بهترین مشاور تحصیلی در تهران

جهت هماهنگی وقت مشاوره با مشاوران و دبیران برند ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

 

 

بهترین مشاور تحصیلی ایران

 

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد:

بهترین مشاوران تحصیلی ایران :

1-  مهدی باباخانی  2-  ایمان سرورپور   3- آرین احمدی   4- مهدی برقعی 5- مهدی نکوئی 6- امیر دیبازر 7- شروین مسیح 8- محمدرضا پوردستمالچی

برترین اساتید فیزیک کنکور:

-استاد مهدی باباخانی – استاد مهدی یحیوی- استاد محمود ذهبی-استاد فرید شهریاری-استاد مجتبی سادات-استاد اصغر اسداللهی- استاد باستی

برترین اساتید ریاضی کنکور:
استاد آریان حیدری -استاد ارباب بهرامی_ استاد سامان سلامیان-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی

برترین اساتید شیمی کنکور:

استاد پیمان خواجوی مجد -استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد

 برترین اساتید زیست  کنکور:

استادعمارلو-استاد- دکتر زهرا همایونی-  علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی۵استاد علی پناهی شایق –  

 

 

بهترین کلاس کنکور آنلاین

ویژگی های بهترین مشاوران تحصیلی ایران چیست ؟

چگونه مشاوران تحصیلی  می توانند با «چهار دارایی» مشاوران تحصیلی  خوبی شوند، «راهنمای» رشد سالم دانش آموزان شوند و به «آقایان بزرگ» تبدیل شوند که شخصیت دانش آموزان را شکل می دهند؟

از نظر شرایط سواد، چه بهترین مشاور تحصیلی در تهران  باید بهترین مشاور تحصیلی با «چهار دارایی»، «چهار راهنما» یا «آقای بزرگ» باشد، سوادی که یک بهترین مشاور تحصیلی در تهران  باید داشته باشد بسیار فراتر از محدوده رشته‌های حرفه‌ای، از جمله رشته‌های خودش است. عواطف عقیدتی و اخلاقی، به‌ویژه مواضع، دیدگاه‌ها، نگرش‌ها، عواطف و ارزش‌ها و باورهای او در مورد مسائلی چون سنت، جامعه، کشور، ملت و آینده بشریت. برخی مشاهدات از خط مقدم نیز نشان می دهد که بهترین مشاور تحصیلی در تهران  با وجود داشتن دانش علمی خوب و اخلاق فردی خوب، درک نادرستی از سنت، جامعه، کشور، ملت و آینده بشریت دارد و دارای جایگاه ارزشی مشکوک است. همچنین به عهده گرفتن وظیفه مهم آموزش و آموزش افراد، سوق دادن دانش آموزان به رشد سالم، و “آقای بزرگ” بودن که شخصیت دانش آموزان را تعدیل می کند، دشوار است.

وقتی به تحصیل می‌پردازند، نه درآمد و زندگی شخصی و نه فقط رشد و خوشبختی تک تک دانش‌آموزان، بلکه میراث فرهنگی، ارتقای اجتماعی، ظهور و سقوط کشور، و شادابی ملت است. این به کیفیت اجتماعی مشاوران تحصیلی  مرتبط است.

  1. سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی چیست؟

در مقایسه با دانش حرفه‌ای یا کیفیت حرفه‌ای که مشاوران تحصیلی  باید داشته باشند، این مقاله در مجموع به دیدگاه‌ها، نگرش‌ها و ارزش‌هایی اشاره می‌کند که مشاوران تحصیلی  باید نسبت به سنت، جامعه، کشور، ملت و آینده انسان‌ها به عنوان «اجتماعی مشاوران تحصیلی » داشته باشند. کیفیت”. سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  با سواد حرفه ای مانند «سواد انضباطی بهترین مشاور تحصیلی در تهران » و «سواد تربیتی بهترین مشاور تحصیلی در تهران » متفاوت است، اما در عین حال امتداد سواد انضباطی و مکمل سواد آموزشی است.

