بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،با شماره 0212640162 تماس حاصل فرمایید

هم اکنون موسسه کارنامه خرد به عنوان برترین موسسه برگزاری کلاسهای آنلاین کنکور مشغول به فعالیت است. بکارگیری اساتید برند و شهیر ایران و ایجاد سرور اختصاصی برای پخش کلاسها و ارائه خدمات VIP به مشتریان سیستم آموزشی و سیستم رفع اشکال دائمی و در اختیار داشتن استودیو بسیار مجهز و وجود به تخته های هوشمند بزرگ و پخش کلاسها با کیفیت بالا و بدون قطعی از مزیت های رقابتی کارنامه خرد است.

برای مشاهده روش ثبت نام کلاسها اینجا کلیک نمایید

بهترین کلاسهای آنلاین کنکور

معرفی بهترین کلاسهای آنلاین کنکور

کلاس آنلاین ریاضی کنکور یا کلاس حضوری داخل آموزشگاه کدامیک بهتر است؟
به عقیده کارشناسان وبسایت تحلیل اساتید ایران، آموزشی،انتخاب سبک آنلاین یا حضوری به عوامل زیر بستگی دارد:

۱- درونگرا یا برونگرا بودن دانش آموزان و دانش پژوهان

۲- قدرت اساتید و توانایی آنها

۳- محل جفرافیایی که دانش آموز در آنجا زندگی میکند

بررسی درونگرا یا برونگرا بودن دانش آموزان و دانش پژوهان در انتخاب نوع کلاس

کارشناسان آموزشی به دانش آموزان درونگرا پیشنهاد مینمایند از بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور به جای کلاسهای حضوری بهره ببرند اما در نقطه مقابل،دانش آموزان برونگرا به جای حضور در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور شاید در کلاسهای حضوری ریاضی،بهره بیشتری را ببرند.

بررسی تاثیر قدرت اساتید و توانایی آنها

اگر شما در یک کلانشهر بزرگ با انواع و اقسام امکانات آموزشی زندگی میکنید،شاید حضور در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور یا کلاس حضوری داخل آموزشگاه برایتان فرق چندانی نکند،اما دانش آموزانی که در خارج از پایتخت زندگی میکنند،به علت عدم دسترسی به اساتید برتر ایران در شهرشان،شاید بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور را به کلاس حضوری با اساتید درجه چندم ترجیح دهند.

بررسی تاثیر محل جفرافیایی که دانش آموز در آنجا زندگی میکند

شاید شما در یک کلانشهر بزرگ زندگی نمایید اما به دلیل ترافیکهای شدید از بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور به جای کلاسهای حضوری بهره ببرید.بنابراین همه چیز نسبی است و شرایط بستگی دارد.

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
الف: بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور باید با استادی متبحر و کارآشنا برگزار گردد که با روانشناسی طراحین کنکور سراسری آشنایی کامل داشته باشد و دارای سواد علمی بالایی باشد و همچنین فن تدریس را به خوبی بداند تا مخاطبان کم حوصله و جوان خود را بتواند مجذوب تدریسش نماید.

ب: بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور باید در محیطی استاندارد برگزار گردد.برخی کلاسهای آنلاین در منزل یا اتاقی کوچک برگزار میگردد و برخی نیز در محیط مجهز و حرفه ای.بنابراین پیش از ثبت نام در کلاسها نمونه فیلمهای موسسه را طلب نمایید.

ج: در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور محیط گفتگو وجود دارد و امکان چلنج مابین استاد و دانشجو میسور است

د: بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور دارای محتوای آموزشی و طرح درس استرانگ است و مسیر کلاس از ابتدا تا انتها به خوبی تدوین شده است.

و:در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور تعداد و تنوع تستهای حل شده در کلاس بسیار زیاد است و استاد از تمام تیپها نمونه سوال بررسی و تحلیل مینماید.در چنین دوره ای، هیچ نکته و مطلبی مغفول نمیماند و تمام مطالب پرفکت ارائه میشود.در چنین کلاسی انوهی از سه گروه سوالات ساده و سخت و متوسط مورد بررسی قرار میگیرد تا دانش آموز برای هرکنکوری خودش را آماده نماید.

ه: بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور دارای یک تیم فنی و تیم پشتیبانی خوب است تا در هنگام ضرورت به یاری شما بشتابند.

ی: در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور تعدادی از دستیاران اساتید،در مواقع ضرورت به کمک دانش آموزان می آیند.

