تیم مشاوره کنکور

معرفی بهترین تیم های مشاوره کنکور:

معرفی بهترین تیم مشاوره کنکور

وبسایت دبیران برند ایران با رصد و پایش مجموعه های آموزشی، همه ساله برترین های حوزه آموزش را معرفی مینماید

به نقل از وبسایت تحلیل دبیران ایران، مجموعه آموزشی کارنامه خرد تنها موسسه و تیم مشاوره کنکور است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از دبیران برند ایران و بهترین مشاوران کنکور ایران استفاده می­نماید

کارنامه خرد به عنوان بهترین تیم مشاوره کنکور با مدیریت اساتید برند ایران استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان اداره می­گردد.

اگر تمایل دارید با مشاوران مشهور و بهترین مشاوران کنکور ایران و مشاوران رنکینگ 1 تا3 ایران، کلاس های گروهی یا خصوصی داشته باشید میتوانید با شماره این مجموعه تماس حاصل فرمایید 26401062 (021)

بهترین مشاوران کنکور ایران چه کسانی هستند؟

به نقل از سایت تحلیل دبیران برند ایران، بهترین مشاوران کنکور ایران عبارتند از:

1- استاد مهدی باباخانی 2- استاد ایمان سرورپور 3-استاد مهدی برقعی 4- استاد ندا برهانی نسب 5- استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح 8- استاد محمدرضا پوردستمالچی 9- استاد جعفر قلی

بهترین دبیران فیزیک ایران از نگاه کارشناسان بهترین تیم مشاوره کنکور:

استاد مهدی باباخانی – استاد رضا خالو- -استاد فرید شهریاری-استاد مجتبی سادات –استاد یحیوی _ استاد هومن باستی

بهترین دبیران ریاضی ایران از نگاه کارشناسان بهترین تیم مشاوره کنکور:

استادسامان سلامیان -استاد ارباب بهرامی-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی _ استاد اریان حیدری

بهترین دبیران شیمی ایران از نگاه کارشناسان بهترین تیم مشاوره کنکور:

استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد- استاد فردوسی

بهترین دبیران زیست ایران از نگاه کارشناسان بهترین تیم مشاوره کنکور:

استاد همایونی – استاد اربابیان–استادعمارلو- استاد حمیدرضا زارعی- علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی – استاد علی پناهی شایق

 

واضح است که همه تیم های مشاوره و مشاورانی که در مؤسسات آموزشی تدریس می کنند خود را مشاوران موفقی می دانند، زیرا هرکسی در ذهن خود معیار موفقیت تیم مشاوره کنکور را خودساخته قرار داده است و بر اساس این معیار خود را جز تیم مشاوره کنکور موفقی می داند، هرچند که نه. هرکسی اختیار تصمیم گیری در مورد موفقیت یا عدم موفقیت یک استاد را دارد.- لذا ایشان در آثار پژوهشی و علمی خود برخی از ویژگی های مهم یک حوزه علمیه موفق را نوشته اند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

 

1) اولین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که خود را رهبر می دانند، تیم مشاوره کنکور خود را رهبر می دانند، دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و دانش آموزان را با ثروت آموزش غنی می کنند، در عین حال خود را رهبر می دانند و به این موضوع متقاعد می شوند. تمركز و تمركز دانش آموزان در كلاس وي افزود: براي برخي از تیم مشاوره کنکور سخت است كه درك كنند به جاي تیم مشاوره کنکور در كلاس، تمركز واقعي بر دانش آموزان است و اين امر ممكن است براي آنها كمي غيرمنطقي به نظر برسد، اما من اين را نمي دانم. منظورم این است که در کلاس درس تیم مشاوره کنکور کمپین نیستند زیرا اهمیت آنها در جای خود است یعنی مدرسه به جای اینکه از طلاب بپرسد که امروز چه کار کنم باید از شاگردانم بپرسدامروز چه کار باید بکنیم؟

 

