کلاس آنلاین کنکور تجربی و ریاضی

خدمات آموزشی کارنامه خرد، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ارائه میگردد. مفتخریم در کارنامه خرد تمام خدمات آموزشی (از قبیل تدریس خصوصی حضوری و تدریس خصوصی آنلاین و کلاس های آنلاین گروهی) را توسط دبیران مرجع و شهیر و برند ایران حضورتان ارائه مینماییم

مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان(رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران)  با نظارت مستقیم ومستمر ایشان اداره میگردد.

به استحضار میرساند،اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران میباشد. در این مجموعه آموزشی، منحصرا از دبیران نامی و برند ایران استفاده میگردد.

فرهیختگان گرامی به خاطر داشته باشید که در تمام دنیا، استفاده از خدمات برتر شامل هزینه های بیشتر می­گردد. ما انسانها همواره به دنبال برترین ها هستیم.بهترین پزشک، بهترین رستوران، بهترین خدمات…….

قطعا استفاده از افراد تازه کار (با خدمات ارزان قیمت) وسوسه انگیز است ولی در نهایت باعث اتلاف پول و زمان شما خواهد شد. انگلیسی ها یک ضرب المثل معروف دارند که میگوید هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان خریداری نمایم.

برای مشاهده شهریه و اسامی دبیران، در کلاس های آنلاین روی لینک زیر کلیک نمایید

 یا با خط ویژه کالسنتر موسسه کارنامه خرد  02126401062  تماس حاصل فرمایید

مشاهده سایت کلاس های آنلاین  موسسه کارنامه خرد (کلیک کنید)

کلاسهای موسسه کارنامه خرد،  منحصرا در سرور اختصاصی این موسسه برگزار میشود و شما با توجه به سرعت اینترنت خود میتوانید سرعت پخش مناسب را انتخاب کنید و با یک اینترنت بسیار معمولی،کلاس ها را هم بصورت آنلاین و هم به صورت آفلاین،با کیفیت خوب ببینید

ویژگی های  بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  چیست ؟

یک مرکز آموزشی ایده‌آل آنلاین، با توجه به گرایش‌های جدید آموزش دانش‌آموزان ، آموزش را از دیدگاه‌های بسیار فراتر از جنبه‌های صرفاً آکادمیک و تحصیلی انجام می‌دهد. بنابراین فضای بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  را بسیار بیشتر از مکانی که فرد تنها برای دریافت مجموعه ای از فنون و دانش در آن حضور می یابد، در نظر بگیریم

در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

1- در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی باید تمامی اساتید، از دبیران برتر و برند ایران باشند تا عدالت آموزشی را برقرار نمایند،زیرا مخاطبین کلاسهای آنلاین اکثرا کسانی هستند که تمایل دارند از خدمات دبیران برتر استفاده کنند.

2- در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی، بستر برگزاری کلاس باید سرورهای شخصی و پرسرعت باشد تا صدا و تصویر کلاس درس با کیفیت بالا ارسال گردد.

3-نظم در برگزاری کلاسهای  بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  باید حرف اول را بزند

4-استقرار سیستم رفع اشکال در برگزاری کلاسهای  بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی، نقش مهمی دارد.ایجاد امکانات و شرایطی که دانش آموزان به راحتی و سهولت به رفع اشکال بپردازند بسیار مهم است

5- ایجاد امکانات برای بازدید مجدد کلاس درس از دیگر ویژگی های بهترین کلاس آنلاین کنکور است. دانش آموزان نیاز دارند که فیلم تدریس کلاس­های آنلاین را بارها و بارها مشاهده نمایند تا به تسلط کافی برسند

آموزش خوب در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  خوب مستلزم یک کادر آموزشی متعهد به کار خود است.افراد توانمندی که با تمام قوا بخواهند،امکان آموزش برابر و عادلانه را فراهم نمایند

در عین حال، در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی باید روی تدریس آکادمیک باکیفیت سرمایه گذاری کرد ، که برای آن نیاز به یک کادر آموزشی متعهد به کار خود، با رشد خود و به روز رسانی دانشی که دارند، دارد.

این امر همچنین مستلزم آموزش  خوب و حرفه ای است تا ابزارهای متنوعی برای آموزش در اختیار داشته باشیم که به موقع به مشکلات خاص و متنوعی که دانش آموزان ممکن است ارائه دهند، رسیدگی کند.

