انتخاب رشته کنکور در تهران

 اگر تمایل دارید مشاوران برند در تهران انتخاب رشته کنکور را برای شما انجام دهند با مرکز مشاوره کارنامه خرد تماس حاصل فرمایید

02126401062

مرکز مشاوره کارنامه خرد به علت به کارگیری مشاوران برند ایران،گرانترین مرکز انتخاب رشته کنکور تهران و ایران میباشد

موسسه کارنامه خرد به عنوان برترین موسسه انتخاب رشته کنکور سراسری منحصرا از مشاوران برتر و برند ایران در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد استفاده مینماید 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته توسط مشاوران برند ایران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 

   خط ویژه :  02126401062

بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران  بهترین مشاوران انتخاب رشته در اهواز   بهترین مشاوران انتخاب رشته در شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته در اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته در مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته در تبریز بهترین اراک مشاوران انتخاب رشته در تهران

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری  در کارنامه خرد چگونه است؟

پس از تماس با واحد مشاوره، شماره کارتی جهت واریز هزینه مشاوره به شما داده میشود و پس از ارسال فیش پرداختی، همکاران ما وقت مشاوره و صحبت مستقیم با مشاوران برند را هماهنگ میکنند،و این تایم مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین (به انتخاب شما) خواهد بود.

در چینش، رشته ها هم از نرم افزارهای کامپیوتری هوشمند استفاده میشود و هم چینش نهایی بر اساس نظر مشاور صورت میپدیرد و این کار توسط مشاوران شهیر و ارشد انجام خواهد شد و دستیار یا مشاوران کارآموز در سیستم ما جایگاهی ندارد.

چرا هزینه انتخاب رشته موسسه شما از سایر موسسات بیشتر است؟

در اغلب موسسات کنکوری، یک مشاور اصلی و چندین مشاور تازه کار وجود دارند  که این دستیاران، کار انتخاب رشته را انجام میدهند! و مشاور اصلی به صورت فرمالیته فقط نگاهی به انتخاب ها می اندازد! و در طول یک روز هزاران نفر را پذیرش میکنند! ،اما انتخاب رشته در مجموعه کارنامه خرد فقط منحصرا توسط مشاور اصلی انجام گرفته و ظرفیت پذیرش فقط 5 در هر روز  برای مشاور مجموعه میباشد، و ما برای بالا بردن کیفیت کار و فله ای نشدن انتخاب رشته ها، مجبور به دریافت هزینه بالاتر اما دقت و کیفیت بالاتر هستیم.

مشاورین انتخاب رشته موسسه شما چه کسانی هستند؟

در کارنامه خرد فقط مشاوران رنکینگ 1 تا 10 کنکور ایران انتخاب رشته را انجام خواهند داد

(توصیه میکنیم نام این مشاوران سرچ نموده و جایگاه ایشان در نظرسنجی های سنوات اخیر را مشاهده نمایید و در هنگام تماس  برای تعیین وقت مشاوره  ، نام مشاور مورد نظرتان را به همکاران ما اعلام نمایید)

لیست اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری در موسسه کارنامه خرد:

1-مهندس مهدی باباخانی  2-دکتر مهدی برقعی 3-دکتر آرین احمدی  4- مهندس شروین مسیح 5- دکتر حسن پلوئی

 

هنگام انتخاب رشته کنکور چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

یکی از مهمترین نقاط عطف قبل از انتخاب شغل در دبیرستان، انتخاب رشته کنکور است. از آنجایی که می توانیم با توجه به رشته ای که در دبیرستان انتخاب می کنیم، حرفه ای را انتخاب کنیم، آیا باید با توجه به انتخاب رشته کنکور خود، رشته ای را انتخاب کنیم یا برای رشته ای که انتخاب کرده ایم، حرفه ای را انتخاب کنیم؟ اگرچه این دو سوال برای همه متفاوت است، اما پاسخ دقیق از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در واقع ما در هنگام انتخاب دبیرستان پاسخ این سوال را می دهیم . انتخاب دبیرستان جزئیات کوچکی در مورد رشته ای که انتخاب می کنید به شما می دهد. به عنوان مثال فردی که در دبیرستان علوم تحصیل می کند به هیچ رشته ای غیر از رشته حساب ترجیحی ندارد. جدای از این، اگر با نگاهی به نمودار فارغ التحصیلی دبیرستان و میانگین موفقیت در انتخاب دبیرستان یک ارزیابی انجام دهید، یک ایده متوسط ​​خواهید داشت.

انتخاب رشته کنکور در تهران  برای دانشگاه

در دبیرستان، مطالعات راهنمایی زیادی در رابطه با انتخاب رشته کنکور در تهران  و حرفه وجود دارد. این مطالعات از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا، اگر بدون اینکه بدانید کدام رشته را می توانید از کدام رشته انتخاب کنید، به انتخاب رشته کنکور در تهران  بروید، ممکن است به شدت ناامید شوید. به عنوان مثال، کسی که وزن برابر را انتخاب می کند، شانسی برای دریافت دارو ندارد. به عبارتی با انتخاب رشته کنکور در تهران  به روی برخی از حرفه ها بسته می شوید.

