیر نظر بگیرند .بنابراین در اولین جلسه درسی خود، چیدمان کلاس را طوری طراحی نمایید که به راحتی بتوانید به تمام دانش آموزان تان سر بزنید و عملکرد آنها را در تایم کلاسی رصد نمایید.

همچنین برای رصد بهتر، از نمایندگان کلاس درسی بخواهید که پیش از ورود شما به کلاس درس چیدمان نیمکت ها و صندلی ها را طوری نمایند، که امکان رفت و آمد و تردد شما در بین دانش آموزان کلاس فراهم باشد .این روش و این متد، تسلط شما را بر کلاس درسی بیشتر می نماید. همچنین دبیران معمولی همیشه به صورت یکنواخت ،مشغول تدریس هستند .اما دبیران برتر و دبیران موفق ،همواره با طرح سوالاتی جذاب سعی می‌کنند کلاس درس را از یکنواختی خارج نمایند و تلاش می کنند که ،دانش‌آموزان را همواره در اوج نگه دارند. تمامی ما در دوران تحصیل خود، دبیرانی را به خاطر داریم ،که با تدریس خشک و بی روح خود ،همواره تمام سختی را برای ما رقم می زدند و کلاس‌های ایشان به گونه‌ای بود که ،زمان در آن گویی متوقف شده است .اما دبیران برتر ریاضی ایران با ظرح برخی از سوالات و برخی از نکات جالب و برخی از معماهای شیرین، اجازه نمی‌دهند که کلاسشان دچار روزمرگی گردد و همواره تلاش می‌کنند ،دانش آموزان از حضور در کلاس آنها لذت ببرند، سپس مطالب علمی آنها را فرا بگیرند. همچنین برترین دبیران کنکور ریاضی بشدت بر تمامی امور کلاس خود تسلط دارند ،آنها دانش آموزان پر حاشیه کلاس را به خوبی شناسایی میکند و با چیدمان مناسب دانش آموزان در کلاس، جلوی حواس پرتی آنها و سایر دانش آموزان را می گیرند .چنین دبیرانی همچون عقاب، بر تمام احوالات کلاس خود اشراف و تسلط کامل دارند .بهترین دبیران ریاضی ایران و بهترین اساتید ریاضی ایران همواره دارای تن صدای بسیار قوی و تاثیر گذاری می باشند و سعی می کنند هنگام تدریس شور و هیجانی بسیار زیاد را ایجاد کنند . دبیرانی که با تن صدای یکنواخت تدریس می‌کنند، در بین دانش‌آموزان و دانشجویان به قرص خواب تشبیه می گردند ،برای آنکه دانش آموزانتان شاداب و پر انرژی و به دور از خمودگی از تدریس شما بهره مند گردند ،از تکنیک تغییر تن صدا استفاده نمایید.

همچنین برترین دبیران ریاضی کنکور برای تدریس از تصاویر و گاهاً از فیلم های آموزشی جذاب استفاده می کنند ،تا کلاس آنها اسیر یکنواختی نگردد. دبیران برتر ریاضی ایران در هنگام تدریس ،در زمان بسیار کوتاهی، اسامی و نام تمام دانش‌آموزان و دانشجویان خود را فراگرفته و هنگامی که در کلاس آنها را مخاطب قرار می‌دهند ،با صدا کردن اسامی آنها این پیام را به آنان القا می کنند ،که تک تک آنها را به خوبی می شناسند و بر روی عملکرد آنها نظارت دارند. همچنین اساتید برتر ریاضی کنکور ،هیچگاه هنگام تدریس از روی کتاب های مرجع روخوانی نمی کند، در واقع روخوانی کردن یک معلم ،از روی کتب و جزوات آموزشی د،رصد بسیار زیادی از جذابیت آموزش را از بین خواهد برد و دانش‌آموزان به هیچ عنوان ،به دبیرانی که صرفاً روخوانی میکنند ،اطمینان نداشته و آموزش آنها را نمی توانند پذیرا باشند، بنابراین برترین اساتید ریاضی ایران و بهترین اساتید ریاضی کنکور ،تمام آن چیزی را که می خواهند تدریس کنند ،کاملاً در ذهن خود به‌صورت ثبت شده دارند و حتی سوالات کنکور سنوات گذشته را نیز کاملاً حفظ می باشند ،در صورتی که دبیران عادی و معمولی از این اصل مهم غافل می گردند.

از دیگر ویژگی‌های برترین اساتید ریاضی ایران و بهترین دبیران ریاضی ایران می‌توانیم ،پرسش‌گری در کلاس‌های درسی اشاره کنیم. بهترین اساتید و معلمان ریاضی ایران ،همواره زمان هایی را برای پرسش های کلاسی از دانش آموزان خود اختصاص می دهند .این کار باعث می‌شود دانش‌آموزان همواره ،پیش از حضور در کلاسهای درس ،خود را برای حضور در کلاس آماده نمایند .اگر شما نیز به عنوان یک همکار تازه کار تمایل دارید، در سال های آینده به یکی از بهترین دبیران ریاضی کنکور تبدیل شوید ،بدانید که راه سختی را در پیش دارید و اصولاً با تکرار یک سری فرمول  و اعداد نمی توانید در این حرفه به موفقیت برسیدو لازم است تمام اصول حرفه‌ای را رعایت نموده تا شما نیز به سرعت پله‌های ترقی را طی نمایید.

با آرزوی موفقیت برای شما

 

بهترین دبیران ریاضی ایران

معرفی و لیست برترین اساتید ریاضی ایران

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه مقاله:

محمد ارباب بهرامی اینستاگرام  استاد محمد ارباب بهرامی ارباب بهرامی ریاضی ریاضی بهرامی بهرامی ریاضی ریاضی ارباب بهرامی خوبه ریاضی ارباب بهرامی خوبه؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره مهندس ارباب بهرامی  محمد ارباب بهرامی اینستاگرام  استاد محمد ارباب بهرامی ارباب بهرامی ریاضی ریاضی بهرامی بهرامی ریاضی ریاضی ارباب بهرامی خوبه ریاضی ارباب بهرامی خوبه؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره مهندس ارباب بهرامی  محمد ارباب بهرامی اینستاگرام  استاد محمد ارباب بهرامی ارباب بهرامی ریاضی ریاضی بهرامی بهرامی ریاضی ریاضی ارباب بهرامی خوبه ریاضی ارباب بهرامی خوبه؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره مهندس ارباب بهرامی  محمد ارباب بهرامی اینستاگرام  استاد محمد ارباب بهرامی ارباب بهرامی ریاضی ریاضی بهرامی بهرامی ریاضی ریاضی ارباب بهرامی خوبه ریاضی ارباب بهرامی خوبه؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره مهندس ارباب بهرامی  محمد ارباب بهرامی اینستاگرام  استاد محمد ارباب بهرامی ارباب بهرامی ریاضی ریاضی بهرامی بهرامی ریاضی ریاضی ارباب بهرامی خوبه ریاضی ارباب بهرامی خوبه؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره؟ ریاضی ارباب بهرامی چطوره مهندس ارباب بهرامی 

تگ ها: , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است