بهترین اساتید ریاضی ایران

 

معرفی برترین اساتید و دبیران ریاضی کنکور ایران

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

 

 

بهترین اساتید ریاضی کنکور

معرفی بهترین اساتید ریاضی ایران بهترین اساتید ریاضی کنکور

 

 

انتخاب برترین اساتید و بهترین معلم ها از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است، زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است، پس به ناچار  برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز  و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران را ملاحظه خواهید فرمود.

 

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس فیزیک

استاد مهدی باباخانی (مدرس برنامه  تلویزیونی فرصت برابر  و مدرس دی وی دی های مخ از موسسه گاج و مدرس کلاسهای آنلاین گاجینو)

استاد رضا خالو فیزیک  (نویسنده کتاب های الگو)

 استاد احمد مصلایی (مدرس کتاب های  خیلی سبز و مدرس دبیرستان ها  و آموزشگاه های برتر ایران)

 استاد پیمان کامیار (مدرس دی وی دی های حرف آخر)

استاد علیرضا عربشاهی ( مدرس برتر در موسسه راه اندیشه)

 استاد هومن باستی فیزیک                                                                                                       

استاد مجتبی سادات ( مدرس دی وی ی های آفبا)

 استاد محمودرضا ذهبی (مدرس کلاسینو)

استاد نیما نوروزی ( مدرس  مدرس دی وی دی های رهپویان)

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس ریاضی: 

 

استاد سامان سلامیان  مدرس فیلمهای آموزشی و رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران

استاد محمد ارباب بهرامی مدرس دی وی دی های مخ نقره ای گاج از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد محمد مهربان ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد مجتبی دادبام ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد ماشاالله رضوی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد مجید رضوی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 استاد اکبر کلاه ملکی ریاضی از بهترین اساتید ریاضی ایران

استاد سروش مویینی از بهترین اساتید ریاضی ایران

 

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1:مهندس محمد ارباب بهرامی(نوسنده کتاب گاج و دی وی های مخ نقره ای گاج)

2:مهندس صحت کار

 3:مهندس علی ستوده

4: مهندس شهرام جلالی

بهترین اساتید کنکور ایران در درس شیمی:

 

استاد پیمان خواجوی مجد

 استاد حسن پلویی شیمی

 استاد  محمد رضامصلایی شیمی

 استاد داوود بیرکی شیمی

 استاد بیژن ابو القاسمی شیمی

استاد امیرحسین کوچیان فرد شیمی

استاد بابک محب شیمی

 استاد کامبیز  فرزانه شیمی

استاد محمد حسین انوشه شیمی

استاد مهدی صالحی راد شیمی

استاد محمدرضا آقاجانی

 استاد محمد رضا محبت شیمی

 استاد رضا بابایی شیمی

 استاد مهران محصص شیمی

بهترین اساتید کنکور ایران در درس زیست

استاد زهرا همایونی نویسنده خیلی سبز

استاد اشکان هاشمی زیست نویسنده و مدرس

 استاد محمد رضا عمارلو زیست

استاد علی پناهی شایق زیست

 استاد محمد مهدی میوه چی زیست

 استاد علی کرامت زیست

 استاد امیر حسین حقانی فر زیست

استاد حاجی یوسف از مدرسین برتر ایران

استاد حنیف عظیمی زیست

 استاد ماجد موید زیست

 استاد امین امین الرعایا زیست

مشاهده لیست بهترین دبیران ریاضی ایران

 

  برای کسانی که عاشق ریاضی هستند، تبدیل شدن به یک معلم ریاضی باید بزرگترین آرزوی آنها باشد. با این حال، تبدیل شدن به یک معلم ریاضی واجد شرایط آسان نیست، ما باید ویژگی های زیادی داشته باشیم، نه فقط ریاضیات خوب. بنابراین، ویراستاران  زیر ویژگی هایی را که معلمان ریاضی باید داشته باشند، خلاصه کرده اند و بیایید ببینیم چگونه.