با توجه به اینکه همه دانش‌آموزان امکانات آموزشی مشابهی در اختیار ندارند، و نه از خانه‌هایی که به طور همگن ساخته شده‌اند، نمی‌آیند، و نگرانی‌های اجتماعی و عاطفی یکسانی را ارائه نمی‌کنند، بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی باید دانش‌آموزان خود را از کثرت، مدارا و کمک‌هایی که ممکن است مورد نیاز باشد در نظر بگیرد. ، در زمینه هایی مانند روانشناختی، از جمله موارد ممکن است.و تعامل پدر مادران و کادر آموزشی بسیار اهمیت دارد.

خانواده و مدرسه  حوزه هایی هستند که بیشترین یادگیری را در اوایل زندگی انجام می دهند.

یکی از مهم‌ترین نکات آموزش معاصر، نقش والدین در طول آموزش دانش‌آموزان است. در بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  باید گفت‌وگو و همکاری بین خانواده و محیط تحصیلی را تشویق کند ، زیرا این دو حوزه بزرگ‌ترین یادگیری در اوایل زندگی هستند و لزوماً در یکدیگر منعکس خواهند شد.

اگرچه برخی از فناوری‌های معاصر می‌توانند به طور مخربی در محیط کلاس درس تداخل ایجاد کنند (مثلاً تلفن‌های همراه)، بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  ایده‌آل نمی‌تواند تحت تأثیر رقابت رو به رشد فناوری که در آغاز قرن بیست و یکم آغاز شد، بی‌تأثیر بماند .

فناوری های جدید و اینترنت باید جای خود را در زمینه بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  باز کنند، دقیقاً به این دلیل که بهترین فرصت ممکن برای یادگیری برخورد مثبت با آنها و استفاده از آنها به عنوان کمکی در کار رشد تحصیلی است .

بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  خوب باید تبادل اجتماعی و علایق تفریحی را تشویق کند.

بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  خوب باید دارای فضاهای لازم خارج از کلاس برای ورزش و ورزش باشد که در مراحل اولیه زندگی یک فرد ضروری است و همچنین فضاهایی که آزادانه تبادل اجتماعی، پیگیری علایق هنری (موسیقی، ادبی و غیره) را تقویت می کند. ) و صرفاً علایق تفریحی.

یک بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی  از نظر زیرساخت، نیروی انسانی و جو عملیاتی نیازهایی را برآورده می کند که تضمین کننده ماندگاری شاد دانش آموزان در امکانات آن باشد.

 

یادگیری آنلاین چگونه خوب است؟ چرا همه برای درس خواندن می آیند؟

دنیای آنلاین قبلاً بخشی از زندگی ما شده است. بیایید فرض کنیم امروزه همه چیز در اطراف ما تقریباً به طور کامل آنلاین انجام می شود. ما بسیار نزدیک هستیم، مانند برقراری ارتباط، جستجوی اطلاعات، خرید محصولات. و علاوه بر آن، امروز می توانیم به صورت آنلاین نیز مطالعه کنیم. بسیاری از مردم به سختی می خواهند باور کنند که یادگیری واقعاً یادگیری است. این می تواند به صورت آنلاین اتفاق بیفتد که باید پذیرفت که مزایای زیادی وجود دارد. برای هرکسی که به این روش فکر می کند. بیایید نگاهی به مزایای مطالعه آنلاین بیندازیم.

 

  1. شما می توانید با توجه به نیاز خود زمان مطالعه را انتخاب کنید.

اگر این دوره سنتی است، باید زمان مشخصی برای حضور در کلاس ها وجود داشته باشد، که دانش آموزان باید برای رعایت مهلت مقرر عجله کنند. اما برای یادگیری آنلاین نیازی به عجله نداریم زیرا می توانیم در هر زمانی شروع به مطالعه کنیم. برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که در کنار تحصیل بسیار کار می کنند یا فعالیت دیگری دارند در نظر گرفته شده است

 

  1. در هر کجای دنیا که باشید می توانید یاد بگیرید

تا زمانی که یک دستگاه متصل به اینترنت مانند کامپیوتر، نوت بوک دارید، حتی اگر در هر نقطه ای از دنیا هستید که اینترنت در آن قابل دسترسی است، می توانید به راحتی آنلاین مطالعه کنید. نیازی به حضور در کلاس ها یا حضور در مدرسه نیست. سخت آمدن به دانشگاه

 

  1. همیشه یادگیری را در نقطه ای که متوجه نمی شوید مرور کنید.

