کلاس کنکور آنلاین

برای اطلاع از شهریه کلاس ها  و اسامی دبیران، در کلاس های آنلاین برتر کشوری با دبیران برند ایران با شماره زیر تماس بگیرید:

02126401062

در چند وقت اخیر، برگزاری کلاس های آنلاین مورد توجه عموم قرار گرفه است، و برگزاری کلاسهای آنلاین با شور و هیجان بیشتری در ایران و در سایر نقاط جهان در حال اجراست،موسسات فراوانی  در این بستر آغاز به فعالیت حرفه ای نموده اند

مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان (رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران) و با نظارت مستقیم ومستمر ایشان به عنوان برترین ارایه دهنده کلاس های آنلاین در ایران مشغول به فعالیت می­باشند، از دیگر مجموعه های تدریس آنلاین می­توانیم به مجموعه کلاسینو و رایان کلاس و تاملند نیز اشاره نماییم. در واقع اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران در تمام دروس میباشد. در حالیکه اکثر موسسات مشابه فقط در یک یا دو درس از دبیران برند استفاده نموده و در سایر دروس از دبیران متوسط استفاده می­کنند

کلاس کنکور آنلاین

بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران

نقش یک معلم خوب در کلاس کنکور آنلاین و در مدرسه چیست؟

دوران مدرسه و کنکور از مهمترین بخشهای زندگی هر فرد است. نوع آموزشي كه فرد دريافت مي‌كند عمدتاً به شخصيت معلمي بستگي دارد كه شخص دارد و به‌طور خاص، به آموزشي كه در كنار خود براي هدايت دارد، به‌خصوص در سال‌هاي جوانی و دوران دبیرستان و کنکور.

اگر در نظر بگیریم که دانش آموزان  تنها 18 تا 22 درصد از کل یک سال تقویمی را در مدرسه می گذرانند، بلافاصله متوجه می شویم که صرف نظر از شخصیت معلم، این محیط خانواده است که این قدرت را دارد که به طور مثبت – یا نه – از دانش آموز  حمایت کند..

من مطمئن هستم که اطلاعات بالا شما را به تعجب وا می دارد: “پس چگونه معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین می تواند در یادگیری دانش آموزان  تأثیر بگذارد، زیرا آنها بیشتر وقت خود را در محیط خانوادگی خود می گذرانند که بیشترین تأثیر را از آن می گیرند؟”

با توجه به اینکه ما معلمان معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین  اولین گروه مرجعی هستیم که بچه ها در اولین روبرو میشوند تا آموزشهای تکمیلی و اخلاقی را دریافت کنند، مسئولیت ویژه ای به همراه دارد. دانش آموزان جوان ما، نزدیک ما، یا یاد می گیرند که مدرسه و دانش را دوست داشته باشند یا یاد می گیرند که مدرسه و کلاس کنکور آنلاین جایی است که همیشه باید برای هر سؤالی پاسخ صحیح داشته باشید یا جایی که دانش توسط معلمان آماده ارائه می شود و اصلاً مورد بحث نیست. دوباره فکر کن چنین برداشتی را نمی توان حتی با محیط خانوادگی هر دانش آموز  تغییر داد.

آیا ویژگی هایی وجود دارد که یک معلم خوب در کلاس کنکور آنلاین را تعریف نماید؟ پاسخ مثبت است

اما یک پرسش عالی و خوب! ممکن است بدانید که تحقیقات زیادی در مورد این سوال انجام شده همه آنها به هر طریقی سه پارامتر اساسی را به عنوان مهمترین آنها برجسته می کنند: توانایی ها، شخصیت و روابط با دانش آموزان.

بیایید نگاه دقیق‌تری به منظورمان از هر یک از پارامترهای ذکر شده در بالا، بر اساس تحقیقات داشته باشیم:

ها شایستگی ها شامل مهارت هایی است که توسط معلم ایجاد می شود، دانش او در مورد موضوع خود و تجربه او، با تمام آنچه این مستلزم آن است. شایستگی ها شامل دانش آموزش، آگاهی از محتوای مهارت هایی است که معلم در دانش آموزان  ایجاد می کند و توانایی او در ارائه دستورالعمل های واضح و قابل درک برای همه دانش آموزان .

