کلاس های آنلاین کنکور هدف

کلاس های آنلاین کنکور هدف شان ارتقای آموزش و حفظ سلامت دانش آموزان بوده است و در این مسیر موسسه کارنامه خرد با دعوت و بکارگیری دبیران برند ایران به عنوان بهترین ارائه کننده کلاسهای آنلاین مشغول خدمت رسانی است

در کلاس های آنلاین کنکور هدف ها عبارتند از :دسترسی تمام افراد کم برخوردار جامعه دانش آموزی از اساتید مشهور کشور و کاهش هزینه های کلاسها برای افراد کم برخودار و نیز صرفه جویی در زمان و پول

آموزش آنلاین شیوه مطالعه ما را به شدت تغییر داده است، اما حدود چند سال حضور در کلاس های آنلاین از خانه منجر به یک رشته مشکلات سلامت روانی و جسمی برای دانش آموزان و معلمان شده است که در این مقاله به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.در واقع در کلاس های آنلاین کنکور هدف چیزهای بهتر و خوبی بود ولی اثرات جانبی این کلاسها بر سلامت افراد نیز نباید نادیده گرفته شود و نیاز به بررسی های آکادمیک و دقیق تر دارد تا از این عوارض کاسته شود.

در مقالات قبلی به تفضیل به بررسی مزایای کلاسهای آنلاین (کلیک نمایید) پرداخته ایم اما در این گفتار بنا داریم اثرات نامطلوب این سبک از کلاسها را هم واکاوی و بررسی نماییم.

بیماری کووید باعث تخریب و ویرانی در سراسر جهان شده است به گونه ای که هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند. دنیا به هر طریقی به بن بست رسید. زندگی همانطور که می دانستیم تغییر کرد. و این تغییر به ثابت جدید تبدیل شد.

موسسات آموزشی با هدف تامین نیازهای آموزشی دانش آموزان کنکوری به آموزش آنلاین روی آوردند. شروع این تغییر برای دانش آموزان بسیار خوش آیند بود زیرا نیازی به عجله نداشتن و آماده شدن برای رسیدن به موسسات و حضور در خانه هایشان راحت بود.

کلاس های آنلاین کنکور هدف شان راحتی بود اما  با این حال، این صلح به این اندازه دوام نیاورد. آموزش آنلاین تلفات زیادی بر سلامت روحی و جسمی دانش آموزان و همچنین معلمان آنها وارد کرده است.

چگونه آموزش آنلاین بر سلامت روان تأثیر گذاشت؟

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی عدم علاقه به دروس نبوده ولی رخ داده است انسان ها حیواناتی اجتماعی هستند و درونگراترین افراد نیز هر چند وقت یکبار نیاز به دیدن چهره ها و تعاملات انسانی دارند. بچه‌ها علاقه خود را به کلاس‌هایشان از دست داده‌اند.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی این نبوده که  دانش آموزان اکثرشان دوربین را خاموش می کنند و به کارهای دیگر خود بپردازند. بی حالی باعث از دست دادن علاقه نه تنها به مطالعات بلکه به طور کلی همه چیز شده است.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی افزایش فشار تکالیف نبوده اما ناخواسته فشار تکالیف و تکالیف بعد از مدرسه تأثیر زیادی بر سلامت روان و خلق و خوی افراد گذاشته است.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی ایجاد استرس و اضطراب نبوده اما…

در کلاس کنکور آنلاین هدف نهایی کاهش سطح تمرکز دانش‌آموزان نبوده اما ناخواسته در یادگیری آنلاین سطح تمرکز کاهش می‌یابد، زیرا چشم در جای دیگری روی صفحه می‌پیچد. این در پاسخ باعث شد تا اکثر دانش‌آموزان نتوانند با آموزش‌ها همگام شوند.

فشار برای تمرکز و ایجاد نتایج مورد نیاز باعث استرس و اضطراب زیادی شده است. وظایف، تکالیف و تکالیف درسی سست شده است.

در کلاس کنکور آنلاین هدف نهایی پیشرفت بوده اما میبینیم که دانش آموزان برخی موارد در حال عقب ماندن و تسلیم شدن در برابر فشار دیده می شدند. وضعیت روحی بچه ها شکننده و دستکاری شده بود.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی خستگی زوم نبوده اما رخ داده ( به خستگی پس از شرکت در کلاس های زوم یا کنفرانس های ویدئویی میگویند). با افزایش شدید زمان نمایشگر، ذهن غرق در اطلاعات می شود و مغز ثبت همه اطلاعات را نسبتاً دشوار می یابد.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی دخالت نابجای والدین نبوده اما میبینیم که دخالت بیش از حد والدین نیز بر اضطراب و استرس قبلی افزوده است. والدین به دیوار خانه‌هایشان محبوس شده‌اند و این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند که به طور گسترده با فرزندان و کلاس‌های آنلاین آنها درگیر شوند.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی ایجاد مشکلات بینایی و سلامتی نبوده اما متاسفانه فراگیر شده است

