بهترین استاد زیست شناسی کنکور چه کسی است

لیست و معرفی بهترین اساتید ایران

 

برای هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

انتخاب برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است، زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است، پس به ناچار  برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز  و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران و اساتید برجسته شیمی ایران را ملاحظه خواهید فرمود.

بهترین دبیران فیزیک ایران

 استاد مهدی باباخانی (مدرس برنامه  تلویزیونی فرصت برابر  و مدرس دی وی دی های مخ از موسسه گاج و مدرس کلاسهای آنلاین گاجینو)

 استاد فرید شهریاری ( نویسنده کتاب های خیلی سبز و…  برترین مولف فیزیک )

استاد مهدی یحیوی (مدرس دی وی دی های موسسه ونوس و مدرس پروازی به شهر اصفهان)

استاد احمد مصلایی (مدرس کتاب های  خیلی سبز و مدرس دبیرستان ها  و آموزشگاه های برتر ایران)

استاد محمودرضا ذهبی (مدرس کلاسینو)

 استاد پیمان کامیار (مدرس دی وی دی های حرف آخر)

استاد علیرضا عربشاهی ( مدرس برتر در موسسه راه اندیشه)

لیست بهترین اساتید زیست ایران 

دکتر زهرا همایونی  نویسنده و مدرس 

دکتر مهدی آرام فر زیست نویسنده و مدرس برتر

 استاد آرامفر نویسنده

 استاد علی پناهی شایق زیست -استاد محمد رضا عمارلو زیست

 استاد محمد مهدی میوه چی زیست – استاد علی کرامت زیست – استاد امیر حسین حقانی فر- زیست استاد حنیف عظیمی زیست -استاد ماجد موید زیست 

لیست برترین و بهترین اساتید شیمی

برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری :

استاد پیمان خواجوی –  استاد رضا بابایی شیمی –  استادبهمن بازرگانی شیمی  – استاد حسن پلویی شیمی-  استاد  محمد رضامصلایی شیمی –  استاد داوود بیرکی شیمی –  استاد بیژن ابو القاسمی شیمی –استاد مهدی صالحی راد – استاد امیرحسین کوچیان فرد شیمی – استاد بابک محب شیمی -استاد کامبیز  فرزانه شیمی – استاد محمد حسین انوشه شیمی – استاد مهدی صالحی راد شیمی – استاد محمد رضا محبت شیمی استاد محمدرضا آقاجانی

بهترین اساتید ریاضی ایران 

برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از نگاه کارنامه خرد:

استاد ریاضی کاظم اجلالی استاد ریاضی محمد ارباب بهرامی   استاد ریاضی سامان سلامیان  استاد ریاضی بابک ساداتاستاد ریاضی افشین ملاک پور   استاد ریاضی آریان حیدری    استاد ریاضی محمد مهربان   استاد ریاضی مجتبی دادبام  استاد ماشاالله رضوی  استاد  ریاضی سروش موئینی ریاضی صادق ثابتی ریاضی اکبر کلاه ملکی

 

 

بهترین اساتید زیست شناسی کنکور قبل از ورود به کلاس تمام مطالب را پیش از اجرای کلاسهایشان مجدد میخوانند سعی میکنند حتی بدون هدف خاصی از آنها عبور کنند و به قسمت هایی که نخوانده اند نگاه کنین، زیرا وقتی در مقابل دانش آموزان قرار می گیرید برای انجام این کار مشکل خواهند داشت.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور همواره پذیرای انتقاد باشید. به عنوان یک به عنوان بهترین استاد زیست کنکور باید بدانید که اشتباه کردن انسانی است و هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. به یاد داشته باشید، هیچ کس کامل نیست، و حتی حرفه ای ها نیز وقتی حواسشان پرت می شود، اشتباه می کنند. فقط تسلیم نشوید: به پیشروی ادامه دهید و با تمرین رشد خواهید کرد.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور تحقیق خود را انجام دهید تا بفهمید موسسات چگونه کار می کند.قوانین و مقررات آن را بیاموزید. در مورد هر چیزی سوال بپرسید (همه اینها برای اینکه دانش آموزان شما را امتحان کنند تا بفهمند چقدر با وجدان هستید مفید خواهد بود). بدانید کدام مناطق برای دانش آموزان ممنوع است، کارکنان در کجا وقت می گذرانند و آیا می توانید