در اینجا، به یک رفتار بالغ و متعادل، با ویژگی های اصلی مهربانی و اشتیاق اشاره می شود. معلمان خوب نیز  معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین مهربان، دوستانه، صبور و حامی هستند.

این پارامتر به نحوه عملکرد معلم در گروه اجتماعی کلاس خود اشاره دارد. از این حیث، معلم خوب با دانش‌آموزان برابر و عدالت رفتار می‌کند، به مشکلاتی که هر یک از آن‌ها با آن روبه‌رو هستند علاقه‌مند است، معلم خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین اطمینان حاصل می‌کند که هر دانش‌آموز را هر چه بهتر بشناسد و همیشه به همه دانش‌آموزان انگیزه می‌دهد.

شاید ذکر این نکته جالب باشد که در تحقیقی که 6 سال پیش در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین انجام شد، ویژگی های یک مربی پیش دبستانی از نظر شخصیتی دقیقاً به همین شکل توسط دانش آموزان  نوپا شرح داده شد. در مصاحبه های ضبط شده در گروه های متمرکز  که البته اما من مطمئن هستم که شما قبلاً همه اینها را می دانستید، بنابراین می خواهم لیست دیگری از ویژگی های یک معلم خوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین را با شما به اشتراک بگذارم، زیرا آن را پس از سال ها تجربه در کلاس های درس توسعه داده ام. ممکن است علاقه مند باشید.

به عنوان مهمترین ویژگی یک معلم خوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین ، او را یک یادگیرنده مادام العمر می دانم. یعنی اشتیاق به یادگیری چیزهای جدید، گسترش دانش، آزمایش روش های جدید تدریس و غیره. تا همیشه احساس دانشجو بودن داشته باشم. اگر معلم معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین یک یادگیرنده مادام العمر باشد، فرزندانی به وجود می آورد که یادگیرنده مادام العمر خواهند بود.

معلم خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین انتظارات بالایی دارد داشتن انتظارات بالا از دانش آموزان به آنها کمک می کند تا خودکارآمدی خود را توسعه دهند، عزت نفس آنها را افزایش می دهد و به آنها کمک می کند تا برای خود اهداف تعیین کنند و روی آنها تمرکز کنند. وقتی ما از دانش‌آموزانمان توقعات زیادی داریم، مانند این است که آنها را مجبور کنیم چرخ‌های یدکی را از روی دوچرخه‌هایشان بردارند تا سعی کنند بدون آنها یاد بگیرند. به عبارت دیگر، دانش آموزان را تشویق می کنیم که در مسیر رسیدن به هدف، ریسک کنند و اشتباه کنند.

دبیر حوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین استقلال را افزایش میدهد از قرار گرفتن در مرکز کلاس (اگر نه جهان) اجتناب می کند. زمان را با دقت مدیریت می کند. این آموزش در زمان و مکان ضروری را متمایز می کند تا هر دانش آموز ی بتواند به روش خود و با سرعت خاص خود کار کند. با تشویق دانش آموزان  به کمک گرفتن از افراد با تجربه تر در گروه، یادگیری گروهی را تقویت می کند. از بچه ها حمایت می کند تا به طرق مختلف به دنبال پاسخ سؤالات خود بگردند، بدون اینکه آنها را منحصراً در اختیار معلم قرار دهند. به آنها کمک می کند خودمختار شوند و استقلال خود را فتح کنند.

یک استاد خوب  معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین  با پاشنی طنز می تواند یک کاتالیزور در لحظات سخت روز در کلاس باشد. معلم خوب جوک می گوید و از دانش آموزان جوک می گیرد. او با شوخ طبعی در مورد موقعیت های ناراحت کننده اظهار نظر می کند و شادی و خنده را برای شرایط دشوار به ارمغان می آورد. “یک معلم خوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین باید آماده باشد که احمق بازی کند اگر این به دانش آموزش کمک می کند تا خرد پیدا کند او بصیر است

معلم عالی معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین  اگر فکر اولیه دانش آموزان  آزمایش نشده باشد و نیاز به بهبود داشته باشد او را دلسرد نمی کند. او بیشتر به رشته فکری دانش آموز  علاقه مند است تا به پاسخی که دانش آموز  به این شکل می دهد. او به دنبال یافتن نقاط ضعف در تفکر هر دانش آموز  است و آنها را در رشد شخصی خود توانمند می سازد.

