بهترین اساتید شیمی کنکور

لیست و معرفی بهترین اساتید کنکور ایران

برای هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

انتخاب برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است، زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است، پس به ناچار  برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز  و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران و اساتید برجسته شیمی ایران را ملاحظه خواهید فرمود.

 

مقایسه دبیران شیمی کنکور

معرفی برترین دبیران شیمی ایران

 

بهترین دبیران فیزیک ایران

 استاد مهدی باباخانی (مدرس برنامه  تلویزیونی فرصت برابر  و مدرس دی وی دی های مخ از موسسه گاج و مدرس کلاسهای آنلاین گاجینو)

 استاد فرید شهریاری ( نویسنده کتاب های خیلی سبز و…  برترین مولف فیزیک )

استاد مهدی یحیوی (مدرس دی وی دی های موسسه ونوس و مدرس پروازی به شهر اصفهان)

استاد احمد مصلایی (مدرس کتاب های  خیلی سبز و مدرس دبیرستان ها  و آموزشگاه های برتر ایران)

استاد محمودرضا ذهبی (مدرس کلاسینو)

 استاد پیمان کامیار (مدرس دی وی دی های حرف آخر)

استاد علیرضا عربشاهی ( مدرس برتر در موسسه راه اندیشه)

 

لیست برترین و بهترین اساتید شیمی

برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری :

استاد پیمان خواجوی –  استاد رضا بابایی شیمی –  استادبهمن بازرگانی شیمی  – استاد حسن پلویی شیمی-  استاد  محمد رضامصلایی شیمی –  استاد داوود بیرکی شیمی –  استاد بیژن ابو القاسمی شیمی –استاد مهدی صالحی راد – استاد امیرحسین کوچیان فرد شیمی – استاد بابک محب شیمی -استاد کامبیز  فرزانه شیمی – استاد محمد حسین انوشه شیمی – استاد مهدی صالحی راد شیمی – استاد محمد رضا محبت شیمی استاد محمدرضا آقاجانی

بهترین اساتید ریاضی ایران 

برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از نگاه کارنامه خرد:

استاد ریاضی سامان سلامیان استاد ریاضی کاظم اجلالی استاد ریاضی محمد ارباب بهرامی     استاد ریاضی بابک ساداتاستاد ریاضی افشین ملاک پور   استاد ریاضی آریان حیدری    استاد ریاضی محمد مهربان   استاد ریاضی مجتبی دادبام  استاد ماشاالله رضوی  استاد  ریاضی سروش موئینی ریاضی صادق ثابتی ریاضی اکبر کلاه ملکی

لیست بهترین اساتید زیست ایران 

برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از نگاه مجموعه کارنامه خرد:

دکتر زهرا همایونی مدرس تیزهوشان فرزانگان  – استاد اشکان هاشمی زیست نویسنده و مدرس –  استاد مهدی آرام فر زیست نویسنده و مدرس برتر –  استاد حمید رضا زارعی نویسنده کتاب خط ویژه گاج  –  استاد علی پناهی شایق زیست -استاد محمد رضا عمارلو زیست – استاد محمد مهدی میوه چی زیست – استاد علی کرامت زیست – استاد امیر حسین حقانی فر- زیست استاد حنیف عظیمی زیست -استاد ماجد موید زیست 

 

همه ما  قبلاً معلم خوبی داشته ایمکه به دلیل نحوه تدریس و شخصیت او هرگز او را فراموش نمی کنیم. شاید خود شما نیز یک عبارت یا حرکت یکی از معلمان خود را با علاقه به خاطر داشته باشید. برخی از دانش آموزان بسیار قدردان معلمان خود هستند و گاهی آنها را به عنوان دوستان یا حتی والدین خود می بینند.

یک معلم خوب و بهترین اساتید شیمی کنکور برای دانش آموزان چه ویژگی هایی دارد؟

برای بسیاری، بهترین استاد شیمی کنکور کسی است که همه چیز را میداندند، در موضوع شیمی به خوبی تسلط دارد و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد به اهدافی که برای خود تعیین می‌کنند دست یابند. با این حال، برای دانش آموزان، یک معلم خوب بسیار بیشتر از این است.

در واقع، یک معلم شیمی خوب برای آنها نه تنها کسی است که دانش شیمی  را به آنها یاد می دهد، بلکه کسی است که زمان و تلاش خود را به آنها اختصاص می دهد و به آنها یاد می دهد که با وجود مشکلات و موانعی که ممکن است به جلو بروند. خود را به آنها معرفی کنند. بنابراین، برای دانش آموزان، یک معلم خوب  شیمی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین معلمان شیمی کنکور و اساتید برجسته شیمی ایران چه ویژگی هایی دارند ؟

بهترین دبیران شیمی کنکور و بهترین اساتید شیمی ایران و معلم باارزش کسی است که دارای خصوصیات فردی و حرفه ای باشد. علاوه بر این، او فردی مهربان و مشتاق است، اما می داند چگونه در تصمیم گیری های خود محکم، مسئولیت پذیر و محترم باشد. از طرفی او فردی است که فرزندش در طول سال ها خاطره مثبتی را حفظ می کند.

