بهترین و برترین دبیران چه ویژگی هایی دارند ؟

با سلام در این مقاله
پس از بیان ويژگی های دبیران معروف و مطرح ایران، لیست اسامی برترین دبیران را حضورتان اعلام خواهیم نمود.

بهترین اساتید کنکور ایران

برترین دبیران ایران

حقیقتا پیدا کردن ویژگی های مشترک دبیران برتر و بهترین اساتید کنکور ایران کاری دشوار و گیج کننده است.مثلا شاید تصور کنید،برترین معلمان ایران همواره افراد منظم و خوش قول هستند، اما سابقه سالها کارکردن با دبیران برند نشان میدهد، در بین برترین دبیران ایران، هم دبیران با نظم و دیسیپلین حضور دارند و هم افراد بدون نظم.اما در مجموع اکثر دبیران خوب و مطرح افراد بسیار منظمی هستند و معمولا طرح درس منظم سالیانه خوبی دارند.

1- بهترین دبیران ایران علاوه بر منظبط بودن دارای شاخصه تلاش بالا نیز هستند

2- بهترین اساتید و معلمان کنکور ایران پیویسته در حال تلاش شبانه روزی برای ارتقای وضعیت هستند و هیچگاه به حالت سکون و آرام قرار نمیگیرند.

3-بهترین اساتید و معلمان کنکور ایران پیویسته مدام جزوه ها و کتابشان را به روز رسانی میکنند تا در گردنه علم و دانش از سایر رقبای خود جا نمانند.آنها یا به دنبال تولید محتوای نوین آموزشی هستند و یا در حال طراحی تست های جدید و فیلمهای آموزشی تازه هستند .در واقع تازه سازی رویدادها و تالیفات و غیر از ویژگی اصلی آنان است.

4- بهترین اساتید و معلمان کنکور ایران  از لحاظ لباس پوشیدن و داشتن تیپ های قشنگ باز هم دوگانگی وجود دارد.برخی از بهترین دبیران ایران به صورت افراطی هزینه های عجیبی را برای خوشپوشی خود خرج میکنند و در نقطه مقابل برخی انیشتن وار ظاهری ژولیده و علمی دارند!
به هر حال اگر چه برای شما به عنوان دانش آموز ظاهر دبیران برند چندان نباید مورد توجه قرار بگیرد،اما دبیران نوپا و جوان خیلی علاقه مند به الگوبرداری از ظاهر دبیران مشهور میباشند که قابل درک است.
5- از دیگر ویژگی های دبیران برند و معروف و شهیر و نام آشنا، مطالعه و تحقیق در خصوص آخرین اخبار فناوری در رشته تخصصی خویش است.دبیران خوب و برتر ایران همواره ژورنال های بین المللی و فیلمهای آموزشی و آخرین نتایج جستجوهای علمی را دنبال و پیگیری میکنند و در کلاس های درسی خود با دانش آموزان خود آخرین تحولات علمی را بررسی میکنند.

6-دبیران و اساتید برتر اکثرا دارای کتاب و محتوای آموزشی خوب و مناسبند

7-برترین معلمان و اساتید در شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارند(از قبیل اینستاگرام و فیسبوک و…..)

8-برترین اساتید کنکور ایران باسایر همکاران خود شبکه سازی قوی ای دارند و ارتباط قوی از مشخصه های اساتید برتر است

9-دبیران برتر روحیه جنگجویی و رقابت با سایر اساتید را دارند و پیوسته در تلاشند تا در رقابت با سایرین در اوج بمانند

10-بهترین دبیران کنکور ایران با طرح درس قوی در کلاسهیشان حضور می یابند و برای تک تک لحظات خود در کلاس برنامه دقیق و مدونی دارند 

جهت مشاهده اسامی برترین اساتید کنکور ایران روی لینک زیر کلیک کنید

لیست بهترین دبیران فیزیک ایران را از اینجا ببینید

لیست بهترین دبیران ریاضی ایران را از اینجا ببینید

لیست بهترین دبیران شیمی ایران را از اینجا ببینید

لیست بهترین دبیران زیست ایران را از اینجا ببینید

 

جمعبندی:

اگر شما دبیری جویای نام هستید باید بدانید که تبدیل شدن به یک دبیر خوب و برند کاری دشوار است است به شما توصیه میکنیم کتاب “چگونه یک دبیر برند شویم؟” نوشته استاد مهدی باباخانی را مطالعه فرمایید

با آرزوی موفقیت برای شما

تگ ها: , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است