تدریس خصوصی کارنامه خرد

جهت هماهنگی تدریس خصوصی  آنلاین و تدریس خصوصی حضوری 

با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی و معلم خصوصی خوب

از کجا معلم خصوصی بگیریم ؟

برای تدریس خصوصی، و برای انتخاب و به کارگیری معلم خصوصی خوب، هم اکنون در فضای مجازی سایت های فراوانی مشغول به فعالیت می باشد. سایت های مربوط به تدریس خصوصی و کلاس خصوصی و اعزام دبیر خصوصی عموماً به سه گروه اصلی تقسیم می شوند:

گروه اول:  سایت هایی هستند که با دریافت هزینه از دبیران،  آگهی های آنها را درج می نمایند ، به عنوان مثال برای یک سال درج آگهی مبلغ صد هزار تومان را از یک دانشجو و یا از یک متقاضی کار تدریس دریافت می‌کنند و آگهی ایشان را در سایت خود قرار میدهند و شما پس از سرچ کردن کلمه تدریس خصوصی با ورود به سایت ایشان آگهی‌های دبیران را مشاهده می نمایید.که در بین آنها از دبیران تازه کار و دانشجو تا دبیران فوق حرفه‌ای ممکن است یافت شود ، اما این سایت ها هیچگونه نظارتی بر روی صحت و درستی اطلاعات درج شده ندارند ،مثلاً ممکن است فردی خود را دکتر یا مهندس معرفی کرده باشد، اما عملاً دانشجوی ترم اول در یکی از دانشگاههای کم اعتبار باشد، که با درج این آگهی ،قصد بازاریابی برای خود را داشته باشد، بنابراین هنگام انتخاب دبیر از اینگونه از سایتها باید بسیار مراقب باشید تا صحت اطلاعات را با واقعیت تطابق دهید.

عموماً به خانواده ها استفاده از چنین سایتهایی را توصیه نمی نماییم، زیرا نه از لحاظ صلاحیت اخلاقی دبیران اینگونه سایت ها مورد تایید هستند و نه از لحاظ علمی،  و صرفاً افراد با ادعایی که در آگهی های خود درج می کنند، تمایل به جذب کلاس و شاگرد خصوصی دارند.

گروه دوم : اما دسته دوم سایت هایی هستند که فقط با تعداد مشخصی از دبیران همکاری نموده و افراد موجود در گروه آموزشی خود را معرفی می نمایند، این گونه سایت ها نیز خودشان در دو گروه اصلی قرار دارند و برخی از آنها برای کسب سود بیشتر فقط و فقط از چند همکار و دبیر تازه کار برای کار تدریس خصوصی استفاده می نمایند تا سود بیشتری را برای مجموعه خود به دست آورند.

اگرچه گروه دوم مشکلات امنیتی گروه اول را ندارد، یعنی شاید از لحاظ بحث اخلاقی تا حدودی دبیران مورد گزینش قرار گرفته و به شما معرفی شوند اما با توجه به اما با توجه به اینکه عموماً دبیران این گونه از سایت ها از دبیران ارزان قیمت و تازه کار هستند، بنابراین با توجه به پایین بودن قیمت حق التدریس آن ها ، تعداد زیادی از دانش آموزان و خانواده ها جذب آنها شده و از طریق تعداد زیاد متقاضیان تصمیم به کسب سود بیشتر دارند.

گروه سوم : اما دسته دیگر از سایت های اینترنتی،  همانند مجموعه کارنامه خرد فقط و فقط منحصراً از دبیران برند ایران برای تدریس خصوصی در تمام دروس استفاده می نمایند.

اگرچه به کارگیری دبیران برند ، هزینه های بالاتری را به خانواده ها تحمیل می کند اما از لحاظ سلامت اخلاقی، دبیرانی که وارد منزل و حریم خصوصی شما می شوند و هم از لحاظ کیفیت کاری که دبیران خصوصی به هنگام تدریس خصوصی دروس مختلف ارائه می کنند بهترین و بالاترین کیفیت را دریافت خواهید نمود.