ویژگی های بهترین دبیران شیمی کنکور و بهترین اساتید شیمی کنکور برای دانش آموزان:

برای اینکه در زمره بهترین اساتید شیمی کنکور باشید، باید ویژگی های زیادی داشته باشید. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور  و اساتید برجسته شیمی ایران انعطاف پذیری نشان دهید

به عبارت دیگر معلم شیمی خوب  باید پویا باشد و متناسب با نیاز دانش آموزان خود واکنش نشان دهد. علاوه بر این، اگر او انعطاف پذیر باشد ، می تواند هر موقعیتی را که در کلاس ایجاد می شود، کنترل کند.

 

به عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور  نحوه همکاری را بدانید

او علاوه بر همکاری با معلمان دیگر، از کار با والدین دانش آموزان لذت می برد ، زیرا کار گروهی امکان تبادل نظر و همچنین تبادل دانش را فراهم می کند. علاوه بر این، معلم خوب باعث رشد خوب دانش آموز نیز می شود.

به عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور  شاد و پرشور باشید

بچه ها دوست دارند معلم همیشه خندان و شاد باشد . اگر نگرش مثبت داشته باشد، می تواند لذت یادگیری را منتقل کند . بنابراین، او به دانش آموزان خود اعتماد به نفس می دهد و محیطی امن ایجاد می کند که در آن دانش آموزان بتوانند آنچه را که می خواهند بیان کنند.

برای بچه ها معلم خوب خندان و خوش خلق است

به عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور با همه مهربان باشید

دانش آموزان به جای معلمی که مدام در کلاس فریاد می زند، معلمی را ترجیح می دهند که آرام و خوش با آنها چت کند. علاوه بر این، آنها همچنین دوست دارند که او تکانه های خود را کنترل کند و درگیری ها را به طور مسالمت آمیز حل کند.

به عنوان بهترین اساتید شیمی کنکور وقتی دانش آموزتان غمگین است از او حمایت کنید

بچه ها وقتی ناراحت هستند از همراهی معلمشان قدردانی می کنند. بنابراین، او نشان می دهد که حساس و همدل است . علاوه بر این، جو اعتماد را در کلاس ایجاد می کند.

معلم خوب تنها کسی نیست که خواندن و نوشتن را به شاگردانش بیاموزد، بلکه کسی است که برای آنها وقت و تلاش می کند و به آنها یاد می دهد که با وجود مشکلات و موانع پیش بروند.

بهترین اساتید شیمی کنکور کاریزما را نشان میدهند

بهترین اساتید شیمی کنکور کسی است که که توجه دانش آموزان خود را به خود جلب کند و بتواند برای سال های آینده کاریزماتیک باقی بماند . این به دلیل این است که او دوره های جالب و موضوعی را آماده می کند. علاوه بر این، کنجکاوی و یادگیری خارج از کلاس را ترویج می کند.

فقط به این دلیل که معلم سخنرانی می کند و به دانش آموز کمک می کند تا یادگیری خود را بهبود بخشد، به این معنی نیست که آنها خوب هستند. ویژگی های مختلفی وجود دارد که می تواند یک معلم خوب را تعریف کند و تضمین می کند که همیشه آنها را به خاطر بسپارید. در واقع یک معلم خوب:

بهترین اساتید شیمی کنکور به تک تک شاگردانشان اهمیت می دهند

بهترین معلمان شیمی کنکور  همیشه آماده اصلاح دانش آموز با روحیه خوب و خصوصی هستند

بهترین معلمان شیمی کنکور   زمانی که شاگردانش کار خوبی انجام می دهند از آنها تمجید میکنند

بهترین معلمان شیمی کنکور  برنامه ریزی مناسبی (از دوره ها و موضوعات) دارند

بهترین دبیران شیمی کنکور  احترام شاگردانش را جلب میکنند

بهترین دبیران شیمی کنکور   متواضع هستند و همیشه اشتباهات خود را تشخیص می دهد

پاسخگو است

بهترین دبیران شیمی کنکور  برای هر یک از دانش آموزان خود ارزش قائل هستند

بهترین دبیران شیمی کنکور  می دانند چگونه در کلاس خود فضای خوبی ایجاد کنند

چند نکته تکمیلی برای تبدیل شدن به یک معلم شیمی خوب

برای آنکه  در زمره بهترین اساتید و دبیران شیمی شوید بدون تظاهر به چیزی خود را در مقابل دانش آموزان همانگونه که هستند معرفی کنید

برای آنکه  در زمره بهترین اساتید و دبیران شیمی شوید  با آنها تعامل داشته باشید

برای آنکه  در زمره بهترین دبیران شیمی شوید  در جریان امور جاری باشید تا دانش با کیفیت را ارائه دهید

توصیه های دیگران را بپذیرید

در نهایت، بچه‌ها واقعاً از آموزش معلم لذت می‌برند، اما چیزی که بیشتر از همه قدردانی می‌کنند جذابیت و درک اوست که به آنها کمک می‌کند تا موضوعات مختلف بحث شده در کلاس را درک کنند.