  1. دارای شخصیت آسان گیر و ذهنیت جوانی است

  دانش‌آموزانی که در دوره دبیرستان با آموزش ریاضی روبرو هستند، نوجوانانی هستند که سرزنده‌تر و شاداب‌تر هستند. برای اینکه یک معلم ریاضی باشد باید بتوان با دانش آموزان یک کل را تشکیل داد و از دانش آموزان جدا نشد این مستلزم این است که معلم ذهنیت نسبتاً جوانی داشته باشد و بتواند با دانش آموزان ادغام شود. علاوه بر این، داشتن قلب راحت لازم است، زیرا دانش آموزانی که در تدریس با آنها مواجه می شوند، شخصیت های متفاوتی دارند و اگر در ریاضیات خوب نباشند، بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که ریاضیات بسیار خسته کننده است و در نتیجه روانشناسی سرکش یا درگیری با آنها می شود. معلم. در این زمان شما به عنوان یک معلم ریاضی باید بتوانید آموزش دانش آموزان، راهنمایی دانش آموزان، نزدیک شدن به دانش آموزان و ورود به ذهن آنها و رفع خستگی در دل دانش آموزان را از طریق ارتباط با دانش آموزان بیاموزید. راجرز روانشناس آمریکایی به خوبی می گوید: “تدریس موفق به رابطه صمیمانه معلم و دانش آموز با احترام و اعتماد، به فضای کلاس درس هماهنگ و امن بستگی دارد.”

  2. طرز فکر متفاوتی داشته باشید

  در زندگی، افرادی با تفکر واگرا خوب می توانند از یک مورد به مورد دیگر استنتاج کنند. و یادگیری ریاضیات با تفکر واگرا می تواند خود را با تغییرات تطبیق دهد که اهمیت تفکر واگرا در ریاضیات را مشخص می کند. تفکر واگرا، از منظر فلسفی، مفهوم ارتباط جهانی را دارد. در آموزش ریاضی، تفکر واگرا معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معلمان دارای تفکر واگرا می‌توانند به طور گسترده در کلاس استناد کنند، به طوری که دانش‌آموزان می‌توانند ارتباط متقابل دانش و نقش درک قوانین ریاضیات را درک کنند و از یک سؤال به چند سؤال تبدیل شوند. پرسش ها.علاقه دانش آموزان را به یادگیری ریاضیات تحریک کنید. در عین حال، تفکر واگرا خوب نقش مهمی در نوآوری دارد. توجه به روش‌های تفکر ریاضی، تقویت آموزش تفکر واگرا و استفاده از دیدگاه‌های مختلف برای انجام تفکر واگرای چندوجهی و چندسطحی از جمله تأمل جدی، گام‌های اصلی نوآوری است. علاوه بر این، تفکر واگرا خوب می تواند به معلمان کمک کند تا مشکلات مربوط به تدریس را معرفی کنند.در ابتدای کلاس، مقدمه معقول و جالب می تواند تمایل دانش آموزان را به طور کامل بسیج کند و فضای کلاسی خوبی ایجاد کند. دانش‌آموزان افرادی سرشار از میل به دانش و نشاط هستند و توانایی حل مسائل را متناسب با سطح شناختی و ساختار دانشی خود دارند، بنابراین لازم است در تدریس، موقعیت‌های مسئله‌ای را با دقت برای آنها تنظیم کرد. موقعیت‌های مشکل‌ساز متفاوت به دانش‌آموزان جلوه‌ای تازه داد، آتش دانش دانش‌آموزان را شعله‌ور ساخت و باعث شد «دمای» کلاس به‌طور پیوسته بالا برود.

  3. در تأیید افراد خوب باشید

  برای ریاضیات دبیرستان، بسیاری از دانش آموزان احساس می کنند که ریاضیات دشوار است و در نتیجه ترس از ریاضیات ایجاد می شود. این ذهنیت باید تغییر کند، در غیر این صورت بهبود نمرات ریاضی دشوار خواهد بود. برای معلمان ریاضی دبیرستان، در تدریس کلاسی، آنها باید به جای حمله به آنها، در تأیید ایده های دانش آموزان و راهنمایی آنها خوب عمل کنند. برای دانش‌آموزانی که پاسخ نادرست داده‌اند، باید در تأیید برخی از ایده‌های راه‌حل او خوب عمل کنند، به گونه‌ای که برگردند و روش راه‌حل صحیح را مطرح کنند، تا دانش‌آموزان نه تنها متوجه شوند که اشتباه کجاست، بلکه به دانش‌آموزان بفهمانند که چه چیزی باید انجام دهد؛ چهره، و می تواند اعتماد به نفس دانش آموزان را برای انجام کار درست دفعه بعد ایجاد کند.