ما در مجموعه آموزشی کارنامه خرد فقط و فقط و منحصراً برای تدریس خصوصی از دبیرانی استفاده می کنیم که در سطح کشور دارای رنکینگ های ۱ تا ۲۰ ایران می باشند. همچنین برای تدریس خصوصی فقط از معلمان خصوصی استفاده خواهیم نمود ،که در زمینه تالیف کتاب های آموزشی با موسسات مشهور و در زمینه تولید فیلمها و دی وی دی های آموزشی برای موسسات معروف سابقه همکاری داشته باشند.

بدیهی است که موسسات معروف کنکوری برای جذب مخاطبین از دبیران کارآمد استفاده می کنند و از و عبور از فیلتر این موسسات به سادگی نیست. به عنوان مثال  ما در مجموعه کارنامه خرد برای درس فیزیک از استاد مهدی باباخانی که دارای رده و رنگینگ اول دبیران فیزیک ایران میباشند،

بهره می بریم و ایشان از برترین اساتید کنکور ایران بوده که در پروژه‌های مربوط به تهیه دی وی دی های آموزشی موسسه گاج و همینطور در زمینه تدریس آنلاین با مجموعه قلمچی ودر کلاس های آنلاین گاجینو سابقه فعالیت داشته و همچنین با سالها حضور در برنامه‌های تلویزیونی از برترین اساتید و مشهورترین اساتید فیزیک ایران میباشند و یا در درس زیست شناسی، در مجموعه کارنامه خرد از یکی از برترین دبیران و اساتید زیست شناسی ایران استاد حمیدرضا زارعی بهره خواهیم برد.

استاد حمیدرضا زارعی مولف کتاب خط ویژه از موسسه گاج می‌باشند و در سه سال اخیر در نظرسنجی‌های انجام شده جزء دبیران برند و دبیران برتر زیست شناسی ایران، به انتخاب دانش آموزان و مشاوران کنکوری بوده اند.

همچنین در درس ریاضیات از رنکینگ شماره سه دبیران ریاضی کنکور یعنی استاد محمد ارباب بهرامی بهره مند خواهیم شد. استاد ارباب بهرامی از دبیران برند ریاضی و تولید کننده و مجری فیلم های آموزشی مخ از مجموعه دی وی دی های آموزشی موسسه گاج می باشند، همینطور استاد ارباب بهرامی از نویسندگان توانا و برتر کتاب های آموزشی گاج می باشند.

بنابراین ،چون در مجموعه کارنامه خرد فقط و فقط اساتید برند ایران را در تمام دروس به شما معرفی می نماییم و در گزینش همکاران انتخاب شده، پروتکل های بسیار سختتگیرانه‌ای را درنظر میگیریم، بنابراین شما می توانید با خیال راحت از برترین اساتید کنکور ایران بهره مند گردید.