دبیر و استاد خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین او انعطاف پذیری دارد

دبیر و استاد خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین به دنبال لحظه ای است که یادگیری دانش آموزان  را کاهش دهد و اگر علاقه دانش آموزان  به جای دیگری منتهی شود، مایل است مسیر درس را تغییر دهد. او مایل است از روال کلاس درس دور بزند وقتی چیز دیگری که برای بچه‌ها جالب است پیش بیاید. طیف وسیعی از مسیرها را برای کسب دانش و مهارت به دانش آموزان  ارائه می دهد. در تدریس او تداوم و در عین حال تنوع در شیوه های رویکرد به دانش وجود دارد.

دبیر و استاد خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین سازش ناپذیر است. او به طرز ماهرانه ای بین همه موارد بالا آکروبات می کند، اما نظم و انضباط را آموزش می دهد و عادات خوب را ایجاد می کند، زیرا می داند که آموزش بیش از هر چیز به نظم روح اشاره دارد. بنابراین، او بر رعایت قوانین کلاس اصرار دارد. دانش آموزان ی که قوانین (چارچوب ها) را می دانند، می دانند چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیر قابل قبول است. این دانش در طول زندگی آنها را همراهی خواهد کرد.

نقش تفکر انتقادی در آموزش و پرورش حضوری و آنلاین چیست؟

قبل از آغاز بحث ابتدا این واژه عجیب و تازه وارد به زبان پارسی را اندکی تعریف نماییم:

تفکر انتقادی فرآیندی است که در آن فرد اطلاعات دریافتی از رسانه های مختلف را فیلتر می کند، آن را تجزیه و تحلیل می کند، آن را زیر سوال می برد و سپس نظر خود را شکل می دهد.

در یک  کلاس کنکور آنلاین خوب این فرآیند به دانش آموزان اجازه می دهد تا اطلاعاتی را که هر روز دریافت می کنند درک کنند و آن را در زندگی روزمره خود به کار ببرند.

 کلاس کنکور آنلاین خوب  میتواند همکاری توانایی استفاده از شخصیت ها، استعدادها و دانش های مختلف به گونه ای است که بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. این نتیجه باید برای تیم مفید باشد.

در یک  کلاس کنکور آنلاین خوب به لطف همکاری، نتیجه مشترک ارزش بیشتری نسبت به مجموع نتایج فردی دارد. معلمان می توانند با معرفی بازی های گروهی این مهارت را تقویت کنند.

 کلاس کنکور آنلاین خوب کلاسی است که ارتباط مهارت ارائه اطلاعات به شیوه ای واضح، مختصر و معنادار است.

همچنین شامل توانایی های تفکر، گوش دادن و بیان این اطلاعات است. هدف از ارتباطات اطلاع رسانی، راهنمایی، ایجاد انگیزه، متقاعد کردن است.

در سالهای اخیر، در یک  کلاس کنکور آنلاین خوب فرد باید بتواند با استفاده از دانشی که به دست آورده است، چیزی جدید خلق کند یا به چیزی که در حال حاضر وجود دارد به روشی نوآورانه نزدیک شود.

خلاقیت در حل تستها و سوالات در یک  کلاس کنکور آنلاین خوب نه تنها معادل هنر است، بلکه راه حل های مختلفی است که فرد می تواند در شرایط واقعی به یک مشکل بدهد.

برخی این مهارت را فرهنگ می نامند، در حالی که مایکل فولان آن را به اصطلاح شهروندی نسبت می دهد. اگر با دقت بیشتری به آنها نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که هر دو اصطلاح از نظر ماهیت تفاوتی ندارند.

این مهارت نشان می دهد که فرد تا چه اندازه می تواند با محیط اطراف خود در ارتباط باشد، هم از نظر فرهنگ و هم از نظر جامعه ای که آن فرد در آن بزرگ شده است.

این شامل تعهد موسسات آموزشی برای کمک به کودکان برای تبدیل شدن به شهروندانی مسئول و مشارکتی است که به طور فعال و معنادار به جامعه کمک می کنند.

اما در یک  کلاس کنکور آنلاین خوب چگونه یک مدرس خوب می تواند دانش آموزان خود را برای شروع توسعه همه چانبه مهارت های فوق القا نماید

اگر یک مدرس در کلاس کنکور آنلاین خوب  هستید، می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما و گروهتان بهتر است.