2) یکی دیگر از ویژگی های مهم تیم مشاوره کنکور موفق، شناخت دانش آموزان است – نه تنها نشانه موفقیت تیم مشاوره کنکور است، بلکه نشانه ای از توانایی های ذهنی دانش آموزان، تجربیات قبلی و شناخت آنها نیز مهم است. نیازهای دانش آموزان، زیرا بدون آن نمی توانند بفهمند دانش آموزان به چه چیزی نیاز دارند و چه خواسته هایی دارند – همچنین می گویند که من از همه تیم مشاوره کنکور می خواهم این را در نظر بگیرند. اگر کسی با آنها تماس بگیرد و از آنها بپرسد که چگونه به جبل برسیم؟ آنها را قبل از اینکه آنها را به مقصد هدایت کنند این است که الان کجا هستید؟ در حال حاضر هستند سفر خود را برای رسیدن به هدف از کجا آغاز کردید؟یوهود کاپلینسکی، یکی از تیم مشاوره کنکور مدرسه جولیارد، می گوید: «سعی می کنم وقایع و تجربیات تلخ و شیرین زندگی ام را به دانش آموزانم یادآوری کنم تا بفهمند که چقدر واقع بینانه و چقدر تخیلی هستند.

 

3) سومین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که آنها علاقه شدیدی به تدریس دارند. H. Muir، مدیر عامل آموزش و پرورش SC (جان جانسون) می گوید که سرگرمی ها یک چیز فراگیر است و والدین من تیم مشاوره کنکور مدرسه بودند. – مادرم در مدرسه ای برای کودکان کم توان ذهنی تدریس می کرد و پدرم در مدرسه ای دیگر تاریخ و سیاست تدریس می کرد – مهمترین چیزی که از آنها آموختم علاقه و عشق به تدریس و یادگیری بود.

 

4) چهارمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که مطالبی را که باید در اولویت به دانش آموزان خود بیاموزند، گوشزد می کنند و اگر با انتخاب برای پیشرفت تحصیلی تلاش کنند، می توانند در زمینه دانش و دانش به موفقیت های بزرگی دست یابند. آنها می توانند گامی سریع به سمت هدف خود بردارند.

 

3) پنجمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که سعی می کنند مفاهیم تدریس و بحث را در ذهن دانش آموزان به جای پیچیده، به صورت بسیار ساده و سرراست منتقل کنند.

 

2) مهمترین ویژگی تیم مشاوره کنکور موفق این است که اگر چیزی را نمی دانند این ضعف را آشکارا در مقابل دانش آموزان بیان می کنند.

 

3) هفتمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که در تدریس خود شجاع و صادق هستند.

 

2) هشتمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که به جای اینکه وقت کلاس را با تندخوانی کامل کنند، به آرامی تدریس می کنند و نکات مهم تدریس را که به آنها نکات کلیدی و طلایی می گویند برجسته می کنند.

 

2) نهمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که سعی می کنند با تکرار نکات مهم در ذهن دانش آموزان را به خاطر بسپارند.ویلیام اچ.راستتر وقتی کسی آن را از کسی می شنود فقط به آن گوش می دهد و وقتی آن را می شنود بار دوم آن را می شناسد و بار سوم که می شنود یاد می گیرد.

 

3) دهمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که عادت به پرسیدن سؤالات خوب از دانش آموزان دارند.

 

2) یازدهمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که با نگاه به سطح ذهنی دانش آموزان سعی در ارائه اطلاعات به دانش آموزان دارند.

 

2) دوازدهمین ویژگی مهم تیم مشاوره کنکور موفق این است که به شاگردان خود دستور می دهند و توصیه می کنند که به آنها آموزش دهند و آنها را تمرین کنند تا تیم مشاوره کنکور شوند.

اخلاق کاری  بهترین تیم مشاوره کنکور باید مبتنی بر ارزش های اخلاقی جهانی باشد  و بهترین تیم مشاوره کنکور در کار خود از اصول و قواعد زیر راهنمایی می کند:

صلاحیت حرفه ای: بهترین تیم مشاوره کنکور باید فقط کمک حرفه ای شایسته ارائه دهد که از محدودیت های صلاحیت خود آگاه باشد. بهترین تیم مشاوره کنکور باید برای غنی سازی دانش و ارتقای مهارت های عملی خود تلاش کند. استرس ها و دانش آموزانی های زندگی بهترین تیم مشاوره کنکور که ممکن است صلاحیت حرفه ای او را تحت تاثیر قرار دهد، باید به موقع توسط او متوجه شود و بر این اساس اقدامات مناسبی انجام شود.