این یکی دیگر از مزایای برجسته یادگیری آنلاین است. یعنی می تونیم برگردیم و دروسی که هنوز نفهمیم یا سوالی داریم رو مرور کنیم که کدوم تدریس معمولی اگه پاس بشه پس برگشتن مشکل میشه.

 

  1. دوره های آموزشی به طور مکرر به روز می شوند.

وقتی صحبت از یادگیری آنلاین می شود، به این معنی است که کتاب یک ضرورت نیست. معلمان را قادر می سازد تا اطلاعات جدید را به روز کنند نمونه های مدرن را می توان در هر درسی قرار داد. دانش‌آموزان می‌توانند فوراً چیزهای جدیدی بیاموزند، زیرا معلمان مجبور نیستند وقت خود را برای چاپ کتاب تلف کنند و دانش‌آموزان مجبور نیستند برای خرید اغلب هزینه بپردازند.

 

  1. در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

اگر هزینه را بین کلاس های معمولی و کلاس های آنلاین مقایسه کنید، خواهید دید که دومی بسیار ارزان تر است. ممکن است هزینه های دوره متفاوت نباشد، اما قطعا همه چیز متفاوت است. یک مثال ساده را در نظر بگیرید، به عنوان مثال، کلاس های آنلاین نیازی به پرداخت هزینه کتاب های درسی ندارند، نیازی به پرداخت هزینه های سفر، هزینه های غذا و نوشیدنی و غیره ندارند، همانطور که این امر می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند. با انتخاب مطالعه آنلاین

یادگیری پایانی ندارد. نه مگر بعد از فارغ التحصیلی. هنوز باید یاد بگیرید که مهارت های مهم را در کار تقویت کنید. بدیهی است که مهارت های زبان انگلیسی. در هر آژانس، حداقل به مهارت های ارتباطی انگلیسی برای کار نیاز دارد. با این حال، یادگیری سنتی مستلزم اختصاص زمان مناسب برای داشتن زمان برای شرکت در کلاس های آن موسسه است. چیزی نیست که کسی باشد می تواند انجام دهد چه به دلایل کاری یا بارهای متعدد به شیوه ای مسئولانه خوشبختانه، تکنولوژی در حال حاضر به گونه ای تکامل یافته است که امکان آموزش و یادگیری در هر مکانی را فراهم می کند. از طریق کانال‌های آنلاین که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد با مربی تعامل داشته باشند، گویی در کلاسی در مؤسسه شرکت می‌کنند. و به همین دلیل است یادگیری آنلاین برای افراد در سن کار مناسب ترین است.

اگر در سن کار هستید و داشتن خانواده تقریباً غیرممکن است که شما برای شرکت در کلاس های سنتی وقت داشته باشید. حتی شنبه و یکشنبه کجا باید بری سر کار و از خانواده مراقبت کنی؟ اما با دوره های آنلاین می توانید در هر زمان، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته مطالعه کنید. می توانید برنامه مطالعه خود را متناسب با سبک زندگی خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر بعد از ساعت 4 بعد از ظهر وقت آزاد دارید، اکثر موسسات تعطیل هستند. هنوز هم می توانید آنلاین مطالعه کنید.

 

علاوه بر این که دوره های آنلاین ارزان تر از کلاس های معمولی هستند. مطالعه آنلاین نیز می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. آیا هزینه سفر است – برگشت وعده های غذایی خارج از خانه که علاوه بر صرفه جویی در پول در جیب همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود و انرژی برای سفر به مدرسه نیز

وقتی اینترنت نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کند. این امر باعث می شود که آموزش آنلاین بخشی از راحتی بسیاری از بزرگسالان شاغلی باشد که زمانی برای شرکت در کلاس های معمولی ندارند. راحت تر خود را توسعه دهید علاوه بر این، با انعطاف زمان مطالعه که می تواند با توجه به سبک زندگی خود فرد تنظیم شود این به شما امکان می دهد دوره ای را که برای شما مناسب تر است اختصاص دهید. تمرکز کامل روی درس این کار توانایی شما در به خاطر سپردن مطالب را با دقت بیشتری افزایش می دهد.