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی کاهش فشارها بوده اما افزایش زمان صفحه نمایش فشار روی چشم ها را افزایش داده و منجر به سردردهای شدید می شود. این نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای معلمان نیز قابل اجرا بود.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی عدم رعایت اخلاق کلاسی نبوده اما به وفور شاهد آن بویم

اخلاق کلاس درس تا حد زیادی به خطر افتاده است. وضعیت بدنی، منظم بودن، نداشتن روتین، توجه همگی به خطراتی برای سلامتی منجر شده است. نشستن مداوم باعث نگرانی در مورد وزن نیز شده است.

هیچ فعالیت بدنی باعث بی قراری و ناامیدی دانش آموزان نشده است. این نیز بر عادات غذایی تأثیر گذاشت و در نتیجه به سلامت جسمی آسیب وارد کرد.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی ارتقا عوامل انسانی و ارگونومی  بوده (عبارت است از بکارگیری اصول روانشناختی و فیزیولوژیکی در مهندسی و طراحی محصولات، فرآیندها و سیستم ها)اما مطالعه آنلاین منجر به ارگونومی ضعیف/بد شده است، بنابراین منجر به مشکلات زیادی در مورد کمردرد و دردهای فیبرومیالژیا شده است.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی عدم فعالیت بدنی نبوده اما متاسفانه همه دانش آموزان را مبتلا نموده است

عدم فعالیت بدنی باعث چاقی دانش آموزان شده است. به لطف پرخوری و تماشا کردن، فقط بدتر شده است.

اسپاسم عضلانی، سفتی عضلانی و کمبود کلسیم و غیره همگی ناشی از عدم فعالیت بدنی است.

آموزش آنلاین به طور شگفت انگیزی منجر به کمبود ویتامین D شده است با آنکه در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی ارتقا سلامت بوده است. کمبود نور خورشید، رژیم غذایی نامناسب و ورزش منجر به مشکلاتی بیش از حد انتظار شده است.

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، کمبود فعالیت بدنی و کلسیم منجر به صدمات جزئی و در نتیجه صدمات گسترده تر شده است.

در خاتمه، می توان گفت که در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی برگزاری کلاسها در ابتدا به عنوان یک مزیت بزرگ برای حفظ سلامت دانش آموزان شروع شد، اما چرخش شدیدی به خود گرفت و چندان با همان روحیه کار نکرد. با افزایش زمان نمایشگر، مشکلات بینایی، سردرد و فشار بسیار زیاد شده است.

نه تنها این،  دانش آموزان نیز از سنین پایین در معرض استرس و اضطراب بوده اند و والدین تنها بر این فشار می افزایند. بهزیستی جسمی برای یک پرتاب کامل رفته است.

برای ما مهم است که همه این جنبه ها را در نظر داشته باشیم تا از هر گونه آسیب آتی که ممکن است به مشکلات مادام العمر تبدیل شود جلوگیری کنیم.

در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی موفیت و کامیابی به هر قیمتی نیست! در کلاسهای کنکور آنلاین هدف نهایی یادگیری آسان ولی با درنظر گرفتن سلامتی دانش آموزان است.

در کلاس های آنلاین کنکور هدف بسیاری از معلمان، تطبیق با تغییرات زیادی  است که یادگیری از راه دور در تجربه یادگیری سنتی ایجاد کرده است، در کلاس های آنلاین کنکور هدف آنست که انعطاف پذیری باورنکردنی از خود نشان دهید. در کلاس های آنلاین کنکور شما روش های جدیدی را برای آموزش آنلاین درس ها، تعیین تکالیف و به حداکثر رساندن زمان با دانش آموزان خود پذیرفته اید . اما حتی با وجود همه این تغییرات، یک چیز ثابت باقی می ماند: برای اینکه دانش آموزان با تکالیف خود به موفقیت برسند، به کمک و راهنمایی بیشتری برای درک کامل درس ها و مفاهیم جدید تدریس شده در کلاس نیاز دارند.

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف  زمان است. علاوه بر آماده سازی و برگزاری کلاس های زنده برنامه ریزی شده منظم، زمان شما برای کار تک به تک با دانش آموزان در یک محیط یادگیری مجازی بسیار محدود است. ممکن است در حال حاضر ساعات اداری هفتگی متعددی را  ممکن است برگزار کرده باشید و مرتب صندوق ورودی و تابلوهای بحث کلاس خود را چک کنید تا به دانش آموزانی که به کمک نیاز دارند کمک کنید. اما این می تواند ناکارآمد باشد و منجر به فرسودگی شغلی شود.