مشاوران تحصیلی ی که ریاضی تدریس می کنند، اگر فقط دانش و فرهنگ ریاضیات را درک کنند، سواد ریاضی را دارند. اگر کاربرد ریاضیات در طیف وسیعی از تولیدات و زندگی اجتماعی را نیز درک کنید و نیازهای توسعه اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی ایران  و پیشرفت فناوری را برای دانش ریاضی و استعدادهای ریاضی درک کنید، می‌توانید به عنوان دارای اجتماعی مرتبط با ریاضیات در نظر گرفته شوید. سواد

اگر  بهترین مشاور تحصیلی در تهران  کامپیوتر فقط دانش و فرهنگ کامپیوتر را درک کند، می تواند به عنوان سواد درسی علوم کامپیوتر در نظر گرفته شود. علاوه بر این، اگر بتوانید کاربرد رایانه را در طیف وسیعی از تولیدات و زندگی اجتماعی درک کنید و موقعیت، نیازها و چالش های پیش روی کشور من در توسعه رایانه را درک کنید، می توان گفت که سواد اجتماعی مرتبط با علوم رایانه دارید. . از این نظر، این مقاله پیشنهاد می‌کند که سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی ، گسترشی از سواد انضباطی آنهاست.

از سوی دیگر، در کار مشاوران تحصیلی  در بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران ، شناخت برخی از دانش های روانشناختی و تربیتی مربوط به رشد، یادگیری و رشد جسمی و ذهنی دانش آموزان که عموماً به آنها سواد آموزشی مشاوران تحصیلی  می گویند، ضروری است. اگر بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی بخواهد در آموزش و پرورش کار خوبی انجام دهد، نه تنها باید دانش آموزان را از منظر تک تک دانش آموزان درک کند، بلکه باید دانش آموزان را از منظر واقعیت اجتماعی و رشد آن نیز درک کند. تنها از این طریق است که مشاوران تحصیلی  می توانند نقش ” بهترین مشاور تحصیلی در تهران » و «راهنما».شخصیت از. از این نظر، این مقاله پیشنهاد می کند که سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  مکمل سواد آموزشی مشاوران تحصیلی  است.

سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی ، همراه با سواد تحصیلی و سواد آموزشی، سه جزء مهم سواد کامل بهترین مشاور تحصیلی در تهران  را تشکیل می دهند که هیچ یک از آنها ضروری نیست.

اگر بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی فاقد سواد اولیه اجتماعی باشد و در درک حقایق اجتماعی و مسائل اجتماعی ساده لوح باشد، نه می تواند به هدف از یادگیری موضوعی و زندگی آموزشی پاسخ دهد و نه می تواند به دغدغه های مسائل مختلف اجتماعی در رشد دانش آموزان پاسخ دهد، چه رسد به اینکه دانش آموزان را راهنمایی کند. ایدئولوژی، آرمان ها و باورها برای توسعه در جهت پیشرفت اجتماعی.

اگر سواد اجتماعی بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی مشکل داشته باشد، در معرض پدیده های پیچیده اجتماعی و معضلات اجتماعی باشد، نتواند واقعیت و روند توسعه جامعه را تشخیص دهد یا حتی در سمت عقب مانده، منفی یا حتی کاملاً اشتباه قرار گیرد، نه تنها نمی تواند باشد. قادر به تکمیل امانت سنگین تعلیم و تربیت مردم و ایجاد اخلاق و پرورش مردم، حتی این خطر وجود دارد که دانش آموزان را به مسیر نادرست زندگی سوق دهد.

  1. بهترین مشاور تحصیلی در تهران «حرفه ای شدن» یک تیغ دولبه است

مشاوران تحصیلی  باید ویژگی های اجتماعی نسبتاً خوبی داشته باشند. این بخش مهمی است که به راحتی از گفتمان مشاوران تحصیلی  در تاریخ ایران  نادیده گرفته می شود.

