بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم هم اکنون در کارنامه خرد با حضور دبیران برند ایران برگزار میگردد.حضور دبیران درجه یک و استفاده از استودیو مجهز و وجود سیستم رفع اشکال از مزایای کلاسهای آنلاین خرد است.

 از آنجاییکه در طول این سالها زیست شناسی هرروز به سمت مفهومی شدن و عمیق تر شدن مفاهیم پیش رفته است،دیگر روخوانی کردن از روی کتاب درسی جواب نمیدهد و نیاز به دبیران حرفه ای و کلاسهای آنلاین یا حضوری با دبیران قدرتمند نیازی ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اما پیش از حضور در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم باید پیش نیازهایی از یادگیری درس زیست شناسی را بیاموزید.با ما همراه باشید

 بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

تحلیل بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

موضوع اول آنکه عدم یادگیری یک یا چند فصل زیست شناسی ذاتی نیست. حتی با بازخوانی مداوم آنها، همیشه نمی توانید آنها را ابرای همیشه به خاطر بسپارید. اما وحشت نکنید ! روش هایی برای تمرکز خوب و مشارکت در یادگیری در درس زیست در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم  وجود دارد. در اینجا پنج اصل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند دوباره روی پای خود بمانید.

حفظ کردن یک درس در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم  کافی نیست. در اینجا اصل اساسی مورد حمایت هلن وبر، روانشناس-جامعه شناس است که وقتی به دانش آموزان فقط زیست شناسی آموزش نمی دهد، به معلمان شما توضیح می دهد که چگونه به شما انگیزه بدهند. او بهترین توصیه های خود را برای یادگیری موثر به ما می دهد .

  1. در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم خوب بفهمید: معنی درس ها را درک کنید

“برای اینکه خوب یاد بگیرید، ابتدا باید آنچه را که در حال یادگیری هستید درک کنید. اما همچنین باید اهداف معلمان خود را بدانید. به عبارت دیگر، درس ها باید برای شما معنی داشته باشند. فقط پس از آن است که خواهید فهمید. قادر به استفاده از “ترفندها” برای به خاطر سپردن بهتر و سریعتر باشید.

 در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم ، اگر نکته درسی را نمی‌بینید یا چیزی را از آن حذف نمی‌کنید، به استاد خود مراجعه کنید و از آنها بپرسید. لطفاً از درخواست توضیح دریغ نکنید. این نه تنها نشان می دهد که شما به دوره علاقه مند هستید، بلکه بلوغ خود را نیز نشان می دهید.

  1. در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم پیدا کردن مکان خود: اهمیت روابط را درک کنید

برای یادگیری، شما همچنین باید جایگاه خود را در موسسه پیدا کرده باشید. این فرض را بر این می گذارد که از نظر بدنی خوب هستید، دوستانی دارید، روابط خوبی با معلمان دارید، اما همچنین می دانید که چرا صبح به کلاس می روید. این می تواند صرفاً کسب نمرات خوب، قبولی در کلاس بعدی یا حتی به این دلیل باشد که می خواهید مطالعات خاصی انجام دهید. مهم نیست انگیزه، بزرگ یا کوچک، چیزی که لازم است داشتن آن است.

اما، اگر در کالج یا دبیرستان احساس خوبی ندارید، مهمتر از همه این را بگویید! به یک بزرگسال در مؤسسه (، دستیار آموزشی، معلم، پرستار، و غیره) یا خارج از آن (والدین، پدربزرگ ها، مادربزرگ ها، پزشکان و غیره)، در هر صورت، به شخصی که به آن اعتماد دارید.

  1. در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم به توانایی های خود ایمان داشته باشید: به آن خواهید رسید

برای یادگیری، باید به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید. شما لزوماً مواردی دارید: برای متقاعد کردن خود در این مورد، فقط باید به کارهایی که به خوبی انجام می دهید توجه کنید نه اینکه روی چیزهایی که از دست می دهید تمرکز کنید. تمرین آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست، زیرا در نسخه های شما، اغلب خطاها هستند که به آنها اشاره می شود.

وقتی درسی را یاد می گیرید یا امتحان زیست را اصلاح می کنید، ابتدا اهدافی ساده و سپس بلندپروازانه تعیین کنید. مثل بالا رفتن از کوه است. از پایین، تلاش ممکن است غیرقابل حل به نظر برسد، اما اگر در مراحل مختلف فکر کنید، همه چیز ممکن می شود.