موضوع مهم دیگر این است که به سمتی بروید که استعداد شما در آن قرار دارد. بنابراین شما عدد را انتخاب کنید زیرا من پزشکی کسب خواهم کرد. اما اگر در علم موفق نیستید و علاقه ای ندارید به این معنی است که به شغل رویایی خود نخواهید رسید. شما باید همیشه یک برنامه B داشته باشید. به همین دلیل، اگر روی رشته استعداد خود تمرکز کنید، ارزیابی حرفه هایی که می توانید انتخاب کنید ممکن است برای شما سودمندتر باشد. به عنوان مثال، اگر به زبان های خارجی علاقه دارید، اعداد را دوست ندارید. در این صورت می‌توانید از بین یک زبان خارجی، حرفه‌هایی را که می‌توانید انتخاب کنید انتخاب کنید و به سمت آن رشته بروید، یا اگر حرفه‌هایی در زبان خارجی وجود ندارد، می‌توانید به رشته دیگری روی بیاورید. با این حال، زمانی که به سمت منطقه ای می روید که در آن چندان موفق نیستید، باید کمی تلاش کنید.

انتخاب رشته کنکور در تهران  در دبیرستان

البته انتخاب رشته کنکور در تهران  در دبیرستان پایان کار نیست. برعکس، نقطه شروعی برای انتخاب حرفه است. بنابراین نباید بدبین باشید. به جای بدبین بودن، باید با اقدام آگاهانه، منطقه خود را انتخاب کنید. برای کسانی که به این فکر می کنند که در انتخاب رشته کنکور در تهران  به چه نکاتی توجه کنند ، سعی کردیم در این مقاله توضیح دهیم که چه چیزی باید باشد. اما اگر علامت سوالی در ذهنتان وجود دارد، می توانید از طریق تماس با راهنمایی دانشگاه  یا کارشناسان آموزش و پرورش اطلاعات کسب کنید.

 

برای انتخاب رشته کنکور در تهران  مناسب ابتدا خودتان را بشناسید.

مهم ترین نکته در انتخاب رشته کنکور در تهران ، خودشناسی دانشجوست. ” چه چیزی را دوست دارم، به چه چیزی اهمیت می دهم؟ “، ” در کدام رشته ها استعداد و موفقیت بیشتری دارم؟ توانایی پاسخگویی به سوالاتی مانند ” ما را از تصمیم گیری اشتباه در انتخاب رشته کنکور در تهران  باز می دارد.

بیایید قدم به قدم پیش برویم. یعنی مردم به چیزهایی علاقه دارند که نمی فهمند زمان چگونه می گذرد. اگر از تعمیر یک دستگاه فناورانه خراب یا تماشای برنامه اقتصاد در تلویزیون لذت می برید و نمی دانید زمان چگونه می گذرد، به این فعالیت ها علاقه مند هستید. علایق خود را شناسایی کنید!

مرحله دوم توانایی هاست . شما باید این سوال را از خود بپرسید: “در کدام موضوع موفق تر هستم؟ او می خواهد میدان عددی را انتخاب کند، اما “من نمی خواهم حتی یک فرمول در کلاس شیمی ببینم .” یا « من اصلاً فیزیک را نمی فهمم. اگر بگویید “” ارزیابی مجدد انتخاب رشته کنکور در تهران  برای شما مفید خواهد بود. البته برای وزن های مساوی هم همینطور است.

زیرا به این ترتیب در ادامه زندگی تحصیلی خود مسئولیت درس هایی را بر عهده خواهید داشت که از آن ها لذت کافی نمی برید و برای موفقیت باید بسیار بیشتر از سایر دوستان خود تلاش کنید. بنابراین، هنگام انتخاب رشته کنکور در تهران ، باید بر روی زمینه ای تمرکز کنید که در آن از کار کردن لذت می برید، جایی که فعال و خلاق هستید، جایی که می توانید به راحتی خود را ابراز کنید و جایی که موفق هستید.

انتخاب رشته کنکور در تهران  انتخاب رشته کنکور در تهران

برای انتخاب رشته کنکور در تهران  درست، ویژگی های شخصیتی خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید. من فردی اجتماعی هستم و از ارتباط با مردم و برخورد با مشکلات جامعه لذت می برم. اگر بگویید، کار به تنهایی در محیط آزمایشگاهی شما را خیلی خوشحال نمی کند. رفتن به سمت حرفه ای که مناسب ویژگی های شخصیتی شما باشد، در حین انجام حرفه شما را خوشحال می کند. ” من نمی توانم خودم را به اندازه کافی در مورد این موضوع بشناسم، نمی توانم آن را تجزیه و تحلیل کنم .”

