بهترین تیم مشاوره کنکور در ایران

جهت هماهنگی وقت مشاوره  

 با مشاوران و دبیران برند ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

بهترین مشاوران ایران در یک قاب:

بهترین مشاور کنکور تجربی

 

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد:

 

بهترین مشاوران کنکور :

1-  مهدی باباخانی  2-  ایمان سرورپور   3- آرین احمدی   4- مهدی برقعی 5- مهدی نکوئی 6- امیر دیبازر 7- شروین مسیح 8- محمدرضا پوردستمالچی

بهترین تیم مشاوره کنکور در ایران چه ویژگی هایی دارد

مشاوره کنکور علمی است که به مطالعه رفتار و تجربه دانش آموزان کنکوری می پردازد. احتمالاً قبلاً می دانید که مشاوره کنکور یک رشته بسیار گسترده است که به آموزش بسیار خاصی نیاز دارد. بهترین تیم مشاوره کنکوران صرف نظر از تخصص خود باید دارای ویژگی ها و مهارت های اساسی خاصی باشند تا بتوانند نقش خود را ایفا کنند.

بر اساس اخلاق حرفه ای ، بهترین تیم مشاوره کنکوران باید همیشه با احترام، مسئولیت پذیری، صداقت، احتیاط و شایستگی رفتار کنند. آنها همچنین باید تضمین کنند که درمان آنها در یک چارچوب عینی و علمی انجام می شود. با این وجود، اگر می خواهید بهترین تیم مشاوره کنکور خوبی باشید، باید مهارت هایی فراتر از این الزامات داشته باشید.

یکدلی

برای یک بهترین تیم مشاوره کنکور مهم است که بتواند خود را در جایگاه بیمارانش قرار دهد. او باید راهبردهایی برای درک ترس ها و نیازهای بیماران و ویژگی های موقعیت آنها داشته باشد. تنها زمانی که بهترین تیم مشاوره کنکور به این سطح از درک برسد، می تواند ببیند که چگونه در یک مورد خاص اقدام کند و بر این اساس کمک کند.

برخی از خوانندگان ممکن است تصور کنند که همدلی بیشتر شبیه یک ویژگی عرفانی است. اما بهترین تیم مشاوره کنکوران بینش عمیقی نسبت به نحوه عملکرد ذهن انسان دارند که می توانند احساس بیمار خود را درک کنند. این بدان معناست که یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب می تواند طرز تفکر هر فرد دیگری را بدون توجه به تفاوت آن با خود درک کند. این به او کمک می کند تا به احساسات دیگران اهمیتی مشابه احساسات خود بدهد.

دستی روی دست دیگر قرار می گیرد و آرامش می بخشد.

ذهن باز

بهترین تیم مشاوره کنکور خوب کسی است که هیچ تعصب، کلیشه یا عقاید و باورهای قبلی نداشته باشد. این بدان معناست که او باید پذیرای ایده های جدید باشد، چیزهایی که برای او بیگانه و (هنوز) آشنا نیستند.

این ویژگی برای هر یک از ما مهم است که زندگی خود را به طور کامل انجام دهیم، اما برای بهترین تیم مشاوره کنکوران کاملاً ضروری است. زیرا هرگز نمی داند چه کسی از او کمک می خواهد. بنابراین او باید همیشه باز باشد تا بیماران خود را بی طرفانه بشناسد: طبیعت، فرهنگ، علایق و ایده های آنها.

برای رسیدن به این تحمل ، بهترین تیم مشاوره کنکور باید ابتدا از منطقه آسایش خود خارج شود. این منطقه مکانی است که در آن احساس امنیت و محافظت از ناشناخته ها می کنید. بنابراین مهم است که رویدادهای جهان را زیر سوال ببرید، چیزهای جدید کشف کنید و عمیق تر به آنچه برای شما غریبه است کاوش کنید. پس خوب است بپذیریم که هر چیزی که در اطراف ما اتفاق می افتد می تواند منبع واقعی الهام باشد.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس شباهت های زیادی با ذهن باز دارد. زیرا به این معنی است که یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب از خود و توانایی های حرفه ای خود مطمئن است. اگر آن اعتماد را نداشته باشید، کمک به فردی که درخواست کمک می کند برایتان دشوار خواهد بود.