احترام به شخص و عدم تبعیض. بهترین تیم مشاوره کنکور باید ارزش ها و باورهای خود را بدون درگیر کردن بازدیدکننده درک کند. تبعیض بر اساس سن، ناتوانی، ملیت یا مذهب، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اقتصادی-اجتماعی و همچنین سایر دلایل مغایر با اخلاق روان مشاوری است.

هماهنگی اطلاعات رابطه بین مراجعه کننده و مشاور باید مبتنی بر اعتماد و اطلاعات متقابل باشد. در طول اولین مصاحبه، بهترین تیم مشاوره کنکور باید به بازدید کننده از ویژگی های کمک روانشناختی اطلاع دهد. بهترین تیم مشاوره کنکور باید با مراجعه کننده در مورد پرداخت، پرداخت و سایر قوانین و مسئولیت ها توافق کند. در صورتی که بازدیدکننده کودک باشد، لازم است از قبل با والدین یا قیم وی به توافق دیگری رسیده باشد.

محرمانه بودن اطلاعاتی که بهترین تیم مشاوره کنکور در حین مشاور در اختیار بازدیدکننده قرار می دهد، حق بازدیدکننده و جزء لاینفک فعالیت های روانشناختی و روان مشاوری موثر محسوب می شود. بهترین تیم مشاوره کنکور باید تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق حریم خصوصی وی انجام دهد.بهترین تیم مشاوره کنکور حق ندارد در مورد اطلاعات دریافتی از وی خارج از چارچوب روان مشاوری، مشاوره، نظارت یا آموزش بحث کند. اگر روان‌مشاورگر از مطالب موردی در زمینه مشاوره، آموزشی، نظارتی یا آموزشی با کارکنان استفاده می‌کند، اطلاعات شخصیتی وی باید تغییر کند تا بازدیدکننده قابل شناسایی نباشد.

اخلاص در قلب رابطه بهترین تیم مشاوره کنکور و بازدیدکننده قرار دارد. با درک دشواری های ارتباط و روابط انسانی، بهترین تیم مشاوره کنکور باید با بازدیدکنندگان و خانواده های آنها (خواه بازدیدکننده کودک باشد یا نوجوان)، دانش آموزان و کارکنان تا حد امکان صادق باشد.

ممنوعیت فعالیت بازدیدکنندگان بهترین تیم مشاوره کنکور نباید به هیچ وجه از ملاقات کننده یا خانواده او سوء استفاده کند. بهترین تیم مشاوره کنکور باید از روابط مضاعف با ملاقات کننده پرهیز کند، داشتن رابطه جنسی با ملاقات کننده یا هر یک از اعضای خانواده وی، نقض فاحش اخلاق حرفه ای محسوب می شود.

 

مسئولیت اجتماعی. بهترین تیم مشاوره کنکور باید فعالیت های حرفه ای را بر اساس قوانینی انجام دهد که به نفع مراجعه کننده و به طور کلی به نفع جامعه باشد.

قوانین ایمنی روش های مورد استفاده بهترین تیم مشاوره کنکور باید فقط از روش هایی استفاده کند که به بازدید کننده آسیبی نرساند.

قواعد کفایت روش شناسی. روش های مورد استفاده باید مناسب (مناسب) با اهداف مشاور، سن مراجعه کننده، جنس، تحصیلات، وضعیت بازدیدکننده، شرایط آزمایش باشد. سازگار نبوده، عقب مانده باهوش-ذهنی و غیره

بهترین تیم مشاوره کنکور نباید برای کمک گرفتن از برخی بازدیدکنندگان از اقدامات دستکاری استفاده کنند. تحت هیچ شرایطی نباید آزادی بازدیدکننده محدود به خاتمه مشاوره یا تصمیم به ادامه مشاوره با بهترین تیم مشاوره کنکور یا متخصص دیگر شود.