مزیت های کلاسهای آنلاین ریاضی کنکور نسبت به کلاسهای حضوری چیست؟

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور هزینه کلاسها تا ۷۵درصد کمتر از هزینه و شهریه کلاسهای حضوری میباشد

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور از محضر اساتید به نام تر و شهیرتر میتوان به سهولت بهره جست درحالیکه در کلاسهای حضوری همه جا و همیشه دسترسی به اساتید خوب وجود ندارد

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور توانایی مشاهده مباحثی که چالش دارید در طول هفته و در طول ماه وجود دارد و اگر مبحثی در در کلاس برایتان گنگ باشد،میتوانید در بازمشاهدات خود آنها را کاور نمایید،اما در کلاس حضوری ریاضی چنین امکانی وجود ندارد.

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور دیگر از دانش آموزان ضعیف مدرسه تان که به نوعی ترمز کلاس هستند،خبری نیست و با دانش آموزان برتر در سطح کشور رقابت خواهید نمود و بدیهی است که سطح و استاندارد بالاتری را در آموزشتان تجربه خواهید نمود،اما در مدرسه همواره تعدادی دانش آموز بازی گوش وجود دارد که در برابر آموزش و یادگیری مقاومت نموده و اخلال ایجاد مینمایند.دقیقا به همین دلیل است که سرعت پیشروی کلاسهای اساتید در کلاسهای آنلاین یک و نیم الی دوبرابر کلاسهای حضوری.

در در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور با حذف ترانسفرهای بی مورد،تا ۲۰ درصد بیشتر،تایم دانش آموزان سیو میگردد در حالیکه در کلاسهای حضوری روزانه تا ۳ ای ۴ ساعت از زمان در مسیر خانه تا آموزشگاه ویست میگردد.حتما میتوانید تصور کنید که با این ۳ الی چهار ساعت اتلاف زمان چه کارهای مفیدی میتوان صورت داد.

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور برای تدریس از بردهای هوشمند استفاده و بهترین فیلمهای آموزشی ریاضی با کیفیتی خوب ارائه میشود در حالیکه در کلاسهای حضوری از تخته های وایتبرد استفاده میشود،علی الخصوص اگر در برخی مباحث به شکلهای دقیق نیاز باشد،تخته های وایتبرد گزینه های مناسبی نیستند.تصور کنید استاد ریاضی بخواهد تابعی را روی محور xها یا yها حرکت دهد،بسیار بدیهی است که به کمک فناوری اینکار بسیار ساده تر از شوه های سنتی و رسم اشکال در تخته های وایت برد صورت میپذیرد

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور ، زمان و مکان در کنترل شماست اما در کلاسهای حضوری شما هر لحظه که اراده نمایید نمیتوانید به آموزشها دسترسی داشته باشید.فرض کنید دانش آموزی در صبح های زود یادگیری بهتری دارد و فرد دیگری آخر شبها راندمان بهتری دارد،حال چه اجباریست که هردوی این افراد در یک زمان مشغول آموزش و یادگیری شوند؟سیستم آموزش مجازی این امکان را پدید آورده که تمام افراد،بر اساس تفاوت های فردی خود،زمان و مکان آموزش را در اختیار خود یگیرند

اما اصلی ترین مشکل و شاید تنها مشکل کلاسهای آنلاین کمبود تعامل و ارتباط اجتماعی باشد که این مشکل نیز از طریق باز شدن فضای چت کلاسها و تشکیل گروه های تبادل نظر درسی برطرف گردیده است

البته شایان ذکر است که با افزایش حس مسوولیت پذیری خود میتوانید کاری کنید که بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور شما را به درصدهای بسیار خوب و بالا برساند.

همچنین،از دیگر معایب این کلاسها،وجود مشکلات در خصوص وضعیت اینترنت حین برگزاری کلاسهاست که این موضوع هم در سالهای اخیر مرتفع گردیده و مشکلات کمتری در این زمینه مشاهده میگردد.

اما با وجود تمام معایب ذکر شده،مزایای بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور آنقدر زیاد میباشد که معایبش قابل اغماض میباشد

بیشتر بخوانید:

ویژگی های بهترین اساتید ریاضی ایران چیست؟

بهترین اساتید ریاضی کنکور چگونه تدریس میکنند؟

هزینه کلاس های بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور چه قدر است؟

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور با چه اساتیدی برگزار میگردد؟

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور از چه کتابهایی استفاده میشود؟

 

تگ ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است