این بدان معنا نیست که بهترین تیم مشاوره کنکور باید سرسخت، بیش از حد مستقیم یا کاملاً بی‌درایت باشد. بلکه به معنای ارائه درک روشنی از نحوه بهبودی و مراحل مربوط به بیمار است. از سوی دیگر، پیام‌های مردد، نامشخص یا مختلط بهترین تیم مشاوره کنکور به بیمار آسیب می‌رساند.

درون نگری

یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب برای داشتن ذهن باز باید کار بسیار مهم درون نگری را انجام دهد. این به معنای بررسی خود، تجزیه و تحلیل خود و درک خود است. تنها زمانی که خود را بهتر بشناسد می تواند دنیای عاطفی خود را تنظیم کند و درون بیمارانش را رمزگشایی کند.

قابل دسترس بودن

این کیفیت در جایی بین راحتی و درک قرار می گیرد. مهم است که بیمار با بهترین تیم مشاوره کنکور خود احساس راحتی کند. این تنها راهی است که او می تواند موقعیت، مشکلات، نیات و عمیق ترین رازهای خود را بدون احساس فشار در میان بگذارد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در اینجا مطرح می شود، همدلی است، شماره یک در لیست ما. همدلی همراه با توانایی ارائه راحتی، در دسترس بودن را ایجاد می کند. این ویژگی بهترین تیم مشاوره کنکور باعث می شود که دانش آموز  راحت تر ارتباط برقرار کند و در مورد مشکلات خود بدون قید و شرط صحبت کند.

مهارت های تحلیلی

یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب باید بتواند حرف های دانش آموز را به درستی تفسیر کند. از آنجایی که جریان گفتگو را نمی توان به سادگی در طول یک جلسه قطع کرد ، بهترین تیم مشاوره کنکور باید بداند که چگونه اطلاعات مربوط به او را فیلتر کند. مهارت های تحلیلی نیز برای ایجاد یک برنامه درمانی ضروری است.

مهارت های ارتباطی خوب

این کیفیت شاید یکی از بزرگترین چالش‌های بهترین تیم مشاوره کنکور در تمرین روزانه‌اش باشد. اگر او هنوز تجربه زیادی نداشته باشد، این بیشتر صادق است. دانستن اینکه چگونه دانش نظری خود را در عمل به کار ببرید همیشه آسان نیست.

بنابراین اگر می خواهید بهترین تیم مشاوره کنکور خوبی باشید داشتن مهارت های ارتباطی و اجتماعی کاملا ضروری است. بنابراین بهبود مهارت های ارتباطی به صورت روزانه و دانستن نحوه برخورد با مردم یک کیفیت اساسی است.

 

 

به عنوان مثال، لازم است بدانید که چگونه در طول یک جلسه سؤال بپرسید یا به موضوعی که می تواند محرک اصلی یک اختلال یا روان رنجوری دانش آموزتان باشد، رسیدگی کنید. یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب همچنین باید بتواند زمان جلسات خود را سازماندهی کند و از استفاده موثر آن اطمینان حاصل کند.

 

یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب  دانش آموز خود را تشویق می کند.

نحوه گوش دادن را بدانید

اگر بتوانید محیطی آرام در تمرین خود ایجاد کنید، در حال حاضر به نقطه عطفی رسیده اید. اگر بهترین تیم مشاوره کنکور بتواند حس صمیمیت ایجاد کند،دانش آموز می تواند با آرامش و صادقانه با او صحبت کند. گوش دادن به این معناست که همیشه نگرش درگیر و باز داشته باشید و به آنچه که طرف مقابل می گوید علاقه نشان دهید.

به عبارت دیگر، یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب باید شنونده خوبی باشد و به دانش آموز خود نشان دهد که به آنچه می خواهد منتقل کند اهمیت می دهد. بنابراین ایده خوبی نیست که جریان گفتار بیمار را قطع کنید. او باید همیشه این احساس را داشته باشد که می تواند آزادانه صحبت کند. به این ترتیب دانش آموز حتی می تواند بسیاری از سوالات خود را اگر با صدای بلند مطرح کرده باشد، خودش پاسخ دهد.

گذاشتن فضایی برای سکوت یکی دیگر از استراتژی های مهم در مشاوره با دانش آموز است. یک بهترین تیم مشاوره کنکور خوب باید مشاهده کند که دانش آموزش  چگونه این مکث ها را تجربه می کند. حرکات دست او، حالت او، حالت او: چگونه در این لحظات کار می کنند؟ همه اینها می تواند اطلاعاتی در مورد وضعیت بیمار به بهترین تیم مشاوره کنکور بدهد.

 

تگ ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است