  1. در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم کارت های حافظه یا نقشه های ذهنی: برای به خاطر سپردن دروس به روشی متفاوت مهم است

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم برای حفظ کردن تکنیک هایی مانند نقشه ذهنی وجود دارد که به درک و در نتیجه یادگیری دروس کمک می کند. یا حتی کارت های حافظه (“کارت فلش”). اینها به ویژه برای به خاطر سپردن کلمات کلیدی، واژگان، افعال نامنظم و غیره مناسب هستند.

اصل ساده است: شما یک ورق را بردارید و آن را به هشتم برش دهید. روی هر کارت کوچک اطلاعاتی را در قسمت جلو و اطلاعات مرتبط در پشت را یادداشت می‌کنید (می‌تواند “درخت” در جلو و “درخت” در پشت باشد / یک قضیه ریاضی در جلو، فرمول آن در پشت). هر چقدر که بخواهید کارت می گیرید. پس از اتمام کار، هر کارت را دوباره بخوانید. در مرحله دوم، شما آن را فقط از جلو می خوانید و سعی می کنید پشت آن را به خاطر بسپارید. این عمل را دو بار تکرار می کنید، سپس روز بعد و به طور منظم دوباره شروع می کنید.

مزیت این روش: بسیار سرگرم کننده است. و نوشتن کلمات کلیدی شما را مجبور به انتخاب اطلاعات مهم از دوره می کند. علاوه بر این، چندین بار بازی می تواند حافظه شما را دوباره فعال کند. با این حال، هیچ حفظ بدون فعال سازی مجدد (تکرار) در فرکانس منظم. اگر درس خود را به یکباره یاد بگیرید، ممکن است آن را برای آزمون به یاد بیاورید، اما به سختی فراتر از آن!

  1. پس از برگزاری در بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم برای بررسی اینکه متوجه شده اید به 5 سوال پاسخ دهید

هدف این فصل چیست؟ تعریف.

چه فایده ای دارد؟ : این یک مشکل را حل می کند.

چگونه؟ : قوانین استفاده

با چی ؟ : لینک با سایر قسمت های برنامه.

چرا ؟ : مفاهیم از کجا می آید؟

چه چیزی باعث می شود که در نقطه ای، ما آن را اختراع کنیم؟

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم آموزش دادن آسان نیست، اما یادگیری آن نیز آسان نیست. یادگیری چیزهای خوب به شما این فرصت را می دهد تا جنبه های زندگی خود را بهبود بخشید، اما همه دانش آموزان این کار را آسان ندارند. دانش آموزانی هستند که دارای ویژگی های خاصی هستند که آنها را به دانش آموزان ایده آل تبدیل می کند.

این دانش آموزان در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم به طور طبیعی برای معلمان جذاب هستند و نپذیرفتن آنها سخت است زیرا کارشان را آسان می کنند. آیا فکر می کنید این ویژگی ها ذاتی هستند؟ هیچ کدام از اینها، آنها نیز قابل یادگیری هستند، بنابراین اگر فکر می کنید دانش آموز خوبی نیستید، می توانید از این به بعد باشید.

1 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم سوال می پرسند

2 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم سخت کار می کنید

3 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم به کاری که انجام می دهند متعهد هستند

4 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دارای ویژگی های رهبری هستید

5 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم انگیزه دارند

6 دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم مشکلات را حل می کنند

دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم سؤال می کنند و کنشگرند

بیشتر معلمان از دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم از دانش‌آموزان خود می‌خواهند که وقتی چیزها را نمی‌فهمند سؤال بپرسند، زیرا این تنها راهی است که می‌توانند آنها را بهتر درک کنند. اگر سوالی پرسیده نشد، معلم باید فرض کند که شما این مفهوم را درک می کنید. دانش‌آموزان خوب از پرسیدن سؤال نمی‌ترسند، زیرا می‌دانند که در صورت گسترش آن مهارت، درک نکردن یک مفهوم خاص می‌تواند به آنها آسیب برساند. سوال پرسیدن اغلب برای کل کلاس مفید است زیرا به احتمال زیاد، اگر شما این سوال را دارید، دانش آموزان دیگری هم هستند که همین سوال را دارند… اما آنها جرات نمی کنند آن را بپرسند.