                     بهترین تیم مشاوره کنکوری یک موضوع علمی و به طور کلی، یک حرفه بهداشت اجتماعی است که توسط تعداد زیادی از متخصصان در سراسر جهان استفاده می شود. اجرای حرفه ما دشوار است، و کلی

منشور اخلاقی برای بهترین مشاوران کنکور

 

فهرست:

منشور اخلاقی. برای چیست؟برای چیست؟

جنبه های اصلی که توسط این حرفه تنظیم می شود

  1. اصول کلی
  2. صلاحیت حرفه ای و ارتباط با سایر متخصصان
  3. مداخله
  4. تحقیق و تدریس
  5. جمع آوری و استفاده از اطلاعات
  6. تبلیغات
  7. پرداخت و پاداش
  8. ضمانت دعوی

برخی از مهمترین اصول اولیه

 

 

 

 

بهترین تیم مشاوره کنکوری یک رشته و به طور کلی، یک حرفه بهداشت اجتماعی است که توسط بسیاری از متخصصان در سراسر جهان استفاده می شود.

 

اجرای حرفه ما دشوار است،:، به طور کلی، ما جنبه های بسیار صمیمی و شخصی دانش آموزان یا کاربرانی را که به مشاوره مراجعه می کنند، درمان می کنیم. ما به عنوان متخصص، مسئول دانش آموزان یا کاربران خود هستیم و اگر می‌خواهیم خدمات با کیفیتی ارائه دهیم، جنبه‌های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیریم.

 

از این نظر، علاوه بر این، لازم است اصول و هنجارهای کلی وجود داشته باشد که به همه بهترین مشاوران کنکور اجازه می دهد با رعایت حقوق و مسئولیت هایی که به عنوان یک متخصص دارد، با خیال راحت هم برای کاربر و هم برای خود بهترین تیم مشاوره کنکور آموزش ببینند . این استانداردها توسط کالج‌های رسمی بهترین مشاوران کنکور در منشور اخلاقی بهترین تیم مشاوره کنکوری گردآوری شده‌اند که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

 

 

 

INTERESTING FOR YOU

Mgid

Mgid

 

This Girl Has Talent: La’Tecia Thomas Fast Facts

Learn more→

 

These Strange Ways Will Keep Your Relationship Strong Day To Day

Learn more→

منشور اخلاقی. برای چیست؟برای چیست؟

کد دیونتولوژی به عنوان مجموعه ای از هنجارها، دستورالعمل ها، معیارها و جهت گیری ها درک می شود . به عبارت دیگر، این سندی است که حاوی دستورالعمل ها و قوانین اساسی است که هر حرفه ای برای اعمال در عمل باید از آنها پیروی کند.

 

در مورد آئین‌نامه دین‌شناسی بهترین تیم مشاوره کنکور، هم شامل حقوق و هم مسئولیت‌های متخصص بر اساس همزیستی دولتی، اصول قانونی و اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل می‌شود. عمل آن مستلزم آن است.

 

این به متخصص اجازه می دهد تا راهنمایی شود و توسعه بهترین تیم مشاوره کنکوری را در یک حقوق انسانی مسئولانه، کامل و محترمانه: با عزت، تسهیل کند. بنابراین، ارتباط آن از دانش آموزانان – رفاه آنها، حرفه – خود متخصص محافظت می کند و چارچوب کلی را ارائه می دهد که می توانند در آن مشارکت کنند. به همین ترتیب، هنجارهای مندرج در آن فقط پیشنهاد نیست، بلکه هنجارهایی برای توسعه بهترین تیم مشاوره کنکوری به عنوان یک حرفه، عمل است. عدم انجام این کار ممکن است منجر به تحریم های مختلفی شود که ممکن است منجر به مجازات هایی مانند رد صلاحیت حرفه ای و حتی در برخی موارد جرم شود.

 

 

 

INTERESTING FOR YOU

Mgid

Mgid

 

This Girl Has Talent: La’Tecia Thomas Fast Facts

Learn more→

 

These Strange Ways Will Keep Your Relationship Strong Day To Day

Learn more→

لازم به ذکر است که آیین نامه رفتار ممکن است بسته به کالج بهترین مشاوران کنکور رسمی صادر کننده آن کمی متفاوت باشد، اگرچه محتوای اصلی به طور کلی با قوانین و مقررات یکسان است. منشور اخلاقی که در این مقاله به آن می پردازیم، آیین نامه شورای عمومی کالج های رسمی بهترین تیم مشاوره کنکوری است که بقیه از آن نشات می گیرند. در مجموع 61 ماده را در نظر می گیرد که به هشت هنجار یا حوزه کلی تقسیم شده است .