شما معلم خوبی به دنیا نیامده اید، به مرور زمان تبدیل به بهترین استاد شیمی تجربیات به اشتراک گذاشته شده با دانش آموزان به معلم این امکان را می دهد که به معلمی تبدیل شود که هرگز فراموش نخواهد شد.

ی دوست دارد معلم خوبی باشد، اما واقعا چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟ و چگونه می توانید یکی شوید؟ مشاغل معلمی اغلب برای افرادی که از تدریس لذت می برند پرسود و رضایت بخش است. ما ویژگی های آنچه معلم “خوب” نامیده می شود را خواهیم دید.

دوستی

من فکر می کنم مهمترین ویژگی بهترین دبیران شیمی می تواند صمیمی و دلسوز بودن با دانش آموزان باشد. اگر شاگردانش بتوانند بدون ترس و تردید مشکلات خود را با او در میان بگذارند، یک مزیت است. من فکر می کنم دانش آموزان همیشه معلمان خود را دشمن می دانند. با این ذهنیت آنها هرگز نمی توانند به هم نزدیک شوند و علاوه بر آن چند معلم را دوست داشتید که صمیمی نبودند و نسبتاً مغرور و بی ادب بودند؟

 

یک شخصیت خوب

یک معلم خوب شیمی و بهترین دبیران شیمی شخصیت بسیار خوبی دارند. هیچ فکر دومی در مورد این موضوع وجود ندارد. دانش آموزان همیشه به سمت معلمانی با شخصیت خوب جذب می شوند که باعث بهبود ارتباطات، درک و در نهایت نتایج خوب می شود. هر کسی می تواند شخصیتی خوب، شایسته، دوست داشتنی و قابل ارائه داشته باشد. خوب لباس بپوشید، بوی عالی داشته باشید و کمی نرم و مهربان باشید. همین.

 

دانش عمیق و آموزش خوب

یکی دیگر از ویژگی های مهم یک معلم شیمی خوب، دانش و تحصیلات خود است. ضرب المثلی هست که می گوید معلم به اندازه دانشش خوب است. به هر حال، او یک کار آموزشی انجام می دهد، که تدریس است. اگر خودش در مورد موضوع خاصی که تدریس می کند، دانش کافی نداشته باشد، هرگز نامی برای خود دست و پا نمی کند. بنابراین، فقط با موضوعاتی تدریس کنید که واقعاً در آنها تخصص خوبی دارید. و این یک وظیفه اخلاقی نیز هست. وگرنه ارزش نداره

 

یک شنونده خوب

یک معلم خوب باید این ویژگی را داشته باشد که حتی شنونده بهتری باشد. به یاد داشته باشید، یک شنونده خوب همیشه دوستان و طرفداران زیادی خواهد داشت. از آنجایی که مردم نمی خواهند هر بار بشنوند، به افرادی نیاز دارند که بتوانند به آنها نیز گوش دهند. و هنگامی که یک معلم خوب این ویژگی بیمار را در درون خود ایجاد می کند، شروع به تبدیل شدن به یک معلم بزرگ می کند.

 

حس شوخ طبعی خوب

بهترین دبیران شیمی باید کیفیت و ویژگی شوخ طبعی را نیز داشته باشد. این یک واقعیت منطقی است که یک فرد معمولاً به نسل بعدی آموزش می دهد و از آنجایی که از معلم کوچکتر است انتظار می رود در کلاس درس سرگرمی بیشتری داشته باشد. پس معلم خوب کسی است که بتواند با شوخ طبعی خود هماهنگ باشد و با مهارت های ارتباطی و شخصیت قوی خود بتواند نظم کلاس را نیز حفظ کند.

مهربانی

آخرین اما بدیهی است که یکی از مهمترین ویژگی هایی که در جعبه ویژگی های خود دارد، او باید فردی ملایم، مهربان، جوانمرد و دلسوز باشد. دانش آموزان باید او را دوست داشته باشند و وقتی او را دوست دارند، او را بت می کنند. در نهایت آنها به آن پایبند خواهند بود، تکالیف خود را انجام می دهند و در نهایت نتایج و نتایج بهتری به همراه خواهند داشت.

تگ ها: , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است