در مورد منطقه مدرسه، هیئت مدیره مدرسه (در صورت لزوم)، انجمن اولیا و مربیان و هر نام اختصاری که همراه آنها است اطلاعات کسب کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور در مورد مسائل قانونی یا محدودیت‌هایی که در طول آموزش هنوز از آنها مطلع نشده‌اید، در نظر بگیرید.

در اینترنت برای اطلاعاتی که می تواند به معلمان جدید کمک کند، جستجو کنید. تعداد زیادی وب سایت برای دانش آموزان و معلمان جدید وجود دارد. شما همچنین می توانید در انجمن ها شرکت کنید تا با دیگران در موقعیت خود تعامل داشته باشید، تجربه خود را به اشتراک بگذارید و کمک پیدا کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور برای هر فعالیت یا موقعیت فقط پنج یا شش قانون رویه و رویه ایجاد کنید. اینها می توانند برنامه های کاری یا الزامات آزمایش، آزمایشگاه، تربیت بدنی، هنر، اتاق ها، دستشویی ها، کتابخانه و غیره باشند. این رویه ها باید ساده شده و به سرعت جذب شوند. آنها باید (هر بار) در صورت نیاز به روز شوند . قبل از اینکه برای اولین بار خود را به کلاس خود معرفی کنید قوانین خاصی را وضع کنید (مثلاً قبل از صحبت کردن، دست خود را بالا ببرید، به دیگران احترام بگذارید، آماده شدن برای گوش دادن و غیره). بحث در مورد این موضوع از همان ابتدا برای شما آسان تر خواهد بود.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور با معلم ناظر صحبت کنید. از او بپرسید که فلسفه تدریس او چیست و چه انتظاراتی دارد. همزمان برنامه آموزشی تنظیم شده برای کل مدت همکاری خود را بیاموزید. اطمینان حاصل کنید که با نکاتی که می توانید و نمی توانید آنها را پوشش دهید، چه در مورد روش های تدریس، چه موضوعات تحت پوشش یا هر موضوع مهم دیگری آشنا هستید. در طول ساعات تدریس دانش آموز خود، وقت آزاد را برای بحث یا سؤال در نظر بگیرید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور هنگامی که برای اولین بار وارد کلاس می شوید، احتمالاً مغز شما با تمام چیزهایی که در مورد تدریس آموخته اید پر می شود. در حالی که همه اینها مهم هستند، باید کمال جویی را کنار بگذارید و در عوض سعی کنید اعصاب خود را آرام کنید و ترس های خود را سرکوب کنید. دانش آموزان از شما انتظار دارند که اعتماد به نفس، آرامش و آسودگی داشته باشید. وانمود کن که هست! با مثبت اندیشی و آمادگی برای داشتن یک تجربه عالی پیش بروید – متوجه خواهید شد که نتیجه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور خودت بمون در حالی که باید به جزئیات توجه کنید، نباید انتظار داشته باشید که در هر سطحی کامل باشید. از برخوردهای غیر ضروری خودداری کنید. به یاد داشته باشید، شما خود دانش آموز هستید: از خود بپرسید دانش آموزی که ادعا می کند معلم سختگیر است، چه شکلی است! طرفین شما تنها زمانی شما را جدی می گیرند که صمیمی، باز و آسان باشی، محکم، اما خشن نباشی.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور زیاده روی نکنید.. وظیفه واقعی شما انتقال اطلاعات به دانش آموزان است نه اینکه آنها را متقاعد کنید که یک معلم نمونه هستید. با این حال، هیچ مشکلی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود با آنها وجود ندارد! از جمله نکاتی که باید در نظر گرفت.