تغییر روش‌های تدریس سنتی می‌تواند دشوار باشد، اما رضایتی که از تماشای تبدیل دانش‌آموزان به دانش‌آموز برتر در کلاس کنکور آنلاین به دست می‌آورید کافی است تا ارزش تلاش را داشته باشد.

به گفته بزرگان آموزش ، یادگیری مبتنی بر پروژه یک روش آموزشی است که در آن دانش‌آموزان دانش و مهارت‌ها را با کار برای مدت زمان طولانی روی یک مشکل/چالش، بررسی آن و ارائه یک پیشنهاد/راه‌حل جالب به دست می‌آورند.

در این پروژه، دانش‌آموزان برای مدت زمان معینی با یک مشکل واقعی زندگی واقعی سروکار دارند. از دانش‌آموزان خواسته می‌شود تا از طریق فرآیند پرسیدن سؤال، تحقیق، تجزیه و تحلیل، به کارگیری اطلاعات و استفاده از مهارت‌های خلاقانه خود، راه‌حلی برای این موضوع بیابند.

معمولاً این فرآیند شامل تصمیم گیری، کار گروهی و یافتن بهترین راه حل نهایی از طریق تجدید نظر است.

همانطور که دانش آموزان در طول فرآیند پیشرفت می کنند، مهارت هایی را توسعه می دهند که عبارتند از: حل مسئله، همکاری، تفکر انتقادی و خلاقیت.

تاکید بر این نکته ضروری است که هدف از یادگیری از طریق پروژه حل مشکل نیست، بلکه کسب تمام مهارت های ذکر شده در یک کلاس کنکور آنلاین  خوب در طول فرآیند پروژه است.

این روش تدریس به یک دوره زمانی خاص در طول کلاس اشاره دارد که در آن معلم به دانش آموزان خود فرصت می دهد تا چیزهایی را که به آنها علاقه دارند کشف کنند.

این روش ریشه در عملکرد مهندسان گوگل دارد. در آنجا، این شرکت به مهندسان این فرصت را می دهد که 34 درصد از زمان خود را روی پروژه ای که می خواهند کار کنند. ایده ساده است: به افراد آزادی دهید
آنچه را که می خواهند انجام دهند و بهره وری آنها افزایش می یابد .

از آنجایی که در گوگل به اندازه کافی خوب کار می کرد، چرا مدر در کلاس کنکور آنلاین خوب ان نباید آن را در کلاس های درس خود نیز امتحان کنند؟

نکته حساس در “ساعت نابغه” یا ساعت نابغه در زبان انگلیسی، ایجاد خط ظریفی در مورد کمک معلمان به دانش آموزان در کلاس کنکور آنلاین است.

خوب است که اجازه دهید دانش آموزان روی مشکل تمرکز کنند و موضوع را خودشان بررسی کنند. مطمئناً منطقی است که معلمی در ابتدا آنها را راهنمایی کند، اما در برخی مواقع باید به آنها اجازه دهید با سرعت و سبک خودشان عمل کنند.

  1. 1. احساس هدف: در یک کلاس کنکور آنلاین به هدفی که دانش آموزان در موضوع انتخابی خود پیدا می کنند اشاره دارد.
  2. 2. طراحی: در یک کلاس کنکور آنلاین دانش آموزان روش یادگیری خود را طراحی می کنند.
  3. 3. تحقیق و مسیریابی: در یک کلاس کنکور آنلاین از طریق اینها، دانش آموزان ایده هایی را که برای آنها مهم است، درک می کنند.
  4. 4. آفرینش: در یک کلاس کنکور آنلاین کل این فرآیند مربوط به خلقت است و فقط یک فرآیند یادگیری نیست.
  5. 5. اجتماعی شدن: در یک کلاس کنکور آنلاین ارتباطی که بین دانش آموزان – معلمان و همچنین دانش آموزان در بین خود ایجاد می شود تا بتوانند آنچه را که می خواهند به آن دست یابند با موفقیت انجام دهند.
  6. 6. در یک کلاس کنکور آنلاین خوب است یک چارچوب زمانی تعیین کنید که دانش آموزان بتوانند علایق واقعی خود را کشف کنند.

 

تگ ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است