 

مهارت های مورد نیاز برای کار را افزایش دهید

در عصری که فناوری به سرعت جهان را تغییر می‌دهد، این امر بر آموزش‌هایی که باید برای مطابقت با سبک زندگی امروزی توسعه یابد، تأثیر می‌گذارد. به علاوه در زمینه مشاغل مختلف باید سخت کار کرد تا با دنیا همگام شود داشتن مهارت های زبان انگلیسی زمینه تخصصی شما را تا حد زیادی گسترش می دهد. می توانید اطلاعاتی را به زبان انگلیسی بیابید که به شما کمک می کند مهارت های موجود خود را تقویت کنید. و مهارت های جدید را افزایش دهید در آن خط کار ضروری است اگر اهدافی دارید که نیاز به پیشرفت شغلی دارند رشد بیشتر مهارت ها به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید

 

برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین در یک اتاق ساکت باشید. صدایی از اطراف نیست تا در حین انجام تدریس، سر و صدایی برای معلمان و همکلاسی ها ایجاد نشود.

برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین  در پس زمینه، در صورت امکان، سعی کنید در پشت سر خود فضا یا گذرگاهی ندهید. برای جلوگیری از فعالیت هایی که می تواند حواس معلم و همکلاسی های شما را پرت کند.

 

برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین  لطفا به تنهایی در کلاس شرکت کنید. و اجازه ندهید دوستان یا اعضای خانواده خود در کلاس شرکت کنند. تا بتوانید به کلاس توجه کامل داشته باشید

تجهیزات کار

پیش از شرکت در کلاس کنکور آنلاین اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما آماده است – اتصال به اینترنت با سرعت بالا توصیه می شود.

باید هدفون با هدفون با میکروفون داخلی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، میکروفون و بلندگوهای خود را به درستی تنظیم کنید تا از انعکاس صدایی که ممکن است دوباره از بلندگوها به میکروفون رخ دهد جلوگیری کنید.

اگر احساس می کنید که کیفیت صدا بدتر شده است سعی کنید نحوه صحبت کردن خود را تنظیم کنید (مثلاً آهسته تر و با تاکید صحبت کنید) تا معلم و همکلاسی های شما بتوانند آنچه را که می گویید بفهمند.

دوربین خود را در سطح چشم قرار دهید. از تنظیم دوربین در زاویه کم، از جمله زاویه نور پس زمینه، خودداری کنید. به طوری که صورت شما در وضعیت مناسبی قرار گرفته و به وضوح دیده می شود

(توصیه می شود یک لامپ یا لامپ پشت صفحه در هر طرف قرار دهید.)

در طول کلاس تمرین می کند

در طول دوره مطالعه، تلفن خود را خاموش یا خاموش کنید.

 

برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین اگر می‌خواهید صحبت کنید یا مداخله کنید، لطفاً دکمه «دستتان را بلند کنید» فشار دهید و معلم میکروفون شما را روشن می‌کند تا صحبت کند.

بی زحمت به معلم خود اطلاع دهید. اگر می خواهید معلم یک جمله را تکرار کند یا محتوا را توضیح دهد.

در مورد گفتگوهای متعدد سعی کنید حرف خود را قطع نکنید یا همزمان با دیگران صحبت نکنید.

باید منتظر ماند تا دیگران صحبت خود را تمام کنند. برای جلوگیری از سردرگمی بین بلندگوها

خارج از ساعات مدرسه

قبل از ورود به کلاس باید دروس را آماده کرد و تمرینات را انجام داد. به یاد داشته باشید که موفقیت در تحصیل به آمادگی فرد نیز بستگی دارد.

برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین  برنامه ای تنظیم کنید تا به طور منظم دروس خود را مرور کنید.

ایمیل خود را به طور مرتب چک کنید. این به این دلیل است که وقتی معلمان تکالیف خانه را انجام می دهند یا اعلامیه می نویسند، یک ایمیل اعلان دریافت خواهید کرد. این در صفحه اصلی  پنل کلاس  ظاهر می شود.

با ارسال یک انجمن در کادر “بحث” و همچنین اظهار نظر در مورد اطلاعیه هایی که در صفحه اصلی شما ظاهر می شود، با معلمان و همکلاسی های خود ارتباط برقرار کنید.

لطفا   حداقل 5 دقیقه قبل از شروع کلاس به پنل کلاس  متصل شوید تا برای کلاس های آنلاین آماده شوید و اطلاعات را مطالعه کنید. تا معلم توضیحات تکمیلی را اعلام کند

تگ ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است