دانش آموزان برتر در در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم آنها سخت کار می کنند

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش آموز کامل لزوما باهوش ترین دانش آموز نیست. دانش‌آموزان زیادی هستند که از هوش طبیعی برخوردارند، اما نظم و انضباط خود را برای بهبود این هوش ندارند.  معلمان دانش آموزانی را می خواهند که صرف نظر از سطح هوشی خود، سخت کار کنند.

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش‌آموزانی که بیشترین تلاش را می‌کنند، در زندگی موفق‌ترین خواهند بود. سخت کوشی در مدرسه به معنای انجام تکالیف به موقع، انجام بهترین کار در هر تکلیف، درخواست کمک در صورت نیاز، صرف زمان برای مطالعه برای آزمون ها و آزمون ها، شناسایی نقاط ضعف و جستجوی فرصت هایی برای بهبود است.

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم آنها به کاری که انجام می دهند متعهد هستند

شرکت در فعالیت های فوق برنامه می تواند به دانش آموز کمک کند تا اعتماد به نفس پیدا کند، که می تواند موفقیت تحصیلی را بهبود بخشد. اکثر مدارس انواع فعالیت های فوق برنامه را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند در آنها شرکت کنند. اکثر دانش آموزان خوب در فعالیت های اضافی شرکت می کنند.

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم این فعالیت‌ها فرصت‌های یادگیری زیادی را فراهم می‌کنند که یک کلاس درس سنتی به سادگی نمی‌تواند. این فعالیت‌ها همچنین فرصت‌هایی را برای ایفای نقش‌های رهبری فراهم می‌کنند و اغلب به افراد یاد می‌دهند که به عنوان یک تیم برای رسیدن به یک هدف مشترک کار کنند.

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش اموزان دارای ویژگی های رهبری هستید

حرفه ها دانش آموزان خوبی می خواهند که رهبران طبیعی کلاس خود باشند. کل کلاس ها شخصیت منحصر به فرد خود را دارند و کلاس هایی با رهبران خوب اغلب کلاس های خوبی هستند. به همین ترتیب، کلاس‌های بدون رهبری همتایان می‌تواند سخت‌ترین کلاس‌ها برای اداره باشد. ویژگی های رهبری اغلب ذاتی هستند. کسانی هستند که دارند و کسانی که ندارند.

همچنین این مهارتی است که در طول زمان بین همسالان ایجاد می شود. قابل اعتماد بودن بخش مهمی از رهبری است. اگر همکلاسی هایتان به شما اعتماد نکنند، رهبر نخواهید بود. اگر شما یک رهبر باشید، دیگران راه شما را دنبال خواهند کرد.

در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش اموزان انگیزه دارند

انگیزه از خیلی جاها می آید. در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش اموزان خوب کسانی هستند که انگیزه موفقیت دارند. به طور مشابه، دانش آموزانی که انگیزه ندارند پیشرفت را سخت تر می کنند ، اغلب با مشکل مواجه می شوند و در نهایت ترک تحصیل می کنند.

به دانش آموزانی که انگیزه یادگیری دارند، آموزش آسان است. آنها می خواهند در مدرسه باشند، می خواهند یاد بگیرند و می خواهند موفق باشند. انگیزه برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. افراد بسیار کمی هستند که انگیزه ای برای چیزی ندارند. معلمان و اساتید خوب متوجه خواهند شد که چگونه بیشتر دانش آموزان را به نوعی برانگیزانند، اما دانش آموزانی که به خود انگیزه می دهند احتمال موفقیت بیشتری دارند.

مشکلات را حل می کنند

هیچ مهارتی بیشتر از توانایی حل مشکلات کم نیست. در  بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم دانش‌آموزانی که مهارت‌های حل مسئله واقعی دارند در این نسل بسیار اندک هستند، عمدتاً به دلیل دسترسی آنها به اطلاعات. دانش‌آموزانی که مهارت‌های حل مسئله واقعی دارند، گوهرهای کمیابی هستند که معلمان در کلاس‌های خود می‌خواهند. آنها می توانند به عنوان منبعی برای تبدیل سایر دانش آموزان به حلال مشکل نیز استفاده شوند.

 

تگ ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است