بزرگ ترین بهترین مشاور تحصیلی در تهران ، نه تنها آگاه ترین فرد در آن زمان بود، بلکه فردی بود که بیش از همه به معیشت مردم، جامعه، کشور و نظم جهان اهمیت می داد. آرمان های آموزشی او جز مهمی از آرمان های اجتماعی او بود و هدفش از تأسیس مدارس خصوصی نیز پرورش افرادی با جاه طلبی، خرد، فضیلت و شجاعت برای تغییر جامعه آن زمان بود.

 

هان یو، محقق سلسله تانگ، وظایف مشاوران تحصیلی  را به عنوان “بهترین مشاور تحصیلی در تهران ” خلاصه کرد، بنابراین لازم است برای حل شبهات، موعظه و آموزش مشاغل در “گفتار مشاوران تحصیلی ” بیان شود، و به وضوح “موعظه” را در مقام اول مسئولیت مشاوران تحصیلی  «موعظه» در اینجا میراث تائوئیسم کنفوسیوس از زمان کنفوسیوس است، به عبارت امروزی، ارزش‌های فرهنگی کنفوسیوس از جمله دیدگاه کنفوسیوسی به تاریخ، اخلاق، سیاست، دولت و حتی جهان است. آنچه ایشان در مورد «تدریس» و «حل شبهات» فرمودند تقریباً معادل انتقال دانش موضوعی و حل معماهای یادگیری دانش آموزان است.

“زندگی آموزش است” و “جامعه مدرسه است” و “آموزش و انجام دادن به عنوان یک واحد” به اهمیت آموزشی زندگی واقعی، جامعه واقعی و عملی توجه کرد. اقدامات. بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی که او بیش از همه تحقیر می کند، بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی است که «مرگ می آموزد، کتاب مرده را می آموزد، و می آموزد که بمیرد»، و دانش آموزی که او بیش از همه تحقیر می کند، دانش آموزی است که «کشنده می خواند، کتاب مرده را می خواند و می خواند تا بمیرد». . او معتقد است چنین مکتبی فقط می تواند نسلی مرده بیافریند و آینده ملت و کشور را تباه کند.

مشاوران تحصیلی  باید سواد اجتماعی خوبی داشته باشند.این درک تاریخی در فرآیند حرفه ای سازی مشاوران تحصیلی  در ایران  از دهه 1990 فراموش شده است . در سطح بین‌الملل، از دهه 1960 و در ایران  از دهه 1990 ، جامعه آموزشی به طور فزاینده‌ای به این باور رسیده است که مشاوران تحصیلی  حرفه‌ای هستند و آموزش و تربیت مشاوران تحصیلی  مستلزم دانش، نگرش‌ها و ارزش‌های حرفه‌ای از جمله دانش موضوعی، نگرش‌ها و ارزش‌ها است. و دانش، نگرش و ارزش های حرفه آموزش و پرورش.

این دیدگاه خود خوب است و برای ارتقای سطح حرفه ای کادر آموزشی مفید است. با این حال، مفهوم “تخصص” یک شمشیر دولبه است که نه تنها ویژگی های حرفه ای حرفه بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی را تقویت می کند، بلکه درک کیفیت اجتماعی مشاوران تحصیلی  را نیز مبهم می کند. در بحث حرفه ای شدن مشاوران تحصیلی ، سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  تقریباً نامرئی است.

در نتیجه، پس از دهه 1990 ، مشاوران تحصیلی  خط مقدم مدارس ابتدایی و متوسطه همگی از دروازه دبیرستان به دروازه دانشگاه عادی و سپس از دروازه دانشگاه عادی به دروازه مهدکودک رفتند. از مدارس ابتدایی و متوسطه. چنین مشاوران تحصیلی ی کاملاً اهل کتاب هستند، درک کمی از واقعیت اجتماعی غنی و به سرعت در حال تغییر دارند، و پایه ضعیفی در سواد اجتماعی دارند. پس از ورود آنها، آموزش مشاوران تحصیلی  در همه سطوح و انواع عمدتاً بر ارتقای سواد حرفه ای (شامل سواد تحصیلی و سواد آموزشی) متمرکز است، اما از ارتقای سواد اجتماعی غفلت می شود.