از ترس بیش از حد یا خیلی سخت گیر خودداری کنید. یادت باشه هنوز دانشجویی! آیا دوست داشتید معلمانتان هم همین کار را بکنند؟ به دانش‌آموزان خود نشان دهید که احساسات آنها را درک می‌کنید و در همان سطح هستید. بپذیرید که شرایط برای آنها و همچنین برای شما جدید است.

به اطراف حرکت کنید. در تعارف بخیل نباشید و مورد استقبال و کمک دانش آموزان قرار بگیرید. میانجی باشید ایستا نمانید اگر زانو بزنید یا بنشینید ممکن است قسمت پایینی شما جای کسی را اشغال کند و حالت چمباتمه زدن ناراحت کننده و سرگرم کننده است.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور مراقب اختلالات باشید. اگر دانش آموزی از حضور شما ترسیده یا عصبانی است، بگویید «یک دقیقه دیگر برمی گردم…». خیلی رئیسانه رفتار نکنید – فقط درست رفتار کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور دنبال احترام باشید حتی اگر فکر می‌کنید با آنچه قبلاً گفته شد در تضاد است، بدانید که می‌توان بدون ترس، سخت‌گیری یا نزدیک شدن به دانش‌آموزان، احترام به دست آورد. احترام را از طریق اعتماد و ایجاد قوانین یا محدودیت های ساده جستجو کنید. اگر موقعیتی پیش آمد که نیاز به نظم و انضباط دارد، روشن کنید که شما آنجا نیستید که رفتار بد را به افرادی که در بالای نردبان هستند و می توانند آن را مدیریت کنند گزارش نکنید: این نوع رفتار را گزارش نکنید. با این حال، باید حداقل یک بار واکنش نشان دهید تا دانش آموزان بفهمند که شما گول نمی خورید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور سعی کنید عصبی به نظر نرسید. اگر از عصبی شدن می ترسید، مطمئناً خواهید بود. تا جایی که ممکن است استراحت کنید و نفس های عمیق بکشید تا قبل از صحبت کردن، آرامش خود را به دست آورید. بدون اینکه زیاده روی کنید، لبخند بزنید و مشتاق باشید. مجبور نیستی خودت را مجبور کنی

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  از دوست نداشتن نترسید برخی از دانش‌آموزان همیشه هر کاری می‌کنند تا شما را از مرزها دور کنند و به شما نشان دهند که شما را دوست ندارند. با این حال، معلوم می‌شود که آنها به دانش‌آموزی که به اعتقاداتش می‌چسبد و حتی اگر او را دوست نداشته باشند، بیشتر احترام می‌گذارند تا دانش‌آموزی که به سرعت دلسرد می‌شود. شما اینجا نیستید که دوست آنها باشید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  به دانش آموزان احترام بگذارید. با احترام صحبت کنید و قدردانی کنید (بگویید “از توجه شما متشکرم”، “آیا می توانم این را به شما نشان دهم…”، “خیلی خوب!” یا “ایده خوبی است. می توانید این را نیز امتحان کنید”). کار را نقد کنید نه دانش آموز. احترام به دست آمده بهترین نوع احترام ممکن است. از اختیارات خود به عنوان نوعی قدرت استفاده نکنید که باعث شود فراموش کنید دانش آموزان نیز انسان هستند. اگر دیگر نمی دانید چگونه به مخاطبان خود نگاه کنید، دلایلی را که شما را ترغیب به تدریس کرد، به خاطر بسپارید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور مخلص باشید. به تلاش‌های دانش‌آموزان خود علاقه واقعی نشان دهید و تا جایی که می‌توانید از کار آنها تعریف کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور منظم و آماده باشید. همیشه با یک درس آماده به کلاس بیایید. همه متخصصان آموزش و پرورش نیاز به آمادگی مستمر دارند. این اشتباه است که به عنوان یک دانش آموز معلم نباشیم. این آموزش برای آینده شغلی شماست، پس از این مرحله غافل نشوید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  از یک تقویم برای برنامه ریزی و آماده شدن برای کار خود استفاده کنید. این فرصتی است برای ارزیابی تمایل واقعی شما به تدریس: شما باید همیشه از نظر ذهنی حضور داشته باشید و زمانی را برای برنامه ریزی و آمادگی پیدا کنید. این فرصت منحصر به فرد به شما امکان می دهد تا مهارت های مدیریت زمان و همچنین مهارت های سازمانی خود را توسعه دهید. این ویژگی ها برای شما در طول حرفه آموزشی شما ضروری خواهد بود.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  به وعده های خود عمل کنید اگر به دانش‌آموزان خود می‌گویید که آزمون‌ها، پروژه‌های ویژه یا تکالیف درسی را برای هفته آینده تکمیل خواهید کرد، همیشه به وعده‌های خود عمل کنید. به آنها این فرصت را بدهید که آن را ببینند و می توانید انتظار داشته باشید که آنچه را که از آنها می خواهید انجام دهد!