اگر چنین است، سیاهه های علاقه، استعداد و شخصیت اعمال شده توسط واحد راهنمایی را از دست ندهید. باز هم، دریافت پشتیبانی مشاوره شغلی تصمیم گیری در این فرآیند را برای شما آسان تر می کند.

دوره تحقیقاتی خوبی داشته باشید

انتخاب رشته کنکور در تهران  نقطه عطف مهمی در مسیر شغلی دانشجویان است. در این دوره قبل از انتخاب، لازم است تحقیقات عمیقی انجام شود و اطلاعاتی در مورد رشته و گروه های شغلی مورد علاقه جمع آوری شود. . تحقیقی که در اینجا ذکر شد در مورد نوشتن یک حرفه در اینترنت و خواندن مقالات نیست. 

مثلا؛ اگر می گویید در مورد دپارتمان مهندسی مکانیک متعجب هستید، به دنبال پاسخ به سوالاتی باشید مانند اینکه یک مهندس مکانیک چه کاری انجام می دهد، در کدام بخش ها فرصت کار وجود دارد. یکی از موثرترین راه ها مصاحبه با افرادی است که در این حرفه کار می کنند. گروه مورد علاقه مجدداً، شرکت در سمینارهای حرفه ای در این زمینه یا درخواست مشاوره شغلی از مشاوران روانشناسی دانشگاه  به شما این امکان را می دهد که گروه های شغلی را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

ما باید بتوانیم یکی را انتخاب کنیم که مناسب خودمان باشد، نه محبوب.

رفتن به حرفه های محبوب ممکن است تصمیمی وسوسه انگیز و بدون ریسک به نظر برسد. با این حال، این تصمیم می تواند با توجه به موفقیت دانشگاه  و ویژگی های شخصیتی به یک ناامیدی بزرگ تبدیل شود. مراقب باشید!

رایج ترین انتخاب های شغلی پزشکی، حقوق، روانشناسی یا مهندسی هستند. تصمیم گیری در پرتو موارد قبلی به جای محبوبیت، معیار بهتری برای شادی و موفقیت حرفه ای خواهد بود. پس از یک دوره تحقیقاتی خوب و تجزیه و تحلیل شخصیت، اگر هدف شما همچنان یک حرفه محبوب است، مشکلی وجود ندارد. در اینجا هدف این است که ارزیابی کنیم چه چیزی برای ما مناسب است قبل از آنچه محبوب است.

ما باید با هدف تصمیم بگیریم نه تعصب.

تعصب این است که عسل را فقط به خاطر نیش زدن زنبور عسل نخورید . او گفت. رفتار با تعصبات مانع از آن می شود که در انتخاب یک منطقه به آنچه واقعاً می خواهیم دست پیدا کنیم. مثلا؛ کسی که ممکن است واقعاً یک دانش‌آموز با وزن برابر خوب باشد، می‌گوید: « اگر عددی را انتخاب نکنم، آنها فکر می‌کنند که شکست خورده‌ام. ” یا ” همه در خانواده من دیجیتال خوانده اند و من هم باید دیجیتال بخوانم وگرنه لایق خانواده ام نخواهم بود.آنها ممکن است به دلیل پیش داوری هایی مانند “از اهداف اصلی خود دست بکشند. اگر خواهان موفقیت واقعی هستیم، باید با هدف تصمیم بگیریم، نه با تعصب.

یاد آوردن؛ تصمیم نهایی با شماست! انتخاب رشته کنکور در تهران

بسیار طبیعی است که نگران صحت تصمیم خود باشید، در انتخاب رشته کنکور در تهران  دچار دوگانگی شوید. برای اینکه این دوران را به بهترین نحو سپری کنید و تصمیمی سالم بگیرید، باید در مورد نگرانی ها و ترس های خود در صورت وجود با خانواده و کارشناسان صحبت کنید. انتخاب رشته کنکور در تهران

 

به خصوص در این دوره، علاقه دانش آموزانی که با فشار خانواده یا همسالان در رشته ای که انتخاب می کنند یا علاقه آنها به گروه های حرفه ای تصمیم می گیرند، در دوره های بعدی کاهش می یابد. نباید فراموش کرد که تغییرات رشته ای که پس از مدت ها انجام می شود خطر بزرگی برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان دارد.

فرآیند انتخاب رشته کنکور در تهران  دوره ای است که دانشجو نیاز به راهنمایی دارد و دانشجو می خواهد از همه شاخه ها اطلاعات جمع آوری کند. اما به یاد داشته باشید، شما بخش هایی را که تصمیم می گیرید از رشته ای که انتخاب می کنید بخوانید و حرفه ها را در زندگی خود اعمال کنید. پس به یاد داشته باشید؛ تصمیم نهایی با شماست! انتخاب رشته کنکور در تهران

 

تگ ها: , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

کلیه حقوق مربوط به کارنامه خرد می باشد و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است