 

جنبه های اصلی که توسط این حرفه تنظیم می شود

عملکرد حرفه‌ای بهترین تیم مشاوره کنکوری مشخص نیست، و جنبه‌ها و عناصر زیادی وجود دارد که باید هنگام انجام وظایف مناسب برای این نوع حرفه مورد توجه قرار گیرند.

 

به این معنا، کد دیونتولوژی مقالات خود را حول هشت هنجار اصلی یا بلوک موضوعی سازماندهی می کند، که در آنها مقالات مختلفی که در بالا ذکر شد تقسیم می شوند. قوانین یا بخش های مذکور به شرح زیر خواهد بود:

 

 

 

INTERESTING FOR YOU

Mgid

Mgid

 

This Girl Has Talent: La’Tecia Thomas Fast Facts

Learn more→

 

These Strange Ways Will Keep Your Relationship Strong Day To Day

Learn more→

  1. اصول کلی

این بخش یا بخش ، قوانین کلی رفتار را برای بهترین تیم مشاوره کنکور و عملکرد خوب، از جمله کارهای رفاهی و توسعه مددجو، حق دانش آموزان و درمان، رازداری و استثنائات، احترام به اصالت و باورهای دانش آموزان، درمان بی طرفانه، حداکثر منفعت برای دانش آموزان، تعیین می کند. ورون جستجوی کمترین شر بدون کسب سود. نگرش نسبت به دانش آموزان، مراقبت و ارزیابی احتیاط و گزارش یا نیاز احتمالی به همکاری با سایر متخصصان در همان زمینه یا سایر زمینه های بهداشت اجتماعی.

 

  1. صلاحیت حرفه ای و ارتباط با سایر متخصصان

ن. این دومین بخش بزرگ منشور اخلاقی به شما در مورد مسئولیت های اساسی حقوق یک بهترین تیم مشاوره کنکور، نیاز به آموزش صحیح (که باید ادامه یابد) و شناخت حدود صلاحیت او می گوید. همچنین نیاز به استفاده از روش های اثبات شده وجود دارد، یا در غیر این صورت از قبل به دانش آموزان هشدار داده شود که تکنیک مورد استفاده هنوز مخالفت نشده است.

 

اینها شامل جنبه های دیگری مانند حفظ گزارش و ابزارهای مورد استفاده یا در صورت لزوم، برقراری ارتباط با سایر متخصصان بهداشتی صالح می باشد. حق احترام به فعالیت سایر شرکا در حرفه او نیز ارج نهاده می شود.

 

  1. مداخله

بخش سوم منشور اخلاقی به جهت دهی و راهنمایی متخصص، در نظر گرفتن نوع مداخله ای که باید انجام شود، ارزیابی نحوه استفاده از آن اختصاص دارد ، بنابراین، اگر فکر می کنید باید از خدماتی که مورد سوء استفاده قرار می گیرند اجتناب کنید.

 

عدم طولانی شدن مداخله در مواردی که متخصص یا تجهیزات مورد استفاده کار نمی کند، ارجاع احتمالی به متخصص دیگر، تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی باید مشکلات را گزارش کند، جنبه هایی که از طریق مشاوره پرداخته می شود (مثلاً والدین یا قیم قانونی) نشان داده می شود. در مورد افراد زیر سن قانونی یا در مورد افراد ناتوان از نظر قانونی) یا عدم قطع یا تحریم مداخلات سایر متخصصان.

 

این بیان می کند که نیازی به اشتباه گرفتن نقش حرفه ای وجود ندارد، از موقعیت نیرویی که می تواند موقعیت خود را برای منافع خود و همچنین برای استقلال دانش آموزان اعطا کند، حتی اگر آنها بخواهند استفاده کنند. مراجعه کنید یا متخصص دیگری را امتحان کنید. ارزیابی ها مورد نیاز است.

 

  1. تحقیق و تدریس

در خارج از کلینیک، یک بهترین تیم مشاوره کنکور نیز می تواند به عنوان محقق یا تیم مشاوره کنکور کار کند. از این حیث، آیین‌نامه دین‌شناسی لزوم پیگیری پیشرفت علمی و حرفه‌ای از طریق تحقیق و تدریس با روش علمی را رفع می‌کند تا از این طریق بتواند دانش مذکور را به او منتقل کند.