بنابراین چگونه می‌توانید با استفاده از زمان محدودی که در اختیار دارید، از دانش‌آموزان در یک محیط یادگیری از راه دور به بهترین وجه حمایت کنید؟

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف آنست گه برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، در اینجا سه ​​استراتژی وجود دارد که معلمان آنلاین باتجربه از آنها استفاده می کنند تا به دانش آموزانی که مشکل دارند در انجام تکالیف و تکالیف کمک بیشتری کنند.

 

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف تکالیف را  قبل از کلاس تکالیف را توضیح و معرفی کنید

یکی از استراتژی‌هایی که به دانش‌آموزان شما راهی آسان برای هضم آنچه از یک تکلیف انتظار می‌رود، می‌دهد، ضبط و اشتراک‌گذاری یک ویدیوی سریع است که در آن تکلیف را توضیح می‌دهید. در ضبط خود، می‌توانید کوتاه و مختصر باشید، یا به عمق بیشتری بروید و به عناصر دیگر مواد آموزشی، از جمله ضبط‌شده از درس‌های کلاس برگردان خود، ارجاع دهید، که به تقویت مفاهیمی که دانش‌آموزان برای تکمیل تکالیف خود نیاز دارند، کمک می‌کند. 

 

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف  نهایی نمایش کلاس  را نشان دهید، بگویید و به اشتراک بگذارید

استراتژی دیگری که به خوبی جواب می دهد این است که از تجربه قبلی خود در تدریس کلاس استفاده کنید. کلاس‌های جدید دانش‌آموزان اغلب با مفاهیم مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند که دانش‌آموزان قبلی انجام می‌دادند. با پیش‌بینی این مبارزات قریب‌الوقوع، می‌توانید ویدیویی را از قبل ضبط کنید که بخش‌های چالش‌برانگیز تکلیف را لمس می‌کند و نکات و ترفندهایی را برای انجام آنها ارائه می‌دهد.

 

حتی می‌توانید این استراتژی را یک قدم جلوتر ببرید و به سؤالات متداول در صورت بروز آنها پاسخ دهید.

با یک ویدیو، شما این قابلیت را دارید که آن را با کل کلاس یا فقط دانش آموزانی که در حال مبارزه هستند به اشتراک بگذارید. با اشتراک‌گذاری یک ویدیوی ضبط‌شده، حتی اگر فقط یک ارائه پاورپوینت ضبط‌شده باشد ، دانش‌آموزان می‌توانند در زمان و مکان نیاز به کمک دریافت کنند. و از آنجایی که همه اینها خارج از جلسات زوم زنده اتفاق می افتد، اکنون می توان از زمان کلاس زنده شما استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که کل کلاس در مسیر حرکت در مسیر شما قرار می گیرد. 

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف  آنست که به سوالات دانش آموزان به روشی جدید پاسخ دهید

دانش‌آموزان همیشه راحت نیستند که در جلسات مجازی زنده سؤال بپرسند. این لزوماً به این معنی نیست که آنها در مورد تکالیف خود سؤالی ندارند. خوشبختانه، دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از کانال‌های ارتباط آنلاین جایگزین، مانند تابلوهای بحث یا تماس از طریق صفحه دوره در سیستم مدیریت یادگیری، کمک بخواهند.

اگرچه این راه‌حل‌ها به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا سؤالات کتبی ارسال کنند، معلمان اغلب می‌توانند از قصد یا نیاز پشت سؤالات سؤال کنند. در مقابل، این که دانش‌آموزان سؤالات خود را با استفاده از ویدیو ضبط و ارسال کنند، می‌تواند سردرگمی را که اغلب از طریق ارتباطات مبتنی بر متن ایجاد می‌شود، به حداقل برساند. در یک ویدیو، دانش‌آموزان می‌توانند سؤالات خود را با صدای خود بپرسند و با ضبط صفحه خود ، زمینه را بیان کنند .

در کلاس های آنلاین کنکور  هدف  آنست که یادگیری ارتقا یابد. فیلم‌های با قابلیت ضبط آسان، رسانه‌ای انعطاف‌پذیر، کارآمد و مؤثر برای آموزش دانش‌آموزان از راه دور ارائه می‌کنند – بدون اینکه زمان ارزشمندی را در جلسات کلاس زنده از دست بدهند. و لازم نیست منتظر بمانید تا استراتژی هایی را که ما به اشتراک می گذاریم شروع کنید.

 

 

تگ ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است