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور با معلمان دیگر ارتباط برقرار کنید. زودتر برسید، دیرتر بروید. به جستجوی اطلاعات بروید: گوش کنید. کارمندان منبع عالی اطلاعات، پشتیبانی، ایده ها و تماس های آینده هستند. تمام تلاش خود را برای ایجاد روابط خوب با اعضای مهربان هیئت علمی انجام دهید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  با والدین دوست باشید. به طور منظم با والدین صحبت کنید تا رابطه خوبی برقرار کنید و جنبه مثبت دانش آموزان را بهتر درک کنید.

در صورت اجازه، پس از کلاس با دانش آموزان در محوطه دانشگاه معاشرت کنید. این می تواند صرف یک قهوه یا چت آنلاین با هم باشد. دوست نباشید حتی اگر همه چیز به سن دانش آموزان و نوع موسسه ای که در آن تدریس می کنید بستگی دارد. مناسب نخواهد بود. حداقل، در رویدادهای اجتماعی خصوصی مانند مهمانی های رقص یا رویدادهای ورزشی شرکت کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور در حین نزدیک شدن به معلمان دیگر، سعی کنید با آنها دوستان خوبی پیدا کنید (به بیشتر امیدوار نباشید، زیرا خیلی زود است). آنها را قضاوت نکنید و خودتان را قضاوت نکنید. در پخش شایعاتی که ممکن است به شما برگردد و رابطه شما با آنها را خراب کند عجله نکنید.

مشاوره

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور لباس مناسب بپوشید. از لباس‌هایی که خیلی شلخته، شلخته یا خیلی معمولی هستند، خودداری کنید. هنگامی که برای اولین بار از مدرسه دیدن می کنید برای الهام گرفتن از لباس های معلمان دیگر استفاده کنید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  در به اشتراک گذاشتن ایده های خود و همچنین منابعی که فکر می کنید مفید خواهند بود دریغ نکنید. ایده های جدید برای آموزش ضروری است. با این حال، باید مراقب باشید که توسط معلمان دیگر به عنوان یک تازه کار دیده نشوید: فضای آنها را نقض نکنید و به توصیه های آنها احترام بگذارید. هر جا که تازه وارد شده اید، وضعیت یکسان است، زیرا کارکنان فعلی همیشه از تازه واردان احساس ناراحتی می کنند. از دیپلماسی و دقت استفاده کنید. از آنها کمک و راهنمایی بخواهید !