تظاهرات اصلی عبارتند از: درک ناکافی از سنت های فرهنگی جامعه ایران ، و آگاهی اندک از سیاست ها و پیشرفت های واقعی انجام شده در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و فناوری، جمعیت، محیط زیست و امنیت اجتماعی در 40 سال گذشته ایران . اصلاح و گشایش اجتماعی، عدم درک صحیح از برخی پدیده های برجسته اجتماعی و تضادهای موجود در اصلاحات و توسعه اجتماعی کنونی است و جهت گیری صحیح ارزشی را نمی توان در اختلافات برخی ارزش های اجتماعی یافت. آگاهی از چالش ها و فرصت ها برای آینده ای بهتر. برای چنین بهترین مشاور تحصیلی در تهران ی دشوار است که به بهترین مشاور تحصیلی در تهران  بزرگی تبدیل شود که مسئولیت لیده شورن را بر عهده بگیرد.

  1. مشاوران تحصیلی چگونه می توانند سواد اجتماعی را بهبود بخشند

بر اساس تحلیل فوق، اهمیت دادن به پرورش و ارتقای سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  باید مسیر مهمی برای تعمیق اصلاحات و ارتقای کیفیت آموزش مشاوران تحصیلی  در کشور من در حال حاضر و آینده باشد و همچنین راه مهمی برای تعمیق اصلاحات و ارتقای کیفیت آموزش مشاوران تحصیلی  در کشور من باشد. اجرای کمیته مرکزی حزب و شورای دولتی “اصلاحات در تعمیق ساختار مشاوران تحصیلی  در دوره جدید”. معیار مهمی از نظرات.

برای پرورش و بهبود سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی ، به نظر من سه راه اساسی وجود دارد:

اولی نحوه یادگیری نظری است، یعنی در آموزش پیش از خدمت و آموزش پس از خدمت مشاوران تحصیلی ، پودمان آموزش عمومی مرتبط با سواد اجتماعی اضافه می شود که در کنار پودمان موضوعی به عنوان محتوای آموزشی قرار می گیرد. و ماژول پداگوژی به عنوان رشته آموزشی. از نظر محتوا، ماژول‌های آموزش عمومی می‌توانند شامل طیف گسترده‌ای از محتوا از سیاست، اقتصاد، فرهنگ، فناوری اطلاعات، علم و فناوری مرزی، روابط بین‌الملل تا محیط زیست و توسعه پایدار باشد تا به مشاوران تحصیلی  کمک کند تا درک خود را از لحاظ نظری گسترش دهند و عمیق‌تر کنند. جامعه دانش در همه جنبه ها

دوم، روش یادگیری عملی است، یعنی در آموزش های پیش از خدمت و پس از خدمت مشاوران تحصیلی ، آموزش های عملی اجتماعی را با قدرت انجام دهند و دانش آموزان عادی و مشاوران تحصیلی  ضمن خدمت را به جوامع مختلف از جمله دولتی، بنگاه ها، شرکت ها و شرکت ها راهنمایی کنند. کارخانه ها و معادن، مناطق روستایی، و مناطق زندگی چند قومیتی بازدید و بازرسی منطقه ای، بحث و تبادل نظر.

در حال حاضر به منظور پرورش روحیه نوآورانه دانش آموزان، توانایی عملی و احساس مسئولیت اجتماعی، مدارس ابتدایی و متوسطه در نقاط مختلف پیشرفت مثبت و تجربه غنی در راه اندازی دوره های جامع فعالیت عملی داشته اند که در بین دانش آموزان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. . موسسات آموزش مشاوران تحصیلی  نیز باید از فعالیت های عملی همه جانبه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در ارتقای سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  درس بگیرند، مشاوران تحصیلی  را به جامعه واقعی هدایت کنند و سواد اجتماعی آنها را در فرآیند تعامل گسترده و عمیق با جامعه به طور مستمر ارتقا دهند. . کسب و انباشت این تجارب زنده و واقعی زندگی اجتماعی، فضای تدریس در کلاس را تا حد زیادی تغییر می دهد و به حل یک سری فعالیت های آموزشی مانند قطع تفکر، قطع ارتباط دانش و عمل، قطع ارتباط بین آموزش و آموزش کمک می کند. مردم، و گسست بین تحصیل و زندگی.

