آیا انتخاب کلاس کنکور آنلاین با دبیران شمال تهران با دبیران خصوصی غرب تهران فرق دارد؟

جهت هماهنگی کلاس کنکور آنلاین یا حضوری یا کلاسهای تقویتی پایه با بهترین دبیران کنکور ایران و دبیران برند و شهیر ایران در مجموعه کارنامه خرد

با شماره تلفن های  زیر تماس حاصل فرمایید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910  

معلم خصوصی شمال تهران

معلم خصوصی غرب تهران

آیا انتخاب معلم خصوصی شمال تهران با معلم خصوصی غرب تهران تفاوت دارد؟

عنوان این مقاله شاید کمی عجیب به نطر برسد، اما بارها دانش آموزان و خانواده های آنها این سوال عجیب را مطرح میکنند: آیا انتخاب کلاس کنکور آنلاین  با دبیران شمال تهران با انتخاب معلم خصوصی برای کلاس کنکور آنلاین در  غرب تهران با  انتخاب معلم خصوصی شرق تهران با   انتخاب معلم خصوصی جنوب تهران آیا با یکدیگر فرق دارد؟ حتما متعجب خواهید شد که به شما بگویم بله فرق دارد!!!!؟؟؟؟

یک بار دیگر سوال را مرور کنیم تا شاخ هایمان بیشتر و بیشتر و بیشتر دراز شود: : آیا انتخاب  معلم خصوصی شمال تهران  با انتخاب  معلم خصوصی غرب تهران  با  انتخاب معلم خصوصی شرق تهران  با   انتخاب معلم خصوصی جنوب تهران آیا با یکدیگر فرق دارد؟

همان طور که گفتم پاسخ مثبت است، معمولا دبیرانی از موسسات شما  تهران( معلم خصوصی شمال تهران) اعزام میگرندند بسیار خوش پوش تر و با رایحه معطر تر و صد البته از لحاظ علمی بهترند، از قدیم الایام  همیشه به صورت سنتی تمام خدمات و سرویس ها در شمال شهر تهران مطلوب تر از سایر نقاط ارایه میگردیده و دلیل آنهم خوب پول خرج کردن مردم این منطقه از تهران است.شما اگر خوب دقت کنید، همیشه بهترین رستورانها در شما تهران هستند.بهترین هتل ها و بهترین مراکز خرید و ……

هم اکنون با گسترش شهران تهران، بخشی از همان جمعیت پولدار و مرفه در مناطقی از غرب ساکن شده اند، بنابراین در مرحله دوم اگر زورتان به دراختیار گرفتن دبیران شمال تهران نرسید ناچارا به سراغ غرب بروید و انتخاب  معلم خصوصی غرب تهران   را  جایگزین  انتخاب  معلم خصوصی از شمال تهران   نمایید اما انتظار همان کیفیت را نداشته باشید.

اما در خصوص  با  انتخاب معلم خصوصی شرق تهران  و   انتخاب معلم خصوصی جنوب تهران به شما توصیه میکنم از این موسسات استفاده نکنید. تجربه شخصی اینجانب نشان میدهد هیچگاه از خدمات این دومنطقه در امر آموزش استفاده ننمایید که کیفیت درخور توجهی را دریافت نخواهید نمود کیفیت ارایه خدمات آموزش خصوصی به ترتیب:       

رتبه1     انتخاب  معلم خصوصی شمال تهران

رتبه2    انتخاب  معلم خصوصی غرب تهران

رتبه3   انتخاب  معلم خصوصی شرق تهران

رتبه4    انتخاب  معلم خصوصی جنوب تهران

تگ ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است