  سه نکته بالا همه الزاماتی است که به عنوان معلم ریاضی باید رعایت شود.امیدوارم همه ما تلاش کنیم تا خودمان را کامل کنیم، تلاش کنیم تا کامل ترین باشیم و سپس بهترین های خود را به دانش آموزان نشان دهیم

دلنوشته یک دانش آموز درباره معلم ریاضی اش 

از کودکی تا بزرگسالی معلم ریاضی ان زیادی در اطراف من هستند، اما تدریس معلم ریاضی  ریاضی مامعلم ریاضی ی است که من به آن احترام می گذارم. نام اومعلم ریاضی  آقای رضایی  است.معلم ریاضی  آقای رضایی  موهای کوتاه مشکی و یک جفت چشم نافذ و درخشان دارد. چشم ها می توانند تمام نقاط قوت را ببینند. و نقاط ضعف دانش آموزان سخنرانی های آقای آقای رضایی  مرتب و منظم است، او سریع راه می رود و هر کاری که انجام می دهد مرتب است، با کنار هم گذاشتن همه اینها می بینید که شخصیت آقای آقای رضایی  سریع است، برای اینکه به ما ریاضیات یاد بدهد. , آقای رضایی معلم ریاضی  نمی دانست چقدر تلاش و زمان می برد.یک بارمعلم ریاضی  آقای رضایی  سرما خورد اما همچنان اصرار داشت که به ما آموزش دهد.معلم آقای رضایی  به او گفت که حقه های کوچک انجام نده و با دقت به کلاس گوش کن، اما به نظر می رسید که او در گوش چپش باشد و در گوش راستش بیرون بیاید و اصلا گوش نکند.معلم ریاضی  آقای رضایی  گلو درد داشت چون زیاد حرف می زد اما اصرار می کرد.در این بین عرق می کرد.به ما کلاس داد با یک چهره پر از درد و تحمل درد.با نگاه کردن به حالت مضطرب او چاره ای جز گوش دادن جدی تر به کلاس نداشتیم.نتوانیم کمکی نکنیم.دقیقا قبل از امتحان نهاییمعلم ریاضی  آقای رضایی  آپاندیسیت داشت و پزشکان از او پرسیدند. اما او با قاطعیت سرش را تکان داد و گفت: “من معلم ریاضی  هستم. دو کلاس در مدرسه رفتم و تقریباً پایان ترم است. من برای آنها مرور می کنم!” می دانم چرا بعد از ورود به کلاس سوم، نمراتم به سرعت پایین آمد، مخصوصاً در ریاضیات، نزدیک بود ناامید شوم، امامعلم ریاضی  آقای رضایی  با جدیت به من گفت: “هنگ شیچی، یادگیری بی پایان است، یادگیری مانند کشتیرانی در برابر جریان است. اگه جلو نیفتی عقب می افتی خیلی بی خیال شدی بع د از امتحان چند بار چک کن و حتما تو تست 100% بده!” همین حرف ها بود که باعث شد خودم را بررسی کنم فکر کردم : چقدر نمراتم خوب بود حتی در آزمون فارسی  دوم ابتدایی رتبه اول را کسب کردم در کلاس ها فارسی  و ریاضی و انگلیسی تقریباً 100 بودند اما چون کوشا نبودم و روحیه ای برای جلو بردن نداشتم. عقب افتادم بعد از مرور خودم هر روز به سختی مرور می کردممعلم ریاضی  آقای رضایی  دید که با جدیت مرور می کنیم لبخند بر لبانش نقش بسته بود در امتحان نهایی تمام تلاشم را کردم تا در امتحان شرکت کنم و بالاخره شرمنده شدم من ریاضی 100، انگلیسی 98 و فارسی  90.5 بودم، اما تمام تلاشم را کردم، وقتیمعلم ریاضی  آقای رضایی  به شائو لرونگ گفت که 100 را پاس کرده، طبل را در قلبم زدم، آیا شما در آزمون 100 امتیاز گرفتید؟ بالاخرهمعلم ریاضی  آقای رضایی  به سمت من آمد و چهره خندان او را دید. من جواب را در دلم می دانستم. قبل از اینکه بتوانم آن را بگویممعلم ریاضی  آقای رضایی  به من گفت: “هونگ شیچی، هونگ شیچی، بالاخره به من 100 دادی!” بلافاصله تشویق کرد،معلم ریاضی  آقای رضایی  بود که به من قدرت داد،وقتی می خواستم خودم را تسلیم کنم، او به من اعتماد به نفس داد، بنابراین منمعلم ریاضی  آقای رضایی  را دوست دارم.معلم ریاضی  آقای رضایی ، شمامعلم ریاضی  خوب من هستید

 بهترین اساتید ریاضی ایران

تگ ها: , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است