 
به هنگام انتخاب دبیر برای تدریس خصوصی توجه فرمایید که، ملاک های سابقه دبیر ، سطح سواد علمی دبیر ، و سلامت اخلاقی از ملاک‌های مهم و اصلی می باش،د اما در مراتبه بعدی، یک دبیر خصوصی خوب و یک معلم خصوصی خوب برای آن که در زمینه تدریس خصوصی موفق باشد، باید توانایی انتقال مطالب را به شکل بهینه دارا باشد، یعنی صرفا داشتن سواد علمی کافی نیست .یک استاد باسواد، هر چقدر هم که باسواد باشد اما اگر توانایی انتقال دانش خود را نداشته باشد، سواد وی در زمینه تدریس، کوچکترین ارزشی نخواهد داشت.
ما در کارنامه خرد علاوه بر سواد علمی و سوابق اخلاقی به توانایی گفتار و بیان دبیران نیز توجه ویژه داشته ایم ،شما نیز قبل از به کارگیری هر یک از دبیران برند مجموعه کارنامه خرد ، می توانید از واحد مشاوره  مجموعه فیلم ها و نمونه تدریس های هر یک از اساتید را درخواست نمایید، تا برای شما کلیپ های کوتاهی از آموزش دبیر مورد نظرتان ارسال گردد و در صورتی که دانش آموز شما از نحوه تدریس و بیان دبیر رضایت داشت، شما می توانید نسبت به استخدام و به کارگیری برترین اساتید کنکور ایران در مجموعه کارنامه خرد اقدام فرمایید.
اساتید ذکر شده در سطور فوق تنها بخشی و نمونه‌ای از دبیران برند ایران هستند، که با مجموعه کارنامه خرد همکاری می نمایند. اگر تمایل دارید از اساتید برتر ایران در سایر دروس و سایر شاخه ها استفاده فرمایید، با مشاوران مجموعه آموزشی خرد تماس حاصل نمایید تا در تمام دروس برترین اساتید به شما معرفی کردند.
همچنین ،اگر برای مشاوره خصوصی جهت مشاوره تحصیلی و یا برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری نیاز به برترین مشاوران ایران دارید، در مجموعه کارنامه خرد، مهندس مهدی باباخانی و مهندس مهدی برقعی و مهندس آرین احمدی که جزء ۱۰ مشاور اول ایران در نظرسنجی های سالهای اخیر بوده اند، می توانند شما را در زمینه مشاوره و هدایت تحصیلی راهنمایی نمایند.
همچنین اگر برای آموزش زبان چه به صورت ترمیک و به صورت مکالمه، نیاز به استفاده از خدمات  تدریس خصوصی زبان دارید، برترین اساتید مکالمه و برترین اساتید زبان ایران به کمک و یاری شما خواهند شد تا آب به کلیه کلاسهای خصوصی و کلاسهای گروهی در مجموعه آموزشی کارنامه خرد هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ارائه می گردد یعنی اگر شما در شهری به جز تهران حضور دارید می توانید از خدمات دبیران برتر ایران و بهترین اساتید کنکور ایران به صورت آنلاین در فضای اسکای روم استفاده فرمایید همینطور در تمامی دروس کلاسهای گروهی آنلاین نیز توسط برترین دبیران ایران برای شما برگزار خواهد شد از جمله می توان به کلاس گروهی نکته و تست کنکور فیزیک که توسط استاد مهدی باباخانی برگزار می‌شود اشاره نمود. (ثبت نام بهترین کلاس نکته و تست فیزیک)
کلاس های آنلاین گروهی در مجموعه کارنامه خرد، در استودیوی با کیفیت و به صورت پخش زنده ، برای شما در دسترس خواهد بود، البته پس از اتمام کلاس برای دانش آموزانی که از لحاظ سرعت اینترنت دچار دشواری و مشکل هستند، فیلم های کلاس های آنلاین و فیلم های تدریس آنلاین اساتید، به صورت ضبط شده و به صورت آفلاین نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
از دیگر خدمات مجموعه کارنامه خرد می توانیم به تهیه و انتشار بهترین دی وی دی های کنکور توسط برترین اساتید ایران اشاره کنیم،
در صورتی که تمایل به استفاده از کلاس های آنلاین دارید و یا میخواهید فیلم های آموزشی توسط دبیران برند ایران را در مجموعه های دی وی دی و سی دی های ضبط شده ببینی ، جهت مشاوره برای خرید دی وی دی های آموزشی و یا خرید کتابهای آموزشی  و همچنین جهت مشاوره انتخاب معلم خصوصی خوب جهت تدریس خصوصی و همینطور جهت ثبت نام در کلاس های آنلاین گروهی و حضوری، با مشاوران کارنامه خرد تماس حاصل فرمایید.
تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است