 

نیاز به مجوز صریح از دانش آموزان یا قیم قانونی در لزوم استفاده از داده‌های بالینی و همچنین برای جلوگیری از آسیب‌های غیرضروری یا غیرقابل برگشت، حتی برای جلوگیری از سایر آسیب‌های عمده، تصریح شده است.

 

تحقیقات باید با رعایت شأن و منزلت شخصی انجام شود تا از آسیب یا رنج تا حد امکان جلوگیری شود، صرف نظر از اینکه تحقیق بر روی انسان یا حیوان انجام شده باشد. در مواردی که قرار بود تعادل‌هایی مانند شوک‌های الکتریکی کوچک تولید شود، آزمودنی‌ها باید رضایت صریح خود را بدون هیچ گونه اجباری کاملاً آزاد و از قبل می‌دانستند که چه باید بکنند، می‌دادند. اگر می خواهید تحقیق یا تجربه را ترک کنید، آزمودنی می تواند آن را در هر زمانی انجام دهد.

 

  1. جمع آوری و استفاده از اطلاعات

یکی از جنبه های بسیار مهم این حرفه حفظ حریم خصوصی است.دانش آموزان، دانش آموزان یا کاربران اطلاعات بسیار حساسی را در مورد زندگی، تجربیات، احساسات، افکار، امیدها و برنامه های خود به بهترین تیم مشاوره کنکور می آورند. از این نظر، بخش پنجم منشور اخلاقی بهترین تیم مشاوره کنکور، نیاز به رعایت دقیق حق حریم خصوصی را تعریف می‌کند و تنها به دنبال اطلاعاتی است که برای بهبود وضعیت مراجع ضروری می‌داند.

 

رازداری حرفه ای باید حفظ شود، مگر در موارد فورس ماژور یا حکم دادگاه (یا در مورد خردسالان یا افراد دارای معلولیت توسط والدین یا قیم قانونی). آزمودنی باید بتواند بداند که آیا می‌خواهد از محتوای گزارش منتشر شده مطلع شود، به شرطی که خطری برای موضوع یا متخصص نداشته باشد. داده‌های جمع‌آوری‌شده ممکن است تنها با اجازه دانش آموزان در اختیار اشخاص ثالث قرار گیرد.

 

هنگام استفاده از داده‌های بالینی برای مقاصد آموزشی یا اطلاعاتی، این کار باید به گونه‌ای انجام شود که تشخیص دانش آموزانی که از آن منشا گرفته است امکان‌پذیر نباشد (مگر اینکه موضوع به وضوح با آن موافق باشد).

 

در سطح تدریس مقرر شده است که حضور کارآموز یا دانشجو فقط با رضایت کارفرما امکان پذیر خواهد بود. اگر دانش آموزان بمیرد، از آمدن منصرف شود یا ناپدید شود، متخصص در رازداری حرفه ای باقی می ماند.

 

  1. تبلیغات

بهترین مشاوران کنکور به عنوان یک حرفه نیز باید تبلیغات کنند و برای دسترسی به دانش آموزان یا دانش آموزانان شناخته شوند. به این ترتیب، منشور اخلاقی نیاز به تعدیل رفتار آنها را به منظور حفظ یکپارچگی و رازداری حرفه ای حرفه ای تعریف می کند .

 

مشخص شده است که تخصیص عنوان استفاده نشده یک تخلف جدی است و همچنین درجاتی که منجر به خطا می شود. در صورت استفاده از نام مستعار، متخصص باید آن را به شورای عمومی انجمن های رسمی بهترین تیم مشاوره کنکوری اعلام کند. مشخص شده است که بهترین تیم مشاوره کنکور می تواند در کمپین های مشاوره فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، کاری یا اجتماعی شرکت کند.

 

  1. پرداخت و پاداش

حقوق یا دستمزدی که بهترین تیم مشاوره کنکور از طریق خدمات خود دریافت می کند، جنبه ای است که اگرچه تا حد زیادی به تصمیم متخصص بستگی دارد، اما در منشور اخلاقی نیز لحاظ می شود.

 

به این ترتیب مقرر شده است که هزینه های اخذ شده توسط متخصص باید از قبل به دانش آموزان اطلاع داده شود ، مگر اینکه امکان دریافت حق الزحمه برای مراجعه به سایر متخصصان وجود ندارد. مدارس رسمی دستورالعمل هایی ارائه می دهند، اما تا زمانی که به معنای کم اهمیت جلوه دادن حرفه یا شرکت در رقابت ناعادلانه نباشد، این قیمت توسط یک متخصص تعیین می شود.