راه سوم ایجاد سیستم مشاوران تحصیلی  نیمه وقت در مدارس ابتدایی و متوسطه است. سیستم بهترین مشاور تحصیلی در تهران  پاره وقت در دانشگاه ها نسبتا رایج است، اما در مدارس ابتدایی و متوسطه رایج نیست، فقط چند مدرسه ابتدایی و متوسطه با کیفیت بالا مشاوران تحصیلی  پاره وقت را به طور منظم و نامنظم استخدام می کنند.

استقرار سیستم بهترین مشاور تحصیلی در تهران  با بدنه اصلی مدرسه، مشاوران تحصیلی ی را به کار می گیرد که دارای تجربه کاری غنی در زمینه های مختلف و تخصص حرفه ای در یک زمینه خاص هستند تا با بازگشت به مدرسه، انواع مختلفی را ارائه دهند. دوره های کوتاه مدت و خدمات آموزشی برای کمک به دانش آموزان جوان برای یادگیری بیشتر درک خوب از روابط متقابل بین دانش و زندگی، نظم و انضباط و جامعه، نظریه و عمل، فرد و جامعه، سنت و آینده، بومی سازی و جهانی شدن، نخبگان و توده ها، انصاف و کارآمدی و غیره برای جبران علل مختلف کمبود سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  تمام وقت.

از میان سه راه فوق برای پرورش و ارتقای سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی ، اساسی ترین راه، روش یادگیری عملی است. ادارات اداری آموزش و پرورش محلی و دانشگاه ها، مدارس راهنمایی و ابتدایی و مهدکودک ها می توانند ساخت سیستم های یادگیری عملی مشاوران تحصیلی  قبل از خدمت و پس از خدمت استاندارد را که همه موضوعات را پوشش می دهد و ویژگی های مراحل و موضوعات مدرسه را منعکس می کند، بررسی کنند.

به طور خلاصه، وظیفه اصلی مشاوران تحصیلی  آموزش دروس نیست، بلکه آموزش افراد است. مشاوران تحصیلی  مردم را نه تنها برای افراد خاص، بلکه برای میراث تمدن، پیشرفت جامعه، آبادانی کشور و آینده بشریت تربیت می کنند.

بنابراین، بینش ارزشی کار مشاوران تحصیلی  نباید محدود به ارتقای رشد تک تک دانش‌آموزان باشد، و همچنین نباید به دیدگاه تخصصی حرفه‌ای محدود شود، بلکه باید دید تاریخی و اجتماعی گسترده‌تری داشته باشد که بتواند بر آن بایستد. سمت توسعه ملی و انسان، موقعیت آینده را در نظر بگیرد.

از این نظر، درک مشاوران تحصیلی  از سنت، شناخت جامعه واقعی و درک دشواری ها و چالش های پیش روی توسعه کشور و آینده بشر، ویژگی های اساسی است که برای مشاوران تحصیلی  در انجام وظایف آموزشی خود به خوبی ضروری است. . از این نظر، زمان آن فرا رسیده است که آموزش مشاوران تحصیلی  آینده – از آموزش قبل از خدمت گرفته تا آموزش پس از خدمت – به کمبود سواد اجتماعی مشاوران تحصیلی  توجه کرده و آن را جبران کند.

بیشتر بخوانید:

نظرات کاربران شبکه های اجتماعی درباره مشاوران برتر ایران

امیر دیبازر نی نی سایت

دکتر نکوئی نی نی سایت

مشاور مهدی باباخانی نی نی سایت

هزینه مشاوره مهدی باباحانی نی نی سایت

 نظم داشته باشید

تگ ها: , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است