اگر اتفاق دردناکی برایتان افتاد، یک دوست خوب پیدا کنید تا در غم و اندوهتان شریک شود یا در مورد رنجشتان صحبت کنید. زمان های ناامید کننده و ناراحت کننده ای وجود خواهد داشت. گاهی اوقات کار بیش از حد بر دیدگاه شما نسبت به مسائل تأثیر می گذارد. با یک فرد بی طرف صحبت کنید که به شما کمک می کند راه حل واقعی پیدا کنید یا متوجه شوید که آیا فقط خسته هستید یا چیزها را اشتباه تعبیر می کنید. از به عنوان بهترین استاد زیست کنکور  عصبانی شدن با دانش آموزان، والدین یا همکاران خودداری کنید. سال اول تدریس شما سخت خواهد بود، پس خیلی به خودتان سخت نگیرید!

شوخی ها می توانند برای شما نتیجه معکوس داشته باشند. آنها می توانند سابقه بدی ایجاد کنند (حماقت، مزخرف …). دانش آموزان در این مورد سرگرم خواهند شد و حواس شما را برای تفریح ​​و خندیدن پرت می کنند. بعید است که متوقف شوند.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور برای سازگاری آماده باشید! همه چیز می تواند اشتباه پیش برود و خواهد رفت. برنامه های پشتیبان برای درس ها تهیه کنید و برای تغییرات سریع در صورت وقوع ناگهانی چیزی مانند تمرین آتش نشانی آماده باشید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور خودت را تزکیه کن حتی اگر چیزهای خوبی از مربی خود یاد گرفته باشید، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. برخی کتاب های مفید برای معلمان دانش آموزان عبارتند از: روز اول مدرسه: چگونه می شود یک معلم موثر ، کتاب راهنما یک سال اول معلم ، کلاس اول معلم: استراتژی های موفقیت برای جدید معلمان ، آموزش برای تدریس: نه برای مبتدیان فقط ، آموزش با عشق و منطق: کنترل کلاس درس و غیره در اینترنت برای کتاب ها و تجهیزات دیگر جستجو کنید.

انتظار خستگی داشته باشید. این حرفه آسان نیست و اگر مطالعه یا کار را با فعالیت خود به عنوان دانشجو معلم ترکیب کنید، زمان کمی (واقعاً بسیار کم) برای خود خواهید داشت.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور همیشه نسبت به همکاران خود مؤدبانه و صمیمانه رفتار کنید! آنها می توانند بهترین متحدان شما یا افرادی باشند که هرگز نخواستید آنها را ملاقات کنید. به خوب بودن فکر کن و خوب باش.

کار معلم هرگز انجام نمی شود. اگر فکر می کنید دانش آموز سخت است، تدریس حتی سخت تر است. شما همیشه احساس خواهید کرد که کار خود را تمام نکرده اید، حتی در دوره های تعطیلات. بیاموزید که شغل خود را برای آنچه هست دوست داشته باشید: شغلی که از روی عشق و علاقه انتخاب کرده اید.

همیشه مدیر را از اتفاقات منفی که بین شما و دانش آموزان یا والدین آنها رخ می دهد مطلع کنید. به این ترتیب مدیر مدرسه متوجه خواهد شد که اگر مشکلی پیش بیاید.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور اجازه ندهید احساسات شخصی شما را تحت الشعاع قرار دهد و از والدین بخواهید که نتایج فرزندانشان را بهبود بخشند. همیشه بررسی کنید که چه اشاره خود را پایان مورد نیاز قبل از مطرح کردن موضوع با آنها.

به عنوان بهترین استاد زیست کنکور دیپلماسی را در همه زمان ها و در همه شرایط نشان دهید. حرفه شما هنوز در مراحل ابتدایی است و مهم است که از کلمات بی فکر خودداری کنید. برعکس، غیر قابل ملامت باشید.

گاهی اوقات باید با خشم والدین روبرو شوید. با آنها و خودتان فهیم باشید: مودب، آرام و محترم باشید. مراقب شکایات آنها باشید، زیرا بهترین کار گوش دادن به آنها است. اگر راه حلی پیدا کردید، برای شما عالی است. وگرنه فقط گوش کن

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است