 

  1. ضمانت دعوی

آخرین بخش عمده منشور اخلاقی به پادمان های رویه ای اختصاص دارد.بنابراین ، در این بخش به مقالاتی می پردازیم که نیاز به گزارش تخلفات منشور اخلاقی را به کمیته اخلاق (پس از آن شورای حاکم یک مصوبه را تصویب خواهد کرد) بررسی می کنیم. وضوح).

 

نکته قابل توجه دیگر ماده 59 این است که شورای عمومی انجمن های رسمی بهترین تیم مشاوره کنکوری ضمن حفظ حرمت و استقلال بهترین تیم مشاوره کنکور، حمایت از متخصصانی را که در حین انجام وظایف خود مورد حمله یا تهدید قرار گرفته اند، تضمین می کند. تصریح شده است که هنجارهای تعیین شده توسط منشور اخلاقی متضمن الزام رسمی به عموم است، آنها بخشی از نظام حقوقی هستند.

 

نکته قابل توجه در ماده 61 این است که اگر در مورد خاصی برخی از این قوانین با یکدیگر مغایرت داشته باشد، متخصص باید با حسن نیت آنها را با اطلاع کمیته اخلاق مدرسه و ذینفعان مختلف حل کند.

 

برخی از مهمترین اصول اولیه

هر مقاله در منشور اخلاقی به عملکرد حرفه ای یک بهترین تیم مشاوره کنکور اشاره دارد. با این حال، شاید مهمترین آنها اصول کلی باشد، که در میان آنها، همانطور که در بالا ذکر شد، با تعدادی دستورالعمل اساسی برای تمرینات بهترین تیم مشاوره کنکور خوب برجسته می شود. .

 

اولاً ما فکر می کنیم که باید به دنبال صدقه حداکثری باشیم نه شر. این بدان معناست که تمرین حرفه ای بهترین تیم مشاوره کنکوری عمدتاً با هدف ارتقاء رفاه، استقلال، حفاظت و بهبود مراجع است. تا جایی که به عدم سوء نیت مربوط می شود، این مفهوم به این موضوع اشاره دارد که جست و جو نباید از طریق فعل یا ترک فعل باعث ضرر دانش آموزان شود. این بدان معنا نیست که درمان‌ها یا درمان‌ها شامل کار در سطح احساسی نمی‌شوند که ممکن است تا حدی منزجر کننده باشد، اما به این معنی است که آنها از آسیب در این فرآیند جلوگیری می‌کنند.

 

یکی دیگر از اصول کلیدی منشور اخلاقی، مسئولیت حرفه ای ها برای توسعه حرفه خود با در نظر گرفتن مسئولیت ها و حقوق آنها، توجه به نیاز به رعایت استانداردهای اخلاقی و همچنین آموزش مداوم برای ارائه بهترین خدمات ممکن است.

 

علاوه بر این، شما نیاز به صداقت دارید – صداقت در برخورد با دانش آموزان یا کاربر، جستجوی ارتباط صادقانه که شامل فریب، تقلب، کوتاهی یا رفتار بی پروا یا غیر منطقی نباشد.

 

یکی از عناصر اصلی بی طرفی و عدالت است. یک بهترین تیم مشاوره کنکور باید بدون تبعیض بر اساس جنسیت، سن، جنس، گرایش جنسی، توانایی، زبان، مذهب، نژاد، وضعیت اجتماعی-اقتصادی یا هر دلیل دیگر، حرفه خود را دنبال کند. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر مورد مورد نظر خارج از صلاحیت ما باشد یا فکر کنیم نمی‌توانیم رفتاری بی‌طرفانه و منصفانه به کاربر ارائه دهیم، حق ارجاع وجود ندارد. به همین ترتیب، توانایی قضاوت نکردن یا انتقاد نکردن از یک دانش آموزان، بدون توجه به وضعیت او، یک نیاز اساسی است.

 

در نهایت، عمل بهترین تیم مشاوره کنکوری تابع قوانین قابل اجرا است ؛ حقوقی مانند رازداری، رازداری، قدرت تصمیم گیری / استقلال باید رعایت شود.

 

 

تگ ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است